Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Raven
Miken kanssa samoilla linjoilla.
Originally posted by Metri
Mutta nopeus on voimaa, jota taito hallitsee , eli sprintterit treenaavat voimaa, ja ehkä genetiikan ansiosta siinä sivussa he saavat myös hurjan lihasmassan. Ellen väärin muista, monet amerikkalaiset naisbodarit ovat alkujaan olleet hyviä pikajuoksijoita eikä meidän Pauliina Taluksemmekaan taida olla poikkeus. Vahva juoksija sprinttaa paremmin vastatuuleen kuin hennompi kilpakumppaninsa.
Ei tässä threadissa ole muut kuin aloittaja kehunut tota 150 kg penkkiä "kunnioitettaviksi raudoiksi". Ja siinäkin varmaan oli kyse vain juoksijan näkökulmasta? Ei varmaan sitä 150 kenenkään punnertajien mielestä ihme rautana pidetä.Originally posted by Mike
Mä en nyt ehkä ole kovin jäävi sanomaan, mutta onko teidän mielestä 150kg jotenkin ihme rauta penkissä? Mä en itse yhtään ihmettele että Markus Pöyhönen ottaa 150kg penkistä. Jos sanottais että se tekee sarjaa 150 kilolla, niin sekin menisi sen kummempia ihmettelemättä. 150kg on rikottavissa naturaalinakin oikeanlaisella treenillä ja vielä kevyempänä kuin Markus. Markuksen tapauksessa on kuitenkin ruokavaliot kohdallaan sitten viimeisen päälle ja kaveri on treenannut aika kauan, 150kg ykkösenä on siten ihan odotettavissa, ehkä jopa aika huono tulos.
Originally posted by Dbol
Turha niillä kiloilla on patsastella jos vyötäröltä löytyy lumilihaa.Itse ainakin arvostan enemmän lihaserottuvuutta kuin pöhöttynyttä massa lookkia.
Originally posted by Mike
Mä en nyt ehkä ole kovin jäävi sanomaan, mutta onko teidän mielestä 150kg jotenkin ihme rauta penkissä?
Originally posted by Titan
...ja kaikkien yleisurheilijoiden onneksi, kasvuhormonin käytöstä ei jää testeissä kiinni:thumbs:
Näin itsekin asian näen. Ja lahjakkaista se tekee kovimmat tulokset joka kehtaa vetää eniten troppia.Originally posted by igf1bp3
Itse olisin enemmän taipuvainen uskomaan, että pikajuoksijoille tulee ylävartaloonkin paljon lihasta, lähinnä sen takia, että ne perkeleen tropit kasvattaa kaikkia lihaksia diskriminoimatta.