Pakkiksen tauriini

make72 sanoi:
tästä foorumista saa ehkä väärän kuvan tuon tauriinin potkimiseen,ainakaan itsellä ei alle 5g tunnu missään.5g-->ehkä hiukan piristää,onneksi tauriinilla muitaki hyviä ominaisuuksia ku piristäminen.

Pakko tarttua tähän.

Siis saako foorumilta väärän kuvan (eli suurimman osan mielipide) sen takia, että 5 g ei toiminut _sulla_?

Tää ei ole tosiaankaan milläään pahalla, piti vaan kysyä, kun tuo kuulosti jotenkin hassulta.

Oma mielipide on että, toimii ihan riittävän hyvin.

Itse huomaan aika selvästi eron: 1. pelkkää kofeiinia (300-400 mg) tai 2. saman verran kofeiinia + 5 g tauriinia.

Helposti hintansa arvoinen tuote.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZeiZei sanoi:
Pakko tarttua tähän.

Siis saako foorumilta väärän kuvan (eli suurimman osan mielipide) sen takia, että 5 g ei toiminut _sulla_?

Tää ei ole tosiaankaan milläään pahalla, piti vaan kysyä, kun tuo kuulosti jotenkin hassulta.

Oma mielipide on että, toimii ihan riittävän hyvin.

Itse huomaan aika selvästi eron: 1. pelkkää kofeiinia (300-400 mg) tai 2. saman verran kofeiinia + 5 g tauriinia.

Helposti hintansa arvoinen tuote.
no oli odotukset hiukan korkeammalla tuon piristävän vaikutuksen suhteen,mutta epäilin jo ostaessa koska mm.mike ottaa 15g ja osa porukasta alkaa "tärisemään" 2g:stä :) . halpaa ainetta ja kofeiinin kans pelaa kunhan löytää itselleen sopivan annoksen.

Kyllä se tauriini ainakin minulla toimii kofeiinin kanssa hyvin,kunhan ottaa sitä tauriinia vähintään 10g.

make72 sanoi:
no oli odotukset hiukan korkeammalla tuon piristävän vaikutuksen suhteen,mutta epäilin jo ostaessa koska mm.mike ottaa 15g ja osa porukasta alkaa "tärisemään" 2g:stä :) . halpaa ainetta ja kofeiinin kans pelaa kunhan löytää itselleen sopivan annoksen.

jees..:)

yksilöllistähän se juuri on. Ja kyllä itsekkin tarvitsen kuitenkin +5 gramman annoksen huomatakseni vaikutuksen, mutta kyllä olen valmis uskomaan, että joillain tulee jo parista grammastakin.

ZeiZei sanoi:
jees..:)

yksilöllistähän se juuri on. Ja kyllä itsekkin tarvitsen kuitenkin +5 gramman annoksen huomatakseni vaikutuksen, mutta kyllä olen valmis uskomaan, että joillain tulee jo parista grammastakin.

Minä kuulun niihin joille toimii hyvin jo 3 grammaakin, tosin en ole edes kokeillut mitään 10 gramman annoksia. Mulle riittää kofeiinissakin se 2 tablettia (200 mg), mutta syynä voi olla sekin, että en ole koskaan kahvia juonut enkä muutenkaan kofeiinia käytä missään vaiheessa säännöllisesti.

No laitanpa minäkin kokemus-kommentit tänne. Itse otan 400 mg kofeiinia + n. 15 g tauriinia. Välillä ei huomaa mitään vaikutusta, mutta esim. viime torstaina potki oikein hyvin. Voi olla että asiaan vaikutti se, että syömisestä oli kulunut n. 4,5-5 tuntia. Ajattelin tänään kokeilla taas niin, että vatsa on mahdollisimman tyhjä kun ottaa ton satsin. Katsotaan miten toimii tänään...

Vähän mietityttää noi ku porukka sanoo ottaneensa jotain yli 10gramman annoksia, että kuinkahan paljon sitä on turvallista ottaa, kuitenkin pakkauksessa tais olla jotai pari-kolme grammaa kerrallaan.

ojuni sanoi:
Vähän mietityttää noi ku porukka sanoo ottaneensa jotain yli 10gramman annoksia, että kuinkahan paljon sitä on turvallista ottaa, kuitenkin pakkauksessa tais olla jotai pari-kolme grammaa kerrallaan.

Itse otin ekaa kertaa männäviikolla 15g tauriini ja 300mg kofeiinia. En huomannut mitään erityisiä vaikutuksia tosta tauriinista. Taitaa olla enemmänkin korvienvälilisäravinne???

foo sanoi:
En huomannut mitään erityisiä vaikutuksia tosta tauriinista. Taitaa olla enemmänkin korvienvälilisäravinne???

Taitaa olla niin että vaikuttaa erilailla eri henkilöihin. Eihän kaikki tunne kreatiinistakaan saavansa hyötyä. Itsekin nyt kokeiltuna 2, 4, 6 ja 8 gramman annostukset tauriinia ennen treeniä eikä vielä mitään havaintoa hyödyistä. Kieltämättä käy kateeksi ne jotka tauriinista hyödyn saavat. Menen nyt vielä hieman yli 10g ja teen johtopäätökset sitten. Kofeiinia en ole vielä kokeillut, ehkä näiden yhdistelmä voisi olla parempi, tosin usko kofeiiniin ei ole korkealla koska kahvi ei mua koskaan ole virkistänyt.

Henk. koht. mielipide on, että hintansakin puolesta kannattaa ehdottomasti kokeilla, josko tauriini sopisi itselle niin että saisi tässä threadissa kuvatunlaisia vaikutuksia.

ojuni sanoi:

se mikä ei tapa vahvistaa ja se mikä tappaa sillä taas ei enää sitten ole väliä :D

Tossa kattelin ni eikös pakkiksella ole enää tauriinia myynnissä vaiko jäikö jotain huamaamatta?? Nii ja sit viel siit leaderin C4 system blaablaa rasvanpolttajasta.... plaseboa vaiko ihan oikee tuote?

Nieta sanoi:
Tossa kattelin ni eikös pakkiksella ole enää tauriinia myynnissä vaiko jäikö jotain huamaamatta?? Nii ja sit viel siit leaderin C4 system blaablaa rasvanpolttajasta.... plaseboa vaiko ihan oikee tuote?

Tauriini on viikon tästä eteenpäin poissa kun emme saa sitä kauppaan toimittajalta. C nelosesta on ollut juttua palstalla ja tyrmätty on kokolailla humpuukituotteena. On muuten hassua miten merkillisen paljon ekan postin postittajat mainitsevat järjestäen Jr:n tuotteen.

Juuh..vähä niinku aattelinki siit c4:sta.. Ja toi jr hypetys nyt varmaan johtuu siitä et sen tuotteiden mainoksia ei pysty välttämään lukutaidon omaava salilla käyvä henkilö.. :rolleyes: Mutta täytyypä sitten odotella ton tauriinin saapumista..

foo sanoi:
Itse otin ekaa kertaa männäviikolla 15g tauriini ja 300mg kofeiinia. En huomannut mitään erityisiä vaikutuksia tosta tauriinista. Taitaa olla enemmänkin korvienvälilisäravinne???

Samaa vähän luulen itsekkin. Itse en nimittäin saanut minkäänlaista annosta piristämään yhtään. Kaikki vetelee täällä ihan placeboissa menemään. Kyllähän nyt pakkiksen kaupasta ostettu koiranpaskakin potkii niin perkeleesti.

Force sanoi:
Samaa vähän luulen itsekkin. Itse en nimittäin saanut minkäänlaista annosta piristämään yhtään. Kaikki vetelee täällä ihan placeboissa menemään. Kyllähän nyt pakkiksen kaupasta ostettu koiranpaskakin potkii niin perkeleesti.

Nohnoh, ei toiminut mullakaan (ainakaan alle 10g annokset, lisää koitetaan vielä mutta ei ole toiveet korkealla enää), mutta en silti usko että vaikutukset olisivat joillain pelkkää plaseboa olleet. Ihmisiä on erilaisia ja eri aineet vaikuttaa eri lailla.

No eiköhän nämä ole aika yksilöllisiä juttuja....toisilla toimii kofeiini toisilla ei, toisilla tauriini toisilla ei.....mulla toimii aivan hiton hyvin kun otan 3g tauriinia puoli tuntia ennen reeniä, eikä ole placeboa. Ja siihen kun yhdistän vain yhenkin kofin niin yhteisvaikutus on todella hyvä.

Tauriinille piristeenä multa :4:

PS: tuli sitten muuten jussina otettua alkoholiman kanssa aika hyvin tuota jauhoa ja kukuttiin joka aamu käen kanssa kilpaa :hyper:

Kai ne sitten on yksilöllisiä..mutta mitkä aineet sitten ovat näitä mitkä toimivat yksilöllisesti. Ei kait sellaista ihmistä olekkaan jolla aito Deca-Durabolin ei toimi.

Force sanoi:
Kyllähän nyt pakkiksen kaupasta ostettu koiranpaskakin potkii niin perkeleesti.

No kylläpä taas oli ihan vitun kivasti sanottu, kiitos! Mä en ihan oikeasti aina ymmärrä ihmisiä. Miten tässä nyt pitäisi olettaa että se potkii koska se on pakkiksen kaupasta ostettu? Käyttäjäthän tässä sitä kehuvat omien kokemusten pohjalta, ei heillä ole mitään intressejä valehdella. Se maksaa 5 euroa, siis hei Force, 5 euroa. Sitten ymmärtäisin tuommoisen piikittelyn, jos me myisimme 140€ maksavaa paskaa ja kehuisimme sen valheilla maista taivaisiin ihan itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom