Pakkiksen tauriini

Mä itse huomaan että hikoilen vaivaisella 1g annoksella normaalia enemmän ja on tosi lämmin olo vaikka ois pihalla kylmällä ilmalla t-paidalla tms.

Niin ja normaalisti käytän hyvin vähän mitään piristeitä, en käytännössä lainkaan kofeiinia enkä juo kahvia enkä kolaa esim.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistakaa ihmiset, jos joku tuote ei toimi teillä sen on pakko olla absoluuttista kusetusta. Se ei voi toimia oikeasti muillakaan. :david:

Placebo kokeilu nro 1. isälle 4g kahvin seassa illalla hänen tietämättä. Seuraavana aamuna valitteli et ei saanu unta ja oli kuulemma pyöriny sängyssä vaan ihan hikisenä.
Nyt joku tulee selittämään että kyllä se kofeiinin piikkiin menee, isä vetää kahvia 5-10 kuppia päivässä eikä se sitä normaalisti pahemmin yöllä haittaa.
edit: siis illallakin myös.

Elikä todistetusti toimii...ainakin sun faijalla....hahhahah :D kiva kepponen. :thumbs:

Mike sanoi:
Koita sitä koiranpaskaa faijalles, katotaan mitä se sanoo aamulla siitä.
Ai perkele mikä läppä...... :D No voi olla, että mainitsis jotain jo kahvin juonti vaiheessa... :D

Nyt uusi hypertuote myynnissä, vain 140€/torttu. Toimii ihan saatanan hyvin.
shit.jpg

Valmistaja: Dobermann uros Jeri 3v.

Mike sanoi:
Nyt uusi hypertuote myynnissä, vain 140€/torttu. Toimii ihan saatanan hyvin.
shit.jpg

Valmistaja: Dobermann uros Jeri 3v.

Milläs toimintamekanismillä tuo hyper-tuote toimii, oon joskus lukenut siitä mutten ikinä ole uskonut sen toimivan hirveän hyvin ainakaan testobuusterina... :rolleyes:

Mike sanoi:
No kylläpä taas oli ihan vitun kivasti sanottu, kiitos! Mä en ihan oikeasti aina ymmärrä ihmisiä. Miten tässä nyt pitäisi olettaa että se potkii koska se on pakkiksen kaupasta ostettu?

Täällä on nykyään samaa meininkiä kuin jenkeissä. Jos Louie Simmons sanoo, että syömällä koiranpaskaa tulokset paranee, niin sitten jenkit syövät koiranpaskaa. Jos sinä sanot täällä, että syömällä tonnikalaa sekoitettuna maitoon lihakset kasvaa 52% paremmin, niin sitten porukat sekoittaa sitä tonnikalaa maitoon.

Mike sanoi:
No kylläpä taas oli ihan vitun kivasti sanottu, kiitos! Mä en ihan oikeasti aina ymmärrä ihmisiä. Miten tässä nyt pitäisi olettaa että se potkii koska se on pakkiksen kaupasta ostettu? Käyttäjäthän tässä sitä kehuvat omien kokemusten pohjalta, ei heillä ole mitään intressejä valehdella. Se maksaa 5 euroa, siis hei Force, 5 euroa. Sitten ymmärtäisin tuommoisen piikittelyn, jos me myisimme 140€ maksavaa paskaa ja kehuisimme sen valheilla maista taivaisiin ihan itse.

Nimenomaan! Ja täälläkin on osa todennut, että toimii ja osa että ei toimi. Ja osalla, kuten minulla, toimii se kofeiinin ja tauriinin kombo hiton hyvin! Ja jos 5 € tuotteella saa hyvät placebovaikutukset, niin eikös jo se ole silloin hintansa arvoinen? Kannattaa testailla itellään eri annoksia ja olla välillä ottamatta mitään, kirjottaa sinne reenivihon loppuun sitten tuntemuksiaan reenistä ja vaikka kuukauden päästä tsekkaa miltä näyttää. Ei sitä kovin pitkään kukaan pysty itteään kusettamaan.

Suomen Kuvalehden kirjoitus energiajuomista

Kusti polki ja tiputti laatikkoon tuoreen Suomen Kuvalehden. Yksi kiinnostava artikkeli koski energiajuomia ja sieltä poimin seuraavan tauriinia käsittelevän tekstin. Tässä ei nyt väitetä mitään, mutta pistän en tänne pakkislaisten luettavaksi...ihan vain sivukaneettina.

Kappaleen otsikko oli "Liikaa tauriinia?"

"Täydennetyn kofeiinin lisäksi epäilyä herättää juomiin lisätty tauriini ja ennen kaikkea sen yhteisvaikutus muiden aineosien kanssa. Tauriinin vaikutusta sydämeen tai keskushermostoon ei ole tutkittu, mutta sen tiedetään vaikuttavan hormonien eritykseen, kivuntuntoon ja elimistön lämmönsäätelyyn. Tavallisesta ravinnosta tauriinia kertyy vuorokaudessa noin 100 milligrammaa, mutta energiajuomista sitä saattaa saada jopa 4000 milligrammaa litrassa. Jotta voidaan kieltää jonkin aineosan käyttäminen, on oltava vahva näyttö sen haitallisuudesta. Tätä näyttöä Elintarvikevirastolla ei ole, sanoo erikoissuunnitelija Annika Nurttila".

Force sanoi:
Täällä on nykyään samaa meininkiä kuin jenkeissä. Jos Louie Simmons sanoo, että syömällä koiranpaskaa tulokset paranee, niin sitten jenkit syövät koiranpaskaa. Jos sinä sanot täällä, että syömällä tonnikalaa sekoitettuna maitoon lihakset kasvaa 52% paremmin, niin sitten porukat sekoittaa sitä tonnikalaa maitoon.

Voisitko nyt selittää miten näin on käynyt Tauriinin kanssa, jolle kummiskin monet ovat antaneet hyvää palautetta ja osa huonoa.

Force sanoi:

No syötkös sinä nyt sitten tauriinia?

Pyydän anteeksi tuota koiranpaskavertausta, pikaistuksissa kirjoitin. Ihmetyttää vain, että miksi en itse saa piristystä tuosta jos kerta niin monet muut saavat. Kyllä siitä 10g annoksella joku "jännä" olo tuli, mutta se ei ollut piristyminen. Hiki ehkä virtasi enemmän. Piristymisellä meinaan, että jos olen väsynyt niin aine piristäisi, niinkuin kofeiini tekee.

Ei tuo tauriinin samanlaistai piristyspiikkiä annakkaan mitä kofeiini antaa, mutta kofeiinin kanssa se toimii hiton hyvin. Voi pienentään sitä kofeiinin annostusta ja ei tule sellasta :hyper: oloa, mikä helposti tulee jos kofeiini nappaa "liikaa", kokeile niitä yhdessä ja erikseen ja kerra sitten miltä tuntui.

Suositut

Back
Ylös Bottom