Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B.O.S.S. sanoi:
Erään näistä tapauksista olin "tuntenu" muutaman tunnin, kun kundi ite kerto maanneensa melkein kaikkien Stockan miespuolisten myyjien kanssa jne. Sama tyyppi oli koulutustilaisuudessa kerran samaan aikaan ja jos jollekin jäi jotain siitä tilaisuudesta mieleen, oli se varmasti ko. henkilön seksuaalinen suuntautuminen kun hän sen toi vähintään joka toisessa lauseessa esille.

Ahaa, okei. Lienee ollut kuitenkin jonkinlainen poikkeustapaus. Tai ylipäänsä sitten ihminen jolle seksuaalisuuden ja "seksuaalisten tavoitteiden" (hehhhe, niinku... mitä ne on?) saavuttaminen on jotenkin ylettömän tärkeää. Jos kokemuksesi ovat tällaisia niin en ihmettele että moista kysyit. Ja tosiaan. Jotkut heterot tekee samaa. Joillekin se kai vaan on sitten niin oleellista että keltä on saanut ja kuinka monta kertaa. Ehkä jotkut rakentavat omaa itsetuntoaan sellaisen varaan sitten - niin homot, biit kuin heterotkin.

B.O.S.S. sanoi:
Jeps, mun kokemus on kovin rajallinen, mutta (modifiedin ja SerialLoserin kommentteihin samalla); näissä mun "tapauksissa" siinä ei kyllä ollu kyse mistään kahleista vapautumisesta johtuvasta tms. (oli ainakin ollut vuosia "ulkona") tai edes tuosta pienestä erosta valtavirran kanssa, vaan asian ylikorostamisesta, myös täysin sopimattomissa tilanteissa.

On muuten aivan vitun ärsyttävää kun henkilö vetää väittelyssä homoutensa aseeksi täysin aiheen ulkopuolelta. Naistyyppistä irrationaalisuutta.

Aiemmin tapahtunutta:
Minä: Olet muuten väärässä koska asia on niin, että jos A on suurempi kuin B, niin B on pienempi kuin A.
Tuttu homo: Ai et mä oon väärässä kun olen homo vai!
Minä: WTF!? Ei kun siksi että JOS A ON SUUREMPI KUIN B, NIIN B ON PIENEMPI KUIN A.
Tuttu homo: Just joo, sä olet vaan mun kanssa eri mieltä koska mä olen homo.
Minä: Voi vittu sun kanssas, alkoi muuten just vituttamaan ettei hinttailu ole enää rikos tässä maassa :curs:

Eka mua ärsytti Pakkiksessa nimenomaan tuo punaniskajunttius. Mutta sitten ymmärsin että turha mun siitäkään on ärsyyntyä.
Nykyään vaivaa vaan lähinnä huumorintajuttomuus.

Ja runkkarit myös. Huh niitä luusereita!

Ja mielenhäiriöiset. Ei tietokoneita mielenhäiriöisille, ei ne kestä tietokoneita.

Ja luuserinegikset jotka valittaa ja vihaa kaikkia.

Lässyttäjät on kans yks ryhmä, don't get me started. Parisuhdetredissa on paljon niita.

Mutta ei nää mua niinkään ärsytä enää. Ei vaan jaksa lukea niiden juttuja.

Sellanen juttu piti kertoa että kun olin kipeenä tossa hetken niin sukupuolivietti katos. Richterin asteikolla 0,1. Sitten paranin ja vedin yhdet kyykkytreenit ja nyt taas kihelmöi koko ajan. Naisia kun näkee siis, ei miehiä.
(Broukbäkki oli kyllä hyvä leffa.)

ironchef sanoi:
:off topic:
Samaa asiaa olen miettinyt ja tullu siihen tulokseen että voiman ja lihasten kasvattaminen on vaan jotenkin keskimääräisesti punaniskojen ja muuten junttien laji. Älykköpiireissä ei haeta hyväksyntää voimalla ja koolla, samalla tavalla ku amiksen pihalla. Niin se vaan on. Siis yleistettynä.

Voisko olla jotain tekemistä kehittyneen fysiikan myötä kohonneen itsetunnon kanssa? Paskasuodatin ei enää vaan toimi niin kuin ennen. Ympäristökään ei enää palauta yhtä hyvin maan pinnalle kuin aikaisemmin. Kuuskytkiloinen ukkosen nussima kellonvieteri saa paljon herkemmin rehellistä palautetta idioottimaisuuksistaan kuin yli sata kiloinen itseluottamusta uhkuva kaappi. Ympäristön vika sanon minä.

sanokaa mulle, miks jotkut(miehet) pistää avatareiks jtn niin tyhmiä kuvia, kuten miesten keskivartaloita, alusvaatteet päällä(ainakin vielä). Jengi ihmettelee vähän, et milläs foorumeilla sitä oikeen kirjotellaan

BB Perttua lainaten "ei se ole homo joka panee vaan se joka antaa".

Osallistuin eilen kaksostutkimukseen, joka käsitteli seksuaalisuutta ja agressiivisuutta.

Yhtenä kysymyksenä oli miten toimisit jos miellyttävän näköinen mies ehdottaisi äksöniä, eikä kukaan saisi koskaan tietää siitä. Ehkä se on omaa rajoittuneisuuttani, ettei kyllä nappaa. Jos asiaa ajattelee eteenpäin, niin onko se nyt niin eri jos mies tai nainen imee?

Suvaitsevaisuutta kapaisin itsekin lisää, mutta emme me voi tuomita juuri Pakkotoiston lukijoita punaniskoiksi. Uskoisin että se on sama missä ilmoittaa olevansa homppeli, niin vastineeksi saa pitkin nenänvartta katseita. Suomi ei vielä ole mikään suvaitsevaisuuden tyyssija. Tunnen muutaman homoseksuaalin ja ovat todella ystävällisiä ihmisiä, avoimia ja ulospäinsuuntautuneita. Olisi ilkeää elää jos itse olisi keijo, voisi olla aika raskasta pitää piilossa suuntautumistaan, vaikka ihmisiä homotkin ovat.

reisilihas sanoi:
Koska homojen oikeudet ovat juuri nyt erittäin ajankohtaisia,niin ajattelin tehdä aiheesta sitä käsittelevän threadin....

Olen nyt missannut jotakin, missä niiden oikeudet ovat ajankohtaisia? En muista kuulleeni tai lukeneeni pitkään aikaan mitään tähän liittyvää? Viimeksi oli niitä sisustussankareita jotka televisiossa pyörivät.

Itse koen homoseksuaalisuuden vain yhtenä ilmentymänä maailman ongelmista. Yleensä vastenmielisyys homoja vastaan koetaan kypsymättömyytenä, kristillisyytenä, suvaitsemattomuutena etc. Enkä ihmettele ollenkaan. Perinteisinhän on (harmi kun en muista tapausta tarkemmin) selitysmalli siitä että vihaa heitä koska omaa itsellään taipumusta homoseksuaalisuuteen. Siitä on tehty joku filmikin, anyone?

Mitä tuohon homouteen väestönkasvun hillitsijänä tulee niin tätä ideaa pitäisi viedä kehitysmaihin eikä kuihtuvaan Suomeen. Jälkiteollistuvilla mailla on muutenkin tarpeeksi keinottelemista elinkeinorakenteen kanssa tulevaisuudessa.

Tästä tulee vielä mielenkiintoista jos ja kun homot saavat adoptio-oikeuden. Hehän voivat nyt olla huoltajina avioliitosta seuranneille lapsille. Näistä lapset saavat varmasti vaikutteita vanhemmiltaan ja yhdistettynä suvaitsevaiseen kulttuuriin homoista tulee yhä suurempi osa elämäämme.

Ikinä en ole homoillut, mutta joitain homoseksuaalisia fantasioita mulla joskus on.
Ei ole tosin ikinä edes harkinnut niiden toteuttamista:)

kpsk sanoi:
Näistä lapset saavat varmasti vaikutteita vanhemmiltaan ja yhdistettynä suvaitsevaiseen kulttuuriin homoista tulee yhä suurempi osa elämäämme.

Eli meinaat että homous ois jotenki opittua, että ihmisellä ois valinnanvapaus oman seksuaalisuutensa suhteen. Mielenkiintoista. Miks sitten niin monet homot ovat "normiperheiden" kasvatteja. Mistähän ne imee nämä ihmeelliset vaikutteensa.

Turandot sanoi:
Mun mielestä meikäläiseen kulttuuriin taas kuuluu ja on tainnut pitkään kuulua nimenomaan mustavalkoinen yksinään huutelu, jossa toista ei huomioida millään lailla.
Jos mä luen Turandot kaikki sun viestit läpi tästä ketjusta, niin mielestäni ne edustavat juuri tuota yksinään laput silmillä huutelua, jossa ei edes hyväksytä sitä mahdollisuutta, että muunlaisia mielipiteitä saisi olla olemassa.

Ennen kuin kukaan on kerinnyt sanoa homppeleista juuta eikä jaata, niin Turandot on jo lyönyt rasismikortin pöytään. Olen hämmentynyt.

Ketjun aloittajalle: hieno homma hei, olla gei :thumbs:

Kyllä tähän maailmaan valkoisia homoja mahtuu!!1! :D

modified sanoi:
Ehkä se on omaa rajoittuneisuuttani, ettei kyllä nappaa. Jos asiaa ajattelee eteenpäin, niin onko se nyt niin eri jos mies tai nainen imee?

Ööö, olen ollut ilman imutusta jo aika kauan, itkettävän kauan, mutta kyllä musta tuntuu että sillä vielä edelleen väliä ois kumpi siellä haaruvälissä lupsuttelee.
Varmaan pojat tietää mistä pojat tykkää, ja paljon kullia imenyt kundi saattais olla hyvinkin taidokas, mutta ei siltikään pojalta kiitos.
Oishan se nyt melkonen turn-off, jos sielä jalkojen välistä kuuluis matalalla bassolla että: "Nuolenko palleja?"

Heh, enemmän kuin flaming queens mua ärsyttää sellaset heterot, jotka pitää itseään über-vapaamielisinä, ja joille pitäis olla näyttää kuvamateriaalia itsestä ottamassa kahta kullia takapuoleen, ennen kuin ne uskoo että en ole homofoobi.

Olin kyllä itse pentuna varsin homofobinen, eikä kai ihmekään, ihan tynnyrissä ja äärimmäisen homogeenisessä (pun intended) ympäristössä kasvanut.

Mut iän ja kokemuksen (siis elämänkokemuksen) myötä ei sitten jaksanut enää asiasta riemastu. Vallankin kun tapasi muutaman homon ja lesbon, ja huomais että holy fuck, nehän on tavallisia ihmisiä. Ei ois uskonu.

Uskovaisten suhtautuminen homouteen on muuten kans yksi niistä ah, niin monista paradokseista vähän :offtopic: ,
mutta ei kummiskan kokonaan):

Jos huomauttaa että kas kun Vanhassa Testamentissa raiskatun naisen on mentävä vaimoksi raiskaajalle, että eikös tuo nyt ole vähän kohtuutonta, ja tuskin kovin terve pohja liitolle?
Saa vastaukseksi että se oli katsos silloin, silloin elettiin tuolla tavalla, ja naisen asema ilman miestä oli niin huono että tuo oli sikäli parempi naiselle....jne.
Eli tämä vinkeä sääntö kuvaa vain tuota aikakautta, eikähän sitä nyt enää tuolla tavalla tehtäisi.

Mutta jos huomauttaa VT:n huisista homofobiasta, se kummasti ei sitten kuvaakaan mennyttä aikaa tai kirjoittajansa omaa mielipidettä, vaan on täyttä Jumalan sanaa just sellaisena kun J sen kirjoittajalle antoi, ja pätee läpi kaikkien aikojen.

Yritin sisällyttää jonkin pointin tähän veistiin, mutta kun ei niin ei.

Hesassa oltiin kaveriporukalla ja saatiin kuningasajatus käydä dtm:ssä. Eka ajatus kun päästiin sisälle oli että wtf, näähän on ihan tavallisia ihmisiä. Jotenkin petyttiin, oltiin odotettu jotain tom of finland -tyyppistä nahkahoususettiä tai muuta... no ehkäpä oli kuitenki parempi näin.

Ainakin selvisi millaisia ennakkoluuloja oli kyseisen tien valinneita kohtaan. Meitä tuijotettiin tyyliin "painukaa pois, heterot", tai näin ainaki ymmärrettiin. No kyllä jokaisen suomalaisen miehen pitäis kerran elämässään homobaarissa käydä. :)

Tiedän kyllä, että ketään ei ole kiinnostunut siitä, että mitä mieltä minä olen asiasta mutta kerron sen kuitenkin. Itse en vihaa/halveksi/yms. homoja mutta suhtaudun homoseksuaalisuuteen negatiivisesti. Katson, että heteroseksuaalisuus on kuitenkin normi ja, koska se mahdollistaa ihmiskunnan lisääntymisen katson sen arvokkaammaksi asiaksi kuin homouden.
Työelämässä olen tavannut muutaman homon ja ei minulla ole ollut mitään heitä vastaan tästä huolimatta.
Sitä en vain ymmärrä, että miksi homoudesta koitetaan tehdä jokin hieno asia josta kannattaa olla ylpeä, koska minä en ainakaan näe siinä mitään hienoa sen enempää kuin siinä, että joku tuntee vetoa puuhevoseen yhtymiseen.

Mike sanoi:
Adoptiota en itse hyväksy, en usko sen antavan oikeanlaista näkökulmaa lapselle.

Näkökulmaa mihin?

Minä oon iloinen, lasketaaks se niinku geiks?

Raskolnikov sanoi:
Eli meinaat että homous ois jotenki opittua, että ihmisellä ois valinnanvapaus oman seksuaalisuutensa suhteen. Mielenkiintoista. Miks sitten niin monet homot ovat "normiperheiden" kasvatteja. Mistähän ne imee nämä ihmeelliset vaikutteensa.

Joo-o.. En meinannut noin. On sanomattakin selvää että ihmisellä on luontainen kyky olla homo. Ihmiset ovat olleet homoja jo todella pitkään, kuten varmaan muistat kouluhistoriasta. Halusin vain tuoda esiin sosiaalisen oppimisen merkitystä ja sen seurauksia tulevaisuudessa, koska yleensä asiaa ei mietitä tuossa mielessä.
Ihmisellä on varmaan tiettyyn pisteeseen saakka valinnanvapaus seksuaalisuutensa suhteen, mutta luonto voittaa aina. Paitsi että ihminen uhmaa evoluutiota tässäkin asiassa.
On hankala sanoa missä määrin homoksi opitaan ja missä määrin se on biologisten taipumusten määräämää, koska ihmisten laittamista laboratorioihin vastustetaan aika paljon. Asiasta on jotakin tutkimuksia, mutta en nyt löydä yhtäkään.

Cthulhu sanoi:
heteroseksuaalisuus on kuitenkin normi ja, koska se mahdollistaa ihmiskunnan lisääntymisen katson sen arvokkaammaksi asiaksi kuin homouden.
Meitä on täällä jo yli 6 miljardia, minusta lisääntyminen on vahvasti yliarvostettua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom