Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
reino sanoi:
Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.

kpsk, kuule mitään ei tehty SerialLoserin kanssa sillon Yyterissä. Ja jos jotain tapahtuikin, niin se on vain kaunein asia, mikä kahden ihmisen välillä voi tapahtua. Sinulla ei ollut mitään oikeutta katsella sieltä rantapusikon takaa. Missään tapauksessa sinulla ei ollut oikeutta koskettaa itseäsi. Me määräämme, milloin sinä saat katsella. Ja koskettaa.

pitistää vakavaa ketjua :D

mutta joo, mä en homoille ja lesboille antais adoptio-oikeutta, ehkä vähä rasistista, mutta esim lapsi vois kärsiä kiusaamisesta vanhempiensa takia. Lisäksi äiti ja isä-malli olis hyvä olla mun mielestä. Homovanhemmat voivat kieltämättä kyllä olla parempia ja rakastavampia vanhempia lapsille kuin monet muut, varsinkin jos vertaisi esimerkiksi alkoholistivanhempiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
flagellum dei sanoi:
Nicho sanoi:
flagellum dei sanoi:
kpsk sanoi:
:( En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia. :(
Hohhoijaa - juuri kuten ajattelinkin.
Todella vankalla tieteellisellä pohjalla ollaan kun tunne'äly' vedetään kehiin kun tulokset eivät muuten näytä tarpeeksi ihquilta :D
Keksisivät nyt edes parempaa propagandaa.

Edit. Olenpa huonolla tuulella vaikkei pitäisi olla aihetta. Pusuja kaikille, homoja sivuuttamatta :love:
"Tunneäly" ei ole mielestäsi älykkyyttä?

Tunneäly on amerikkalaisen psykologin Daniel Golemanin kehittämä käsite Perusajatuksena on se, että johtajan mieliala, yhtä paljon kuin teot, vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti tulokseen.

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=684017 Lue vaikka tuosta...
Ei, ei se ole.

Ai että ihan amerikkalainen psykologi on mennyt kehittämään käsitteen :eek:

Piha kirjoittaa:
"Tässä mielessä tunneäly on yhtä liukas ja abstrakti kuin serkkunsa äly. Sitä ei oikein voi nähdä, mutta sen tulokset ovat sittenkin havaittavissa."

On lähinnä absurdia rinnastaa tunne"äly" ja äly abstraktiuden suhteen. Kikka jättää ilmeisesti tarkoituksella huomioimatta että esim. avaruudellista hahmottamiskykyä ja ongelmanratkaisukykyä voidaan mitata edes jollain luotettavuudella, tunneälyä ei - tai sitten Kikka on älykkään sijaan "tunneälykäs".

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin miksi tunne"äly" on keksitty - se tuli kovaan tarpeeseen. Höttöä se silti on.

Edit. Pian kai sitten polkaistaan pystyyn käsite savimajanrakentamisäly. Poliittinen tilaus lienee sillekin.
:lol2: Word. Asiaa.

Niin siis Golemanin mukaanhan äly ja tunneäly ovat erillisiä ja korkea älykkyysosamäärä ei korreloi korkean tunneälyn kanssa välttämättä positiivisesti. Ja kyllä tuota tunneälyä ovat muutkin kuin Goleman määritelleet; Goleman toi käsitteen yleiseen tietoisuuteen.
Golemanhan jakaa tunneälyn viiteen osaa: Empatiaan, omien tunteiden hallitsemiseen, omien tunteisen tiedostamiseen, motivaation löytämiseen ja ihmissuhteiden hoitoon.

flagellum dei sanoi:
On lähinnä absurdia rinnastaa tunne"äly" ja äly abstraktiuden suhteen.

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin miksi tunne"äly" on keksitty - se tuli kovaan tarpeeseen. Höttöä se silti on.

Tunneälyähän se vaatii, että sen myös pystyy tunnistamaan :D

Eli en edes jaksa lähteä vääntämään rautalangasta asiaa. On myös yksi ja sama kuka termin "tunneäly" on luonut. On itsestäänselvää, että toiset ihmiset ovat ihmissuhdetaidoiltaan kyvykkäämpiä kuin toiset. Mutua. KYLLÄ.

Onkohan tähän threadiin lopultakaan kirjoittanut kukaan homoseksuaali? Hmm. Ei sillä kai sinänsä ole väliä mutta mietin vaan, että toisi vähän toistakin näkökulmaa aiheeseen.

reino sanoi:
Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.
Mä oon miettiny, että pystyyköhän tutkijat edes ajattelemaan asioita siltä kannalta, meinaan että tuntuu normaaliäijillekkin olevan vaikeeta toi seksuaalisuuskysymys (mulla on kuiteski helppoo, teini-iässä ja vaan tissit(/tussut) mielessä enivei), kun kuitenkin asiaa käsittelee aina objektiivisesti.

No niin, tätä mä meinaan;
"Miksi ne eivät harrasta seksiä keskenään? Voisi olettaa se olisi kaikkein järkevin ratkaisu, kun ne kerran toisiaan haluavat ainakin jossain mielessä", Jokinen pohtii.

Sääli, että ne tasan kaksi julkihomoa jotka tunnen, ovat juuri näitä pelkkään vaaleanpunaiseen pukeutuvia muoti/äly/tunteet kaikkitietäjiä. Toisaalta onhan näitä heterojenki keskuudessa.

Tää on mennyt vähän :offtopic: Tämä tais olla alunperin "Pakkislaiset gayt" -thread, eikä "miesten ja naisten väliset erot älykkyydessä"...

Mutta näköjään on keskustelua syntynyt...

Edit: siis tarkoitan "Pakkiksen gayt"

Alipaino sanoi:
Mä oon miettiny, että pystyyköhän tutkijat edes ajattelemaan asioita siltä kannalta, meinaan että tuntuu normaaliäijillekkin olevan vaikeeta toi seksuaalisuuskysymys...

Heh, no kai ne nyt pystyy, se on vähä niin ku tarkotus. Ne on tutkijoita. Onhan maailmassa aika paljon asioita joita tutkitaan ilman että ko. ilmiöistä on subjektiivisia kokemuksia. Enemmän tai vähemmän arkaluontoisia tutkimuskysymyksiä pitää silloin voida esittää. Itse Arto Jokisesta ja hänen teoretisoinneistaan voi tosin olla montaa mieltä, samoin kuin tietenkin myös humanististen tieteiden tieteellisyydestä ja objektiivisuudesta...

Auttamattoman off topic.

Käsittääkseni tuohon homoseksuaalisuuten kuuluu ihastuminen, rakastuminen ja/tai seksuaalinen nautinto oman sukupuolen edustajan kanssa. Millä tavalla evoluutio tietää, koska seksiä harrastetaan nautintomielessä, koska lisääntymismielessä? Aika paska teoria.

Aiheesta: en oikein tajua, miksi pitäisi olla jotain mieltä homoista sinänsä. Tai Juice-faneista. Tai punatukkaisista. Ihminen on ihminen on ihminen, ja se siitä. Adoptio- yms. asiat on sitten erikseen, mutta tuo pershomofobia ei mulle oikein mene jakeluun.

-pipsa- sanoi:
Tää on mennyt vähän :offtopic: Tämä tais olla alunperin "Pakkislaiset gayt" -thread, eikä "miesten ja naisten väliset erot älykkyydessä"...

Mutta näköjään on keskustelua syntynyt...

Edit: siis tarkoitan "Pakkiksen gayt"

Oli jo aikakin että joku tunneälykäs huomaa ketjun ajautuneen sivuun aiheesta ja oikaisee sen oikeille raiteilleen.

Olisi hauska tietää muistuttavatko neitimäiset homot aivotoiminnaltaankin naisia.
Sisustusälykkyys ainakin on samaa luokkaa.

Ultimecialla hyviä pointteja taas kerran (joo, oon mä vähä ihastunut siihen...). Ei homoista sinänsä voi mielipiteitä ollakaan. Mielipiteitä voi olla siitä, millaisia ennakkoluuloja homoihin kohdistuu ja miksi, mutta homoseksuaaleista ihmisistä... ei. Vaikka silti toivonkin, että jotkut ihmiset saisivat homoseksuaaleja tuttavia - ihan vain siksi, että stereotypioita vähän ravisteltaisiin. Nähtäisiin helpommin se ihminen sieltä, ei sitä homo-leimaa.

EDIT
flagellum dei sanoi:
Olisi hauska tietää muistuttavatko neitimäiset homot aivotoiminnaltaankin naisia.

Just. Naisetha onkin kaikki aivotoiminnaltaan juuri samanlaisia keskenään. Hohhoijaa.

Ultimecia sanoi:
Millä tavalla evoluutio tietää, koska seksiä harrastetaan nautintomielessä, koska lisääntymismielessä? Aika paska teoria.
Ja millä perusteella lajievoluution kannalta on välttämätöntä, että jokaisen yksilön pitäisi pyrkiä levittämään omaa yksilöllistä geenistöänsä eteenpäin? Tuolla pohjalla esim. muurahaiset ovat melkoisen tuhoon tuomittua porukkaa. Lisäksi olen saanut sellaisen kuvan, että homoseksuaalit hankkivat jälkeläisiä, vaikka eivät erityisemmin heteroseksistä välittäisikään.

flagellum dei sanoi:
Oli jo aikakin että joku tunneälykäs huomaa ketjun ajautuneen sivuun aiheesta ja oikaisee sen oikeille raiteilleen.

Sisustusälykkyys ainakin on samaa luokkaa.

Älä yleistä! Mistäs sä tiedät olenko mä "tunneälykäs"..?

Mulle ei vittuilla... :curs:

Mike sanoi:
Pystytkö sä postaamaan mitään asiaa vai meinaatko pelleillä läpi asiaketjun?
Asiaketju? Joka sikisi trollin reisilihaksesta ja on nyt siirtynyt tunneälyn puolelle?

No, yritetään: hommahan menee niin, että kun otetaan huomioon, ettei tähän ketjuun ole kirjoittanut yksikään homoseksuaali alkuperäistä trollia ehkä lukuunottamatta, niin erittäin asiallisen käsittelyn tämä aihe on saanut osakseen.

Tosin tässä on heijastunut hyvin ikävällä tavalla suomalaiskansallinen huonosta itsetunnosta lähtevä voivottelu: "Voi voi kun me ollaan niin punaniskoja ja suvaitsemattomia ja voi voi kun kivoja sateenkaari-ihmisiä ei suvaita ja voi kyllä me suomalaiset vaan ollaan niin juntteja kun ei suvaita...jne...(itsensäruoskintaa loputtomiin)."

Vaikka herra trolli reisilihas olisi kirjoittanut tuon viestinsä Setan foorumille, niin se ei olisi missään ikinä koskaan voinut saada tämän asiallisempaa kohtelua. Siellä Setan foorumilla olisi tod.näk. (en ole homo en ole homo, joten en lue sitä) jo yksi jos toinenkin nimimerkki Nahkahousu-Bodipete kertonut reisilihakselle pikku "treenivinkkejä".

Onnitelkaamme siis itseämme ja toisiamme: ollaan niin saatanan asiallisia ja suvaitsevaisia tällä foorumilla.

Mikelle vielä sen verran, että se nappula, jolla reino siirretään "Pakkotoistolta kadonneet nimimerkit" -ketjuun on yhä edelleenkin sinun työpöydälläsi. Ei minun.

reino sanoi:
Vaikka herra trolli reisilihas olisi kirjoittanut tuon viestinsä Setan foorumille, niin se ei olisi missään ikinä koskaan voinut saada tämän asiallisempaa kohtelua. Siellä Setan foorumilla olisi tod.näk. (en ole homo en ole homo, joten en lue sitä) jo yksi jos toinenkin nimimerkki Nahkahousu-Bodipete kertonut reisilihakselle pikku "treenivinkkejä".

No nyt meni vähän ohi. Miten niin? Veikkaanpa, että Setan foorumilla muu hlbt-kansa olisi ensinnäkin onnitellut siitä että joku on tullut kaapista. Setan foorumihan ei ole mikään deittipalsta. Ja siellä voisi kysellä ihan yhtä lailla, että onko siellä punttisalilla käyviä homoseksuaaleja ja saisi varmasti asiallisia kommentteja.

-pipsa- sanoi:
Älä yleistä! Mistäs sä tiedät olenko mä "tunneälykäs"..?
Puhdas arvaus.
Enhän minä koskaan yleistä... never in my prostitute life.

-pipsa- sanoi:
Mulle ei vittuilla... :curs:
Vittuillaan vittuillaan, mutta ei toki tämän enempää.

Eihän siinä loputtoman kauaa mene kun homoudestakin tulee yhtä tavanomaisen tylsää kuin perusheteroudesta. Sitten taas ihmetellään taaksepäin katsottaessa kuinka kehittymätön ihmiskunta oli homousasiankin suhteen ja fag hagitkin joutuvat keksimään itselleen uuden khuulin harrastuksen.

venla sanoi:
Ultimecialla hyviä pointteja taas kerran (joo, oon mä vähä ihastunut siihen...).

:love:, eikä oo ees off topic.

Ennakkoluuloisuus on mun mielestä niin suuri lovi koko maailmassa, että ei varmaan mikään vähemmistö siitä ihan lähivuosina pääse. En viitsi vetää esiin "Nainen on maailman naapuri" -korttia, kun selväähän se on että tappeluksi menee kuka on mitenkin eniten syrjitty. Ei se siitä silti yhtään oikeampaa tee.

flagellum dei sanoi:
Eihän siinä loputtoman kauaa mene kun homoudestakin tulee yhtä tavanomaisen tylsää kuin perusheteroudesta. Sitten taas ihmetellään taaksepäin katsottaessa kuinka kehittymätön ihmiskunta oli homousasiankin suhteen ja fag hagitkin joutuvat keksimään itselleen uuden khuulin harrastuksen.

Mutta eikös homous ala olla jo ihan out? Sitä paitsi homoseksuaaleja on ollut koko ihmisiän, miks niistä nyt on nostettu niin kauhee haloo? Siis daah...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom