Mixu
Ei vain tajua
She Devil sanoi:Täytyykin tarkkaan katsoa millaiset rintalihakset sillä 150kg:n penkillä on hankittu ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
She Devil sanoi:Täytyykin tarkkaan katsoa millaiset rintalihakset sillä 150kg:n penkillä on hankittu ;)
naapu sanoi:Onko täällä kokeneita pikajuoksijoita?
Itse olen nyt muutaman kuukauden huvikseni välillä pyrähdellyt. Sain innoitteen lukiomme opettajalta, joka sanoi, että lahjoja saattaisi olla (juoksimme siis tunnilla 60). Aika oli hyvä, mutta käsiaika, siksi sitä on mielestäni turha tässä mainita. Olen juuri 17 vuotta täyttänyt, lätkää 15 vuotiaaksi pelannut, onko tässä vaiheessa myöhäistä alkaa polkemaan? Toki voisihan sitä ihan itselleen liittyä seuraan, mikä olisi aktiivinen ja reilu kerho pääkaupunkiseudulla?
Onko muuten pikajuoksijoilla mitään "suosituspituutta"? Käsittääkseni varsia löytyy montaa mallia, itse olen 183. Tällä hetkellä tiukkuus on kyllä kadoksissa, mutta mistään läskistä ei vielä voida puhua.
poyhis75 sanoi:Tästä löytyy ko. henkilön profiili.
Jokainen voi itse arvioida hänen ulkonäköään tänään torstaina kello 18 Neloselta:
Pertti 123 sanoi:Tosiaan 0,2 sekuntia jäi Pöyhönen viime vuotisesta, joka on tolla matkalla aika ikuisuus. Kuvakulma olis voinut olla enemmän sivulta päin.
Mut olihan se ihan kiva katella.
naapu sanoi:Onko täällä kokeneita pikajuoksijoita?
Itse olen nyt muutaman kuukauden huvikseni välillä pyrähdellyt. Sain innoitteen lukiomme opettajalta, joka sanoi, että lahjoja saattaisi olla (juoksimme siis tunnilla 60). Aika oli hyvä, mutta käsiaika, siksi sitä on mielestäni turha tässä mainita. Olen juuri 17 vuotta täyttänyt, lätkää 15 vuotiaaksi pelannut, onko tässä vaiheessa myöhäistä alkaa polkemaan? Toki voisihan sitä ihan itselleen liittyä seuraan, mikä olisi aktiivinen ja reilu kerho pääkaupunkiseudulla?
Onko muuten pikajuoksijoilla mitään "suosituspituutta"? Käsittääkseni varsia löytyy montaa mallia, itse olen 183. Tällä hetkellä tiukkuus on kyllä kadoksissa, mutta mistään läskistä ei vielä voida puhua.
jarska sanoi:17v on hyvä ikä aloittaa pikajuoksu. Itse aloitin 22v ja treeniä nyt noin vuosi takana. Voin sanoa että ihan hyvin kerkeää, sillä nopeuskin kehittyy hyvin myös päälle 20v. Pikajuoksussa tarvitaan lahjoja, mutta harjoittelulla on myös iso merkitys.
Käsiaika (60m 7,1s) on hyvä, jos ajanotto oli edes siellä päin.
sterpuska sanoi:Sitten taas tuo 80kilon hauis kääntöihin en usko sekuntiakaan koska hyvä ystäväni joka treenailee voimamies kisoihin 130-140kiloinen sälli ei saa tehtyä kun 90kilolla suht puhtaan 1sen.
jarska sanoi:Pöyhönen näyttää ottavan yläkroppatreenin tosissaan.
sterpuska sanoi:Sitten taas tuo 80kilon hauis kääntöihin en usko sekuntiakaan koska hyvä ystäväni joka treenailee voimamies kisoihin 130-140kiloinen sälli ei saa tehtyä kun 90kilolla suht puhtaan 1sen.
En minäkään tuohon pöyhösen haukkari kääntöön usko, mutta jos kaverisi joka treenailee voimamieskisoihin ei saa kuin 90kg ykkösen, niin kannattaa kyllä niitä voimamies kisoja lykätä muutamalla vuodella.sterpuska sanoi:Sitten taas tuo 80kilon hauis kääntöihin en usko sekuntiakaan koska hyvä ystäväni joka treenailee voimamies kisoihin 130-140kiloinen sälli ei saa tehtyä kun 90kilolla suht puhtaan 1sen.
Niinpä. Vittu jos jätkä kipittää satasen reilusti alle 10.50 niin se on aika vitun helvetin paljon kovenpi juttu kuin joku 150 koogee haista-paska-hyppy-pyppy-homppu-pomppu-penkkinen!sterpuska sanoi:Saanko kysyä mitä väliä sillä ottaako Pöyhönen penkistä 155 vai ei?
sterpuska sanoi:Saanko kysyä mitä väliä sillä ottaako Pöyhönen penkistä 155 vai ei?
sterpuska sanoi:Saanko kysyä mitä väliä sillä ottaako Pöyhönen penkistä 155 vai ei?
No 155 kiloo penkistä nyt ei oo kauheen paljon jos on vuosia treenannut, joten ei kait siinä ole mitään ihmeellistä.Pertti 123 sanoi:Kysehän oli siitä, että voiko pöyhönen nostaa niin paljon.