Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allah sanoi:Miksi väen vängällä nykyisin yritetään tuputtaa homouden normaaliutta?
Eihän homous ole normaalia, vai onko? Jos on, niin onko heterous sitten epänormaalia?
Allah sanoi:Eihän homous ole normaalia, vai onko? Jos on, niin onko heterous sitten epänormaalia?
Allah sanoi:Miksi väen vängällä nykyisin yritetään tuputtaa homouden normaaliutta?
Eihän homous ole normaalia, vai onko? Jos on, niin onko heterous sitten epänormaalia?
VelttoV sanoi:Ihan sama onko se normaalia tai luonnollista. Naiset vetää hormooneja, miehet paneskelee lateksi kikkelin päällä. Ihmiset asuu niin kuin mehiläiset, eivät metsästä, tai kerää ruokaansa. Mikä on normaalia ihmiselle ja luonnollista? Ihan sama kai se on jos jotkut haluaa suhteen saman sukupuolen edustajan kanssa.
kpsk sanoi:Naiset ovat myös keskimäärin hieman älykkäämpiä kuin miehet eri ikäluokissa.
Reino:Jos mä luen Turandot kaikki sun viestit läpi tästä ketjusta, niin mielestäni ne edustavat juuri tuota yksinään laput silmillä huutelua, jossa ei edes hyväksytä sitä mahdollisuutta, että muunlaisia mielipiteitä saisi olla olemassa.
kpsk sanoi:Elämään? Maailman ja itsensä kokemiseen? Ihmisyyteen? Luontoon?
kpsk sanoi:Kamalin kokemukseni homoista on kyllä kun kaksi Beemiestä olivat naapureinamme Yyterissä männä kesänä. Se vain tuntuu niin luonnottomalta nähdä niiden tekevän juttuja. Ja ei reino, ei SerialLooser, ei kuvia.
venla sanoi:Oiskohan noin? Miksi tuntuu tuollaaselta? Itse olen pikemminkin huomannut täällä(kin) aika selkeätä heteronormatiivisuutta
erkjetter sanoi:6% muistaakseni.
edit: bi:t on varmaan sitten se 4%
flagellum dei sanoi:Kerrothan mistä voi löytää tuon väitteen todeksi osoittavan tutkimuksen tms.?
Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.Arvid sanoi:Tampereen ylioppilaslehdessä oli alkuvuodesta hyvä artikkeli miesten välisestä ystävyydestä. Vetoa ettei yksikään vannoutunut kaappikeijo pysty lukemaan loppuun ilman, että pistää koko homman huumoriksi tai kieltää kaiken paskapuheena: http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=02/2006&id=1733c10
Pystytkö sä postaamaan mitään asiaa vai meinaatko pelleillä läpi asiaketjun? Jos sulla ei ole sanottavaa, niin oleppa vaikka hiljaa.reino sanoi:Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.
kpsk, kuule mitään ei tehty SerialLoserin kanssa sillon Yyterissä. Ja jos jotain tapahtuikin, niin se on vain kaunein asia, mikä kahden ihmisen välillä voi tapahtua. Sinulla ei ollut mitään oikeutta katsella sieltä rantapusikon takaa. Missään tapauksessa sinulla ei ollut oikeutta koskettaa itseäsi. Me määräämme, milloin sinä saat katsella. Ja koskettaa.
kpsk sanoi::( En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia. :(
flagellum dei sanoi:Hohhoijaa - juuri kuten ajattelinkin.
Todella vankalla tieteellisellä pohjalla ollaan kun tunne'äly' vedetään kehiin kun tulokset eivät muuten näytä tarpeeksi ihquilta :D
Nicho sanoi:"Tunneäly" ei ole mielestäsi älykkyyttä?
Tunneäly on amerikkalaisen psykologin Daniel Golemanin kehittämä käsite Perusajatuksena on se, että johtajan mieliala, yhtä paljon kuin teot, vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti tulokseen.
http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=684017 Lue vaikka tuosta...
En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia.