- Ikä
- 39
Paska lentää ja pysyy hereillä, mitä muuta mies voi toivoa!?Mike sanoi:Tuo tais olla vain pieni herja, koska gramma kofeiinia tekee karmeat vatsavaivat varmasti monelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska lentää ja pysyy hereillä, mitä muuta mies voi toivoa!?Mike sanoi:Tuo tais olla vain pieni herja, koska gramma kofeiinia tekee karmeat vatsavaivat varmasti monelle.
Timba79 sanoi:200 mg kofua ja 3 grammaa tauriinia. Se tuntuu nyt pelittävän mulla loistavasti. Mites muuten on ton guaranan laita, saako sitä jostakin järkevään hintaan ja kannattasko sitä otaa mukaan ja tehdä kunnon kolmen kombo?
Mike sanoi:Taitaa olla guaranan ja kofeiinin kanssa sama kun ottais mahuangia ja efua.
timmi tommi sanoi:sen verran taustaa että olen nyt noin vuoden verran ollut yötöissä, eli melkein kaikki piristeet on tullut kokeiltua
täytyy sanoa että toi tauriini toimii yllättävän hyvin varsinkin cofeiinin lisänä.
2g tauriinia + 400mg tablettia cofua toimii tässä 85kilosessa rungossa.
Mulla teki aivan samaa kun en ollut vielä tottunut kofuun, nappasin kerralla 300mg ja nukahdin tuntiintiieitiijuu sanoi:täytyy kai sitten todeta, että olen immuuni tauriini+cofeiini kombolle otin 200mg kofeiinia ja teelusikallisen tauriinia ja nukahdin tunnin sisään
Force sanoi:Ei tuo tauriini tuossa vaikuta paskaakaan. 400mg kofua tekee yksinään aika mukavat efektit. Ota 10g niin saatat huomata jotain, tai sitten et. Itse en huomannut minkäänlaista piristävää vaikutusta. Tuntuu että on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kissat tarvii tauriinia, joten annan niille loput.
Force sanoi:Ei tuo tauriini tuossa vaikuta paskaakaan. 400mg kofua tekee yksinään aika mukavat efektit. Ota 10g niin saatat huomata jotain, tai sitten et. Itse en huomannut minkäänlaista piristävää vaikutusta. Tuntuu että on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kissat tarvii tauriinia, joten annan niille loput.
Iinez sanoi:Mä olen huomannut, ettei tauriini sekoitu kylmiin nesteisiin hyvin, vaan jää lasinpohjalle vaikka olisikin sekoittanut hyvin. Olenkin sittemmin sekoittanut sen kahviini,
Mike sanoi:Mä heitän sen lärviin suoraan ja vettä perään, mautonta kun on, niin ei tuota ongelmia.
Mike sanoi:Mä heitän sen lärviin suoraan ja vettä perään, mautonta kun on, niin ei tuota ongelmia.