Paha olo palkkarista

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pinni_ sanoi:
Olen ihmetellyt myös, kun joskus salin jälkeen on ollut niin huono olo, että on ollut vaan pakko maata paikoillaan ja muutaman kerran laattaamisen jälkeen olo vähän parempi. Ei siis tule joka kerta, mutta silloin tällöin. Fast minullakin käytössä, mutta ainakin parina kertana takana ollut erityisen rankka treeni, kun huono olo on iskenyt palkkarin juomisen jälkeen. Voikohan sillä olla vaikutusta asiaan??

Paljon mahdollista, että kova treenikin vaikuttaa. Mulle tulee kuitenkin paha olo ihan välipalana otettuna, eli ei ole treeniä takana.

Mulle tulee käytännössä aina huono olo treenin jälkeen. Sekä puntin että lenkin... Ei vaikuta millään tavalla kuinka kauan sitten on syönyt ja mitä, eikä mikään muukaan.. Aina tulee huono olo. Sitä pahempi mitä kovempi treeni pohjalla. En ole huomannut palautusjuoman vaikuttavan tähän millään tavalla.. (huono olo tulee vaikka en joisi palautusjuomaa).
Joskus tuo huono olo tulee jo kesken treenin jos tekee tavallista kovempaa ja joutuu joko oksentamaan :urjo: tai lopettamaan treenin kesken.
Olisiko kenelläkään mitään ideoita kuinka päästä eroon tästä? Alkaa nimittäin jo haitata harjoittelua...

No niin.
Ostinpa Fast Whey3:sta tällä kertaa vadelman makuisena, ja huonot olot loppui!
Edellinen oli kaakaon makuista.
Voiko johtua tuosta.
Pääasia, että nyt voi taas vetää palkkarin rauhassa pelkäämättä oloja. :rock:

Saattaa olla että nää on niinkin pienestä kiinni kuin palkkarin/malton merkki. Ekoja kertoja huomannut itsekin viime aikoina että on tullut paha olo palkkarin jälkeen, ja nää kerrat oli kun A) vedin Gainomaxin ihan evääksi ilman liikuntaa (blaah kun jumittaa tunnin verran, ei kannattanut) B) tällä viikolla, kun malton merkki vaihtui Evolutioniksi. Vanha Leader oli parempaa..

Hmm... Aloitin treenaamisen pari viikkoa sitten ja ajattelin kokeilla kreatiinia lisäravintona... Pari päivää sitten kokeilin ensimmäisen kerran treenin jälkeen ja ei minkään näköisiä sivuvaikutuksia. Hardcoren kreatiinia ja fastin hiilihydraattia. Myyjä kyllä ilmoitti, että vatsa saattaa mennä aluksi sekaisin, mutta ei ainakaan minulla.

Mulla menee kreatiinista pakki sekaisin ja pari ekaa päivää maha on kipeä. Nyt aloitin ottamaan kratiinia ja otin mukaan leusiinin. Vko mennyt ja kivut sitä luokkaa että pakko lopettaa. :/ onko muut huomannut samaa? Ai niin hiilaria en pysty ottamaan palarissa ollekaan kun turvottaa mahaa niin paljon. Itse käytän sellaisia tuotteita joissa laktoosia ei juurikaan ole. Tästä siis tuskin kysymys.

Itellä on nyt taakse jääny FASTin Muscle+ ja Reco2 ja MASSA ja Whey3, kaikki suklaamakuisina :rock: . Mielestäni kaikki toimii varsinkin tuo MASSA toimi itsellä hyvin, hoikka kun olen. Kreatiinia uponnu myös kiitettävästi. NutriPlussaa ja ProLabia on takana mutta mielestäni FAST on niistä ehdottomasti toimivin. :worship:

Itsekun otin eilen muscle+(mansikka) 50g, l-glutamine 5g, karnitiini 2g ja kreatiini 5g niin nousi ylös :urjo: mutta jäi onneks suuhun, kun ei siihen olohuoneen lattialle viitti sitä heittää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom