Paheet ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eckert
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Roskaruoka, lähinnä pizza :(. Hampurilaiset ja raskalaiset ovat taakse jäänyttä elämää.:)

Alkoholia menee näin sinkkuna aivan liian paljon :rolleyes:

Eikö täällä muita tupakkimiehiä oo? :confused:
Noh, lakko on kyllä suunnitelmissa mutta ei näin dieetin aikana vielä sovi sitä aloittaa. Tapana ei oo myöskään ollut sylkeä lasiin.

Originally posted by habatus
Eikö täällä muita tupakkimiehiä oo? :confused:
Noh, lakko on kyllä suunnitelmissa mutta ei näin dieetin aikana vielä sovi sitä aloittaa.

Minä sain 5 viikkoa sitten niin hirmuisen tsempin tuolla YK:n puolella olleesta tupakka treadista, että lopetin sauhuttelun siihen paikkaan.
:kippis1: Suosittelen lukemaan jos meinaat lopetella.

Viimeaikojen sunnuntai-iltapäivien vakiokaava:

Maakunista joku Arskan klassikko DVD:llä ja iso säkki irtomässyjä. Kyytipojaks litra kaakaota.

:kuola:

Hitto kun ei vaan vieläkään ole Twinsiä dvd:llä....

On kanssa ollut tapana pitää se yks päivä viikossa "herkkupäivänä" jollon saa vähän relata ruokavaliosta.

Sillon yleensä löytää itsensä Makuunin irtislaarien ääreltä, eikä se säkki ookkaan sitten ihan pieni:D

Nykyään kyllä kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta tuoreesta leivästä, kun oon hiilareita pyrkiny siitäkin päästä vähentämään. Herkkua on vaikka tuore ciabatta ja päälle kunnon kinkkufilettä:kuola:

Paheet: tupakki, viina ja naiset. Näistä ole yrittänyt karsia viime aikoina pois naiset, ne kuluttavat kukkaroa ja terveyttä eniten. Myös treenit kärsivät koska nalkutusta pitäisi kuulemma jaksaa kuunnella vaikka salille tekisi mieli :david:

Mua itteäni ärsyttää ihan piruna se et mä pureskelen kynteni aina aivan niin lyhyeiks että alkaa särkemään :evil:
pitäis päästä tosta paheesta eroon. haluaisin niin kauniit, hyvä kuntoiset ja pitkät kynnet... mutta aina mä vaan pureskelen niitä. Jo pienenä tylleröisenä opittu pahe *tsot tsot* josta on pakko päästä joskus viä eroon.

ja tietty oon kauhean perso makealle. liian usein kaupassakin käydessä tulee ostettua vähintää "yks pieni suklaa patukka vaan". :curs:

Sitten vähän turhan usein nykyää ku ei jaksa laittaa mitään ruokaa niin suuntaa kanahampurilaiselle lähimpään roskaruokamestaan. Hyi mua!

Originally posted by vilho_kanuuna
Käytiin tossa kaverin kanssa keskustelua, varsinkin naisten karkki, pulla ja suklaa addiktiosta. Samassa kahvipöydässä oleva 50+ nainen tokaisi, että "kyllähän elämässä pitää jostain saada nauttiakkin". No kaveri siihen sponttaanisti että, "Sitten elämässä on jotain vikana, jos tollanen epäterveellinen paska on ainut nautinto elämässä". No keskustelu loppui siihen. Mutta mun mielestä toi on liian usean, varsinkin naishenkilön kohdalla turhankin totta.

:urjo: Mitä nautintoa on mässätä 10 pullaa ja siihen suklaalevy päälle ja makuunin irtokarkit? Olen huomannut joillakin naispuolisilla kavereilla kyllä ton saman ilmiön...

Harvoin kun niitä herkkuja syö, sitä enemmän niistä nauttii ja paremmalta maistuu :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jollaki toisellaki tais olla sama
eli
Addiktiot on täällä paheena.
Jään koukkuun asiaan kuin asiaan. Välissä innostun tekeen töitä, sillon painetaanki vähintään 60h/viikko. Välillä keskitytään treeniin ja ruokavalioon niin, että työt jää vähemmälle.
Sitte on vielä tupakka, ylenmääräinen kahvin juonti. Myös sipsipussi on pakko vetää joka ilta. (tämä kyllä jää niinä kausina kun panostaa treeniin ja ruokavalioon). Jos uskaltaisin pelata jotain tietsikkapeliä, vetelisin yöt ympäriinsä. Pakko siis rajoittaa tarkkaan mitä teen, koska jään aina koukkuun siihen mitä alan puuhaileen. .. vaarallista :curs:

Originally posted by vilho_kanuuna
Käytiin tossa kaverin kanssa keskustelua, varsinkin naisten karkki, pulla ja suklaa addiktiosta. Samassa kahvipöydässä oleva 50+ nainen tokaisi, että "kyllähän elämässä pitää jostain saada nauttiakkin". No kaveri siihen sponttaanisti että, "Sitten elämässä on jotain vikana, jos tollanen epäterveellinen paska on ainut nautinto elämässä". No keskustelu loppui siihen. Mutta mun mielestä toi on liian usean, varsinkin naishenkilön kohdalla turhankin totta.

En ole noihin sokeripommeihin koskenut aikoihin! Viimeksi tainnut syödä karkkia viime jouluna, ja se jäikin sitten ainoaksi kerraksi sinä vuonna!..Oli olo meinaan niin kurja seuraavana päivänä, et tuntui kun ei olis nukkunut koko yönä, vaikka unta tuli varmaan 10 tuntia! Ei se pussi ollut kuin jotain 200g, mutta se heitti kyllä verensokerit semmoiseen vuoristorataan, että tuntui seuraavana päivänä, ettei jaksais tehdä yhtään mitään!

Kyllä minun nautinnon tunteet ja -aiheet tulee aivan jostain muualta, kuin noista epäterveellisyyksistä! :D ;) :haart:

Muhun on tarttunu varmasti kaikki naiselliset paheet... Rahojen tuhlaaminen korkokenkiin ja vaatteisiin, kukkiin jne. Tietty suklaa ja muutenkin terveellisen ja säännöllisen ruokailun laiminlyönti liian usein. Loput paheet jääköön mun salaisuudeksi :whip:

Uhkapelit. :down:

Tupakka

Eilen polttelin neljä tupakkaa,eikä enempää olisi mieli tehnytkään.Joku joskus sanoikin ,että mun pitäis lopettaa,kun poltan niin vähän.Väärin sanottu.
Ajatelkaa miestä joka panee vähän.Onhan se aivan eri asia,kun ei panis ollenkaan.

Asioiden lykkääminen

Jotkut vähäpätöiset asiat tulee lykättyä turhan usein viime tippaan,sitten taas sählätään kiireessä.

Originally posted by PepsiGirl
Muhun on tarttunu varmasti kaikki naiselliset paheet... Rahojen tuhlaaminen korkokenkiin ja vaatteisiin

Ai, onks kenkien ja laukkujen ostaminen pahe ;)

nim. pahemman luokan kenkä- ja laukkufriikki, jolla ei onneksi ole miestä päivittelemässä niiden määrää :D

Hehe, naureskelin täällä näitä "pahelistoja" lukiessani koska mulla taitaa olla ihan kaikki näistä tässäkin topicissa mainituista versioista :lol2:

No joo, mullakin kaiken pahan alku ja juuri on addiktiivis-impulsiivinen luonne eli mitä tahansa sitten tuleekin tehtyä niin sen kultaisen keskitien löytäminen on kyllä vähän turhan vaikeaa.

Kahvi.
Saattaa mennä pannullinen päivässä, eikä tunnu missään. Että kun on hyvää ! :kuola:
Karkkia syön ehkä joka toinen kuukausi lakupussillisen tai vastaavaa. Suklaaseen en koske, not since year 1992, :urjo: .

Sängyssä loikoilu.
Vaikka herään aamulla ajoissa, on päivän lehti mukava lukea vielä lämpimässä sängyssä peiton alla. Tämän vuoksi tulee melkein aina kiire suihkun kautta töihin lähdön kanssa. Herätyskellon torkkua tulee harvoin käytettyä, mutta loikoilu on niin mukavaa ?!

Juustonaksut ja juusto.
Juustonaksupussi saattaa olla kaiken varalta kaapissa vaikka kuukauden avaamatta, mutta kun kerran sortuu ja avaa sen, tyhjentämiseen ei mene paria päivää kauempaa. Alkuun kun pääsee, niin... Yleensä ostankin vain sipsipussin tai pari viikonloppua varten jos kavereita tulee käymään, ettei kaappiin jäisi "kaikenvaralta-pussia" odottamaan seuraavaa retkahdusta.
Onneksi on Laihis-juusto 10% ettei tarvi mässyttää esim. cheddaria. Ja suola-yliannostuksen saan fetajuustosta, jota napostelen suoraan purkista päin. Kylmiä pieniä suolaisia paloja. :kuola:

Originally posted by rautaP
Uhkapelit. :down:

Löytyi joskus paheiden listalta mutta huomasin myös addiktion alkua itsessäni. Viikottaista lottokuponkia lukuunottamatta en pelaa rahasta enää lainkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom