venla sanoi:
Just. Naisetha onkin kaikki aivotoiminnaltaan juuri samanlaisia keskenään. Hohhoijaa.
Vain puuttuvan logiikkaprosessorin osalta :D
Naisten ja miesten aivojen toiminnassa on mitattu eroavaisuuksia.
Se ei merkitse että kaikkien naisten aivot toimisivat täsmälleen samalla tavalla, mutta eroja on.
Homomainen käytös on kulttuurisidonnaista, mutta itseäni kiinnostaa poikkeavatko homot aivotoiminnaltaankin heteromiehistä. Jos oletetaan että homous on geeneissä eikä opittu tapa, niin voisin kuvitella että muitakin eroja hetsku- ja homppelimiehen välillä voisi olla kuin rentona vispaava ranne ja lässyttävä puhetyyli.
Vastaavasti kiinnostaisi tietää poikkeaako rekkiksen aivokemia heteronaisen vastaavasta.
Hieman ihmettelen rekkalesboja jotka leikkauttavat hiuksensa miesten tyyliin, antavat ruhon lösähtää naistyyppisen vartalon ihannetta vältelläkseen, pukeutuvat miesten vaatteisiin, madaltavat puheääntään, kävelevät miesmäisesti ja imitoivat muutenkin miesten elekieltä ja puhetyyliä - ja silti väittävät etteivät halua olla miehiä. Jepjep sanoisi Sauli.
Joze86 sanoi:
Itse voin olla hieman rasistikin joittenkin mielestä,sillä en pidä homoja ihmisinä joilla kaikki palikat on päässä kohdallaan.
Homot eivät sentään liene oma rotunsa.
SerialLoser sanoi:
...über-aggressiivisten telaketjulesbojen ryhmää... joilla näytti olevan 1000 kertaa suurempia ongelmia oman seksuualisen suuntaumisensa kanssa kuin heidän ympäristöllään.
Aijai kuinka tuttua.
"Mä oon vittu lesbo, ymmärrättekste, lesbo! Onksse teille joku ongelma, hä!?"
- "Ei se meille ongelma ole mikäs sulla nyt on?"
"Ette te heterot ymmärrä mistään mitään, mä oon lesbo! Ja se on teille ongelma!"
- "Joo-o, ei kai tässä nyt mitään ongelmaa..."
"Mikä teille siinä on ongelma että mä olen lesbo!? Saatanan heterot!"
- *huokaus*