venla sanoi:Nimenomaan:haart: Sähän olet nyt sinkkukin!
Kyllä, ja kevättä rinnoissa :haart: ... ;) .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
venla sanoi:Nimenomaan:haart: Sähän olet nyt sinkkukin!
No erittäin asiallisia kommenttejahan tuo trollilihas täälläkin sai. Jos vedetään tukkimiehenkirjanpidolla, niin sarakkeeseen "Onnittelut että tulit kaapista ulos" tulee tasan yhtä monta viivaa sekä Pakkiksella että Setalla. Sarakkeeseen "Tunneäly ja muu offtopic" tasan yhtä monta viivaa. Sarakkeeseen "Punaniskat hävettää ja nainen on maailman naapuri" tulee Pakkiksella sata viivaa ja Setalla nolla.venla sanoi:No nyt meni vähän ohi. Miten niin? Veikkaanpa, että Setan foorumilla muu hlbt-kansa olisi ensinnäkin onnitellut siitä että joku on tullut kaapista. Setan foorumihan ei ole mikään deittipalsta. Ja siellä voisi kysellä ihan yhtä lailla, että onko siellä punttisalilla käyviä homoseksuaaleja ja saisi varmasti asiallisia kommentteja.
reino sanoi:Sarakkeeseen "Haluatko nuori poika nuolla bodattua ja suonikasta reisilihastani" Pakkiksella nolla viivaa ja Setan foorumilla takuuvarmasti sata.
Tuo johtuu vaan siitä, että tämän ketjun alku siivottiin. Ensimmäinen sivu oli lähinnä trollin toiveiden mukaista vittuilua ja oksennushymiöitä ennen moderoinnin kommentteja.reino sanoi:Sarakkeeseen "Homot on perseestä" Pakkiksella nolla viivaa ja Setalla kolme (no, ne on jotain satunnaisia häröilijöitä, mutta joka tapauksessa ne kolme viestiä).
venla, tämä oli ehkä juuri se asia, jota en olisi sinusta halunnut tietää. Taas kerran saat miehen kyyneliin. :itku:venla sanoi:Setan foorumilla ei kirjoitella tollasia, se ei ole mikään iskupaikka. Jos kirjoitetaan, ko. foorumin moderaattorit kyllä puuttuvat asiaan.
reino sanoi:venla, tämä oli ehkä juuri se asia, jota en olisi sinusta halunnut tietää. Taas kerran saat miehen kyyneliin. :itku:
reino sanoi:Joka tapauksessa epäasiallisten viestien summa on vakio. Ja alkuperäinen viesti ei olisi voinut saada missään muualla maailmassa asiallisempaa käsittelyä kuin Pakkiksella.
Siguainesta :haart:reino sanoi:Homot on ihmisiä siinä missä reinotkin. Jos joku nuori bodihomo tulee kaapista, niin ei homoreinot ole kiinnostuneita siitä, miltä siitä nuoresta reisilihasta tuntuu ja miten vaikeaa sen elämä on ollut. Ne haluaa panna sitä.
Mitään en o myöntäny!!1!venla sanoi:No niin. Eli myönnät sitten kuitenkin että tämä on asiathreadi, vaikka koetit Miken huomautuksen jälkeen vähän muuta väittää? Ja aika hyvin luotat tietoihisi foorumeista ylipäänsä...
reino sanoi:Halihalipusipusi.
venla, ex-rakas!!1! Oletko se tosiaan sinä!?!! Se kalastajarekkalesbo, jonka kanssa pussailtiin Pyynikin Portissa muutama viikko sitten?venla sanoi::haart: Ai mutta - jos mä olenkin homoseksuaali niin sähän voit joutua ahdinkoon tällasista sydämistä ja muista!!! Siis ihan kauheeta.
Turandot sanoi:Kuules mä puolestani luin tuota slummikeskustelua ennen tänne tuloa ja jos se ei ole rasistinen niin mikä sitten on? Tosin se ei ole tämän keskustelun aihe. Mutta on noissa monissa muissakin topiikeissa tosi yksilmäsiä ja ennakkoluuloisia mielipiteitä liittyen juuri homoseksuaaleihin ja maahanmuuttajiin ja erilaisuuteen. Mutta kuten jo aiemmin sanoin, ne on onneksi vähemmistö. Ja se on kyllä totta, että olen epätolerantti muutaman asian suhteen 1) rasismia mä en hyväksy, mm. toinen maailmansota on siitä antanut hyvät opetukset. 2)"Ilomielinen juopottelu" on toinen vaikeasti sulava juttu, johtuen "ihanista" lapsuuden ja myöhemmistäkin ympäristöstä tulevista ärsykkeistä. Tämä hmouskeskustelu sentään on ollut ihan asiallista, vaikka monenlaisia mielipiteitä on ollut.
reino sanoi:Voi sinua, petollinen mutta niin ihana nainen. :haart: Muistakaa pojat reinon viimeiset sanat: nainen on aina kavala!!
D.Yates sanoi:Mua alkoi nyt justiin jurppia se, kuinka Sillanpää, Bjurström, Tavja, etc. saavat olla aivan totaalisen rauhassa keltaisen lehdistön taholta sukupuolielämänsä suhteen. Entä miten käy nelikymppisen eronneen heteromiehen joka erehtyy lähettämään ihastuksensa kohteelle tekstiviestin?
Osallistuin itsekin tuohon kaksostutkimukseen, ja mäkin vastasin tähän kysymykseen (jossa tietenkin siis vastapelurina hyvännäköinen nainen) että ei kiitos. Rajoittuneisuudeksi en suostu tätä kutsumaan, jos ei oikeasti kiinnosta. Mutta ei mulla ei ole mitään sitä vastaan, jos jotakuta toista kiinnostaa! (Go go, venla & Ultimecia!:D ) Mun mielestä seksuaalinen suuntautuminen on todellakin jokaisen ihmisen oma asia.modified sanoi:Osallistuin eilen kaksostutkimukseen, joka käsitteli seksuaalisuutta ja agressiivisuutta.
Yhtenä kysymyksenä oli miten toimisit jos miellyttävän näköinen mies ehdottaisi äksöniä, eikä kukaan saisi koskaan tietää siitä. Ehkä se on omaa rajoittuneisuuttani, ettei kyllä nappaa.