Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
Cthulhu sanoi:
Sitä en vain ymmärrä, että miksi homoudesta koitetaan tehdä jokin hieno asia josta kannattaa olla ylpeä, koska minä en ainakaan näe siinä mitään hienoa sen enempää kuin siinä, että joku tuntee vetoa puuhevoseen yhtymiseen.

Mun mielestä kannattaa olla enemmänkin ylpeä siitä että uskaltaa olla oma ittensä:

"Homot ei seuraa massaa, massa seuraa niitä" Näin menee monessakin asiassa. esim muoti, homothan ovat muodin edelläkävijöitä yleensä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kiva linkki :)

Omat homokokemukseni rajoittuvat erääseen Treen baariin, jossa yksi iso homomies kävi tasaiseen tahtiin vonkaamassa puhelinta porukastamme. Hän oli erityisen kiinnostunut eräästä minuakin pienemmästä kaverista ja hänen puhelimestaan. Neuvoimme hänet tiskille kysymään puhelinta, ei saanut. Kaverille piti kuulemma soittaa. Noh, hän käy vielä kaksi kertaa pöydässämme ja särpii oluttamme katsoen tasaiseen tahtiin pientä kaveriamme :D nauratti. Sitten tämä tuli vielä ja pieni kaveri antoi puhelimensa. Se ei toiminut eikä mies enää ruinannut.. Tiskilläkään ei varmaan kysynyt mitään puhelimeen liittyvää. On jotenkin härskiä iskeä miestä.

Yksi kääntyi takaisin heteroksi tässä taannoin. En tunne ketään homoa. Ehkä siksi olen umpimielinen, koska ajattelen ilman että ajatukseni kohdistuvat johonkin ihmiseen.

Kamalin kokemukseni homoista on kyllä kun kaksi Beemiestä olivat naapureinamme Yyterissä männä kesänä. Se vain tuntuu niin luonnottomalta nähdä niiden tekevän juttuja. Ja ei reino, ei SerialLooser, ei kuvia.

Olisi kiva nähdä jotakin tilastoja homoista. Hmm.

Muistaakseni homppeleiksi arvioidaan 10% ihmisistä.

E: Voi olla, että tuossa on bi:t mukana.

Aimo sanoi:
Mä aivan vilpittömästä haluaisin vastauksen siihen mun salihomokysymykseen. Yussi? Anyone?

My Dearest Aimo:

Salit ovat gee-tyypeille varmasti ihan "mielenkiintoisia" paikkoja.
Löytyyhän sieltä silmänkantamattomiin hyväkroppaisia, itsestään
huoltapitäviä könsikkäitä.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka näinä ulos astumisten päivinä sekaan mahtuisi myös itsensä kanssa samanlaisen suuntauksen omaavia kundeja.
Siitähän se riemu vasta repeis.

Sama hommahan se on muijienkin kanssa, kyllähän parhaat kropat omaavat
muijatkin voit bongata salilta.

modified sanoi:
Muistaakseni homppeleiksi arvioidaan 10% ihmisistä.

E: Voi olla, että tuossa on bi:t mukana.

6% muistaakseni.

edit: bi:t on varmaan sitten se 4%

"Nyt minä en kyllä ymmärrä"

Katsokaas Brokeback Mountain:love:

250px-Brokeback_mountain.jpg

Hehee... Hauskaa miten kaikkien viestien loppuun on tarpeellista kertoa että "Mä en sitte ole homo" ihan ku homoudesta puhuminen ja/tai sen hyväksyminen tekis homoseksuaaliks. Kertoo yleisistä asenteista omalla tavallaan. Vähän niinku hyväksytään jokin asia mut ei haluta kuitenkaan että erotutaan liikaa yleisestä mielipiteestä. Esim. normaalin suomalaisen ihmisen avoimmuudesta: "Mustat ihmiset on tosi jees, kunhan ne ei tuu lähellekkään mua." Tekopyhäilyä.

Ps. Mä oon sitte iha aikusten oikeesti hetero

Mike sanoi:
Adoptiota en itse hyväksy, en usko sen antavan oikeanlaista näkökulmaa lapselle. Tästä taidettiin keskustella aikaisemminkin pakkotoistolla.

Joo, tästähän kiihkoiltiin jossain uskontoaiheisessa keskustelussa. Minkä vuoksi jätänkin tässä toistamatta itseäni, ei taida enää jaksaa...

Kpsk, minkämoisia tilastoja homoista haluaisit nähdä..?

Yllättävän paljon (?) muuten vielä on nuoriakin ihmisiä jotka eivät tunne yhtään homoseksuaalia ihmistä. Se on vähän kinkkinen juttu sikäli, että tämä "tuntemattomuus" ruokkii helposti ennakkoluuloja, ja ennakkoluulot taas vaikeuttavat mm. sitä kaapista tulemista.

Toinen mikä vähän hämmentää on se, miten jotkut pitävät hirveän ällöttävänä ajatusta homoista ja lesboista. Minusta seksuaalinen suuntautuminen saa olla mitä tahansa niin kauan kuin se ei ketään vahingoita. Eräs kaverini ei pysty edes ajattelemaan lesboja, hän sanoo ajatukselle homoseksuaalisesta naisesta aina vaan että "yäääk". Minusta se on hassua. En tiedä onko se sitten suurimmasta osasta heteroita vain niin kamala ajatus että he voivat jonkun sukupuoli- tai seksuaalivähemmistön edustajan mielestä olla seksyjä? Sen ymmärrän, ettei heterosta ole kivaa välttämättä jos samaa sukupuolta oleva koettaa iskeä tosi sinnikkäästi. (Eihän sekään aina ole, vaikka vastakkaista sukupuolta oleva olisi se sitkeä iskijä!) Se on kiusallista. Mutta ei ainakaan tällaisen asian vuoksi saisi homoseksuaalisuutta mitenkään tuomita.

venla sanoi:
Sen ymmärrän, ettei heterosta ole kivaa välttämättä jos samaa sukupuolta oleva koettaa iskeä tosi sinnikkäästi. (Eihän sekään aina ole, vaikka vastakkaista sukupuolta oleva olisi se sitkeä iskijä!) Se on kiusallista. Mutta ei ainakaan tällaisen asian vuoksi saisi homoseksuaalisuutta mitenkään tuomita.

Liian monta kertaa saanut kuulla, että "oli niin lähellä etten leiponut sitä homoa lättyyn." Miksei se olisi yhtä lailla imartelevaa, vaikka iskijä olisikin samaa sukupuolta? Ei ne homot ole sen sinnikkäämpiä kuin miehen ylipäänsä.

Itse olen pitkään toivonut, että tuntisin vetoa myös miehiin. Elämä olisi paljon helpompaa, jos ei tarvitsisi välittää naisten oikukkaista mielipiteistä. Muutenkin olisi mukavampaa, jos voisi olla varma että jollain mielipiteellä on vakaa miehinen tahto takana, eikä esimerkiksi vain alkavat kissanpäivät.

Luulen myös, että seksiä olisi myös helpompi saada jos miehet vetoaisivat. Omien kokemusten mukaan tälläinen lihaksikas vartalo on paljon enemmän homojen kuin naisten mieleen. Enpä esimerkiksi muista, millon nainen olisi tullut suoraan ehdottelemaan baarissa, liekkö koskaan. Kuitenkin esimerkiksi viime baarireissulla 18.3.2006 minulta tiedusteltiin halukkuutta päästä niin sanotusti tankkaamaan pakoputken kautta. Katkerana kieltäydyin.

Olis erittäin mielenkiintosta pistää galluppi pystyyn seksuaalisesta suuntautumisesta. Siinä sitten, niinku normaalistikkin, voi anonyymisti valita suuntautumisensa. Jotenkin tuntuu, että pakkiksella vois hyvinkin olla enemmän homoja, kun normikansan joukossa

Weak sanoi:
Olis erittäin mielenkiintosta pistää galluppi pystyyn seksuaalisesta suuntautumisesta. Siinä sitten, niinku normaalistikkin, voi anonyymisti valita suuntautumisensa. Jotenkin tuntuu, että pakkiksella vois hyvinkin olla enemmän homoja, kun normikansan joukossa

Oiskohan noin? Miksi tuntuu tuollaaselta? Itse olen pikemminkin huomannut täällä(kin) aika selkeätä heteronormatiivisuutta - tai no, sitähän nyt on arkiajattelussa ylipäänsäkin, joten paha sen perusteella on mitään kai sanoa. No joo, galluppi oiski hyvä, ei kai sitä paljon muuten arvioida voisi. Äänestys pystyyn: oletko aseksuaali, biseksuaali, panseksuaali, hetero, homoseksuaali vai joku muu, mikä? :) Siitä sitten vaan valitsemaan.

Ihmisiä täällä kaikki ollaan, edelleen. Jokainen saa mun puolesta olla mitä sukupuolista suuntautumista tahansa, mitä uskontokuntaa tahansa jne, niin kauan ku sillä ei satuteta muita/ tyrkytetä sitä muille. Mulla on todella hyviä ystäviä monenlaisista ihmisryhmistä, eikä niiden systeemit vähennä yhtään mun kunnioitusta niitä kohtaan. Mun elämään mahtuu lesbot ja homot ja sun muutkin.Jokaisen kannattas välillä muistaa sellanen pieni juttu, että ihmisrotua täällä kaikki on!:thumbs: :haart:

ironchef sanoi:
Ps. Mä oon sitte iha aikusten oikeesti hetero

:rolleyes: Ei kyllä sun postaamisista kuvista laatua pojille osiossa uskois..:lol2:

Periaatteessa tää ketju ei kyllä toimi homot tulkaa esiin -tredinä.. mutta asiallista keskustelua herätti.

venla sanoi:
Oiskohan noin? Miksi tuntuu tuollaaselta? Itse olen pikemminkin huomannut täällä(kin) aika selkeätä heteronormatiivisuutta - tai no, sitähän nyt on arkiajattelussa ylipäänsäkin, joten paha sen perusteella on mitään kai sanoa. No joo, galluppi oiski hyvä, ei kai sitä paljon muuten arvioida voisi. Äänestys pystyyn: oletko aseksuaali, biseksuaali, panseksuaali, hetero, homoseksuaali vai joku muu, mikä? :) Siitä sitten vaan valitsemaan.

:) eri kansallisuuksista lähinnä. Onkohan Afrikassa enemmän homoja kuin Lähi-Idässä? Entä kummassa on enemmän, Usa vai Eurooppa? Tuota gallupia ei kannata ehkä pystyttää, kun aika moni varmaan laittaa siihen vähemmistön vain kiusatakseen muita :rolleyes: Heteronormatiivisuus on normaalia, mutta vähemmistöt ovat aina mielenkiintoisia.

Toisaalta, olisihan se galluppi mielenkiintoinen.

Rohkea veto laittaa tämmönen thread.Itel ei oo väliä onko joku homo,hetero tai bi.Tunnen muutaman biseksuaalin,salilta ja budopiireistä.M

Vaikka joitain asioita ei ymmärrä, ei kai niitä pitäisi tuomita? Tuossa homoudessa kun ei ketään ulkopuolisia loukkaannu. Joskus esim anaaliseksi oli kauhea tabu ja s/m-leikit. Pääasia on aina, ettei ulkopuoliset tai osalliset joudu kärsimään. Kuten esim pedofiliassa tapahtuu.

Lisäksi streotypiat on aika mielenkiintoisia. Homomiehet yrittäisivät jokaista lähelle tulevaa jannua? Noh tuskinpa sentään. Salilla tietysti homot voivat bongailla miehiä, mutta kyllä minäkin mielelläni katson hyvärunkoista naista treenaamassa. Kunhan ei nyt vaivaannuta ketään. Ja homomiehet muka olisi jotenkin paremmin käyttäytyviä, naismaisia tai trenditietoisia? Mitä minä tiedän tapauksia, niin ei pidä kyllä yhtään paikkaansa. Eipä niitä päälleppän yleensä erota. Yksi vaatemyyjä oli jotenkin kauhean limainen tyyppi, jotenkin naismainenkin ja aina palveli liikeessä mua. Noh näin sen ravintolassa, niin naisen kanssa vehtasi. Joo ja seurusteli.

Perkele näitä nakkeja kun ne elää ihan omaa elämää.Niin,piti sanoman että tunnen muutamia homoja ja biseksuaaleja ja mukavia kavereita ovat.Eikä kukaan heistä oo iskeä yrittänyt.Tiedän et selän takana jotkut juoruaa et onkohan toiki homo kun juttelee homon kanssa.Mut ei vois vähempää kiinnostaa mitä tommoset jurpot ajattelee..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom