Paheet ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eckert
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Tikari
Suklaaseen en koske, not since year 1992, :urjo: .
Mitäs tuolloin tapahtui? Suklaapeikko opetti ikävän leikin jonka jälkeen oli outo, likainen olo? :D *tukahdutettu trauma*

Totuushan on, että kunnon salirotta ei mitään muita paheita tartte.

Ainoa tarvittava addiktio on se, kun hyvän treenin jälkeen kattelee pukkarin peilistä mukavaa pumppia, kävelee palautusjuomaa nautiskellen kirpeässä pakkasessa kotiin ja eteisen peilistä kattookin se aivan sama lihava pikkupoika mikä siellä oli jo kaks vuotta aiemminkin, jonka jälkeen tekis mieli välittömästi vaihtaa laji curlinkiin ja kirvessarjamurhata naapurin eläkeläinen! Tämä fiilis on se elämän todellinen suola ja sokeri!

:D

No on minullakin ainakin yksi pahe...Valvominen! :rolleyes: Tai itseasiassa olen saanut sen aika hyvin hallintaan. Niin hyvin, että pystyn suorittamaan aamulenkit lähtemällä jo ennen kahdeksaa aamulla, ja unta on ehtinyt kertynyä 8h...tai no ei se ihan joka aamu vielä onnistu. Jos en ole päässyt nukkumaan niin aikaisin, että tulisi se 8 tuntia unta, niin turha toivo lähteä lenkille ennen aamiaista! Täysin riippuvainen yön unituntien määrästä!...

Mut tuo yöeläminen tuntuu olevan vähän niinku sukuvika. Serkkupoika on vielä pahempi valvomaan, kuin minä! Ja äitikin valvoo kyllä aika myöhään, mut hänellä onkin liukuva työaika, niin mikäs siinä...

Niin, ja tämä nyt ei kyllä ihan pahe ole, mutta mulla on sillain aika mukava :) addiktio joulusta! En ole semmonen joulukrääsähössöttäjä, tai mitään semmosta todellakaan. Vaan olen ihan sekaisin siitä tunnelmasta, ja kaikesta siitä ympäröivästä jolun hengestä. Sitä on vähän vaikea yrittää sanoin kuvailla...Eikä sitä juuri kukaan ole oikein ymmärtänyt tähän asti. Joulu on minulle vuoden kauneinta ja nautinnollisinta aikaa! :haart:

1. internetin liiallinen käyttö
2. laiskuus, josta johtuen harvinaisen kehittynyt taito vältellä aamuaerobista (ei pysty, väsyttää)
3. kerran olen kokeillut HST-treeniä. Tästä en ole erityisen ylpeä :(

Originally posted by Phat
Mitäs tuolloin tapahtui? Suklaapeikko opetti ikävän leikin jonka jälkeen oli outo, likainen olo? :D *tukahdutettu trauma*
Heehee ! :D
Ei sentään. :jahas: Tuli vain kamalia paukamia naamaan ja kroppaan (ei siis normaaleja finnejä) joten taitaa olla allergian tynkää. Lisäksi haju ja maku on mielestäni aivan kamalat. Joskus välillä olen maistanut pieniä paloja, mutta aina sama reaktio, suklaassa on paha maku ja paukamat.
Yök en syö ! :urjo:

Valvon liian myöhään, käytän tietokonetta liikaa... noi ei ole pahoja paheita mut onko tää..
poopycock.gif
:david:

Mmm...paheita. :worship:

Mulla on kaks addiktiota; Coca Cola ja pastillit. Niitä ilman ei voi elää.
-Hampurilaiset ja pizzat kuuluu normaaliin ruokavaliooni, mitä vikaa niissä on? :D
-Protskupatukat. Ne on aivan sairaan hyviä!! Nitä jos ostaa laatikon tai pari asenteella onpahan vähäks aikaa, niin eipä olekaan ku viikoks.
-Eh...speed stacki jos väsyttää... :thumbs: :D

En polta, enkä juo ku ehkä pari kertaa vuodessa. Ku ei tee mieli, ei vähääkään.

Näitä riittää!

- makeisia melkein joka toinen päivä
- rööki (tosin loppua kohti enää 2 per päivä)
-vaale leipä
-ihan liika valvominen (syytän siitä pakkotoitoa ja canal digitalia)
-laiskuus.

Joo joo parannan tapani

Nettiä käytän mielestäni liikaa ja monet yön tunnit on pakkista selailtu. Siis myös valvominen:) Jos ruokapuolelta jotain mainitaan niin varman cokis light, pizza, rasvaiset juustot, jäätelö :kuola: ym. ym.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom