Paheet ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eckert
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
suurin paheeni on että joskus on semmoisia laiskoja kausia kun ei jaksa kömpiä salille kuin ehkä 2x/vko sen normaalin 5x sijasta

sitten oli tossa vähän aikaa sitten hirveä addiktio kaakaon makuiseen protskuun se oli niin älyttömän hyvää ni saatto mennä 2-3x normaalista määrästä :rolleyes:

:offtopic: Jos välttämättä haluaa kiskoa karkkia, niin onko paras(=vähiten paha) hetki syödä namit treenin jälkeen? Itse tosin ei oikeastaan tee karkkia nykyään mieli, mitä nyt salmiakkia silloin tällöin.

Harvemmin syön karkkia, jos nyt karkista puhutaan. Mutta silloin harvoin kun ostan sen 200g karsua, niin se kestää mun käytössä sen pari viikkoa :thumbs:
Paheena vois olla juustohampurilainen... :kuola:

edit:
"Laittakaapa niitä oikeita paheitanne, niinkuin esim. naapurin Liisan tirkistely, heh."

Naapurin tyttö on kyllä aika pakkaus ja mun ikkunasta on suora näköyhteys sen ikkunaan. Oon maininnut tytölle tästä asiasta, ollaan ihan hyviä kavereita, mutta verhoja se ei vaan laita kiinni. Eipä tuo haittaa, tänäkin aamuna oli upeet näkymät :D

"Jos välttämättä haluaa kiskoa karkkia, niin onko paras(=vähiten paha) hetki syödä namit treenin jälkeen? Itse tosin ei oikeastaan tee karkkia nykyään mieli, mitä nyt salmiakkia silloin tällöin."

Näin minä teen aina välillä (muutama kerta viikossa)! :thumbs:

Eli en laita maltoa/dekstroosia sheikkeriin, siihen vaan protskua, mutta sitten syön saman verran hiilareita karkkia, Kellog´s coco popsia tai muuta vastaavaa jonka GI-luku on yli 100. Aika mukava tapa jonka olen oppinut ruotsalaisilta nostajilta.

Eikä se tule edes kalliiksi, viimeksi ostin sparilta kilon karkkia hintaan 2.99. :kippis1:

Näin minä saan karkkitarpeeni hoidettua :whip:

1-paheeni: Karkit + makeat kahvileivät. Osaan kyllä olla ostamattakin, mutta kerran viikossa sallin itelleni mässyttämisen. Joskus sinä samana päivänä otan vielä kahvinkin kera makeeta oikein urakalla. Sen jälkeen, kun on hiukan huono omatuntokin,osaan olla viikon verran ilman.

2-paheeni: valvominen, varsinkin Pakkiksen parissa tai muilla internetin sivuilla. Tai sitten lueskelen vuoteessakin.

3-paheeni: Asioitten lykkääminen viime tippaan. Ellen hoida jotakin heti pois alta, se johtaa taas valvomiseen, kun deadlinea edeltävänä yönä pitää tehdä se valmiiksi. Opiskeluaikoinani näin kävi aina proseminaari- ja seminaaritöiden kanssa.

Kait noita muitakin on,mutta eipä tulejuuri nyt mieleen.

Silloin tällöin juopottelu. Olin tossa eilen yhden tutun läksiäisissä kun on lähdössä YK joukkoihin puoleksi vuodeksi. Tulihan sitä taas otettua ja kaupunkiin vielä jatkoille. Nyt on olo sen mukainen.:urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi olla, että Toivonen tarkoittaa sokerilla yleisesti glukoosia ja monosakkarideja. Eli nollahiilareilla vähän paha rakentaa lihasta.

Tässä ote http://body.planet.fi/kysyva97.htm -osoitteesta kyselypalstalta:
9.12.1997: Joo kiitoksia, lähen ahdistelemaan luontaistuotekaupan myyjää, mutta unohtui yksi kysymys viimeksi...eli kuinka paljon lyhyttä sokeria tarvittaisiin harjoituksen jälkeen antamaan paras mahdollinen insuliinipiikki, ja minkälainen sokeri olisi parasta, käsittääkseni mitä suurempi glykeeminen indeksi olisi tuotteella, sen parempi vaste insuliinin eritykseen, olenko oikeassa ?

Mahdotonta on osoittaa mitaan tarkkaa grammamäärää. Harjoittelijan paino, ravitsemuksellinen tila ja insuliinivaste ovat tässä probleemassa merkittäviä muuttujia. Sokeria tarvitaan kuitenkin muutamia kymmeniä, mutta ei sentään satoja grammoja. Glukoosi ja fruktoosi ovat eniten käytettyjä nopeita, välittömästi treenin jälkeen nautittuja sokereita. Näillä insuliinin erityksen pitäisi tapahtua nopeimmin. Niinpä viimeisin oletuksesi pitää paikkaansa.
T:Kari
Toisaalta sitten taas osoitteesta: http://www.arikokkonen.com/index.php?action=25 voi taas lukea aivan päinvastaista:
Terve!
Näin tuossa yhtenä päivänä sinut lidl:essä ostamassa tonnikalaa, niin
mitenkähän monta purkkia sinulla menee päivässä tuota ruokaa? Ja onko sokeri
terveellistä massakaudella?

Moikka !
Tonnikalaa syön aina silloin tällöin ja täytyy sanoa, että mitään suurinta herkkuani se ei kyllä ole mutta
aina vaihtelun vuoksi sitäkin täytyy kokeilla. Käytän tonnikalaa lähinna salaatteihin tai syön sitä ihan sellaisenaa. Proteiiniahan tonnikalassa on suht paljon mutta kannattaa aina ostaa mieluummin vähän laadukkaampaa kalaa kuin ihan sitä halvinta koska tässäkin se halpa ei välttämättä ole aina hyvää.
Sokeria ei kannata syödä, ei massakaudella, eikä dieetillä. Makeutusainetta voit käyttää sen korvikkeena, joka antaa periaatteessa jopa paremman maun esim. rahkoihin tms.

Muistan lukeneeni joitakin tutkimuksia jollakin saitilla siitä mitä kaikkia aineita elimistö tarvitsee lihaksen rakentamiseen, tässä mainittiin myös sokeri. Enkä tarkoita että sokerin tulisi olla puhdasta/valkoista sokeria, tämä on kaikkein huonoin vaihtoehto. Esimerkiksi hedelmistä saa hyvää sokeria.

Mainitsin vain sokerin tarpeellisuuden, sillä esim. tiukka tonnikala-dieetti jossa ei juuri muuta syödä aiheuttaa varmasti lihaskasvun pysähtymisen ehkä jopa pienenemisen, koska pelkkä proteiini ei riitä lihaskasvuun.

Ja minuahan ei missään nimessä pidä pitää tämän asian asiantuntijana!

Täytyypä vielä kaivella josko löytäisin sen tutkimuksen vielä jostain.

Originally posted by Toivonen
Mainitsin vain sokerin tarpeellisuuden, sillä esim. tiukka tonnikala-dieetti jossa ei juuri muuta syödä aiheuttaa varmasti lihaskasvun pysähtymisen ehkä jopa pienenemisen, koska pelkkä proteiini ei riitä lihaskasvuun.

Ja minuahan ei missään nimessä pidä pitää tämän asian asiantuntijana!

Täytyypä vielä kaivella josko löytäisin sen tutkimuksen vielä jostain.

Apinaohje hiilarien merkityksestä voisi tehdä poikaa :)

http://www.avoin.helsinki.fi/materiaalit/ravitsemustiede/04_hiilarit.shtml

Itellä melkein prikulleen samalainen tarina kun Toivosella. Lopetin karkin,sipsin,pullan,jäden ja muun vastaavan syömisen kertaheitolla ja nyt oon ollu noin puol vuotta syömättä mitään noista. Hetkeäkään ei oo harmittanu:thumbs:

Vanhan ajan vaniljakermajäätelö! Ei siis mitään keinotekoista kasvirasvahömppää, vaan sellaista missä on hippuja aidoista vaniljatangoista *mmm* Onneks jäätelöä tekee mieli vain kesällä, joten selviän aika helpolla.

Ei mulla ole paheita... Höh. Syön kyllä sipsejä ja karkkeja mutta ei mulla mitään morkkista eikä muutakaan ole sen takia. Elämästä pitää nauttia eikä miettiä turhia... Prööt.
No joo... olen kyllä aika laiska. Eli aerobinen jää mullakin vähälle. Tänään olis aerobicci mutta kun ei jaksais millään... Mieluummin menisin salille irvistelemään peilin edessä.

Originally posted by Missukka
Ei mulla ole paheita... Höh. Syön kyllä sipsejä ja karkkeja mutta ei mulla mitään morkkista eikä muutakaan ole sen takia. Elämästä pitää nauttia eikä miettiä turhia... Prööt.
No joo... olen kyllä aika laiska. Eli aerobinen jää mullakin vähälle. Tänään olis aerobicci mutta kun ei jaksais millään... Mieluummin menisin salille irvistelemään peilin edessä.

Käytiin tossa kaverin kanssa keskustelua, varsinkin naisten karkki, pulla ja suklaa addiktiosta. Samassa kahvipöydässä oleva 50+ nainen tokaisi, että "kyllähän elämässä pitää jostain saada nauttiakkin". No kaveri siihen sponttaanisti että, "Sitten elämässä on jotain vikana, jos tollanen epäterveellinen paska on ainut nautinto elämässä". No keskustelu loppui siihen. Mutta mun mielestä toi on liian usean, varsinkin naishenkilön kohdalla turhankin totta.

Mä olen erikoistunut mässäilyyn.
Pystyn syömään esim. pari litraa jugurttia ja 1,2kg raejuustoa kerralla(Dragon on kateellinen mun syömistaidoista). Plus nestettä pari litraa. Maha vetää jumalattoman paljon, koska olen onnistunut venyttämään sen uskomattomiin mittoihin.
Karkkia yms. syön kausittain.
Viime viikolla meni esim. 300g suklaata eräs päivä. Eilen taas n.500g karkkia, mistä luulin saavani "dagen efterin" eli sokerikrapulan. Mutta eipäs jostain syystä edes turvota.
Mutta yleensä kerta viikossa riittää mässyn suhteen, ja hillitymmin kuin eilenkin. Mitä menin ostamaan k-kaupasta 2.99e/kg irtiksiä.
Tavallinen kasvisrasvajäätelö on myös herkkua, tykkään siitä enemmän kuin muista herkuista yhteensä. :haart:

:D :kuola: :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom