Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei oo mitään keijoja vastaan, mutta en halua nähdä miesten nuolevan toisiaan keskellä kirkasta päivää. Hyi.

Joo ja keijon käytös osaa olla joskus vittumaista. Samapa se mulle onko se keijo vai ei mutta ylimääränen nysvääminen ja semmonen ihmeellinen toiminta vituttaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla logiikalla ei hetskujenkaan pitäisi nuolla julkisesti. Eli sallikaamme muille se mitä itsellemmekin.

reisilihas sanoi:
koska se tuntuu olevan tabu tälläisessa raavaiden miehien lajissa.

Joo on ja saa pysyä sellasena.

modified sanoi:
Tuolla logiikalla ei hetskujenkaan pitäisi nuolla julkisesti. Eli sallikaamme muille se mitä itsellemmekin.

No eihän hetskujen nuoleminen jossai tarhan pihassa ole moraalisesti hyväksyttävää. Hompeilla se rima on vaan ennestään korkeammalla

PenttiK sanoi:
Eikö ihanteellinen tila ole se, että kaikki ihmiset ominaisuuksiin katsomatta ovat tasa-arvoisia?

Ei ole. En nyt ala väittelemään termistä arvo mutta en minä ainakaan pidä jotain ammatti- ja taparikollista tai narkomaania/puliukkoa yhtä "arvokkaana" kuin rehellistä työssä käyvää ja veroja maksavaa ihmistä.

modified sanoi:
Ihminen on muutakin kuin seksuaalisuutensa.

Asiaa! :)

Cthulhu sanoi:
Ei ole. En nyt ala väittelemään termistä arvo mutta en minä ainakaan pidä jotain ammatti- ja taparikollista tai narkomaania/puliukkoa yhtä "arvokkaana" kuin rehellistä työssä käyvää ja veroja maksavaa ihmistä.

Täysin naulankantaa, itse ajattelen juuri näin.:worship:
Vituttaa kyllä veroja maksavana ihmisenä elättää näitä loisia jotka eivät käy töissä tai missään ja juopottelevat ja riehuvat minkä kerkeää ja vielä meidän veronmaksajien rahoilla.
Samaa mieltä olen myös näistä ''kivoista'' pakolaisista jotka eivät tee muuta kun kuluttavat aikaa steissillä pöllien kaikki mitä käteensaavat, vievät pikkulapsilta kännykätkin niinkö tikkarit.

Nyt alkaa aihe mennä sen verran metsään, että taidan nähdä karhun tuolla pusikossa.

Belmondo sanoi:
Ei homoissa mitään, mutta hinttejä ei jaksa kuin telkkarista.

Hehheeeeeeee, Belmondokin on vain ihminen ja heittää joskus varsin köyhää juttua, yrityksestä huolimatta.

Vai oliko tämä pitkän harkinnan tuloksena syntynyt, tarkkaan harkittu
köyhä juttu, jolla hän hämää meidät tavikset luulemaan että hän ei olekaan
über-witty....? Uskon näin, meikän maailmankuva romahtais jos Belmondon tai reinon takaa paljastuisi edes hetkittäin-ei-hauska-hemmo.

SerialLoser sanoi:
... meikän maailmankuva romahtais jos Belmondon tai reinon takaa paljastuisi edes hetkittäin-ei-hauska-hemmo.
...nahkainen alistajamaski päässä.

Tuolla lisäyksellä pysytään aiheessa.

Cthulhu sanoi:
Voitko verrata tälläisiä ihmisiä homoihin? "Itsepähän ovat valintansa tehneet"?

PenttiK sanoi:
Voitko verrata tälläisiä ihmisiä homoihin? "Itsepähän ovat valintansa tehneet"?

En tietenkään, olisi kai pitänyt lisätä, että off-topic...

SerialLoser sanoi:
Hehheeeeeeee, Belmondokin on vain ihminen ja heittää joskus varsin köyhää juttua, yrityksestä huolimatta.

Vai oliko tämä pitkän harkinnan tuloksena syntynyt, tarkkaan harkittu
köyhä juttu, jolla hän hämää meidät tavikset luulemaan että hän ei olekaan
über-witty....? Uskon näin, meikän maailmankuva romahtais jos Belmondon tai reinon takaa paljastuisi edes hetkittäin-ei-hauska-hemmo.
Seksipeto hyvä, ei siinä ole mitään witsiä tai "juttua". Se perustuu erotteluun
Homo (miesten mies) /= Hintti (ranteitaan paiskova neiti).

Hahaa! Pakkiksen kaappihintit threadi :hyper: Paras vähään aikaan :david: :arvi:

Pari kertaa on keijo tullut iskemään ja kummatkin kerrat Kanadassa. Täällä ne ei vissiin uskalla. Nuorena poikana 17 vuotiaana olin odottamassa bussia siinä China townissa ja siihen viereen tulee päälle neljäkymppinen, lyhyehkö ja hoikka hieman vanhallle viinalle haiseva mies. Tukka oli kammattu siististi taakse, mutta muuten mies oli hieman nuhjainen. Siinä se rupesi juttelemaan mitä teen ja mistä olen kotoisin ja missä asustelen. Tässä vaiheessa en vielä suuremmin epäillyt miehen mulkun mielihaluja, koska siellä päin tuntemattomatkin saattoivat tulla heittämään juttua bussipysäkillä.

Sitten mentiin samaan bussiin ja vierekkäisille penkeille tottakai. Juttu jatkui ja mies pyysi sitten minua drinkille. Kieltäydyttyäni mies lähti aika liukkaasti, mutta antoi sitä ennen käyntikorttinsa minulle. Käänsin kortin ja toisella puolella luki kuulakärkikynällä kirjoitettuna ensimmäisellä rivillä: "Hey cute boy!". Toisella rivillä luki miehen puhelinnumero.

Olisin antanut, jos mies olisi ollut rikkaampi:jahas:

Toinen kerta oli kampuksella, minulla oli pari kurssia paikallisessa paskacollegessa. Kirjastossa kolmekymppinen hieman pyöreä lyhyt mies aloitti juttelun kysymällä, paljonko kello on. Siitä hän lähti yli-innokkaasti kyselemään minusta kaikenlaista. Suomesta hän kyseli innolla ja kertoili kaikkea mitä tiesi Suomesta. Sitten siihen tuli tyttöystäväni ja esittelin hänet tälle keijolle. Hyvä, että hän edes katsoi tyttöä ja lähinnä hymähti tälle. Sitten keskustelu siirtyi jälleen minuun. Pidemmän aikaa siinä keskusteltiin, tai hän kyseli ja minä lähinnä vastailin. Sitten piti jo lähtä salille.

Salireissun jälkeen olin lähdössä kotiin ja seisoskelin jälleen bussipysäkillä. No sama kaveri karauttaa siihen urheiluautollaan ja kysyy, haluanko kyydin keskustaan. Samassa aivot alkoivat raksuttamaan minkälaisen "kyydin" ja aloin miettimään tekosyytä. Sehän olisi voinut vaikka pistää pippelinsä mun pyllyyn:eek: Aloin siinä sitten vikisemään, etten ole menossa keskustaan, koska en asu siellä päin. No mies ei luovuttanut ja rupesin selittämään, että pääsen kyllä nopeasti bussilla, vaikka matka kesti 45 minuuttia. Sen jälkeen keijo luovutti ja kiihdytti hurjasti punaisella urheiluautollaan ja pääsin huokaisemaan helpotuksesta.

Sainpas avautua ja poistettua nämä möykyt mielestäni.

vaikka kuinka avarakatseinen yrittää olla niin kyllä homojen näkeminen saa aikaan pahoinvointia.. :urjo:

pientä päivitystä.. eli montakos homoa tähän mennessä pakkiksella on saatu kaapista ulos..?? vai jäikö se siihen ensimmäiseen postaukseen.. :lol2:

Pelles sanoi:
vaikka kuinka avarakatseinen yrittää olla niin kyllä homojen näkeminen saa aikaan pahoinvointia.. :urjo:

pientä päivitystä.. eli montakos homoa tähän mennessä pakkiksella on saatu kaapista ulos..?? vai jäikö se siihen ensimmäiseen postaukseen.. :lol2:
Ottamatta alotusta huomioon, meillä on:
-1 Pakkis-kaapista ulos tullut
-1 jolla on fantasioita
-useita latentteja homoseksuaaleja. Tunnistaa lähinnä oksennus-hymiöistä. ;)

B.O.S.S. sanoi:
Tunnistaa lähinnä oksennus-hymiöistä. ;)

:lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom