Päätään aukovat kukkakepit

Tuosta tuli mieleen kun isäntä kävi sanomassa isommille pojille,jotka meikäläistä aina ala-asteella kiusas,että "mää puristan teiltä paskat housuun jos vielä ****a kiusaatte"
Siihen loppu kiusaaminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatu22 sanoi:
Joo ei kyl ei oikeesti kannata lyödä ellei oo ihan pakko.

:offtopic: Nimittäin must on tehty rikosilmotus pahoinpitelystä mut onneks oon alle 15 :thumbs: .
Yks sälli oli vittuillu mulle jo vähä aikaa sit yks kerta napsahti pääs ja kaks hammasta poikki ja leukaluuhun murtumia.
Helevetin tärkeätä nostaa paskatredi tällaisen asian ilmoittamiseen! :thumbs:
Yllättäen kaikki tredin vastanneet kuuluvat kategoriaan "Jylppy89_Taunus-viiksi_koneasentaja_Vittumähakkaansutsaatana" :D

Viimeksi muokattu:
Pulla sanoi:
Helevetin tärkeätä nostaa paskatredi tällaisen asian ilmoittamiseen! :thumbs:
Yllättäen kaikki tredin vastanneet kuuluvat kategoriaan "Jylppy89_Taunus-viiksi_koneasentaja_Vittumähakkaansutsaatana" :D

Kuten ilmeisesti Pullakin. :kippis1:

Tomppa85 sanoi:
Kuten ilmeisesti Pullakin. :kippis1:
Siiiis Häh?!?!? Uittuilexää?!?!? Mua sit uituttaa tollaset sukkapuikot ku uittu aukoo päätään eikä tiiä kuka mä oon! Heleppohan sitä on netissä aukoo mut tuu tänne se sanoo!! Sit soitan ja kerron nää sun jutut viä Makelle (tiäx, se I-H-A V-I-T-U I-S-O jäbä joka kuuluu toho nelostien Teboilin jengiin tääl Perä-Kälviällä) ni uittu sä saat uittu sellasta kyytiä että kylä uittu lähtee!!1

Ps. ;) :thumbs: Yritin tähän postiin kiteyttää 50% tämän triidin informatiivisista posteista ennen kuin tämä lukotetaan...

Viimeksi muokattu:
Itse koin jonkun asteen koulukiusaamista lukiossa. Ei niinkään vittuilua ulkonäöstä, vaan "tyhmyydestä"....kaikki mitä sanoin tulkittiin naurettavaksi, vaikka olin helvetin hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva henkilö koko muun kouluhistoriani. Jaksoin kuunnella vittuilua jonkin aikaa (ajan kunnes kasvoin isoksi vaaralliseksi :evil: ) sitten yhtenä kauniina päivänä kun herra päämussuttaja oli yksin, niin raahasin sen koulumme tuulikaappiin ja annoin pari avaria, sen verran että tuntui. Alkoi helvetinmoinen anteeksi pyyntely ja vannominen ettei enää koskaan kiusaa.

Joskus en tajua tätä kansaa...täällä tuntuu väkivalta olevan ratkaisu useimpaan tämäntyyppiseen tilanteeseen, tottakai pitää ottaa ikä huomioon, mutta silti. Henkilökohtaisesti en kannata väkivaltaa, mutta kumman tehokasta se tuntuu olevan!

ps. en edes viitsi kuvitella millaiselta oikeasti koulukiusatuilta tuntuu...monethan miettii jo itsareita, itse pääsin vähällä.

nuorempana olin aikas läski ja oon kyllä vieläkin. No asiaan ylä-asteella mulle jotkut kusipää kovikset auko päätänsä, mutta niistä ei pidä välittää niille nauretaan tai vittuillaan takas. Mun päälle ei oo käyty kun kahdesti molemmilla otin turpaan toisessa olin niin kännissä etten tienny yhtään mitään. Toinen oli kun se yks semmoinen kusipää tuli hakkaa mua kesken koulu päivän, löi ¨tosi¨ lujaa melkein aloin nauraa sille, ¨hakkas¨ mua varmaan 20 kertaa ennen kuin tuli verta ja sitäkin pieni tippa. Nykyään kun oon käyny salilla noin 1,5 vuotta se kaveri ei oo sanonu mulle yhtä poikkipuoleista sanaa.

Minun kouluaikoina oli yks kikkarapää-kiusaaja jolla oli tapana vittuilla kaikille. Tuli mullekin poskea soittamaan ja ärsyttämään mutta turpaanvetämisen sijaan aloin jauhamaan jotain sotilaspaskaa niin se loppu siihen. En nyt muista tarkalleen mitä sanoin mutta jotain huomautin hänen epäsotilaallisesta käyttäytymisestä. Sen jälkeen oltiinkin parasta kaveria ja kikkarapää tuli aina juttelemaan, tervehti sotilaallisesti ja kyseli kuulumisia. :kippis1:

Mjoo.. Mäkin oon vahvasti sitä mieltä että kiusaamisen varmasti saa loppumaan sillä että näyttää kiusaajalle närhen munat. Jos rahkeita vähänkin riittää niin turpaan vaan ja onnea. Jos isoja veljiä löytyy niin asia menee vielä helpommaksi. Järkipuhetta pennut ei vaan ymmärrä ja se fakta.

joo kyllä se pisti välillä vituttaa kun se mulkku oli vielä mun rinnakais luokalla, ja välillä tuli mieleen että hakkaisin sen sairaala kuntoon mutta annoin asian olla ja kokeilla vaan takas uhkailua.

Vain helvetin isoilla jätkillä on oikeus vittuilla?
Kun iso kaveri vittuilee, niin siihen on vain alistuttava :( :david:

Kerpele sanoi:
Vain helvetin isoilla jätkillä on oikeus vittuilla?
Kun iso kaveri vittuilee, niin siihen on vain alistuttava :( :david:

Eiku nillä on oikeus vittuilla kenellä on isoja kavereita..ja sama koulumatka niiden kanssa...

Onko tällä threadilla vielä jotain muuta tarkoitusta kuin uhoaminen ja teinien mesominen? Jos ei, niin pitää varmaan keksiä muu tarkoitus tai tehdä asialle muuten jotain.

Sumu sanoi:
Onko tällä threadilla vielä jotain muuta tarkoitusta kuin uhoaminen ja teinien mesominen? Jos ei, niin pitää varmaan keksiä muu tarkoitus tai tehdä asialle muuten jotain.

No tämä on vielä suht turvallinen foorumi uhoiluun ja paineiden purkamiseen. Jos ei niitä paineita pikku hiljaa pääse purkamaan, voi homma ns. räjähtää käsiin ja joltain vuotaa verta nenästä. :)

Tatu22 sanoi:
Joo ei kyl ei oikeesti kannata lyödä ellei oo ihan pakko.

:offtopic: Nimittäin must on tehty rikosilmotus pahoinpitelystä mut onneks oon alle 15 :thumbs: .
Yks sälli oli vittuillu mulle jo vähä aikaa sit yks kerta napsahti pääs ja kaks hammasta poikki ja leukaluuhun murtumia.
Juu mut alle 15 v. voivat joutua maksamaan vahingonkorvauksia :david: :thumbs: .

Harvoin olen nauranut niin makeasti kuin silloin, kun sellainen 15vee ja 45-kiloa-kivi-taskussa -kaveri haastoi minut tappeluun, kunhan portsarin tehtävistäni kerkeän. Eipä näkynyt kaveria luvattuna aikana...

Taha sanoi:
Harvoin olen nauranut niin makeasti kuin silloin, kun sellainen 15vee ja 45-kiloa-kivi-taskussa -kaveri haastoi minut tappeluun, kunhan portsarin tehtävistäni kerkeän. Eipä näkynyt kaveria luvattuna aikana...

sit näitä samoja jäppisii tulee 3v päästä 5kg painavempana ja kaksin kappalein aukomassa naamaa harvakseltaan baarien sisällä :D

1) kyseiset tyypit lähtevät siinä vaiheessa, kun kohteena oleva henkilö ei enää pysty pidättämään nauruaan.
2) viimeistään siinä vaiheessa kun rutisuttaa niskaa vähän (omaansa)

mitä itse aiheeseen tulee, jos olet vahvempi niin ensin vähän uhkailua ja jos uhkailukaan ei auta, niin sitten vähän hierot päätä rystysillä, jos sekään ei auta nosta kurkusta seinille.

Kyllä se vaan niin on että yleensä toi ignooraaminen tai takasinvittuilu ei auta yhtään mitään.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että vaikka kuinka vittuilit takasin ja tönitkin jne niin ei se sitä lopeta. Tämä siis omakohtaisesti.
Eli mitä jää jäljelle...vedä sitä käkättimee jos mikää muu ei toimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom