Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi väen vängällä nykyisin yritetään tuputtaa homouden normaaliutta?
Eihän homous ole normaalia, vai onko? Jos on, niin onko heterous sitten epänormaalia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mixu ei tule ulos kaapista :jahas: (en sinne koskaa mennytkään).

tunnen kuitenkin sympatiaa bissejen puolesta, kokevat syrjintaa molemmista suunnista; heteroiden mielestä olet vain saastainen homo ja homojen mielestä taas olet säälittävä hetero, joka ei uskalla valita puoliaan. lose-lose-situation.

Allah sanoi:
Eihän homous ole normaalia, vai onko? Jos on, niin onko heterous sitten epänormaalia?

Ihan sama onko se normaalia tai luonnollista. Naiset vetää hormooneja, miehet paneskelee lateksi kikkelin päällä. Ihmiset asuu niin kuin mehiläiset, eivät metsästä, tai kerää ruokaansa. Mikä on normaalia ihmiselle ja luonnollista? Ihan sama kai se on jos jotkut haluaa suhteen saman sukupuolen edustajan kanssa.

Allah sanoi:

Taitaa olla vielä logiikan kurssi käymättä. Jos kahvi on pahaa niin se ei tarkoita että tee olisi hyvää.

JA niinkuin Veltto jo ehti sanoa, mikä tässä elämässä on normaalia?

Allah sanoi:

Homot ovat olleet normaali osa ihmiseloa liki niin kauan kuin on kirjoitettua historiaakin. Homous on evoluution kannalta epänormaalia, kun se ei edistä vaan jarruttaa lajikehitystä. Olettaen että pidämme homoja normaaleine ihmisinä, eikä itse itseään pois hoitavina luonnonoikkuina. Tai Gaia- teorian mukaisesti luontoäidin keinona hoitaa liikakansoitusta pandemioiden jne ohella. Miesten homous on ollut normaalimpaa kuin naisten, mikä tuntuu nykyisen kehityksen valossa oudolta.

Mieshomoilla on kyllä paljon paskempi jama kuin naiskollegoillansa. Naiset elävät pidempään, ovat sosiaalisesti kypsempiä kuin miehet yleensä. Naisia on yhä enemmän ja enemmän valtaväestöstä, sillä ihmiset ajoittavat lapsensaannin yhä myöhempään ja 30v+ ikäisenä tyttövauvat ovat yleisempiä. Naiset voivat myös hedelmöittää itsensä ja eivät kuluta niin paljoa aineenvaihduntansa takia. Naiset ovat myös keskimäärin hieman älykkäämpiä kuin miehet eri ikäluokissa. Toki vaihtelu sukupuolten sisällä on suurempaa kuin niiden välillä, mutta kuitenkin. Ehkä joskus koittaa aika jolloin naiset hallitsevat maailmaa. Se olisi paljon rauhallisempi maailma kuin nykyinen. Naisten hormonituotantokin on rauhallisempaa kuin miesten. He eivät halua sotia, paitsi ehkä uskonnon ja lapsien vuoksi.
Mieshomoilla on paskempi jama myös heteroita vastaan. Heterot kun vetävät paremmin naisia puoleensa lisääntymismielessä. Heillä ei myöskään ole luontaista uunia poikien leivontaan.

VelttoV sanoi:
Ihan sama onko se normaalia tai luonnollista. Naiset vetää hormooneja, miehet paneskelee lateksi kikkelin päällä. Ihmiset asuu niin kuin mehiläiset, eivät metsästä, tai kerää ruokaansa. Mikä on normaalia ihmiselle ja luonnollista? Ihan sama kai se on jos jotkut haluaa suhteen saman sukupuolen edustajan kanssa.

Luonnollisuuteen on helppo palauttaa moni asia. Paitsi ihmisten välinpitämättömyys elämää kohtaan. No, sekin hedonismin kautta...

Allah sanoi:

No eläinten keskuudessahan esiintyy homoutta. Esim. Nuoret apinaurokset harjottelee pariutumista keskenään. Vanhoissa kulttuureissa on esiintynyt homoutta. Kristinusko sun muut "käyttäytymissäännöt" on myöhemmin leimanneet sen epänormaaliksi. Eläimiä tässä kaikki ollaan pohjimmiltaan jos unohdetaan yhteiskunnan asettamat normaaliuden käsitteet.

Mun hyvä ystävä on homo ja vielä ihan pesunkestävä kaapista kävellyt hinttari. Hän kertoi minulle, että hän tajusi jo ala-asteella, että poikkeaa jollain tavalla muista. Tällöin hän ei nyt vielä homouttaan tiedostanut.

Puolisen vuotta olin hänen kanssa kämppiksenä (itse pyysin häntä muuttamaan samaan osoitteeseen). Ei ole mitään huonoa sanottavaa, samalla tavalla kalsarit jalassa oluttölkki kädessä istuin hänen kanssaan katsomassa töllöä kuin kenen tahansa muun kanssa. Hauskaa oli. Jotenkin helvetin hauskaa oli hänen suhtautumisensa homouteen, hän itse käytti hyvin karskia kieltä omasta suuntatumisestaan ja hyvin voisin huutaa telkkarin äärestä, että : "tuoppa hinttari yksi siideri". Keittiöstä kuului vaan naurua ja hetken päästä tuli siideriä :D.

Eniten minua alkoi risomaan ulkopuolisten suhtautuminen. Voi vittu, että alkoi väsyttämään "hauskat" letkautukset saippuan nostamisesta, ovien lukitsemisesta jne..

Mä oon jo tänne n kertaa aikaisemmin kirjoittanut, että mikä voi ihmisiä tällaisessa asiassa häiritä. Jos kaksi aikuista ihmistä toisistaan pitää ja haluavat hakata pissavärkkiä ulostusaukkoon niin siitä vaan. Ei kuulu mulle. Pointti on kuitenkin siinä, että vapaaehtoisesti molemmat on liikenteessä niin miksi muiden siitä pitäisi ottaa herneitä?

kpsk sanoi:
Naiset ovat myös keskimäärin hieman älykkäämpiä kuin miehet eri ikäluokissa.

Kerrothan mistä voi löytää tuon väitteen todeksi osoittavan tutkimuksen tms.?

Minua usein puolituntemattomat epäilee gayksi kun kerran olen tähän ikään asti poikamiehenä säilynyt.

Sen verran voisin tulla ulos kaapista että tunnustan olevan hetero.Vaikka tuskinpa minua tämän "salanimen" takaa ketään tunnistaa.

Reino:Jos mä luen Turandot kaikki sun viestit läpi tästä ketjusta, niin mielestäni ne edustavat juuri tuota yksinään laput silmillä huutelua, jossa ei edes hyväksytä sitä mahdollisuutta, että muunlaisia mielipiteitä saisi olla olemassa.

Kuules mä puolestani luin tuota slummikeskustelua ennen tänne tuloa ja jos se ei ole rasistinen niin mikä sitten on? Tosin se ei ole tämän keskustelun aihe. Mutta on noissa monissa muissakin topiikeissa tosi yksilmäsiä ja ennakkoluuloisia mielipiteitä liittyen juuri homoseksuaaleihin ja maahanmuuttajiin ja erilaisuuteen. Mutta kuten jo aiemmin sanoin, ne on onneksi vähemmistö. Ja se on kyllä totta, että olen epätolerantti muutaman asian suhteen 1) rasismia mä en hyväksy, mm. toinen maailmansota on siitä antanut hyvät opetukset. 2)"Ilomielinen juopottelu" on toinen vaikeasti sulava juttu, johtuen "ihanista" lapsuuden ja myöhemmistäkin ympäristöstä tulevista ärsykkeistä. Tämä hmouskeskustelu sentään on ollut ihan asiallista, vaikka monenlaisia mielipiteitä on ollut.

kpsk sanoi:
Elämään? Maailman ja itsensä kokemiseen? Ihmisyyteen? Luontoon?

Kysyin kyl mikeltä! No mut miten noi nyt erilaiseksi muuttuisi jos lapsen vanhempina olisi kaksi samaa sukupuolta olevaa?

Mike: Jotenkin tuntuu, ettei lapsi saa seksuaalisesti oikeaa näkemystä vaan saa vaikutteita hieman enemmän homoseksuaalisuuteen. Varmaan ihan mutu meininkiä, mutta tämä on mun katsomus asiaan.

Ok. No mut mä en usko et vaikuitteilla homoksi ryhdytään. Mutuahan tämäkin.

kpsk sanoi:
Kamalin kokemukseni homoista on kyllä kun kaksi Beemiestä olivat naapureinamme Yyterissä männä kesänä. Se vain tuntuu niin luonnottomalta nähdä niiden tekevän juttuja. Ja ei reino, ei SerialLooser, ei kuvia.

Oisithan sää voinu kattoa muualle. Vai etkö saanut silmiäsi irti?
Kätesi hakeutui vaistomaisesti sepaluksellesi, pulssisi hakatessa yhä kiihkeämmin, ja veren pakkautuessa haaroihin...

venla sanoi:
Oiskohan noin? Miksi tuntuu tuollaaselta? Itse olen pikemminkin huomannut täällä(kin) aika selkeätä heteronormatiivisuutta

No mut kaiken järjen mukaan täälläkin on suurin osa heteroita, kun hetskut on enemmistö, joten kait se vähän normatiivisuuden balanssin realisoitumisessa ilmenee.

erkjetter sanoi:
6% muistaakseni.

edit: bi:t on varmaan sitten se 4%

HAH! Ja suomenruotsalaisia on 6 prosenttia suomalaisista...hmmm...

Mua muutenvarmaan jumalauta ekaa kertaa yritti nainen mukaansa baarista muudan viikonloppu takaperin...mutta äijiä on yrittäny jo kaksi.
Tsiisas, olenko homo?
Ei kauheen kaksinen saldo kyllä 33-vuotiaalle tuo.

flagellum dei sanoi:
Kerrothan mistä voi löytää tuon väitteen todeksi osoittavan tutkimuksen tms.?

:( En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia. :(

Arvid sanoi:
Tampereen ylioppilaslehdessä oli alkuvuodesta hyvä artikkeli miesten välisestä ystävyydestä. Vetoa ettei yksikään vannoutunut kaappikeijo pysty lukemaan loppuun ilman, että pistää koko homman huumoriksi tai kieltää kaiken paskapuheena: http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=02/2006&id=1733c10
Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.

kpsk, kuule mitään ei tehty SerialLoserin kanssa sillon Yyterissä. Ja jos jotain tapahtuikin, niin se on vain kaunein asia, mikä kahden ihmisen välillä voi tapahtua. Sinulla ei ollut mitään oikeutta katsella sieltä rantapusikon takaa. Missään tapauksessa sinulla ei ollut oikeutta koskettaa itseäsi. Me määräämme, milloin sinä saat katsella. Ja koskettaa.

reino sanoi:
Olen melko varma, että Miestutkija Arto Jokinen on Homo.

kpsk, kuule mitään ei tehty SerialLoserin kanssa sillon Yyterissä. Ja jos jotain tapahtuikin, niin se on vain kaunein asia, mikä kahden ihmisen välillä voi tapahtua. Sinulla ei ollut mitään oikeutta katsella sieltä rantapusikon takaa. Missään tapauksessa sinulla ei ollut oikeutta koskettaa itseäsi. Me määräämme, milloin sinä saat katsella. Ja koskettaa.
Pystytkö sä postaamaan mitään asiaa vai meinaatko pelleillä läpi asiaketjun? Jos sulla ei ole sanottavaa, niin oleppa vaikka hiljaa.

kpsk sanoi:
:( En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia. :(

Hohhoijaa - juuri kuten ajattelinkin.
Todella vankalla tieteellisellä pohjalla ollaan kun tunne'äly' vedetään kehiin kun tulokset eivät muuten näytä tarpeeksi ihquilta :D
Keksisivät nyt edes parempaa propagandaa.

Edit. Olenpa huonolla tuulella vaikkei pitäisi olla aihetta. Pusuja kaikille, homoja sivuuttamatta :love:

flagellum dei sanoi:
Hohhoijaa - juuri kuten ajattelinkin.
Todella vankalla tieteellisellä pohjalla ollaan kun tunne'äly' vedetään kehiin kun tulokset eivät muuten näytä tarpeeksi ihquilta :D

"Tunneäly" ei ole mielestäsi älykkyyttä?

Tunneäly on amerikkalaisen psykologin Daniel Golemanin kehittämä käsite Perusajatuksena on se, että johtajan mieliala, yhtä paljon kuin teot, vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti tulokseen.

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=684017 Lue vaikka tuosta...

Nicho sanoi:
"Tunneäly" ei ole mielestäsi älykkyyttä?

Tunneäly on amerikkalaisen psykologin Daniel Golemanin kehittämä käsite Perusajatuksena on se, että johtajan mieliala, yhtä paljon kuin teot, vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti tulokseen.

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=684017 Lue vaikka tuosta...

Ei, ei se ole.

Ai että ihan amerikkalainen psykologi on mennyt kehittämään käsitteen :eek:

Piha kirjoittaa:
"Tässä mielessä tunneäly on yhtä liukas ja abstrakti kuin serkkunsa äly. Sitä ei oikein voi nähdä, mutta sen tulokset ovat sittenkin havaittavissa."

On lähinnä absurdia rinnastaa tunne"äly" ja äly abstraktiuden suhteen. Kikka jättää ilmeisesti tarkoituksella huomioimatta että esim. avaruudellista hahmottamiskykyä ja ongelmanratkaisukykyä voidaan mitata edes jollain luotettavuudella, tunneälyä ei - tai sitten Kikka on älykkään sijaan "tunneälykäs".

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin miksi tunne"äly" on keksitty - se tuli kovaan tarpeeseen. Höttöä se silti on.

Edit. Pian kai sitten polkaistaan pystyyn käsite savimajanrakentamisäly. Poliittinen tilaus lienee sillekin.

En itse asiassa muista edes mihin psykan kurssiin tuo kuuluu. Varmaan Psykologia 4, neuropsykologia, WSOY. Siinä on tietty hyvä muistaa älykkyyden osa-alueiden erot, esim. tunneäly, kolmiulotteisuus ja muu abstrakti ajattelu. Miehet ovat useissa asioissa tehokkaammin ajattelevia, mutta keskimääräisesti naiset ovat fiksumpia.

Itse olen lukenut, että naiset ja miehet on keskimäärin yhtä älykkäitä, mutta miehillä hajontaa on enemmän. Eli miesten keskinäiset älykkyyserot ovat suurempia kuin naisten keskinäiset erot.
Älykkyyttä on monenlaista ja olen lukenut, että miehet ovat juuri parempia matemaattisessa älykkyydessä ja hahmotuskyvyllisissä tehtävissä. Naiset ovat sitten parempia kieleen liittyvässä älykkyydessä ja "tunneälyssä"(esim. vastoinkäymisten sietäminen).

Edit: tunneäly on aika hämärä käsite kyllä..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom