Pakkiksen tauriini

tikrulainen sanoi:
Juu niin miekin epäilen, aiemmin tuo tauriini on sinänsä tuonut vain mukavan hieman euforisenkin olon :thumbs:

mielenkiintoinen testi vois olla myös 200g kofeiini, ~10g tauriini, ~5g tryptofaani, vois olla teoriassa suhteellisen ekstaasimainen olo (joku tuossa ylhäällä mainitsi... :rock:

ja kaikkihan saa pakkiksen verkkokaupasta jos ei weideriä lasketa mukaan :kippis1: (paid commercial :piis: )

200g kofeiinia kuulostaa tappavalta annokselta jo :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tikrulainen sanoi:
mielenkiintoinen testi vois olla myös 200g kofeiini, ~10g tauriini, ~5g tryptofaani, vois olla teoriassa suhteellisen ekstaasimainen olo (joku tuossa ylhäällä mainitsi... :rock:

Tryptofaani - LOL

No itse huikkasin reenin jälkeen palautusjuoman kans 2g tauriinia ja lähdin haravoimaan ja kas perkele kun oli virkee olo. Hokasin vasta nyt illalla että johtuiskohan tauriinista kun ihmettelin et mistä tää virkeys vois johtuu.

Yusu sanoi:
No tredi teki tehtävänsä ja tää poika tilaa kohta pari pussii tauriinii :D
Sama homma täälä :hyper:

Tilaan siis sitten ku keksin muutakin tilattavaa, ettei tartte yhtä tauriinipussia tilata.

:offtopic: Paljo kofunapit maksaa apteekis? :david:

Juu, on tolla jotain vaikutusta, huomasin itsekin. Prismasta saa eurolla tarjouksena Dexal energiajuomaa, joka on muuten samat ainesosat kuin esim. batteryssä, mutta tauriini puuttuu.

Tein ennen treeniä juoman jossa pari purkkia Dexal energiajuomaa ja siihen sit pari teelusikallista tauriinia eli useita grammoja. Treeni luisti melkein kuin olis efejä ottanut.

Mutta ei tolla nyt sentään mitään euforisia vaikutuksia ole, niinkuin joku jo ehti hypettää..;) Sydämmelle Tauriinilla pitäisi olla vain suojelevia vaikutuksia, jos olen oikein ymmärtänyt.

8Balls sanoi:
itse huikkasin reenin jälkeen palautusjuoman kans 2g tauriinia

Saakos udella miksi otit tauriinit treeniin jälkeen etkä sitä ennen?

Ja muuten kaipaan edelleen tietoa tuosta tauriinin potkimisnopeudesta. Pitäisikö se ottaa 5min ennen treeniä vai onko joku 30-45min ihan ok aika?

dogi sanoi:

Ja muuten kaipaan edelleen tietoa tuosta tauriinin potkimisnopeudesta. Pitäisikö se ottaa 5min ennen treeniä vai onko joku 30-45min ihan ok aika?

kyl se potkii ihan joka nopeudella kun tarpeeksi ottaa :jahas:

nojuu, itse tein tuon so called tankkauksen ~30 min ennen ja tuntui toimivan just kohilleen.

8ball sanoi:
Tryptofaani - LOL

ja tryptofaani on mulle tryptofaani, se on vaan karu fakta. :)

muille sitten Tryptophan, jonka vaikuttavana osana L-Tryptophan. :thumbs:

Nonii updatee. Tänään sit 200mg kofeiinii ja 4g tauriinii ni potki ihan eri lailla! Paljon energisempi olo ja sarjaennätykset taas (tiedä sit oliko tauriinin ansiota, mut anyway). Nyt salin jälkeenki vielä energiaa vaikka maratooniin.

Onko kellään tietoa kehittyykö tohon samanlainen resistanssi kun kofeiiniin?

P.S. alennusta mulle pakkiksen tuotteista kun kehun niitä tääl taivaisiin ;)

Joo en mäkään tauriinia ihan hyödyttömäksi arvioisi. Ei se nyt mitään kofeiinin kaltaista potkua anna, mut kyllä ihan mieluusti sekoittelen semmoiset 5g protskujuomien sekaan kaksikin kertaa päivässä. Ei ainakaan oo hinnalla pilattu. Koitin tossa muuten tänään All Starsin ECA-tuotetta ennen salitreenejä, kun ei tarvinnut siihen varsinaisesti rahaa sijoittaa ja kyllä sekin tuntui jossain määrin lisäävän yleistä vireystilaa. Pelkkä kahvi ennen treeniä nautittuna tuntuisi menettävän tehonsa nopeammin. Sain pidempään kestävää virkeyttä enkä olisi malttanut treenejä lopettaa ollenkaan. (Otin 3 kapselia ennen treeniä). Normaalihintaisena luontaiset ECA-tuotteet on kyllä sen verran arvokkaita että itse kyllä kaadun perinteisten kofeiinitabujen tai kahvin puolelle.
Ai niin efedriinistä vielä sen verran että jossain pakkiksen ECA-keskustelussa jotkut ihmiset tuntuivat pitävän synefedriiniä ja efedriiniä samana aineena. Eli heille haluaisin huomauttaa että synefedriiniähän on esim. noissa ECA-purnukoissa jonkin sitä sisältävän kasvin muodossa ja sen vertaaminen oikeaan efedriiniin on yhtä kaukaa haettua kuin verrata efedriiniä amfetamiiniin.

Otin tota kolme kauhaa ja tuli hyvä olo ja näin välillä jotain punasia sumuja näkökentässäni. Sitte otin pari lisää ja oli hyvä olo. Ok-tuote.

Pari kertaa on tullut kokeiltua, viisi grammaa ennen reeniä, enkä huomannut kummallakaan kerralla oikein mitään vaikutusta. Ainoastaan v*tutti vähän tavallista enemmän, kun joku kusiainen kuppasi kolme varttia ylätaljassa. Tuli jotenkin kärsimätön olo. Pitäisköhän nostaa annosta? Tai kokeilla kofeiinin kanssa, josko yhteisvaikutuksesta olisi jotakin iloa. Ihminen on monikulmainen.

Spuunin ehdotelma kevätväsymykseen:

20 g tauriinia. 1000 mg kofua. 20 palasokeria, jotka huuhdellaan alas Pepsillä (mihin sekoitettu maltoa, dekstroosia ja banaani).

Spoonie_Luv sanoi:
Spuunin ehdotelma kevätväsymykseen:

20 g tauriinia. 1000 mg kofua. 20 palasokeria, jotka huuhdellaan alas Pepsillä (mihin sekoitettu maltoa, dekstroosia ja banaani).
Jos mä yhtään muistan oikeen niin tollanen satsi aiheuttaa helvetinmoisen insuliinipiikin, joka taas väsyttää. Korjatkaa jos oon väärässä.

Odu sanoi:
Jos mä yhtään muistan oikeen niin tollanen satsi aiheuttaa helvetinmoisen insuliinipiikin, joka taas väsyttää. Korjatkaa jos oon väärässä.

Tuo tais olla vain pieni herja, koska gramma kofeiinia tekee karmeat vatsavaivat varmasti monelle.

dogi sanoi:

Tauriinit oli tulleet vasta hyllyyn enkä muistanut ottaa ennen treeniä. Vasta kun kyhäilin PJ:tä hokasin Tauriinin ja viskasin sekaan.

Vaikutus alkaa mulla noin 20min T:n nauttimisen jälkeen.

Jep tauriini toimii. Olen käyttänyt ennen treeniä erästä kreatiini+tauriini juomaa ja aivan selkeesti pientä puhtia siitä tulee treeneihin ja sitten treenin jälkeen puuttuu väsymys täysin vaikka kovemmin pystyy treenaamaan.

Odu sanoi:
Siitäkö se väsymys on johtunutkin... :(

Suositut

Back
Ylös Bottom