Pöyhönen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
Ja miten tää liittyy tähän aiheeseen :david: :david:

No voinut perskele... Mua kun aina vituttaa sellaiset tyypit jotka pitää ihmeellisinä noita liki 200kg penkkejä natuna... kai nyt tollanen huippu- urheilija jaksaa ton verran pukata penkiltä jos mä pukkaan liki saman tällä paska elämällä ja paska reenillä ja paska ruokavaliolla ja paska aseenteella.. siten se liitty tähän :david: :david:

Itse teen suunilleen saman varran penkkiä kuin Marcus... mitatkin suunnilleen samat meillä, tai en oikeastaan tiedä, paljonko hänellä on pituutta...

Mutta 250 kyykystä voin vaan uneksia. Voimanostotyylilläkin... katotaan että saanko siinä 190-200 tänä vuonna painonnosto-tyylillä. Kriittisesti kannattaa suhtautua syvyyteen ym. mutta kova mies on kun laittaa 250 selkään...

Muutenkin on se äijä aika :haart:

juu komia ja kaikkee :D äiteen mielestä liian komia (eiku nätti) mieheks ;D

Jahas, haluatteko siis tämän lukkoon?

Hulkki sanoi:
Jahas, haluatteko siis tämän lukkoon?

Ei, ei...

Pojat perkele ei nyt puhuta Markuksen ehhhaaanasta ulkoisesta olemuksesta, tai muuten Hulkster lyö tän lukkoon :arvi:

Pertti 123 sanoi:
kyllä sitä vähän vähemmilläkin voimilla voi samoja aikoja juosta. Jopa kovempaa, kuten Kim Collins todistaa.
Tim Mongomery(ME)on hyvä esimerkki "laihasta" pika juoksijasta vrt Maurice Greene.

Minusta kun taas tuntuu että 99% salilla kävijöistä reenaa päin persettä ja ei sen takia kehity.

Pöyhöselle ropsit on se vaan kova jätkä nostaa juoksijaks. Varmasti on ainakin tämän hetken vahvin sprintteri suomessa ellei kaikkien aikojen vahvin suomalainen sprintteri. Tietysti beni oli voimatasoiltaan aivan toiselta planeetalta mutta sepä narahtikin.

neutraali sanoi:
Ethän ole itekkään saanu sitä 200kg penkistä niin mitä nää tänne pöyhös osastolle tuut siitä mussuttaan.Siitä185kg on kyllä matkaa siihen 200kg ja jos sinä olet saanut paska treenillä ja paska ruokavaliolla penkkis tuohon 185kg niin voin sanoa ettei se 99% ihmisistä onnistu sillain.Nyt puhutaan Pöyhösestä ja hänen penkistään(155kg) eikä mistään 200kg penkeistä tai sun tuloksista :david: DILLE.

No voi voi dille ja dille... Anteeksi pyydän ja pahoittelen jos yritin selvittää sitä että huippu urheilijalle tuo penkki (155kg) natuna ei ole mahdoton jos perus dille pääsee liki vastaavaan suhteessa.... Niin no sitä en sit tiiä onko huippu urheilijaks mahdollista päästä natuna...
Joten anna nyt anteeksi tyhmyyteni... :wall: :david: :nolo:

Hulkki sanoi:
:lol2:

Jos et usko 150 kilon salipenkkiä voitavan saavuttaa natuna olet kyllä melkoinen keijukainen...

Entä sitten jos olenkin :-p
Ja kysymys oli, jotta kuinka moni 150kg penkkaajista on natuja. Roinaajat ei oo vielä vastanneet, niin kai se on uskottava että kaikki...

Pikaisesti tsekattuna 82.5kg sarjassa nostetaan 165kg-180kg. Raw-kisoissa tulokset on niinkin 'huonoja' kuin 120kg-130kg. Ei tässä keijukainen tiedä mikä on kova ja mikä ei. :rolleyes:

fullpower sanoi:
Tietysti beni oli voimatasoiltaan aivan toiselta planeetalta mutta sepä narahtikin.
Milloinha on Markuksen vuoro :) .Toivottavasti ei ikinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fullpower sanoi:
Pöyhöselle ropsit on se vaan kova jätkä nostaa juoksijaks. Varmasti on ainakin tämän hetken vahvin sprintteri suomessa ellei kaikkien aikojen vahvin suomalainen sprintteri.

Janne Haapasaloa veikkaan vahvemmaksi, rinnalleveto ainakin oli kovempi. SM-kisojen finaalissa on ollut myös painonnoston SM-mitalisti takavuosina, nimi ei tule nyt mieleen.

Penkkituloksissa kannattaa muistaa, että salipenkki on tosi hankala laji vertailla tuloksia, kun tyylejä on monenlaisia. Joku väittää nostavansa 150 kg helposti, mutta takapuoli ei pysy penkissä, rinnalta pompautetaan tai jaloilla autetaan. Sanoisin, että 150kg on hurja tulos yleisurheilijalle, jolle voimatreeni on vain osa treeniä ja penkki ei ole treenissä elämäntehtävänä muutenkaan. Rinnalleveto on paljon parempi voiman mittari nopeuslajeissa. Jos joku väittää, että 150kg penkkitulos ei ole kova, voitaisiin verrata hänen rinnallevetotulostaan pikajuoksijoiden vastaavaan. Pikajuoksija tekee penkkiä suunnilleen saman verran kuin salitreenaaja rinnallevetoa, jos hieman kärjistetään.

eldd sanoi:
Janne Haapasaloa veikkaan vahvemmaksi, rinnalleveto ainakin oli kovempi. SM-kisojen finaalissa on ollut myös painonnoston SM-mitalisti takavuosina, nimi ei tule nyt mieleen.
Rinnalleveto on paljon parempi voiman mittari nopeuslajeissa. Jos joku väittää, että 150kg penkkitulos ei ole kova, voitaisiin verrata hänen rinnallevetotulostaan pikajuoksijoiden vastaavaan. Pikajuoksija tekee penkkiä suunnilleen saman verran kuin salitreenaaja rinnallevetoa, jos hieman kärjistetään.

Minä taas olen sitä mieltä rinnalleveto ei todellakaan ole mikään voimanmittari. Siinähän puljataan niin paljon enemmän teknisesti kun salilla muissa lajeissa yhteensä. Tietysti jos kaksi kaveria kisaa rinnallevedossa ja molemmat on suurinpiirtein yhtäteknisiä niin sitten voidaan jollain tapaa mitata nopeus voimaa. Muuten minusta olisi äärimmäisen outoa jos minä vedän 40kg vähemmän rinnalle kun kaverini. Etukyykky on suunilleen samoissa painoissa. Vedän maasta n.100kg enemmän kuin hän ja juoksen 100m:kin kovempaa niin vaikea uskoa että silti nopeusvoimani olisi hitaampi.

Siinähän puljataan niin paljon enemmän teknisesti kun salilla muissa lajeissa yhteensä.
Yleisurheilijoiden kuten pikajuoksijoiden treeneissä rinnallevedon säännöt ovat selvät: tanko maasta rinnalle yhtäjaksoisella suorituksella. Eipä siinä mitään puljaamista tarvita. Se joka osaa käyttää lantiopotkua hyötyy tietenkin, mutta eipä se ole kiellettyä painonnostossakaan. Terävä veto nimenomaan kehittää räjähtävää voimaa.

Muuten minusta olisi äärimmäisen outoa jos minä vedän 40kg vähemmän rinnalle kun kaverini. Etukyykky on suunilleen samoissa painoissa. Vedän maasta n.100kg enemmän kuin hän ja juoksen 100m:kin kovempaa niin vaikea uskoa että silti nopeusvoimani olisi hitaampi.
Salitreenaajalle rinnalleveto on usein hankala teknisesti. Et varmaankaan ole hinkannut rinnallevetoa vuosia niinkuin esim. yleisurheilijat?

Jos aletaan vertailemaan tavallisten keskiverto punttaajien ja eliittitason yleisurheilijoiden tuloksia niin otetaanko nyt ensiksi huomioon se, että siinä missä urheilijalla on valmentaja ja sitä kautta kaikki maailman tietotaito urheiluvalmennuksesta saatavilla, niin aloittelevalla harrastepunttaajalla on Bodaus-lehti... Syy tuloksiin löytyy mielestäni harjoittelun tehokkuudesta ts. miksi keskiverto punttaaja treenaa päin vittua. Seuratkaa YU-miesten treenejä ja katsokaa monelta löytyy ohjelmasta pakkotoistoja, laskusarjoja ja muuta roskaa.

Penkkitulosta en lähtisi epäilemään, mutta kyykkytulos epäilyttää. Taitaisi Pöyhönen olla painoluokkansa kautta aikain kovimpien kyykkääjien joukossa noilla terävillä 250 kilon kyykyillä. Harvoinpa isot ukotkaan ottaa noilla painoilla teräviä nostoja ilman rensseleitä ja selällä joka on joskus murtunut ja jolla ei oikein uskalla kyykkyä treenata paitsi mitä nyt vähän koittaa pari terävää toistoa kahdella ja puolella sataa... Sitä vaan, että toi 250 kg painaa aika pirusti selässä ja ranteissa, jos siihen ei ole tottunut eli kyykännyt aktiivisesti. Epäilen vipuvarsi-Hack-Smith-härpäkässä tehtyä tulosta tai rehellistä valehtelua.

äksy sanoi:
Yleisurheilijoiden kuten pikajuoksijoiden treeneissä rinnallevedon säännöt ovat selvät: tanko maasta rinnalle yhtäjaksoisella suorituksella. Eipä siinä mitään puljaamista tarvita. Se joka osaa käyttää lantiopotkua hyötyy tietenkin, mutta eipä se ole kiellettyä painonnostossakaan. Terävä veto nimenomaan kehittää räjähtävää voimaa.

Salitreenaajalle rinnalleveto on usein hankala teknisesti. Et varmaankaan ole hinkannut rinnallevetoa vuosia niinkuin esim. yleisurheilijat?

En olekkaan. mutta tarkoitin sitä että ei se sen kummempi nopeusvoiman mittari olekuin mikään muukaan. Minun mielestä se on nopea/ räjähtävä kaveri jolla rautaliikku vielä maksimi ykkösen lähelläkin nopeasti kuten esimerkiksi jarmo virtasen kyykky maksimi 340kg ja ,kun otti 1*320kg tuli nopeammin kuin moni kaveri kyykkää tyhjällä tangolla.

Mä olin viime kesänä näkemässä kun Pöyhönen teki haukkaria suoralla tangolla. Eka 60kglla x - määrä. Eli en laskenut mutta kiinnitin huomioni. Sit 5x70kg ja 3x80kg. Ilmeisesti sillä oli varsinaiset treenit jo lopussa ja spottaili tms. niitä muita ja otti nää siinä sivussa.
Kädet kropassa kiinni,ei juurikaan heijausta eikä kyllä mun mielestä tsemppaustakaan.

En tosta penkistä tiedä mutta toi oli minusta melkoisen hyvin!

Viimeksi muokattu:
J.Jake sanoi:
Mä olin viime kesänä näkemässä kun Pöyhönen teki haukkaria suoralla tangolla. Eka 60kglla x - määrä. Eli en laskenut mutta kiinnitin huomioni. Sit 5x70kg ja 3x80kg. Ilmeisesti sillä oli varsinaiset treenit jo lopussa ja spottaili tms. niitä muita ja otti nää siinä sivussa.
Kädet kropassa kiinni,ei juurikaan heijausta eikä kyllä mun mielestä tsemppaustakaan.

En tosta penkistä tiedä mutta toi oli minusta melkoisen hyvin!

Epäilen kyllä suuresti että pöyhösen hauiksilla nosteltaisiin noita rautoja :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom