Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
She Devil sanoi:Hehee, minä ainakin istun naulittuna telkkarin ääressä tänä iltana klo:18.00 (eikös se ohjelma sillon ala...).
Toki arvostan itse juoksusuoritusta, mutta kyllä se kuola valuu suupielestä kun Markus on ruudussa, toivottavasti mahdollisimman vähissä vaatteissa Täytyykin tarkkaan katsoa millaiset rintalihakset sillä 150kg:n penkillä on hankittu ;)
ringside sanoi:Mä en ymmärrä tota "se on juoksija" argumenttia. Se on SATKUN juoksija, joka ainakin viimeeksi oli anaerobinen suoritus.
She Devil sanoi:Onkos kellään tietoja pitkänmatkan juoksijoiden penkkituloksista?
Voi jeesus, hörötän täälä itsekseni... Mutta jos faktaa löytyy niin eiköhän tuostakin aiheen saa aikaiseksi :D Sorry, oli pakko...
She Devil sanoi:Äläs nyt FatAbbott riehu, pitäähän sitä joskus olla naisille silmäniloa.
Yleensä kun telkussa vaan akat heiluu tissit ja värkki paljaana niin on se mukava vastapainoksi nähdä miehiä edes yläosattomissa. Housut heillä ikävä kyllä taitaa pysyä jalassa :curs:
She Devil sanoi:Housut heillä ikävä kyllä taitaa pysyä jalassa :curs:
-Sä saat mun puolesta epäillä vaikka mitä. Meinaatko etten tiedä paljonko ite lastaan tankoon painoa? Mulla oli rinnalleveto ltreeni siinä aluillaan ja Pöyhönen teki ne haukkarinsa välissä.Epäilen kyllä suuresti että pöyhösen hauiksilla nosteltaisiin noita rautoja
Ainakin telkku.com sanoo: "Ja kisat juostaan Suomen tänään julkistettavissa Ateenan kesäolympialaisten kisa-asuissa."Pertti 123 sanoi:Jos ennusmerkit pitää paikkansa, niin lyhyet trikoot jalassa tai vastaavat on ainoa asuste, ja yläkroppa öljyttynä.
She Devil sanoi:Pitääköhän mun nyt ilmoittautua jonkun yleisurheiluseuran vapaaehtoistyöntekijksi ????
vipemype sanoi:Ainakin telkku.com sanoo: "Ja kisat juostaan Suomen tänään julkistettavissa Ateenan kesäolympialaisten kisa-asuissa."
D.Yates sanoi:Kyllähän Lindford Christie ainakin oli tunnettu siitä, että juoksuhousut ei paljonkaan peittäneet kehon osien liikehdintää.
Nyt alkaa olla lukotuttaa.
Fat Abbott sanoi:Eise tuo Felix Sanchezikaan kovin paljoa noita vehkeitänsä piilottele.
Veri diskanstins
Pertti 123 sanoi:Mikä tässä on idea??? Eikö anairobinen juoksu ole juoksua??? Selitä meille tyhmemillekkin.
She Devil sanoi:Menis nyt aika äkkiä kello kuuteen...
Ja alkais pian jo tulla yleisurheilua telkusta, ainakin Golden League pitäis vissiin pian alkaa (vai mikä sen nimi on, minen muista). Kaikki lajit kiinnostaa paitsi pitkänmatkan juoksut kun ukot ja akat on niin kauhian laihoja että aivan voin pahoin.
loops sanoi:Kyllä tätä yleisurheilukauden avausta on odotettukki.. Odotellessa kateltu viime kesän kisoja nauhoilta. Seurasko kukaan muu viime kesänä EUROSPORTilta pikajuoksijoiden reenaamista?.. Sais alkaa taas saman tyylinen sarja.. Oli mukava seurata..