- Ikä
- 42
kreatiini on musta placeboa, mut tauriini tuntus toimivan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tiieitiijuu sanoi:kreatiini on musta placeboa
tiieitiijuu sanoi:kreatiini on musta placeboa, mut tauriini tuntus toimivan
Dreamer sanoi:Et vaan ota tarpeeksi/tarpeeksi pitkään kreatiinia.
ljp sanoi:Kreatiinimonohydraatit eivät tehoa kaikkiin.
Nicky sanoi:Itselläni ei kreatiini ainakaan toimi, ei auta vaikka kuinka suuria määriä vetäisi.
Nicky sanoi:Pidän itsekin treenipäiväkirjaa ja voin vertailla tuloksia. Olen nyt kuukauden syönyt kreatiinia ja ei ole sarjapainot kasvaneet missään tämän kuukauden aikana. Vai alkaako kreatiini "toimia" vasta pidemmällä aikavälillä? Syön nyt kuitenkin ton kreatiinin loppuun, oli siitä hyötyä tai ei.
-EDIT- Ei ole myöskään sarjapituuksiin vaikuttanut millään tavalla, yhtä monta toistoa jaksaa kuin ennen kreatiinin käyttöä.
Dreamer sanoi:Oletko ihan varma? Itse kun olen pitänyt tarkkaa treenipäiväkirjaa Excelillä 8 vuotta, niin voin vertailla tuloksia aika hyvin kreatiini- ja ei-kreatiinikausilta. Eihän se vaikutus mikään maatamullistava olekaan, mutta pientä etua siitä on. Jos odottaa liikoja, niin eihän se sitten "toimi", esim. ei se mitään penkkiä paranna yhtäkkiä 10 kiloa (no riippuu tietysti paljonko se penkki alunperin on...)
Mike sanoi:Juu, pitäis melki tänään olla taas kaupassa. Eilen lähti valmistajalta meille.