Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Erään näistä tapauksista olin "tuntenu" muutaman tunnin, kun kundi ite kerto maanneensa melkein kaikkien Stockan miespuolisten myyjien kanssa jne. Sama tyyppi oli koulutustilaisuudessa kerran samaan aikaan ja jos jollekin jäi jotain siitä tilaisuudesta mieleen, oli se varmasti ko. henkilön seksuaalinen suuntautuminen kun hän sen toi vähintään joka toisessa lauseessa esille.
B.O.S.S. sanoi:Jeps, mun kokemus on kovin rajallinen, mutta (modifiedin ja SerialLoserin kommentteihin samalla); näissä mun "tapauksissa" siinä ei kyllä ollu kyse mistään kahleista vapautumisesta johtuvasta tms. (oli ainakin ollut vuosia "ulkona") tai edes tuosta pienestä erosta valtavirran kanssa, vaan asian ylikorostamisesta, myös täysin sopimattomissa tilanteissa.
ironchef sanoi::off topic:
Samaa asiaa olen miettinyt ja tullu siihen tulokseen että voiman ja lihasten kasvattaminen on vaan jotenkin keskimääräisesti punaniskojen ja muuten junttien laji. Älykköpiireissä ei haeta hyväksyntää voimalla ja koolla, samalla tavalla ku amiksen pihalla. Niin se vaan on. Siis yleistettynä.
reisilihas sanoi:Koska homojen oikeudet ovat juuri nyt erittäin ajankohtaisia,niin ajattelin tehdä aiheesta sitä käsittelevän threadin....
kpsk sanoi:Näistä lapset saavat varmasti vaikutteita vanhemmiltaan ja yhdistettynä suvaitsevaiseen kulttuuriin homoista tulee yhä suurempi osa elämäämme.
Jos mä luen Turandot kaikki sun viestit läpi tästä ketjusta, niin mielestäni ne edustavat juuri tuota yksinään laput silmillä huutelua, jossa ei edes hyväksytä sitä mahdollisuutta, että muunlaisia mielipiteitä saisi olla olemassa.Turandot sanoi:Mun mielestä meikäläiseen kulttuuriin taas kuuluu ja on tainnut pitkään kuulua nimenomaan mustavalkoinen yksinään huutelu, jossa toista ei huomioida millään lailla.
modified sanoi:Ehkä se on omaa rajoittuneisuuttani, ettei kyllä nappaa. Jos asiaa ajattelee eteenpäin, niin onko se nyt niin eri jos mies tai nainen imee?
Mike sanoi:Adoptiota en itse hyväksy, en usko sen antavan oikeanlaista näkökulmaa lapselle.
Raskolnikov sanoi:Eli meinaat että homous ois jotenki opittua, että ihmisellä ois valinnanvapaus oman seksuaalisuutensa suhteen. Mielenkiintoista. Miks sitten niin monet homot ovat "normiperheiden" kasvatteja. Mistähän ne imee nämä ihmeelliset vaikutteensa.
Meitä on täällä jo yli 6 miljardia, minusta lisääntyminen on vahvasti yliarvostettua.Cthulhu sanoi:heteroseksuaalisuus on kuitenkin normi ja, koska se mahdollistaa ihmiskunnan lisääntymisen katson sen arvokkaammaksi asiaksi kuin homouden.