Paavin puheet raivostuttavat muslimeja

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei perhana, kerran näinkin päin, 3 fundamentalistikristittyä tappoi pommein yli 70 musulmaania. Kristityt saatiin kiinni, pidätettiin, tuomittiin ja teloitettiin, mistä vittuuntuneina tuhannet paikallisest kristityt ryntäsivät kaduille ryöstelemään kauppoja ja polttamaan autoja.

Vissin sitä sitten, kun tarpeeksi kauan elelee musulmaanien kanssa, oppii puhumaan kieltä jota nekin tajuaa :D :D :D

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/5368922.stm

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyisaatana. Ei oteta tänne enää kristittyjä. (oli pakko :D)

:offtopic: Taha, oliko AKV:n viesti provoa vai totta? (#214)

Ei ollut provo, vaan maksuton tiedonanto. Olen törmännyt Tahaan parilla muullakin forumilla ja samanlaista on toiminta ollut. Termien "sofismi" ja "fakta" merkitys ovat iloisesti perseellään Tahan viesteissä. Muiden keskustelijoiden kanssa olen asiasta tuolla jossain muualla jutellut ja joku tiesi kertoa tuon aiemmin mainitsemani verran Tahan taustoista. Sopisi kyllä profiiliin, käännynnäisethän ovat usein kiivaimpia julistajia.

Kuten jo olet ehtinyt huomata, niin Tahan kanssa keskustelu on äärimmäisen turhaa.

Ei ollut provo, vaan maksuton tiedonanto. Olen törmännyt Tahaan parilla muullakin forumilla ja samanlaista on toiminta ollut. Termien "sofismi" ja "fakta" merkitys ovat iloisesti perseellään Tahan viesteissä. Muiden keskustelijoiden kanssa olen asiasta tuolla jossain muualla jutellut ja joku tiesi kertoa tuon aiemmin mainitsemani verran Tahan taustoista. Sopisi kyllä profiiliin, käännynnäisethän ovat usein kiivaimpia julistajia.

Kuten jo olet ehtinyt huomata, niin Tahan kanssa keskustelu on äärimmäisen turhaa.

Jep, mutta katsotaan myös mitä hän itse vastaa, vai sivuttaako täysin. ;)

Vissin sitä sitten, kun tarpeeksi kauan elelee musulmaanien kanssa, oppii puhumaan kieltä jota nekin tajuaa :D :D :D

Onko ääriuskonnollisten idioottien mellakoinnissa jotain huvittavaa? Vai onko mielestäsi hauskaa, että yhdensortin munapäät tappavat sumailematta ihmisiä siksi että he edustavat jotain tiettyä uskontoa mikä puolestaan aiheuttaa varmasti aikanaan väkivaltaisen vastauksen niiltä toisensortin munapäiltä?

Vai onko muslimien tappaminen uskonnon takia sinusta hauskaa? Jos on, niin olet syntynyt väärälle aikakaudelle tai ainakin väärään maahan.

Olen ehkä tosikko, mutta minusta tuollaiset uutiset eivät ole hauskoja.

Uskon, että SL:n virnehymiöt viestivät jonkinsortin surkuhupaisuudesta eikä niinkään ilosta ja riemusta?

edit: miettikää nyt vähän, kaikki noi tapot sen takia kun jotkut on kirjottanu aikanaan pari erilaista satua ja ihmiset on valinneet sitten lempikirjansa ja alkaneet uskoa niihin ihan tosissaan.

Onko ääriuskonnollisten idioottien mellakoinnissa jotain huvittavaa? Vai onko mielestäsi hauskaa, että yhdensortin munapäät tappavat sumailematta ihmisiä siksi että he edustavat jotain tiettyä uskontoa mikä puolestaan aiheuttaa varmasti aikanaan väkivaltaisen vastauksen niiltä toisensortin munapäiltä?

Vai onko muslimien tappaminen uskonnon takia sinusta hauskaa? Jos on, niin olet syntynyt väärälle aikakaudelle tai ainakin väärään maahan.

Olen ehkä tosikko, mutta minusta tuollaiset uutiset eivät ole hauskoja.

No onhan se nyt jumankekka aika koominen tilanne, kun lukee uutisen, joita kuulee joka päivä - varsinkin jos joku ei-musulmaani on sanonut jotain islamista, kielteistä tai ei - ja sitten huomaa että hetkonen, tässä on nyt aika päälaellaan nuo osapuolet.

Puhumattakaan siitä että tyypit, joiden elämänfilosofiana tuntuu olevan, että jos te ette anna meidän räjäyttää teitä ne räjäytetään teidät, saa oikeen kybällä omaa lääkettään, onhan se nyt vähintäänkin asiallista karmaa.

tähän: mikä puolestaan aiheuttaa varmasti aikanaan väkivaltaisen vastauksen niiltä toisensortin munapäiltä?

sanoisin että mitä väliä enää, kaikkeenhan musulmaanit reagoi väkivallalla, myös epähuomiossa itseen kohdistuvalla:
siinä itsensätoteuttamisen kiihkossa sytytellään taloja palamaan eikä ehditä aatella että ne yläkertaa Allahin nimessä hajottamaan menneet rikastajat on sitten aika kusessa...

Anyway, tiedän että eihän ne kaikki muhamettilaiset nyt sellasia ole, mutta kun ne maltillisetkin on kaikkea muuta kuin maltillisia meikäläisittäin ajateltuna. H-A sen puki sanoiksi aikasta hyvin:

"...Vaan unohdetaan hetkeksi tämä ristiriita länsimaisen ajattelun ja käytännön välillä. Puhutaan niistä maltillisista muslimeista.
Tänä vuonna tehdyn kyselyn mukaan 20%, siis viidennes, Britannian muslimeista hyväksyy terrorismin poliittisten päämäärien tavoittelussa.
Optimistinen "suvaitsevainen" ilahtuu: 80% muslimeista ei hyväksy (tai ainakaan myönnä hyväksyvänsä) terrorismia.

Tällöin ikään kuin unohtuu se, että Britanniassa asuu yli 200 000 muslimia, reilu Tampereellinen, joiden mielestä on jees kritisoida esim. isäntämaan ulkopolitiikkaa räjäyttämällä syyttömiä bussi- ja metromatkustajia.
Tämä joukko on enemmän kuin riittävä pysyvän kauhunkierteen ja poikkeustilan ylläpitämiseksi.

Ketä lohduttaa se, että 900 000 muslimia ei hyväksy terrorismia, jos 200 000 hyväksyy? Kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta tämä ei ole Euroopan kannalta oleellista. Euroopan kannalta oleellista on, että kaikki terroristit ovat muslimeja.

Ja melkein kaikki muslimit ovat tuontitavaraa. Ja heidän tulonsa Eurooppaan on poliittinen päätös.

Viitattaessa muslimeihin käsite "maltillinen" määritellään erittäin liberaaleilla kriteereillä.
Kun "vain" 20% Britannian muslimeista myöntää kannattavansa terrorismia, "suvaitsevainen" toteaa, että 80% muslimeista on maltillisia.
He ovat kuitenkin maltillisia vain suhteessa siihen 20 prosenttiin. Britannian muslimeista 40% ilmoittaa kannattavansa sharia-lain käyttöönottoa muslimienemmistöisillä alueilla (Telegraph 19.2.2006). (Vastaavia vaatimuksia on kuulunut myös Ruotsissa.)

Toisin sanoen puolet maan muslimeista kannattaa esimerkiksi kuolemanrangaistusta ja rikollisten raajojen katkaisemista. Vain puolet piti "reiluna" sitä, että saarnaaja Abu Hamza tuomittiin vihanlietsonnastaan.

Kysy itseltäsi, mitä ajattelisit kristillisestä lahkosta, jonka jäsenistä viidennes hyväksyy terrorismin ideologiansa edistämiseksi ja puolet kannattaa vanhatestamentillista, kuolemanrangaistuksen ja silpomisen sisältävää rikoslakia?

Jonka saarnaajat julistavat valloittavansa maailman ja tarjoavansa toisinuskoville vaihtoehtoina joko alistumista tai kuolemaa?

Pitäisitkö sitä, kaikesta huolimatta, rauhanuskontona? Olisitko valmis pyytämään kyseiseltä lahkolta anteeksi sitä, että joku omaan viiteryhmääsi kuuluva vihjaisi sen olevan väkivaltainen uskonto?

Jos vastaus on "ei", voit pysähtyä hetkeksi miettimään, arvioitko muslimeja eri kriteereillä kuin muita."

Ei perhana, kerran näinkin päin, 3 fundamentalistikristittyä tappoi pommein yli 70 musulmaania. Kristityt saatiin kiinni, pidätettiin, tuomittiin ja teloitettiin, mistä vittuuntuneina tuhannet paikallisest kristityt ryntäsivät kaduille ryöstelemään kauppoja ja polttamaan autoja.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/5368922.stm

Saivatma muslimipakanat kerrankin maistaa omaa lääkettään :D

Jep, mutta katsotaan myös mitä hän itse vastaa, vai sivuttaako täysin. ;)

En ymmärrä, miten henkilöni vaikuttaa lausuntojeni totuusarvoon. Jos sinä kerrot, kerron sinulle kaiken tarvittavan itsestäni.

Se, että joku provosoituu jo pelkästä läsnäolostani ei tarkoita että trollaisin. Se saattaa myös merkitä sitä, että minua pelätään kirkkaan logiikan käytön takia.

Minua siis nimitetään trolliksi, mutta ei henkilöä, jonka mukaan poliisi on varustautunut vain itsepuolustusta varten tai että markkinatalous ei merkitse kilpailua tai että kilpailu ei merkitse sitä, että on häviäjiä. Outoa, eikö totta?

Kukaan ei ole vieläkään kertonut, että kenet he haluavat olevan häviäjien puolella.

En ymmärrä, miten henkilöni vaikuttaa lausuntojeni totuusarvoon. Jos sinä kerrot, kerron sinulle kaiken tarvittavan itsestäni.

Se, että joku provosoituu jo pelkästä läsnäolostani ei tarkoita että trollaisin. Se saattaa myös merkitä sitä, että minua pelätään kirkkaan logiikan käytön takia.

Minua siis nimitetään trolliksi, mutta ei henkilöä, jonka mukaan poliisi on varustautunut vain itsepuolustusta varten tai että markkinatalous ei merkitse kilpailua tai että kilpailu ei merkitse sitä, että on häviäjiä. Outoa, eikö totta?

Kukaan ei ole vieläkään kertonut, että kenet he haluavat olevan häviäjien puolella.

Jos todellakin olet uskovainen, mielestäni sinulla ei ole totuusarvoa, mielipiteesi ovat ulkoa opittuja ikivanhoja senaikaiseen moraalikäsitykseen perustuvia maallikkokirjoituksia.

Kirkkaan logiikan käyttö kaatuu ehdottomasti myös, jos olet tosiuskovainen. Mitä mieltä olet evoluutioteoriasta?

Poliisi todellakin on ainakin Suomessa varustautunut vain itsepuolustusta varten. Eri asia on kun ihmisiä joudutaan rauhoittamaan yleisen turvallisuuden säilyttämiseksi, eli toisten kansalaisten turvaamiseksi. Tottahan esim. panttivankitilanteessa täytyy pyrkiä kaikin keinoin turvaamaan kaapattujen tilanne. Parkkisakkojen maksamatta jättämisestä tuskin on ketään Suomessa ammuttu. Asem-mielenosoituksessakaan ei tainnut ketään kuolla. Poliisilla on todennäköisesti erittäin suuri kynnys ns. ampua kohti, koska syytteeseen joutuu lähes aina. Vai viittasitko tässä Lontoon poliisiin joka ylireagoi ja ampui jonkun ei-terroristin vahingossa. Tässäkin tapauksessa tarkoituksena oli pelastaa ihmishenkiä mutta tilanteen arviointi oli väärä. Poliisikin on ihminen.

Kilpailu merkitsee sitä, että tapahtuu kehitystä. Jos ei olisi kilpailua, niin myös länsimaat, ent. Neuvostoliitto yms. olisivat samalla tasolla kuin esim. muslimimaat. Itse asiassa alemmalla tasolla kuin nykyiset muslimimaat. Länsimaat ovat vieneet sinne hyödykkeitä, tietotaitoa ja ikävä kyllä myös aseita. Jos muslimimailla ei olisi öljyä, niiden asukkaat voisivat asua tyytyväisinä hökkeleissään ilman elektronisia vempaimia, autoja yms. länsimaista paskaa. Tällöin ei tulisi myöskään ristiriitaa uskonnon ja vapauden välillä, kurjaahan se on nähdä satelliittilautasten välityksellä kuinka rietasta elämää täällä vietetään.

Kenenkö tiedän olevan ja tulevan olemaan häviäjien puolella? Tosiuskovaisten, jotka todellakin katsovat elämänoppinsa vanhoista kirjoista. Paratiisia ei ole olemassa, jos perustat sille voittajan puolella olosi, niin onnea valitsemallesi tielle.

No pistetääs nyt mitä mieltä minä olen tästä.
Sinulta on tullut muutama hyvä argumentti, joihin ei ole vastattu tai ei ole vastattu asiallisesti.

Anonyyminähän voi kuka tahansa heittää netissä vaikka mitä ja täällä heittääkin. Kyllä se silti latistaa hieman jopa anonyymin henkilön uskottavuutta jos et kiistä tätä AKV:n väitettä, että olisit islamiin kääntynyt naishenkilö.
Profiilissasi kuitenkin lukee, että olet 183,5-senttinen ja 88-kiloinen mies.

Se saattaa myös merkitä sitä, että minua pelätään kirkkaan logiikan käytön takia.

Siis hetkinen, sen saman logiikan mukaan jossa ihmisen tappaminen hänen henkilökohtaisen vakaumuksen mukaan rinnastetaan pysäköintivirheestä rankaisemiseen, koska kummassakin tapauksessa valtio käyttää voimaa ihmisten kontrolloimiseen?
Okei, jos sinä hyväksyt, että muslimivaltiot saavat rangaista ihmisiä siitä, että he eivät ole muslimeja niin hyväksyt kai sen, että me länsimaat tapamme kaikki muslimit meidän yhteiskunnalle vaarallisina yksilöinä?
Tässä ajattelumallissa on yksi ongelma muslimeihin nähden, Me länsimaalaiset voimme tappaa kaikki muslimit tästä maailmasta ja siihen ei mene viikkoa kauemmin.
Hei täähän on ihan jees, jos me puolustamme yhteiskuntiamme?

Jos todellakin olet uskovainen, mielestäni sinulla ei ole totuusarvoa, mielipiteesi ovat ulkoa opittuja ikivanhoja senaikaiseen moraalikäsitykseen perustuvia maallikkokirjoituksia.

Ai kuten talousteoriat?

Kirkkaan logiikan käyttö kaatuu ehdottomasti myös, jos olet tosiuskovainen. Mitä mieltä olet evoluutioteoriasta?

MIelipidettä ei tarvite perustella logiikalla.

Poliisi todellakin on ainakin Suomessa varustautunut vain itsepuolustusta varten.

Poliisin varustus on oikeus- ja yhteiskuntajärjestyksen turvaamista, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämistä sekä rikosten ennalta estämistä, selvittämistä ja syyteharkintaan saattamista varten.

Kilpailu merkitsee sitä, että tapahtuu kehitystä.

Onko kehitys aina suotavaa ja miten kehityksen johtuminen kilpailusta muuttaa käsitystä häviäjien olemassaolosta?

Kenenkö tiedän olevan ja tulevan olemaan häviäjien puolella? Tosiuskovaisten, jotka todellakin katsovat elämänoppinsa vanhoista kirjoista.

Määrittele "vanha".

No pistetääs nyt mitä mieltä minä olen tästä.
Sinulta on tullut muutama hyvä argumentti, joihin ei ole vastattu tai ei ole vastattu asiallisesti.

Anonyyminähän voi kuka tahansa heittää netissä vaikka mitä ja täällä heittääkin. Kyllä se silti latistaa hieman jopa anonyymin henkilön uskottavuutta jos et kiistä tätä AKV:n väitettä, että olisit islamiin kääntynyt naishenkilö.
Profiilissasi kuitenkin lukee, että olet 183,5-senttinen ja 88-kiloinen mies.

Siellä on virhe: paino on 93 kiloa. Se, että olenko muslimi vai en, ei liity käsiteltävään asiaan, eikä muuta moderneja talousteorioita piirunkaan vertaa.

Hei täähän on ihan jees, jos me puolustamme yhteiskuntiamme?

Niin. Suvereenilla vallanpitäjällä on oikeus säätää lakinsa juuri, kuten haluaa, eikä oikeusoppineet ole vielä löytäneet laeille muuta oikeutusta, kuin uskon ja väkivallan.

Ai kuten talousteoriat?

MIelipidettä ei tarvite perustella logiikalla.

Poliisin varustus on oikeus- ja yhteiskuntajärjestyksen turvaamista, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämistä sekä rikosten ennalta estämistä, selvittämistä ja syyteharkintaan saattamista varten.

Onko kehitys aina suotavaa ja miten kehityksen johtuminen kilpailusta muuttaa käsitystä häviäjien olemassaolosta?

Määrittele "vanha".

Vastaa ensin koko kirjoitusteni perusteella, äläkä lainaa vain itsellesi sopivia kohtia, jatketaan sitten.

Vastaa ensin koko kirjoitusteni perusteella, äläkä lainaa vain itsellesi sopivia kohtia, jatketaan sitten.

Onko tuo määräys?

Väiitteesi koskien esim. poliisin varustautumisen syystä osoittaa sellaisen älyllisen epärehellisyyden tasoa, etten näe järkevänä kommentoida kirjoituksiasi sen enempää.

Onko tuo määräys?

Väiitteesi koskien esim. poliisin varustautumisen syystä osoittaa sellaisen älyllisen epärehellisyyden tasoa, etten näe järkevänä kommentoida kirjoituksiasi sen enempää.

Pakkohan ei ole mitään muuta kuin kuolla. Ei edes uskoa jumaliin.

heh heh, juurihan totesin tuosta poliisien varustautumisen syistä juuri samat asiat kuin sinäkin, tosin sinä vaivauduit ottamaan vain ensimmäisen lauseen siitä esiin.
Ymmärrän, ettet halua enempää kommentoida kirjoituksiani koska ehkä jopa itse tajuat olevasi väärässä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom