Pakkiksen tauriini

Mike sanoi:
Tuo tais olla vain pieni herja, koska gramma kofeiinia tekee karmeat vatsavaivat varmasti monelle.
Paska lentää ja pysyy hereillä, mitä muuta mies voi toivoa!? :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
200 mg kofua ja 3 grammaa tauriinia. Se tuntuu nyt pelittävän mulla loistavasti. Mites muuten on ton guaranan laita, saako sitä jostakin järkevään hintaan ja kannattasko sitä otaa mukaan ja tehdä kunnon kolmen kombo?

Timba79 sanoi:
200 mg kofua ja 3 grammaa tauriinia. Se tuntuu nyt pelittävän mulla loistavasti. Mites muuten on ton guaranan laita, saako sitä jostakin järkevään hintaan ja kannattasko sitä otaa mukaan ja tehdä kunnon kolmen kombo?

Taitaa olla guaranan ja kofeiinin kanssa sama kun ottais mahuangia ja efua.

Nyt olen pari kertaa koittanut tauriinia ja oikein tyytyväinen oon ollut. Placeboa tai ei, niin ihan sama kunhan piristää. Heitin tauriinit multivita-poreen sekaan ja huuhtelin sillä yhden cofi-tabsin. Sitten kellariin säkkiä läpsyttämään. Normaalisti pidän 4-5 hengähdystaukoa, mutta nyt kahdella viimeisellä kerralla en ole pitänyt ollenkaan taukoja vaikka reenasin normaalin ajan, mitä nyt vettä nopeesti kävin välillä hörpäämässä. Hiki lensi ja olis kauemminkin jaksanu, mutta ajattelin, että pian pumppu leikkaa..

Hola,

kyllä joo täälläkin tauriini toimii, otan pari-viisi grammaa 30min ennen treeniä. Mulle toi 30min on minimi, koska tauriini alkaa toimimaan aikas pitkällä viiveellä.
Mutta pitää sitten vireystilan yllä paremmin kuin vaikka perus-kofeiini.
Esim jos otan ennen aamulenkkiä, niin virkeys tulee kuvioihin lähinnä lenkin loppupuolella jne.. No pitää taas hakea cofu-tabseja apteekista "mausteeksi".

Toi Pakkiksen tauriini on vielä puoli-ilmaista, joten jos sitä vaan varastoissa riittää, niin aion tilata sitä myös jatkossa (vielä on 4 pussia jemmassa :) )
Vaikka tauriinin toimivuus olisi puhtaasti plaseboa, niin tuohon hintaan so what?
Niin ja onhan sillä muitakin hyviä ominaisuuksia kuin tuo piristävä vaikutus. Korjaa lihas- ja jännevammoja jne.

sen verran taustaa että olen nyt noin vuoden verran ollut yötöissä, eli melkein kaikki piristeet on tullut kokeiltua :hyper:

täytyy sanoa että toi tauriini toimii yllättävän hyvin varsinkin cofeiinin lisänä.
2g tauriinia + 400mg tablettia cofua toimii tässä 85kilosessa rungossa.

timmi tommi sanoi:
sen verran taustaa että olen nyt noin vuoden verran ollut yötöissä, eli melkein kaikki piristeet on tullut kokeiltua :hyper:

täytyy sanoa että toi tauriini toimii yllättävän hyvin varsinkin cofeiinin lisänä.
2g tauriinia + 400mg tablettia cofua toimii tässä 85kilosessa rungossa.

Ei tuo tauriini tuossa vaikuta paskaakaan. 400mg kofua tekee yksinään aika mukavat efektit. Ota 10g niin saatat huomata jotain, tai sitten et. Itse en huomannut minkäänlaista piristävää vaikutusta. Tuntuu että on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kissat tarvii tauriinia, joten annan niille loput.

täytyy kai sitten todeta, että olen immuuni tauriini+cofeiini kombolle otin 200mg kofeiinia ja teelusikallisen tauriinia ja nukahdin tunnin sisään :)

tiieitiijuu sanoi:
täytyy kai sitten todeta, että olen immuuni tauriini+cofeiini kombolle otin 200mg kofeiinia ja teelusikallisen tauriinia ja nukahdin tunnin sisään :)
:hyper: Mulla teki aivan samaa kun en ollut vielä tottunut kofuun, nappasin kerralla 300mg ja nukahdin tuntiin :)

Force sanoi:
Ei tuo tauriini tuossa vaikuta paskaakaan. 400mg kofua tekee yksinään aika mukavat efektit. Ota 10g niin saatat huomata jotain, tai sitten et. Itse en huomannut minkäänlaista piristävää vaikutusta. Tuntuu että on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kissat tarvii tauriinia, joten annan niille loput.

Näissä piristeiden vaikutuksissa on ilmeisesti aika suuria yksilöllisiä eroja? mulla kofeiinista jää sellainen väsynyt/unelias olo vaikka virtaa lihaksissa riittäisi... ehkä johtuu siitä että sitä on tullut otettua 4-5 kertaa viikossa toi 400mg ties kuinka kauan. toi 2grammaa tauriinia antaa kofeiinille mukavasti lisää potkua. pelästään en ole kokeillut, enkä myöskään noin isoja annoksia. näin toimii tarpeeksi hyvin.

Force sanoi:

Millasias haittavaikutuksia olet huomannut tauriinilla sitten?

Mä olen huomannut, ettei tauriini sekoitu kylmiin nesteisiin hyvin, vaan jää lasinpohjalle vaikka olisikin sekoittanut hyvin. Olenkin sittemmin sekoittanut sen kahviini, mutta arveluttaa vain ettei ko aine "hajoa" kuumassa :rolleyes: Samalla huomautan, että löysin (netistä) englanninkielisen artikkelin tauriinista, joka rohkeaan sävyyn väitti sen olevan "välttämätön ja keskeinen aine optimaaliseen terveyteen" ja olevan tehokas alkoholismista alzheimerin tautiin ja syövästä diabetekseen (vain muutamia esimerkkejä mainitakseni - lista oli pi-itkä!). Toistaiseksi kuitenkaan ei ole riittävää näyttöä ko aminohapon toiminnasta ihmisellä tehdyistä kokeista - lukuunottamatta alkoholismia, johon USA:ssa (ainakin?) on jo olemassa alkoholismin hoitoon tarkoitettu tauriini-johdannainen. Ilmeisesti tiedemiehet ovat innoissaan laajentamassa tutkimuksiaan ihmisiin ko aminohapon kliinisiä käyttöönottoja varten!?

Iinez sanoi:
Mä olen huomannut, ettei tauriini sekoitu kylmiin nesteisiin hyvin, vaan jää lasinpohjalle vaikka olisikin sekoittanut hyvin. Olenkin sittemmin sekoittanut sen kahviini,

Mä heitän sen lärviin suoraan ja vettä perään, mautonta kun on, niin ei tuota ongelmia.

Mike sanoi:
Mä heitän sen lärviin suoraan ja vettä perään, mautonta kun on, niin ei tuota ongelmia.

Mulla sama resepti. Toimii ku junan vessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom