Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö heterot harrasta seksiä keskenään, vaikka ei kiinnostaisikaan? Kuitenkin miehet jollain tavalla ihannoivat miehiä, jotka kuksivat kaikkea mikä liikkuu? Eivätkö esim historia suurimmat rakastajat ole olleet bi-seksuaaleja?

Miten yksitoikkoista olisi jos kaikki kansalaiset olisivat samanlaisia. Se miksi homoja voidaan "ihannoida" on juurikin se, että he uskaltavat olla rohkeasti erilaisia ja seksihän kiinnostaa aina! Se tuo medianäkyvyyttä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Big Evil sanoi:
Kenen mielestä kehonrakennuksessa on homoeroottisia piirteitä?
Hep!

Tai sanotaan näin että mies joka menee lavalle posehousuissa värit päällä öljyttynä, vimpan päälle pumpattuna ja kireänä on joko todella gay, tai sitten niin umpihetero ettei pysty edes kuvittelemaan kyseistä touhua keijoiluna. Puhumattakaan niistä jotka kuola valuen ihailevat tätä maskuliinista masterpieceä.

Venla sanoi:
Aiemminkin jo jotain kirjoitin siitä, että yksi homouteen ärsyttävällä tavalla liitetty käsitys on ajatus siitä että ko. henkilöt ovat jotenkin poikkeuksellisen seksuaalisia henkilöitä.
Homot on sentään miehiä (niin kauan kun ei puhuta lepsoista). Miehiin yleisesti liitetty stereotypia on, että miehet panisivat kaikkia vastaantulevia ihquja jos voisivat, mutta naiset hannaa vastaan. Miten käy kun yhtälöstä otetaan se nainen pois? Aivan.

Myös yksi homouteen ärsyttävällä tavalla liitetty käsitys on se, että homot ovat aina tyylikkäitä, omaperäisiä ja viimoisen päälle trendikkäitä. Tämä stereotypia loukkaa suurta joukkoa junttihomoja, jotka elävät keskuudessamme tuulipuvuissaan. Saati niitä trendikkäitä heteromiehiä jotka leimaantuvat vain siksi, että harrastavat salia, pukeutuvat nätisti ja ajelevat pallinsa kuin kuka tahansa meistä.

Jotenkin kaikki tää mediaähkyttäminen seksuaalisesta suuntautuneisuudesta on menettänyt kaikki mittasuhteensa. Ei suvaitsevaisuus ole sitä että huudetaan hoosiannaa kun petteri tai anneli astuvat ulos kaapista, vaan sitä että oikeasti hyväksytään ihmiset sellaisina kuin ne ovat, oli ne heteroita, homoja, lesboja tai vaikka mitä. Mulle se on yksi lysti mitä ihmiset makuuhuoneissaan tai missä lie tekee, kunhan joku tolkku säilyy.

Ei suvaitsevaisuus ole hyssyttämistä, eikä väkevää kannanottoa. Se on hyväksyntää ja ymmärrystä sitä tosiasiaa kohtaan että meitä on kaikennäköisiä. Mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta kaikilla on oikeus niihin.

D.Yates sanoi:
Tämä stereotypia loukkaa suurta joukkoa junttihomoja, jotka elävät keskuudessamme tuulipuvuissaan.
Mutta missä ne kaikki homot oikein ovat? Ne juntit tai vaikka tyylikkäämmätkin? Olen ruvennut miettimään että ovatko ne satuolentoja... On se nyt jo kumma että tilastojen valossa mun olisi pitänyt tavata lukemattomia homoja! Miksi en tunne yhtäkään?

Eikös suvaitsevaisten ihmisten pitäisi hyväksyä myös se, jos joku ei satu pitämään homoutta normaalina?

Rowena sanoi:
On se nyt jo kumma että tilastojen valossa mun olisi pitänyt tavata lukemattomia homoja! Miksi en tunne yhtäkään?

Jos kulkee yhtään silmät ja korvat auki kaupungilla, niin kyllä niitä tulee vastaan. Eihän sitä tietenkään voi olla koskaan varma. Sama työpaikoilla.

modified sanoi:
Jos kulkee yhtään silmät ja korvat auki kaupungilla, niin kyllä niitä tulee vastaan. Eihän sitä tietenkään voi olla koskaan varma. Sama työpaikoilla.
Epäilyjä ei lasketa... Kelpuutan homon bongaukseksi vasta "Moi, mä olen Pertsa ja mä olen homo!"-tyyppiset tapaukset. ;)

venla sanoi:
Just. Naisetha onkin kaikki aivotoiminnaltaan juuri samanlaisia keskenään. Hohhoijaa.

Onhan ne, just tuli todistettua että miehiä älykkäämpiä yhdellä jos toisella saralla...

Semi-seriously: ei se tunneäly ihan tuubaa ole, joskus tapaa ihmisiä joilla ei ole kyllä vitunkaan hajua siitä milät toisesta tuntuu ja esim milloin kannattaa jättää läpän heitto siihen ja ryhtyä vakavaksi, tai edes siitä mikä milloinkin on about sopivaa tai ei.

Kyllähän sitä epäsopivuuksiin syyllistyy itsekin, mutta esimerkiksi seuraavaan en tekisi, jonka kollegani teki:
liikematkallaan naispuolisen kollegansa kanssa alkoi tälle ylistää lentoemännän muhkeita muotoja ja suuria ryntäitä.
Noin niin kuin tosissaan, ja puoliventovieraalle.

Ok, takas asiaan...syntyyköhän homouden pelko/inho osaksi siitä, että lapsena oppii että ne on erilaisia kuin ite, ja sit sitä huolii että ne tekee sulle sellasta mitä et muuten tekis...joku isompi poika vielä vähän pelottelee, niin voila,
homokammo on valmis.
Ja sit kun yhdenkään homon tapaa ja huomaa että kas, ei se haluakkaan mua puoliväkisin tuupata hanuriin, niin jo helpottaa pelko.

Täytyy sanoa että sellaisia koko yhteiskunnalle vihaisia butch-lesboja olen nähnyt runsaasti, ja tuntuu että sillä poppoolla oli aidosti ongelmia.
Ei piisaa se että hyö on lepakoita, ja että kellään ei ole asiasta mitään sanomista, vaan koko hemmetin heterous oli heille kirosana.
Ja kaikki naiset oikeesti lesboja, olivat vaan kaapissa ja tarttivat kunnon nuolemista, että heräävät. Ja miehiä (paitsi homoja) eritoten tulee vihata.
Ehkä tässä oli kyse kans jostain alun sekaannuksesta, kun yrittää löytää itteensä sen kaapista tulon jälkeen.
Silti, a bit rich että jos nainen pistää hameen päälleen, niin on patriarkaalisten heterosikojen sortokoneistoa ylläpitävä bimbo, ja koko naissukupuolen vihollinen

These were some seriously angry butches.

D.Yates sanoi:
Homot on sentään miehiä (niin kauan kun ei puhuta lepsoista). Miehiin yleisesti liitetty stereotypia on, että miehet panisivat kaikkia vastaantulevia ihquja jos voisivat, mutta naiset hannaa vastaan. Miten käy kun yhtälöstä otetaan se nainen pois? Aivan.

Niinpä, tuo lisää varmaan kans homokammoa.
Vallankin jos itse on sellainen hivenen epäkypsä, naisia silkkoina vitunkantotelineinä pitävä "miehekäs mies", niin sellaiselle varmaan tulee kylmä rinki perseen ympärille jos mieleen hiipii ajatus osien vaihtumisesta, ja kaverilla saiskin oma pyllyreikä olla vastaanottavana osapuolena.

D.Yates sanoi:
Mua alkoi nyt justiin jurppia se, kuinka Sillanpää, Bjurström, Tavja, etc. saavat olla aivan totaalisen rauhassa keltaisen lehdistön taholta sukupuolielämänsä suhteen.

Siis perkele, onko tämä nyt joku yleinen/julkinen tieto, että Tarja ois lesbo? Siis muidenkin kuin Tony Halmeen mielestä? ja elää vaan Pertin kanssa noin kulissin ylläpitämiseksi?

Vai aatteleeko väki, niin kuin Halme, että Setan luottamustoimessa oltuaan Tarden on pakko olla karvasushin ystävä?

Niin, varmaan nykyään on siksi homoista enempi juttua, jos lesboistakin, että enää ei tartte kuoleman uhalla pysyä kaapissa, noin länsimaissa ainakaan. Tai no, ehkä jossain päin jenkkejä, mut silti.
Elikäs siis ennen homoutta pidettiin enempi piilossa, ja moni varmaan sen oletti merkkaavan ettei homppeleita edes ole:
There were no gays in the 60's.

Rowena sanoi:
Mutta missä ne kaikki homot oikein ovat? Ne juntit tai vaikka tyylikkäämmätkin? Olen ruvennut miettimään että ovatko ne satuolentoja... On se nyt jo kumma että tilastojen valossa mun olisi pitänyt tavata lukemattomia homoja! Miksi en tunne yhtäkään?

Mä taas tunnen muutaman. Oon mä enemän nähnyt, mutta tuntemistani 2 on junttihomoja, jotka pukeutuu huonommin mitä valtaväestö. Yksi on ihme hiihtäjä. Yksi on juuri stereotypia "puppelihomo", joka kerää ravintolassa aina nasihaaremin ympärilleen. Ai niin kouluaikoina oli kans yksi samantyyppinen. Lesboja en taida tuntea kuin yhden ja sen kaverit näöltä. Eroina noilla kaikilla muilla ja noilla puppeleilla on se, että ne eivät nosta seksualisuudestaan mitään haloota, niin kuin ei suurin osa ihmisistä. Leimaahan pelimiehetkin heteromiehet kaikki joidenkin naisten silmissä sioiksi narsisteiksi, jotka panee kaikkea mikä liikkuu.

Sitten ihmetellään miksi miehet aristavat homoja. Kirkko on luonut saatanaa homojen yläpuolelle vuosisatoja. Naiset ihannoi homoja jotenkin parempina ihmisinä ja siitä tulee mustasukkaisuutta. Jotkut eivät vaan kestä tulla kaapista ulos, kun ei saa olla missään rauhassa. Aina on joku nainen hehkuttamassa. Tässä siterasin homoa. Pari tuttua keksivät hyvän tavan iskeä naisia ravintolassa yhdeksi yöksi. Keskelle tanssilattiaa suutelemaan keskenään. Pian parveilee naisia ympärillä ja sitten niiden kämpille paneskelemaan. :david: Tää kuullostaa rankalta, mutta on valitettavasti totta. Enkä mä nää, että telkkarikaan olisi vähiten syyllinen homojen leimaamiselle. Mun mielestä nämä muuttumisleikit on hauskaa viihdettä, mutta leimaahan ne. Vielä päälle älä kerro äidille ja L-koodi, jotka perustuvat hyvin vahvasti seksiin.

SerialLoser sanoi:
Vallankin jos itse on sellainen ...saiskin oma pyllyreikä olla vastaanottavana osapuolena.
Tunneälyni ei nyt riitä prosessoimaan tästä viestistä tosipuhetta ja minuun kohdistettua sarkasmia. Could you elaborate?

Tässä kohtasimme vielä yhden yleisesti vaietun aiheen. Homothan ovat aina kivoja ihmisiä, jotka eivät petä, eivät harrasta yhden yön suhteita ja ovat muutenkin varsinaisia hellantelttuja. Väärin. Tässä suhteessa he ovat yhtä normaaleja kuin heterotkin. Varsinkaan ei saa sanoa että homot harrastaisivat irtoseksiä. Miksi sitten on olemassa "miesten saunoja"? Munaristeily on varmaan nimetty vitsinä eikä siellä oikeasti kukaan munan perässä ole?

D.Yates sanoi:
Tunneälyni ei nyt riitä prosessoimaan tästä viestistä tosipuhetta ja minuun kohdistettua sarkasmia. Could you elaborate?

Ööö, lyhyesti sanoen, tuota, tarkoitin siis että....
sanotaan että jos on sellanen oikeen perinteinen "miessika"
noin viimeisen päälle, joka pitää naista silkkana objektina, ja sijoituspaikkana kullilleen, niin sellaiselle kaverille on varmaan pahin painajainen että joku näkeekin hänet sellaisena. Että osat vaihtuu ja hän onkin objekti, jota joku miessika himoaa ja jolta samainen sika haluaa rytyyttää aivot perseen kautta pellolle.

En siis ensinkään meinannut sarkasmia sua kohtaan, kulta, päin vastoin, olin kybällä samoilla linjoilla huggy.gif

D.Yates sanoi:
Tässä kohtasimme vielä yhden yleisesti vaietun aiheen. Homothan ovat aina kivoja ihmisiä, jotka eivät petä, eivät harrasta yhden yön suhteita ja ovat muutenkin varsinaisia hellantelttuja. Väärin. Tässä suhteessa he ovat yhtä normaaleja kuin heterotkin. Varsinkaan ei saa sanoa että homot harrastaisivat irtoseksiä. Miksi sitten on olemassa "miesten saunoja"? Munaristeily on varmaan nimetty vitsinä eikä siellä oikeasti kukaan munan perässä ole?

Onko homot sittenkin moraalisesti selkärangattomia elostelijoita ja uhka yhteiskunnalle?

Rowena sanoi:
Eniten mua ärsyttää tässä nykyisessä "vapautuneisuuden" ajassa se, että naisten biseksuaalisuus on pop, mutta miesten hyihyi. Tästä puhuttiin kyllä parisuhdeketjussakin, mutta pakko mainita silti uudelleen. Lisäksi jotkut miehet toitottavat totuutena lausetta "suurin osa naisista on biseksuaaleja".

Niin ja kun tästä puhetta oli niin siitäkin, että monien käsitys biseksuaalisuudesta on väärä - sellainen yliseksualisoitunut, niin kuin monasti käsitys homoseksuaaleistakin. Eli kuvitellaan että bi (nainen) haluaisi vakavassa heteroparisuhteessaankin ollessaan ihan ehdottomasti kolmannen pyörän mukaan sänkyyn tai tahtoisi seurustella samaan aikaan sekä miehen että naisen kanssa, vaikka ennemminkin on kyse siitä että että biseksuaali voi rakastua ja tuntea vetoa kumpaa sukupuolta tahansa olevaan henkilöön.

Mun (miespuolinen:rolleyes: ) eksä on biseksuaali, mutta seksiä harrastettiin kyllä ihan vaan kahdestaan. Tavallaan voisi ajatella, että biseksuaalisuus on naiselle helpompaa - tai ainakin sen kanssa kaapista tulo on helpompaa. Luulen että joku ajatus anaaliseksistä ja miespuolisiin homoseksuaalehin tai homoseksiin liitttyvät muut oletukset vaikeuttaa miesten tunnustautumista biseksuaaleiksi.

Rowena sanoi:
Tämä ilmenee myös siinä, etten ole koskaan tavannut yhtäkään avoimesti homoa miestä! Bi- ja "täys"lesbonaisia kylläkin useita. Ja sekin vielä, että nämä naiset eivät yleensä peittele suuntautumistaan mitenkään vaan ovat enemmänkin ylpeitä siitä. Milloin nähdään ylpeä homomies?

Joo - lesbous on tosiaan jotenkin hyväksytympää. Liekö sitten sitä, että miesten homoseksuaalisuus koetaan tässä miesten johtamassa maailmassa suurempana uhkana :rolleyes:...

SerialLoser, mä tunnen monen monta lesboa, eikä niistä yksikään ole ikinä väittänyt, että kaikki naiset ovat oikeasti lesboja tai että "kyllä säkin, kunhan vaan kokeilet". Ei tasan yksikään. Eikä yksikään niistä ajattele, että biseksuaali olisi epäonnistunut homoseksuaali. Sen sijaan tiedän paljon enemmän heteroseksuaaleja, joilla on outoja käsityksiä biseksuaalisuudesta (kuten: se on vaan joku muotijuttu). Voi tietenkin olla, että tunnen vain älykkäitä ihmisiä :jahas: . Onhan sekin totta, että tuollainen "käännytys" on typerää, ja kyllä sitäkin toki tapahtuu, minä en vain ole siihen törmännyt.

venla sanoi:
SerialLoser, mä tunnen monen monta lesboa, eikä niistä yksikään ole ikinä väittänyt, että kaikki naiset ovat oikeasti lesboja tai että "kyllä säkin, kunhan vaan kokeilet". Ei tasan yksikään. Eikä yksikään niistä ajattele, että biseksuaali olisi epäonnistunut homoseksuaali.

Juu, missään nimessä en meinannut että mikä lesboilla on kun ne on tällasia...vaan tarkoitin ainoastaan tätä über-aggressiivisten telaketjulesbojen ryhmää, jonka jutuissa ei ollut päätä eikä häntää, ja joilla näytti olevan 1000 kertaa suurempia ongelmia oman seksuualisen suuntaumisensa kanssa kuin heidän ympäristöllään.
Mm tää ettei kestänyt olla itse lesbo ellei ollut täysin varma että oikeesti kaikki naiset on.
Kun vastaavankaltaisia telaketjuhomoja en ole tavannut ensimmäistäkään.

SerialLoser sanoi:
Kun vastaavankaltaisia telaketjuhomoja en ole tavannut ensimmäistäkään.

Telaketjuhomoja :) No joo. Kyllähän tuo feminismi aatteena lesbouteen toisinaan kytkeytyy; miestutkimuksella sen sijaan ei ole samanlaisia perinteitä (eikä samanlaista leimaakaan kuin naistutkimuksella). Eli sellaisia aktivistihomoja on varmaan suhteessa vähemmän kuin aktivistilesbofemakkoja. Tai ehkä niitten homojen ei tarvitsekaan samalla tavoin puolustaa oikeuksiaan? - Nehä o miehii ;)

Mike sanoi:
Reino, täältä ei olla siirretty ketään, vaan kaikki nuo Eugenit ja muut ovat itse lähteneet pois. Eli tuo lietsominen banneista ja muista on jo VITUN vanha vitsi mitä jotkut jauhaa kuin mantraa. Älä sinä lähde samaan soppaan.
Ja miksiköhän ovat lähteneet. Ihan sattumaa varmaan. Kädet ilmaan - en minä painanut mitään nappulaa, en se minä ollut!
Täältä on häipynyt öbaut kaikki, joilla on ollut huumorintajua ja riittävästi nokkeluutta nauttiakseen keskustelusta, joka liikkuu jollain muulla kuin sillä kaikkein alkeellisimmalla ihmisapinatasolla jolla puhuminen on tiedonpalikoiden vaihtoa.
Paitsi että kun palikoita ei pitkäksi aikaa riitä, puhuminen menee lähinnä vastavuoroiseksi lässytykseksi. Case in point: ks. yllä.

Belmondo sanoi:
Täältä on häipynyt öbaut kaikki, joilla on ollut huumorintajua ja riittävästi nokkeluutta nauttiakseen keskustelusta, joka liikkuu jollain muulla kuin sillä kaikkein alkeellisimmalla ihmisapinatasolla jolla puhuminen on tiedonpalikoiden vaihtoa.

Oon eri mieltä. Täällä on edelleen keskustelijoita, jotka niin huumorintajunsa kuin vähän "vakaviempienkin" mielipiteittensä puolesta vaikuttavat nokkelilta, kiinnnostavilta ja hauskoilta ihmisiltä. Toiset vaan tekee sen tyylillä - huumorillakin kun on tietyt rajansa.
:offtopic:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom