Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SerialLoser sanoi:
Eiks tämä backis ois nyt vähän outo paikka ulostuloon, kun kukaan ei sua ees tunne. Tulisit ulos about ei kellekään.

Threadin aloittaja ei kyllä sanallakaan sanonut, että tämän keskustelun aloittaminen olisi ollut se kaapista ulostulo. Päinvastoin hän ilmaisi tulleensa hiljattain julkihomoksi ja haluaisi keskustelua asiasta.

silkkaa tyhmyyttäni kysyn mutta silti vilpittömästi. valistakaa gay-väki toki. miksi Halonen ei tule ulos kaapista? eix se ois niq hyvä juttu taijotain? kannanotto seksuaalisen tasavertaisuuden puolesta ja silleen? maksimaalinen medianäkyyvyys ja kaikkee? miksi.

E: eli siis eiks tää olis hyvä juttu heille jotka ei oo tavallisen tylsiä normaaliheteroja, ja maailmanrauhalle ja vaikka mille?

modified sanoi:
Arvaus:

Jos olisit itse ollut >20v kaapissa niin asioissa olisi varmasti "hieman" käsittelemistä. Ja tuollaisena julki keijona oleminen on varmaankin yksi ihan hyvä tapa käsitellä asioita. Ei asian ristiriitaisuus yhteiskunnassa lopu siihen kaapista ulostuloon.

Niinpä, kun elämäntilanne muuttuu on sitä itsekukín hiukan hukassa ja saattaa haahuilla miten sattuu, esim. suhteen loppuessa, sitähän ettitään uudelleen paikkaa tässä isossa maailmassa eikä tiedetä oikein miten ollaan, aikaa kuluu ja suurimmat keuhkoamiset jää pois ja tulee se tylsä arki.

Kaksi lapsuudenaikaista ystävää tuli kaapista ulos ja olen onnellinen heidän puolestaan, toinen kävi kattelemassa tuskissaan jo sopivaa hukuttautumispaikkaa, molemmat ovat sanoneet ettei homoutta valita, että se on niin rankkaa, että helponpaa olisi olla hetero

Ja modified, minäkin osallistun siihen kaksostutkimukseen, en vain ole saanut vielä kysymyslomakkeita

Trolli taisi tämäkin hinttapuli taas olla. Harmi. Huudeltiin, että homoja ollaan ja sitten hävittiin koko ketjusta. Tule nyt takaisin, jookos, tai vedän itteni alasti.

Tästä saisi hyvää keskustelua aikaiseksi ja muutama vedenpitävä punaniskahetsku voisi saada hieman uutta ajatusta päähänsä.

Mä aivan vilpittömästä haluaisin vastauksen siihen mun salihomokysymykseen. Yussi? Anyone?

Mä kävin joskus Mixeissä, mutta kukaan ei tullut ehdottelemaan mitään äksöniä. Vitsi mikä negis! Miksen mä kelpaa? :jahas:

Veikkaan että kohderyhmässä "kuntosalilla treenaavat mieshenkilöt" 100% heterojen osuus on häviävän pieni. Niinkuin toki normiväestössäkin. Jos se oman kropan kunto, rasvattomuus, gluteus maximuksen ja pectoralis majorin koko niin kiinnostaa, niin taitaa ainakin vähän kiinnostaa myös suihkukaverin vastaavat ominaisuudet, eller hur? ;)

Mitään en tunnusta

tokkopaisto sanoi:
silkkaa tyhmyyttäni kysyn mutta silti vilpittömästi. valistakaa gay-väki toki. miksi Halonen ei tule ulos kaapista? eix se ois niq hyvä juttu taijotain? kannanotto seksuaalisen tasavertaisuuden puolesta ja silleen? maksimaalinen medianäkyyvyys ja kaikkee? miksi.

E: eli siis eiks tää olis hyvä juttu heille jotka ei oo tavallisen tylsiä normaaliheteroja, ja maailmanrauhalle ja vaikka mille?

Noon niitä kommunistien salajuonia.
Toisia kyllä huutelee ulos kaapista, mutta ylipäälliköllä itsellään ei pokka riitä siihen. Kai se ajattelee että ensin muut ulos ja itse ehkä sitten joskus kun on tuvvallisempaa.

reino sanoi:
Ennen kuin kukaan on kerinnyt sanoa homppeleista juuta eikä jaata, niin Turandot on jo lyönyt rasismikortin pöytään. Olen hämmentynyt.

Pyrin välttelemään deividien väläyttelyä, mutta tuo mainitsemasi typeröinti ansaitsee kyllä erikoisdeividin :michael knight ottaa malcolm x:ltä poskeen:

Gay still means happy.

modified sanoi:
Osallistuin eilen kaksostutkimukseen, joka käsitteli seksuaalisuutta ja agressiivisuutta.

Nyt menee kyllä täysin off-topiciksi mutta:
Oli muuten aika mielenkiintosia kysymyksiä tuossa tutkimuksessa, pisti kyllä ajattelemaan asioita!

Kyllä salit on takuulla pupeille aika oivia iskupaikkoja. Tarkalleen ottaen kaikki paikat on potentiaalisia iskumestoja takatuuppareille. Jossain kirjaston lukusalissakin on takuulla moni xy-kromosominen löytänyt toisensa.

D.Yates sanoi:
Mitään en tunnusta

Sulla muuten näytti eilen olevan suihkun jälkeen vielä muutamia rekkamiehenpastilleja kannikoiden välissä. Sattumalta huomasin.

Tuo ylläoleva karrikoitu ja tiivistetty kirjoituksesi osuu hyvin oikeaan. Itseään trimmaava heteromies on äärettömän lähellä homoa. Ainoa joka käytännössä meitä erottaa perushomosta on se, että emme ole (vielä) homostelleet. Ja voi saatana, kun tämä on vaikeata myöntää.

Mä lähden nyt ainakin polttaa rasvaa kuntofillarin selkään. Taidan ottaa MeNaiset luettavaksi mukaan. Eikä edes pelota.

Tampereen ylioppilaslehdessä oli alkuvuodesta hyvä artikkeli miesten välisestä ystävyydestä. Vetoa ettei yksikään vannoutunut kaappikeijo pysty lukemaan loppuun ilman, että pistää koko homman huumoriksi tai kieltää kaiken paskapuheena: http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=02/2006&id=1733c10

Arvid sanoi:
Tampereen ylioppilaslehdessä oli alkuvuodesta hyvä artikkeli miesten välisestä ystävyydestä. Vetoa ettei yksikään vannoutunut kaappikeijo pysty lukemaan loppuun ilman, että pistää koko homman huumoriksi tai kieltää kaiken paskapuheena: http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=02/2006&id=1733c10

Läskiä läjjään pojjaat, h0hh0hh00:D :lol2:

:anssi: :jahas:

Etelä-pohjanmaalla julkihomo nosteli puntteja samalla salilla. Joskus kävi katselemassa poikien kyykkyjä, antoi neuvoja yms. Kehui treenikaveria vahvaksi kuin ori.:haart:

Aika naisellinen kaveri. Niin ja se tais ammatiltaan joku lakimies.

edit

tämä sitten ei ollut kärjistys tai vittuilua mihinkään homostelu juttuihin.
tämä oli vaan tositapahtuma.

Mitä kertoo homofobiasta esim elokuva Philadelphia? Vaikutti siltä, että joka toisella homppelilla olisi vähintään AIDS. Onneksi siitä on taidettu päästä pikkuhiljaa yli.

Eipä oo meikäläisellä mitää homoja vastaa... erittäin mukavaa porukkaa kun pitää vaan sen kepillisen verran "hajurakoa". Omalla luokallakin on 10 tyttöä ja 5 poikaa joista 2 on homoja, ja elävät sen asian kanssa täysin estotta. Molemmat taitavat seurustella itteänsä n.10 vuotta vanheman kundin kanssa.

p.s homot osaa pitää kunnolla hauskaa ja järjestääkin helvein hauskoja bileitä.

Ja nyt kaikki sanoo "nCh on gay".. EI, en ola gay tai bi, en edes :david:

timse sanoi:
Hesassa oltiin kaveriporukalla ja saatiin kuningasajatus käydä dtm:ssä. Eka ajatus kun päästiin sisälle oli että wtf, näähän on ihan tavallisia ihmisiä. Jotenkin petyttiin, oltiin odotettu jotain tom of finland -tyyppistä nahkahoususettiä tai muuta... no ehkäpä oli kuitenki parempi näin.

Ainakin selvisi millaisia ennakkoluuloja oli kyseisen tien valinneita kohtaan. Meitä tuijotettiin tyyliin "painukaa pois, heterot", tai näin ainaki ymmärrettiin. No kyllä jokaisen suomalaisen miehen pitäis kerran elämässään homobaarissa käydä. :)

Käytiin viime kesänä paljon mamassa ja täytyy sanoa että missään muussa baarissa ei oo ollu niin hyvä meno ku siellä!:) kukaan ei tullu käpälöimään ja äijien kanssa pysty tanssimaan erittäin lähekkäinkin ilman mitään taka-ajatuksia... helvetin hauskaa oli!

mun yks kaveri on homo ja... niin... ei siinä mitään, ei mulla oikeestaan ole väliä kummasta se tykkää, tytöistä vai pojista, hyvä kaveri se on silti.

eräs tuttu sano mua fag hagiksi mut ei se nyt ihan paikkaansa pidä, vaikka tosin mulla on gaydar :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom