Mä oon aina ihmetellyt tätä paastohommaa, itellä kyllä alkaa mässyruokavaliosta syömättömyys tuntua pahalta muutamassa tunnissa.
Jos vetää 6h ruokailuvälillä niin pystyy voimaan pahoin ihan koko päivän(ensin nälkä, heikotus, syötyä ripuli ja väsymys ja kohta uusiks), intissä tuli kokeiltua.
Jos tiukasta disipliinistä lähdetään niin sitten se on jossain siellä 9-12h kohdassa kun rupeaa hermostumaan, vähän myöhemmin jo ihan tuntuvasti kohisee verenpaineet jos vaikka tiputtaa jotain käsistä + kädet tärisee yleensä, hikoilu on runsasta.
Ja nukkumaan ei tulisi mieleenkään käydä nälkäisenä, 2 yllämainittua on parempia kuin nälkäisenä nukkumaan menon jälkeinen herätys.
Joo on sokereita mittailtu, aine sen ~4 riippumatta onko juuri syönyt vai tärinät päällä.
+ kun tässä ilmeisesti on kyse ns. näennäisitä rosenteista hormoonien kautta, niin olen sisäistänyt katabolian hitosti pahemmaksi asiaksi kuin tästä saatavat hyödyt? Onko koko katabolia unohdettu kun sitä ei kukaan nosta esille näissä hommissa? Luulisi olevan bodyforum+paasto niin yleisin sana toi bolia...
e: muistin just että oon joskust tehnyt liki 24h paastoja, mutta ne suoritin siten että jatkoin unia koko päivän. vain pakollisella virtsalla ja pieni liraus vettä suunkostukkeeksi, niistä tuli kivoja ulkonäkövaikutuksia(jotenkin ryhdikkäämpi ja jämäkämmän näköinen aina tuollaisen jälkeen). Ja nekin loppui aina siihen kun tiesi että jos nyt ei syö niin seuraava herätys on kamala. Mutta nää kyllä perustui siihen että oon todella hyvä torkkumaan 1-2h pätkiä vaikka läpi vuorokauden jos ei oo pakko nousta.