Paheet ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eckert
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis ihan pakko saada viikonloppusin mässyy ja ku sitä ostaa vaikka Film Townista leffan kera niin min. on 400g

Miten saan tän paheen pois viikolla ei oo mitään ongelmaa, mut viikonloppuna on tullu rutiiniks ostaa mässsyyyyy...

No ei kai se mikään ongelma kerran viikossa ole. Itselläkin paheet vähissä ja lähinnä noi makeisiin jää. Pienen painonpudotuskuurin takia viikolla herkkuna lähinnä rasvaton mansikkarahka joka onkin aivan pirun hyvää.

.. jättää ostamatta. =) itelläni paheita on lähinnä valvominen. vaikka väsyttää niin saatanasti niin ei viiti mennä sänkyyn. vaikka sinne meniskin niin ei onnistu nukkuminen. =/

paheet?

mm.
- Liian myöhään valvominen
- Karkin syönti
- Pullan, vaaleen leivän sun muitten herkkujen syönti
- Liian laiska, pitäs tehä ees jotai aerobista mut ei jaksa / viitti
- Myöhästely (salille liian myöhään -> lyhyempi treeni)

muita "huonoja" puolia:
- Ei jaksa syödä aina sillon ku pitäs vaan se pitkittyy ja pitkittyy
- Kaikki menee päi helvettii :down: :evil: :down: !!!

Mulla ainoo pahe tai enempi ongelma on unirytmi, eli nukkumaan mennää vasta ku väsyttää ja on ees teoriassa mahdollista saada uni. Senpä takia sitten heräilen viikollakin joskus 16:10 (kuten "tänään"). Paitsi että nythän on viikonloppu :D

Ja tohon karkkii auttaa, kun väkisin vaan pakottaa itsensä kävelemään karkki hyllyjen ohi, niin muutaman viikon päästä se menee ihan itsestään jo. Itse en ole karkkia syönyt kait pariin kuukauteen, siis edes yhtä ainotta. Sipsiä söin kanssa viimeksi joskus pari kuukautta sitten viimeksi, sen jälkeen en ole edes yhtä lastua. Helppoa vieroituksen jälkeen ;)

Mulla on myös aina ollut hirvittävä karkki-himo, varsinkin suklaa. Aikanaan söin karkkia jatkuvasti niin että seurauksena lähes aina oli huono olo.

Loppukeväästä sitten lopulta päätin että nyt tää saa riittää ja lopetin karkin, pullan, keksin ja kaiken vastaavan syömisen kokonaan. Parin kuukauden kuluttua mielihalutkin hävisivät. Nyt ei enää ole mikään ongelma istua kaveriporukassa katsomassa leffaa kulhollinen karkkia pöydällä, jota muut syövät.

Mulla tämä oli pakkovalinta. Kun en pysty olemaan kohtuukäyttäjä, niin ainoa vaihtoehto on olla kokonaan ilman. Jos koet että voit rajoittaa syömistäsi niin että se kuuluu johonkin tiettyyn tilanteeseen ja muulloin voit vastustaa kiusausta, se varmasti on parempi vaihtoehto.

Nyt ilman "sokeripommeja" olo on loistava. Entinen jatkuva väsymyksen tunne on poissa. Tosin joutuu hieman katselemaan mitä syö, jotta saa riittävästi sokeria. Sillä tiukka dieetti ja täysin sokeriton ruokavalio eivät ole myöskään hyväksi.

Ei kerran viikossa karkki-päivä ole mikään itsesyytösten ja synnipäästön asia. annat mennä vaan hyvällä omantunnolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep eilen oli mässypäivä. Tuli syötyä suklaata, jäätelöä, karkkia ja tortilloita...paljon:thumbs: ja eilisen jälkeen ei kyllä viikkoon ees tee mieli mitään herkkuja :D

Paheena addikdiot, jään helposti koukkuun duuniin, liikaan treenaamiseen yms. suorittamiseen----> ja tästä sitten seurauksena liian vähäinen uni. :zzzz:

Originally posted by Toivonen
Tosin joutuu hieman katselemaan mitä syö, jotta saa riittävästi sokeria. Sillä tiukka dieetti ja täysin sokeriton ruokavalio eivät ole myöskään hyväksi.

Olisi kiva tietää, miksi ihmeessä sokeri olisi hyväksi...? :eek:

Olisi kiva tietää, miksi ihmeessä sokeri olisi hyväksi...?

Lihaksen rakentaminen vaatii proteiinin lisäksi myös esim. sokeria.

Noin yleensä ottaen en nyt satunnaista karkin syöntiä pidä ihan hirveenä paheena. Saattapi sitä ihmiset tehä pahempiakin asioita itelleen / muille...
Laittakaapa niitä oikeita paheitanne, niinkuin esim. naapurin Liisan tirkistely, heh.

-sosa-sola

Epäilen että ne tunkee vieläkin siihen kokaiinia, sen verran vahva addiktio on. Koskaan ei tee mieli makeisia, pullaa tai chipseja, enkä edes muuten pidä makeasta, mutta kokista on pakko saada. Light ei kelpaa eikä Pepsi, vain aito tavara kelpaa.

-myöhästely

Vähän onnistunut parantamaan tapojani ja esim. töihin saavun ajoissa, mutta vähemmän pakollisten aikataulujen, esim. kavereiden tapaamisen suhteen olen toivoton.

-besserwisser

Toivoton besserwisser olen. Täällä onnistun pidättäytymään viisastelusta koska on asiantuntevampaa väkeä ympärillä, mutta annas olla jos olen seurassa jossa tiedän keskustelunaiheesta eniten. Koskee siis lähinnä asioiden esitystapaa ja muiden yli jyräämistä.

Hiilihydraatittoman tai lähes nollahiilarisen ruokavalion terveellisyydestä ainakin pitkällä aikavälillä voi keskustella. Ei vain mene kyllä jakeluun miksi ne hiilarit pitäisi silti sokereina saada? :confused:

Puhdas sokeri vittuun. Se ei ole kenellekkään missään tilanteessa välttämätöntä, ellei ole jotain poikkeavuuksia tai jotai.... Sitä nyt ei voi suositella hiilihydraattien lähteeksi kellekään. Mutta karkin muodossa hyvältähän se maistuu....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom