Paha olo palkkarista

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
47
Kaupunki
Seinäjoki
Muutamana päivänä viime aikoina ilmennyt :urjo: olo palkkarin jälkeen, ts tunti palkkarista niin paha olo, ettei tahdo saada ruokaa alas. Väkisin ahdetun ruuan jälkeen hiukan helpottaa.
Palkkarina Fast:in Whey3+malto+kreatiini.
Tänään välipäivä, hiukan huonolla syömisellä, joten päätin kiskaista hiukan whey3:sta ja sekaan 10g kreatiinia. Jonkun ajan päästä kauhea olo taas, ei muuta kuin väkisin purkki ehrmannia naamaan ja johan helpotti.
Missä vika, laskeeko sokerit liian alas, vai mikä mättää? :(

Hmm. Itsellä oli sama juttu jos join palautusjuoman sen sekotuksen jälkeen. Jos taas pistin palautusjuoman jääkappiin ennen treeniä ja join sen viileänä ja vähemmän sakeana, pahaa oloa ei tullut ollenkaan.

Lisää myös mineraalisuolaa sinne palkkarin sekaan. Treenin aikana kuluu aika paljon suoloja. Siitäkin saattaisi olla apua ongelmaan.

Ei kai se paha olo siitä palkkarista johdu... Mulla on paha olo, joi sitten palkkarin tai ei. Pahin tämä olo on tunnin kovan aerobisen jälkeen. Ei se kylläkään kestä kuin korkeintaan pari minuuttia.

Tänään siis välipäivä, ainoa kuntoilu oli pitää itsensä motskarin sarvissa :D .
Vetäisin siis protskudrinkin ja siitä seurasi jonkun ajan päästä huonohko olo.
Olo siis parani syömällä hiukan kiinteämpää tavaraa.
Muuten hiukan huonolla syömisellä tänään, voisiko siis sokerit heitellä tai jotain???

Muscle+ aiheuttaa minulle aivan käsittämättömän pahan olon juonnin jälkeen. Luulen että vika on kreatiinissa, jota siinäkin mössössä on n. 5%. Perushera + malto ei aiheuta minkäänlaisia ongelmia.

En aio enää käyttää kreatiinia ikinä tuon paskan olon vuoksi. Varsinkin tankkausjakso on yhtä helvettiä, kun tuntuu että pää räjähtää ja on ahdistuskohtaus päällä aina kun menee vaakatasoon makaamaan. Krea kuurin edetessä olo hieman helpottaa, mutta IMO ei maksa vaivaa (ja rahaa).

Muistakaahan syödä sitä kiinteää ruokaa viimeistään 1,5 tuntia palautusjuoman jälkeen. Malto- ja/tai dekstroosipiikin jälkeen verensokeri laskee sellaisella ryminällä, että itse olen ihan valkoinen ja tärisen kylmä hiki otsalla, jos palautusjuomasta jostain syystä vierähtää yli 2 h ennen kuin saa oikeaa ruokaa.

Pikkuhannu sanoi:
Vetäisin siis protskudrinkin ja siitä seurasi jonkun ajan päästä huonohko olo.

Olo siis parani syömällä hiukan kiinteämpää tavaraa.

Muuten hiukan huonolla syömisellä tänään, voisiko siis sokerit heitellä tai jotain?

1.Syö jotain kiinteää ruokaa noin 2 tuntia ennen salille menoa.

2.Ota palautusjuoma heti treenin jälkeen ja sitten jotain kunnon ruokaa tunnin kuluttua palautusjuomasta.

3.Pyri syömään pieniä aterioita tasaisesti pitkin päivää niin verensokeri pysyy tasaisena. Älä edes mieti sitä että onko nälkä vai ei, kun edellisestä ateriasta on kulunut 3 tuntia niin lisää vaan safkaa koneeseen.

Tossa vuos sitte oli aina salin jälkeen heikko / paha olo kun oli himaan päässy. Joskus istuminenkin oli hankalaa kun väsytti niin paljon.

Veikkaan että se johtui kreatiinista. Talven jälkeen pahaa oloa ei enää ilmennyt vaikka kreatiinia koko ajan olen palkkarissa ottanut. Kroppa varmaan tottu taijtn.

Mua on viime aikoina kans helposti alkanut oksettaa palautusjuoman jälkeen. Jotenkin se jää vellomaan masuun ja etoo.. yök. Kaikki proteiinijuomat tekee pahaa just nyt. Mulle on auttanut se kun jätin hiilarin pois juomasta ja syön sen tilalla banaanin. Jotenkin se kiinteä ruoka treenin jälkeen saa olon paljon paremmaksi kuin pelkkä neste. Tuskin banaani ihan yhtä hyvä hiilari on treenin päätteeksi kuin malto, mutta ennemmin se banaani kuin ei ollenkaan hiilaria.

Joo eli syö ennen kuin tulee se huono olo. SItten sitä on vittumaista syödä kun jo oksettaa. Tai syö pala leipää siinä palkkarin ja ruoan välissä, niin välttyt huonolta ololta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Huomasin ton otsikon ja tuli heti mieleen kysymys: Käytätkö fastia. No asia selkis heti kun katoin ekan postauksen.

Toi on käsittämätöntä miten joillakin tulee tuosta fastin tuotteista ihan älyttömän paska olo mm. minä. Ei voi johtua maltosta, koska käyttänyt olen vaikka minkämoisia palautusjuomia ja ainut mikä ton efektin tekee mulle on noi fastit. Olisi kiva tietää miksi?

Itsellä pisti kanssa fast hera80 vanilja olon ihan kauheaksi..en tiedä miksi. Sissinä kyllä vedin loppuun.

rocky6 sanoi:
Itsellä pisti kanssa fast hera80 vanilja olon ihan kauheaksi..en tiedä miksi. Sissinä kyllä vedin loppuun.
fastin tuotteissa ja varsinkin wheyssä on paljon laktoosia!!

mites muuten maitotuotteet? tuleeko paha olo?

sit toinen pointti..

esim broidille tulee paha olo kun ottaa liikaa creaa.. eli otappa vaan se 5g ennen ja jälkeen niin kato onko edelleen paha olo
??

Uskoisin, että syy löytyy kreatiinista. Itse jouduin lopettamaan sen käytön, kun joka kerta ottamisen jälkeen tuli huono olo. Ihan sama, pistikö 10 vai 2 grammaa, olo oli joka tapauksessa todella huono. Paria eri merkkiäkin kokeilin. Kokeile, auttaako asiaa, jos jätät krean pois. Osaako joku muuten sanoa, miksi kreatiini ei sovi kaikille? Muiltakin olen kuullut, että kreatiinista tulee huono olo.

Saattaa johtu tosiaan kreatiinista. Ei sovi kreatiini mullekkaan. Fastia ja jotain toista merkkiä koitin mutta tuloksena aina vatsakivut, pakki ei toiminut ollenkaan ja huono olotila tuli muutenkin.

Tiedz sanoi:
Huomasin ton otsikon ja tuli heti mieleen kysymys: Käytätkö fastia. No asia selkis heti kun katoin ekan postauksen.

Toi on käsittämätöntä miten joillakin tulee tuosta fastin tuotteista ihan älyttömän paska olo mm. minä. Ei voi johtua maltosta, koska käyttänyt olen vaikka minkämoisia palautusjuomia ja ainut mikä ton efektin tekee mulle on noi fastit. Olisi kiva tietää miksi?

Sama juttu :) Käytössä oli joskus Fastin Whey3, mutta piti jättää pois kun tuli kuvottava olo. Nyt ostin taas sitä Fastin hera80 mansikan makusena ja välipalana kiskasin desin naamaan ja olo oli taas hetken päästä :urjo: Oon kanssa ihmetelly, että mikä siinä on sellasta ettei vaan sovi. Muissa tuotteissa mitä oon käyttäny ei oo samanlaista ongelmaa.

Inska sanoi:
Saattaa johtu tosiaan kreatiinista. Ei sovi kreatiini mullekkaan. Fastia ja jotain toista merkkiä koitin mutta tuloksena aina vatsakivut, pakki ei toiminut ollenkaan ja huono olotila tuli muutenkin.

Tosiaan se fastin krea aiheuttaa sitä paskaa oloa. Mutta mites kun tuo samainen olo tulee myös normaaleista fastin proteiineista, missä kreaa ei pitäisi olla?

Olen ihmetellyt myös, kun joskus salin jälkeen on ollut niin huono olo, että on ollut vaan pakko maata paikoillaan ja muutaman kerran laattaamisen jälkeen olo vähän parempi. Ei siis tule joka kerta, mutta silloin tällöin. Fast minullakin käytössä, mutta ainakin parina kertana takana ollut erityisen rankka treeni, kun huono olo on iskenyt palkkarin juomisen jälkeen. Voikohan sillä olla vaikutusta asiaan??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom