Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
Vähän liian suuri spektaakkeli mun mielestä tää "kuka katos minnekin ja mistä syystä" episodi. Eikä määrättömän kiinnostava (vaikka vähän oliski). Toiset keksustelee täällä ja toiset ei - mylly jatkaa jauhamistaan.

Jotkut tuntuu ottavan yllättävän henkilökohtaisella tasolla tällaset asiat, mikä mulle on jotenkin vieras tapa ajatella. Hyvinpä tänne pakkiksen alle tuntuu mahtuvan kaikenlaista sisällöntuotantoa. Aina Smackdownista
ainoo oikeesti tärkee tredi täällä
homokeskustelujen kautta "Laatua vosuille" trediin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belmondon ja venlan viesteihin:
Makuja on monia ja niistä on turha kiistellä. Kaikki eivät pidä samoja kirjoittajia hauskoina. Olen samaa mieltä että mielenkiintoisimmat kirjoittajat ovat pikkuhiljaa poistuneet ja tilalle on tullut satapäin täysin mitäänsanomattomia yhden rivin viestejä kirjoittavia maksavia asiakkaita. Aihetta täällä valitukseen ei ole koska vaihtoehto on olemassa (jonne monet näistä värikkäistä kirjoittajista ovatkin jo siirtyneet), Pakkotoisto on linjansa valinnut ja tuskin sitä muutaman kirjoittelijan takia tulee muuttamaan. Bisnes määrää.

Enkä nyt tarkoita että tässä itkisin tai itkettäisiin pelkästään ihmisten perään, vaan tätä yleistä linjaa joka palstalle on muodostunut kirjoittajien ja moderaattoreiden toimesta. Se on toki tilanteen huomioonottaen täysin sallittua ja ymmärrettävääkin, oma valinta. Mielipiteitä siitä kannattaa kuitenkin opetella ottamaan vastaan.

Jotenkin tuntuu että täältä tredistä moderoidaan kaikki homovastaiset viestit pois?. Mutta kyllähän sen ymmärtää että Mike pyörittää bisnestä ja homotkin ovat asiakkaita :D.

edittiä:. mutta muistakaa kun moderoitte keskustelua näin kiivastii niin ne hetero asiakkaat saattaa olla pian kohta vähissä. ;). Antaa vaan kaikkien mielipiteitten tulla trediin, tietysti räikeimmät voi poistella.
Itse voin olla hieman rasistikin joittenkin mielestä,sillä en pidä homoja ihmisinä joilla kaikki palikat on päässä kohdallaan.

venla sanoi:
Just. Naisetha onkin kaikki aivotoiminnaltaan juuri samanlaisia keskenään. Hohhoijaa.

Vain puuttuvan logiikkaprosessorin osalta :D
Naisten ja miesten aivojen toiminnassa on mitattu eroavaisuuksia.
Se ei merkitse että kaikkien naisten aivot toimisivat täsmälleen samalla tavalla, mutta eroja on.

Homomainen käytös on kulttuurisidonnaista, mutta itseäni kiinnostaa poikkeavatko homot aivotoiminnaltaankin heteromiehistä. Jos oletetaan että homous on geeneissä eikä opittu tapa, niin voisin kuvitella että muitakin eroja hetsku- ja homppelimiehen välillä voisi olla kuin rentona vispaava ranne ja lässyttävä puhetyyli.
Vastaavasti kiinnostaisi tietää poikkeaako rekkiksen aivokemia heteronaisen vastaavasta.

Hieman ihmettelen rekkalesboja jotka leikkauttavat hiuksensa miesten tyyliin, antavat ruhon lösähtää naistyyppisen vartalon ihannetta vältelläkseen, pukeutuvat miesten vaatteisiin, madaltavat puheääntään, kävelevät miesmäisesti ja imitoivat muutenkin miesten elekieltä ja puhetyyliä - ja silti väittävät etteivät halua olla miehiä. Jepjep sanoisi Sauli.

Joze86 sanoi:
Itse voin olla hieman rasistikin joittenkin mielestä,sillä en pidä homoja ihmisinä joilla kaikki palikat on päässä kohdallaan.
Homot eivät sentään liene oma rotunsa.

SerialLoser sanoi:
...über-aggressiivisten telaketjulesbojen ryhmää... joilla näytti olevan 1000 kertaa suurempia ongelmia oman seksuualisen suuntaumisensa kanssa kuin heidän ympäristöllään.
Aijai kuinka tuttua.

"Mä oon vittu lesbo, ymmärrättekste, lesbo! Onksse teille joku ongelma, hä!?"
- "Ei se meille ongelma ole mikäs sulla nyt on?"
"Ette te heterot ymmärrä mistään mitään, mä oon lesbo! Ja se on teille ongelma!"
- "Joo-o, ei kai tässä nyt mitään ongelmaa..."
"Mikä teille siinä on ongelma että mä olen lesbo!? Saatanan heterot!"
- *huokaus*

Joze86 sanoi:
Jotenkin tuntuu että täältä tredistä moderoidaan kaikki homovastaiset viestit pois?. Mutta kyllähän sen ymmärtää että Mike pyörittää bisnestä ja homotkin ovat asiakkaita :D.

edittiä:. mutta muistakaa kun moderoitte keskustelua näin kiivastii niin ne hetero asiakkaat saattaa olla pian kohta vähissä. ;). Antaa vaan kaikkien mielipiteitten tulla trediin, tietysti räikeimmät voi poistella.

:jahas:

No jos näiden "homovastaisten" tyyppien argumentaatio on suoraan perseestä, niin ei ole mitään syytä miksi heitä pitäisi päästää pilaamaan asiallinen keskustelu.

Taitaa olla niin että suurelle osalle heteroista homoseksuaalisuus ei ole enää mikään kauhistuksen hirvitys. Eikä asiatonta käyttäytymistä mitään ihmisryhmää vastaan katsota hyvällä.

P.S. Rasismi on rotusyrjintää, ei seksuaalisten vähemmistöjen syrjintää.

Joze86 sanoi:

Ootsä ihan oikeesti 19 vai ootko lisännyt syntymävuotees muutaman tuolla profiilissas?

Edit: Siis meinasin tuota sun viimesintä kommenttias, se taitaa olla juurikin tuosta räikeimmäistä päästä...

Joze86 sanoi:
Jotenkin tuntuu että täältä tredistä moderoidaan kaikki homovastaiset viestit pois?...

Jos jonkun tietyn tredin lukeminen saa silmät vuotaan verta, on aina hyvä muistaa että pakkiksella on miljardi + yks muuta trediä.:)

Joops, Eiköhän tämä tredi ole minun osaltani tässä. Turha tässä on heittää lisää vettä kiukaalle. :D.
Ihan sama mitä mieltä olette, olen oman kantani tähän asiaan ilmaissut. Peace! :)

:offtopic: paskaa alkuun

Joo-o. On totta, että joitain todella sarkastisesti/suurella ironialla/muuten vaan absurdisti kirjoittavia käyttäjiä on poistunut, mutta sille ei voi mitään. Ei joka thrediä voi vetää läskiksi ja ei yhdelle käyttäjälle tai ryhmälle voi antaa mitään eri oikeuksia olla se klovni joka heittää pöljiä juttuja joka paikkaan. Minä ainakin pidän asiapuolesta näissä keskusteluissa, mitä nyt monesti nämä jutut lähte aivan omille raiteille, kuten tässäkin ketjussa(ja viestissä :D). Koska palstalla on laaja käyttäjäkunta, se johtaa tähän tilanteeseen kun erilaiset ihmiset kirjoittaa omasta näkökannastaan. Pakko tämä homma on kuitenkin modejen pitää jollain tavalla kasassa, ja parempi tiukka moderointi kuin löysä.

Se mikä mulla täällä tällä hetkellä vituttaa on se ajoittainen paapomismentaliteetti, ettei saisi sanoa mitenkään vain "pahasti" tai edes hieman negatiivisesti, ettei jollain ole jo kyynel silmässä. Jos joku laittaa tiettyihin ketjuihin jotain kriittistä tai negatiivista, niin heti tulee kyynelpoliisit(TM) paikalle torumaan ettei vaan tulisi poru. Sitten möykätäänkin sille kritiikin antajalle seuraavat 50 postia kuinka se on ilkeä ja paska ihminen ja postaa omat kuvas ja mitkä on sun meriitit kehoilussa/uralla/keppihypyssä/uppokellunnassa ja luuletko olevas muita parempi ja voiku täällä ei ole kivaa kun kiusataan jne. :kakka:

Virheellistä tai arvailtua tietoa annetaan treeni- ja ravintopuolella ihan helvetisti. Joka asia tulee joka viikko puitua 50 kertaa, koska ei vaivauduta käyttämään sitä perkeleen hakua ja etsimään sitä tietoa. Jos ei ole varmaa tietoa asiasta niin kannattaako laittaa mitään? Minä en tiedä monesta asiasta, joten jätän suosiolla monesti postaamatta omat mutuiluni, joku voi vielä ottaa ne todesta vaikka ne olisivat ihan päin #¤"¤%:a.

Aiheeseen :

Homoseksuaalisuudessa ei minusta ole mitään kummallista. Se ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään muulle mitä toinen ihminen kotonaan tekee ja kenen kanssa nukkuu/nusasee/käy sauvakävelyllä, kuhan molemmat on riittävän ikäsiä ja tajuaa asian. Tunnen ite yhden homon, eikä se ole sen kummempi tyyppi ku muutkaan. Kaljaa juo niinku muutkin miehet, opiskelee ja niin edelleen. Toivottavasti joku päivä homouskin katoaa tabu-listalta eikä aiheuta kieroon katsomista. Minä olisin valmis adoptio-oikeuden antamaan homopareille, sekä miehille että naisille. Aiemmin on tuotu esille mahdollinen lapsen kiusaaminen vanhempiensa suuntautumisen vuoksi, mutta ainoat jotka siihen voi vaikuttaa olemme me muut ihmiset. Suvaitsevaisuudella ja sen opettamisella myös lapsille päästään eroon siitä asiasta. Mun lapset, jos joskus sellaisia hankin, ei todellakaan ole oikeutettuja kiusaamaan ketään tuollaisten asioiden verukkeella, vaan runtua kyllä annetaan jos tuollaisia vinkeitä tulee esiin. Homovastaisten jutuista sen verran, että yleensä se menee kaavaa "homot ovat vittu iljettäviä yöks ja panee toisiaan perseeseen koko ajan hyi sairasta" jne. Ei sellaista jaksa kukaan lukea ja se ei tuo keskusteluun minusta juurikaan minkäänlaista sisältöä. On minuakin joku tyyppi lähennellyt kerran baarissa, kyllähän se vähän puistatti, mutta kävelin vaan pois siitä tilanteesta. Ei ollut minkään metelin arvosta.

Rowena sanoi:
On se nyt jo kumma että tilastojen valossa mun olisi pitänyt tavata lukemattomia homoja! Miksi en tunne yhtäkään?
Nyt vasta tajusin, että yhden bi-miehenhän mä tunnen. Kyseessä yksi kaukaisempi tuttu joka oli joskus nuorena "kokeeksi" pannut kaveriaan peppuun ja sama homma toisinpäin.Täysin heteroilla kokeilunhalu ei luultavasti mene ihan näin pitkälle:D!

Sellaista kunnon "homo-homoa" en edelleenkääs siis tunne, vaikka pakkohan sellainen on tuttavapiirissä olla. Yksi erittäin vahva epäily oli, kyseessä oli tyyppi joka toteutti monia homostereotypioita, mutta kaikesta huolimatta paljastui heteroksi loppujen lopuksi. Hän vain ilmeisesti nauttii tuolla "metroseksuaali"-imagolla pelleilemisestä ja muiden shokeeraamisesta. Tämän arvuuttelun vaikeuden takia mä haluaisin oikeasti tuntea jonkun homon! Vastatkaa nyt vaan tähän threadiin!

Eli lisää suvaitsevaisuutta peliin mun puolestani, tämä homojen "näkymättömyys" on jotenkin surullinen ilmiö. Sehän kertoo siitä, että hirveän moni ihminen joutuu aivan turhaan elämään ahdistuksessa ja häpeässä! Tuntuisi kamalalta ajatella, että joutuisi vuositolkulla hautomaan sisällään asiaa, jota ei uskaltaisi kertoa edes omalle perheelleen tai ystävilleen.

seriallover sanoi:
En siis ensinkään meinannut sarkasmia sua kohtaan, kulta, päin vastoin, olin kybällä samoilla linjoilla
Ihanaa! :haart:

tokkopaisto sanoi:
Onko homot sittenkin moraalisesti selkärangattomia elostelijoita ja uhka yhteiskunnalle?
Kyllä, samoin kuin suuri osa nuoresta heteromiesväestöstä joiden muna-kanaristeilyille en uskaltaudu mukaan.

Reason heitti kyllä hyvän postin näistä, ns kukkahattu tädeistä, jotka tulevat heti itkemään jos sattuu joku olemaan erimieltä heidän kanssaan. Tajutkaa että ihmiset ovat kaikki yksilöitä ja ajattelevat eri tavoin asioista. Ei kaikki voi ajatella homoista kuten te, ja kaikki ei myöskään ajattele yhtä homovastaisesti kuin minä, varmasti monta eri mielipidettä löytyy, mutta jos joku on erimieltä niin ei kaiveta heti hirttonarua kellarista.

Edittiä: joo oli ihan pakko pistää uutta viestiä kun keskustelu käy kuumana :)

Jokaisella naisella täytyy olla ainakin yksi homoystävä. Onneksi minullakin on ja aivan ihana ihminen se on, niin huumorimies ja hyvä ystävä kuin vain olla voi :haart:

Ei antipatioita.

Joku rohkea pakkislainen voisi nyt rehellisesti hyökätä kaapista saranat paukkuen. Saataisi vähän oikeata perspektiiviä tähän keskusteluun.

Itteä on baarissa kyllä kautta historian tullut jokunen puppe iskee, mutta niistä on selvitty ihan neitseellisellä perseellä. Vähän saa kavereilta kuulla kuittia, mutta se nyt ei ole niin vaarallista. Sata kertaa ennemmin pupet saa tulla iskee, kuin nämä tuhannen kännissä olevat "SÄ OOT VITTU HOMO KUN ET LÄHE MUN MUKAAN?!?!?!!11" -munahaukkanaudat.

flagellum dei sanoi:
Homomainen käytös on kulttuurisidonnaista, mutta itseäni kiinnostaa poikkeavatko homot aivotoiminnaltaankin heteromiehistä. Jos oletetaan että homous on geeneissä eikä opittu tapa, niin voisin kuvitella että muitakin eroja hetsku- ja homppelimiehen välillä voisi olla kuin rentona vispaava ranne ja lässyttävä puhetyyli.
Vastaavasti kiinnostaisi tietää poikkeaako rekkiksen aivokemia heteronaisen vastaavasta.

Muistaakseni olen nähnyt jonkun dokkiksen, että ainakin "väärässä ruumiissa" syntyneet omaavat enemmän vastakkaisen sukupuolen aivotoiminnan ominaispiirteitä. Miksei myös nämä ranteenvispaajahomotkin eroaisi miehistä. Näitä kun ei kuitenkaan homoista ole kuin pieni osa.

Tuntemani rekkis taas on todella mukava tyyppi. Pienestä saakka on ollut vähän poikamainen. Mutta ikinä en ole kuullut mitään syrjinnästä syyttävää sanaa tai vastaavaa. Mielestäni enemmänkin on kyse ei-sukupuolisesta pukeutumisesta.

Pakko kysyä Yhtä#Hauikselta:
Jos naisella pitää olla homoystävä, niin mitäs parempaa tai erilaisempa siinä on, mitä heteroystävässä (kumpaa vain sukupuolta)? Ja pitääkö tämän homoystävän olla stereotyyppisesti herkempi ja naisellisempi? Vai kelpaako homoystäväksi karski homomies?

Joze86 sanoi:
Reason heitti kyllä hyvän postin näistä, ns kukkahattu tädeistä, jotka tulevat heti itkemään jos sattuu joku olemaan erimieltä heidän kanssaan. Tajutkaa että ihmiset ovat kaikki yksilöitä ja ajattelevat eri tavoin asioista. Ei kaikki voi ajatella homoista kuten te, ja kaikki ei myöskään ajattele yhtä homovastaisesti kuin minä, varmasti monta eri mielipidettä löytyy, mutta jos joku on erimieltä niin ei kaiveta heti hirttonarua kellarista.

Edittiä: joo oli ihan pakko pistää uutta viestiä kun keskustelu käy kuumana :)

No jos on sitä mieltä, että homoilla "ei ole kaikki palikat kohdallaan päässä", niin asiaa voisi vaikka perustella jollain tavalla. Mielipide ilman mitään perusteluja saa varmasti aikaan negatiivista palautetta.

e:600 postia täynnä

Bloo sanoi:
Homoystävä ei halua sinulta pinppiä.

Niinpä. Homoystävä on vaaraton ja silti ihqu ku sen kans voi käydä tekeen tyttöjen juttuja... ja se naistenvälinen kateus ja muu puuttuu. No joo. Emmä tajuu. Mun homokaveri on kyllä kaikkee muuta ku mikään hihittelevä shoppailija. Niin ku oon itekin:D .

VelttoV sanoi:
Pakko kysyä Yhtä#Hauikselta:
Jos naisella pitää olla homoystävä, niin mitäs parempaa tai erilaisempa siinä on, mitä heteroystävässä (kumpaa vain sukupuolta)? Ja pitääkö tämän homoystävän olla stereotyyppisesti herkempi ja naisellisempi? Vai kelpaako homoystäväksi karski homomies?

Ensinnäkin. Heteromiehet ja -naiset pelkkinä ystävinä on melkeinpä silkka mahdottomuus. Sain todistaa sen viime kesänä. Naiset ovat yleensä tajuttoman kateellisia toisilleen. Homoystävä, miespuolinen siis, ymmärtää paremmin, ainakin siis tämä oma kaverini, vaatteista ja sellasesta. Sillä on paremmin silmää ku heterolla!:)

Yhtä#Hauista sanoi:
Jokaisella naisella täytyy olla ainakin yksi homoystävä. Onneksi minullakin on ja aivan ihana ihminen se on, niin huumorimies ja hyvä ystävä kuin vain olla voi :haart:

Ei antipatioita.

tämän on pakko olla heikkoa huumoria...siis mikä asuste se homo oikein on?
ai, huomasin että oletkin noin nuori, laitetaan sen piikkiin

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom