Paavin puheet raivostuttavat muslimeja

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja kaikki tämä vain lukemalla internetkirjoituksia, näitä tietolähdehierarkian kiistattomia helmiä...[/QUOTE

Kaikkia emme ikävä kyllä voi miellyttää emissio. Olisihan se kivaa kun nämä islamin "uudestaan" löytäneet olisivat jollain tavalla järkeviä ihmisiä tai varsinkin rauhan puolella, ikävä kyllä näin ei ole.
Nämä ovat sairaita ihmisiä, kuten jokainen normaali ihminen kykenee kirjoituksista havaitsemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko siis sitä mieltä, että muslimi on lakannut olemasta ihminen ja ajattelemasta omilla aivoillaan?

Ihminen tietysti olet, jos et usko allahiin sun muuhun höpöhöpöön niin arvostan vielä enemmän. Jos uskot alluun niin jotain puuttuu aivoista.

Ihme paskanjauhantaa tämä threadi. Jokainen on mitä on ja jos menet ja tapat viattomia, sinulle tuntemattomia ihmisiä, niin ansaitsen rangaistuksen, sano allah/tai joku muu taho mitä sano.

Ainoa totuus taitaa olla, että uskonnot aiheuttavat (johtajiensa ja kannattajiensa (ääriryhmät) kautta) eripuraa/ahdistusta/väkivaltaa, skitzofreniaa..katsokaa historiaa, seuratkaa mediaa (vaikka sitä johonkon suuntaan vääristeltäisikin)..

Itse olen sanoutunut irti tällaisista paskoista jo ajat sitten.

Voitko perustella tämän jollain, joka ei ole riippuvainen jonkin ihmisryhmän hyväksymästä moraalikoodista?

Mikä oikeus valtiolla on riistää minulta väkivallalla uhaten 50e siksi, että olen parkkeerannut autoni johonkin, jota joku pitää huonona paikkana?

Minäkin olen joskus parkkeerannut autoni väärin, ei kyllä kukaan tuota viittäkybää ole hakenut väkivallalla uhaten, oliskohan sulla asenteessa hieman vikaa jos on noin päässyt käymään:david:

Mikä oikeus valtiolla on riistää minulta väkivallalla uhaten 50e siksi, että olen parkkeerannut autoni johonkin, jota joku pitää huonona paikkana?

Näin on sovittu liikenteen sujumisen turvaamiseksi, muutenhan ihmiset pysäköisivät poikittain motareille.

Hei Taha ja Tahaton emissio! Onkohan muuten tämä internet teille sallittua, väittäisin ettei ole, täällä saatetaan välillä kieltää jumalanne olemassaolo. Vai oletteko niitä oman mielen mukaan tulkitsijoita, luetaan koraania silleen kun halutaan. Jos ei ole erikseen kiellettyä niin on sallittua.

Kuten huomaat, minun mileipidettäni ei sallittaisi. Mielipiteeni esittäminen yritetään estää ad hominen -argiumentoinnilla ja leimaamisella; verbaalisella väkivallalla.

Demokratiaa hoetaan niin paljon joka paikassa, että sen todellinen merkitys ja luonne on unohtunut. Länsimaissa siitä on jäljellä edustukselliseksi demokratiaksi kutsuttu elitistinen irvikuva.

Demokratiassa mielipiteesi otetaan huomioon, mutta onneksi meistä suomalaisista suurin osa vielä käyttää maalaisjärkeään. Tällöin mielipiteesi ei ikinä tule edustamaan valtaväestön mielipidettä. Olisi todella ihanaa ja rauhan asiaa edistävää suomalaisten kannalta kun sinä ja kannattajasi muuttaisivat vaikkapa Somaliaan yhteistuumin. Tekisitte meille suuren palveluksen, kai haluatte rauhaa?

...Länsimaissa siitä on jäljellä edustukselliseksi demokratiaksi kutsuttu elitistinen irvikuva.
Entä, jos muslimin näkökulmasta Islamista luopunut on vaarallinen muille ihmisille?
Nää Tahan kommentit on niin perverssin vääristyneet että oikein mykistää. Onhan sekin tapa estää vastaväitteet...

Hei Taha ja Tahaton emissio!

Heippa ittelles.

Onkohan muuten tämä internet teille sallittua, väittäisin ettei ole, täällä saatetaan välillä kieltää jumalanne olemassaolo.

Ihme pässi. Mistähän "jumalastani" mä olen puhunut?

Vai oletteko niitä oman mielen mukaan tulkitsijoita, luetaan koraania silleen kun halutaan. Jos ei ole erikseen kiellettyä niin on sallittua.

Eri uskonkuntien johtajat nimenomaan tulkitsevatkin pyhiä kirjoituksia omaksi edukseen.

Joskus kannattaa käyttää pikkasen omiakin aivoja vastaanotetun informaation purkamiseen ja tulkintaan. Sun tapauksessas taas pyyteettömästi uskotaan mitä isi ja kaverit sanoo. Kukin tavallaan. En kuitenkaan kutsuisi sitä "maalaisjärjeksi".

Tällöin mielipiteesi ei ikinä tule edustamaan valtaväestön mielipidettä.

Eikä kukaan tule tarvitsemaan tietokonetta kotiinsa...

Olisi todella ihanaa ja rauhan asiaa edistävää suomalaisten kannalta kun sinä ja kannattajasi muuttaisivat vaikkapa Somaliaan yhteistuumin. Tekisitte meille suuren palveluksen, kai haluatte rauhaa?

Tarkoitatko, että kaikkien niiden, joiden mielipide ja poliittiset päämäärät eivät miellytä sinua, pitäisi poistua tästä demokraattisesta valtiosta?

Minäkin olen joskus parkkeerannut autoni väärin, ei kyllä kukaan tuota viittäkybää ole hakenut väkivallalla uhaten...

Väkivallan uhka on olemassa. Vai miksi luulet poliisin olevan varustettu sekä aseistuksella, että luvalla käyttää niitä?

Tässä Tahalle pieni selvennys sivusta lukijalta, ihme vänkäystä kyllä..:

Mitä on USKO? Sitä että uskoo, eli ikäänkuin luulee jonkin asian olevan, mutta ei pysty sitä näyttää todeksi.

Mitä on USKONTO? Sitä että uskoo johonkin, mihin joku toinen ihminen on aikaisemmin uskonut, eli ikäänkuin luullut olevan. Siis KEKSINYT PÄÄSTÄÄN. Eikä siis ole ikinä näytetty todeksi eikä tulla ikinä näyttämäänkään.

Mitä on TIETO ja JÄRJEN KÄYTTÖ? Esimerkiksi tuo parkkisakon perustelu; tiedetään / pystytään selvällä järjellä päätellä, että jos jokainen saa pysäköidä minne huvittaa, niin ongelmia seuraa kun tiet ovat tukossa.

Näistä molemmista, siis toisen ihmisen keksimän tarinan/satuolennon uskomisesta kieltäytyminen, sekä väärinparkkeeraaminen ja näistä asioista rankaiseminen on siis rinnastettavissa toisiinsa? :lol2:

Yrität siis Taha joko ärsyttää jengiä ja saada vänkäystä aikaseksi, kasvattaa postaustesi lukumäärää, tai sitten sulla on joku pointtikin jutuissasi. Jos on niin kerro ihmeessä sen sijaan että postailet lähes joka postissa vain kysymyksiä jotka eivät ole johtaneet juuri mihinkään.

Kuka on sopinut? Väitätkö, että lait ovat sopimuksia vai viittaatko johonkin yhteiskuntasopimukseen?

Allah akbar,

Lait ovat johtajien sopimia, ja johtajat valitsemme nykyään itse.

Onko tää niitä kuuluisia piilorasistisia yhteiskuntarakenteita kun muslimitkin saavat sakkoja?

:offtopic: Taha, oliko AKV:n viesti provoa vai totta? (#214)

Off-topic:

Taha on muuten islamiin kääntynyt suomalaisnainen (en ole sukupuolesta kyllä aivan varma, mutta näin olen kuullut) joka on pyörinyt jankuttamassa ja floodaamassa muillakin forumeilla näitä uskonnollisia fiksaatioitaan. Jättäkää suosiolla vastaamatta. Trollien ruokkiminen on turhaa.

Havaittavissa Tahatonta trollausta.

Niin no, kyllä tuo jantusen posti tahan ja tahattoman emission uskosta ja kehoitus muutosta Somaliaan (#267) oli yhtälailla trollausta.

Allah akbar,

Lait ovat johtajien sopimia, ja johtajat valitsemme nykyään itse.

Onko tää niitä kuuluisia piilorasistisia yhteiskuntarakenteita kun muslimitkin saavat sakkoja?
:offtopic: taas.
Kuinka muuten itse olet vaikuttanut/pyrkinyt vaikuttamaan lainsäädäntöön?
Oletetaan, että olet siis äänestänyt ja tiedät "kuinka johtajat sopivat yhdessä lakeja". :D

:offtopic: taas.
Kuinka muuten itse olet vaikuttanut/pyrkinyt vaikuttamaan lainsäädäntöön?
Oletetaan, että olet siis äänestänyt ja tiedät "kuinka johtajat sopivat yhdessä lakeja". :D

Minä olen laki.

(Poliisin ammatissa tällä hetkellä.)

Väkivallan uhka on olemassa. Vai miksi luulet poliisin olevan varustettu sekä aseistuksella, että luvalla käyttää niitä?
Väärinpysäköinnistä sakotetaan. Jos sakkoa ei kehotuksista huolimatta maksa, menee se ulosottoon. Tällöin viedään rahat pankista tai haetaan esim. vene pihasta. Missään prosessin vaiheessa ei uhata väkivallalla jos ulosotettava ei itse sitä harjoita.

Poliisin varustus on itsepuolustukseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom