Pakkiksen tauriini

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nicky sanoi:
Itselläni ei kreatiini ainakaan toimi, ei auta vaikka kuinka suuria määriä vetäisi.

Oletko ihan varma? Itse kun olen pitänyt tarkkaa treenipäiväkirjaa Excelillä 8 vuotta, niin voin vertailla tuloksia aika hyvin kreatiini- ja ei-kreatiinikausilta. Eihän se vaikutus mikään maatamullistava olekaan, mutta pientä etua siitä on. Jos odottaa liikoja, niin eihän se sitten "toimi", esim. ei se mitään penkkiä paranna yhtäkkiä 10 kiloa (no riippuu tietysti paljonko se penkki alunperin on...)

Pidän itsekin treenipäiväkirjaa ja voin vertailla tuloksia. Olen nyt kuukauden syönyt kreatiinia ja ei ole sarjapainot kasvaneet missään tämän kuukauden aikana. Vai alkaako kreatiini "toimia" vasta pidemmällä aikavälillä? Syön nyt kuitenkin ton kreatiinin loppuun, oli siitä hyötyä tai ei.

-EDIT- Ei ole myöskään sarjapituuksiin vaikuttanut millään tavalla, yhtä monta toistoa jaksaa kuin ennen kreatiinin käyttöä.

Nicky sanoi:
Pidän itsekin treenipäiväkirjaa ja voin vertailla tuloksia. Olen nyt kuukauden syönyt kreatiinia ja ei ole sarjapainot kasvaneet missään tämän kuukauden aikana. Vai alkaako kreatiini "toimia" vasta pidemmällä aikavälillä? Syön nyt kuitenkin ton kreatiinin loppuun, oli siitä hyötyä tai ei.

-EDIT- Ei ole myöskään sarjapituuksiin vaikuttanut millään tavalla, yhtä monta toistoa jaksaa kuin ennen kreatiinin käyttöä.

Itselläni vaikutus alkaa siinä parin viikon kuluttua aloittamisesta. Otan kyllä aika lailla, yleensä 4 kertaa päivässä 5g ainakin viikon ajan, joskus kaksikin. Kai olet juonut paljon vettä? Kreatiini ei (kuulemma) toimi niin hyvin jos ei juo paljoa vettä.

Jos muuten olet kuukauden tehnyt samoilla painoilla samanpituisia sarjoja, niin ehkä kannattaisi alkaa syödä paremmin tai vaihtaa treenisysteemiä...

Vettä juon noin 4 litraa päivässä.

Totta, ajattelin lähiaikoina vaihtaa ohjelmaa, olenkin jo noin 4 kk tahkonut nykyisellä. Kreatiinia tankkasin 4x5 g päivässä viikon ajan, jonka jälkeen kokeilin ottaa n. 7-8 grammaa päivässä. Suurin määrä jonka olen kokeillut ottaa on n. 12 g. Joo, alkaa menemään jo aika offtopiciksi :)

Dreamer sanoi:
Oletko ihan varma? Itse kun olen pitänyt tarkkaa treenipäiväkirjaa Excelillä 8 vuotta, niin voin vertailla tuloksia aika hyvin kreatiini- ja ei-kreatiinikausilta. Eihän se vaikutus mikään maatamullistava olekaan, mutta pientä etua siitä on. Jos odottaa liikoja, niin eihän se sitten "toimi", esim. ei se mitään penkkiä paranna yhtäkkiä 10 kiloa (no riippuu tietysti paljonko se penkki alunperin on...)

Vielä kerran: Kreatiinimonohydraatit eivät tehoa kaikkiin. :) Jos monohydraatti ei potki niin kannattaa kokeilla muita kreatiineja esim Syntraxin Swolea.

Mulla kreatiini ja tauriini on molemmat minimaalisesti toimivia. Kreatiini ei viakuta mitenkään treenissä voimaa tai kestävyyttä lisäten mutta painoa tulee 0,5-1,5kg lisää annoksella 20g/pv. Tauriini lisää ilmeisesti sydämen supistusvoimakkuutta (kunnon pauke rinnassa) ja hikoiluttaa hiukan. En oo mitään piristävää vaikutusta kyllä huomannut.

Hola,

onkos tuota tauriinia koska taas saatavilla?
On mielestäni paras treeniboosteri mitä oon tyypännyt. Siis parempi kuin kofeiini tai jopa efedriini. Tauriini tosiaan toimii (otan n.ruokalusikallisen 30-45min ennen treeniä). Siitä ei myöskään tule sellaisia tykytyksiä kuin esim efestä, joka toimii mulla jotenkin jo "liian" hyvin. :eek:
Eli heti kun on tilattavissa, niin meitsille muutama pussukka..

Mike sanoi:
Juu, pitäis melki tänään olla taas kaupassa. Eilen lähti valmistajalta meille.

Onko tota jo? Minä en löytänyt... Pitäs tilaus laittaa ihan kohta.

Noissa piristävissä on ikävä kyllä huonojakin puolia,hermoston sympaattinen liikatoiminta kun haittaa ruuansulatusta, palautumista jne jne.
Ja sit kun ton vetämisen lopettaa,niin olo on taas vetelä.
Kofeiinin kanssa oli ainakin tuo sama juttu,pitää nyt kokeilla tuota tauriinia jossain vaiheessa.

Melkeen voisin olettaa ettei tauriinista mitään kovin pahoja vierotusoireita tule. Kofeiinista kylläkin ainaki itelle hirmuiset.

Suositut

Back
Ylös Bottom