Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helevetin tärkeätä nostaa paskatredi tällaisen asian ilmoittamiseen! :thumbs:Tatu22 sanoi:Joo ei kyl ei oikeesti kannata lyödä ellei oo ihan pakko.
Nimittäin must on tehty rikosilmotus pahoinpitelystä mut onneks oon alle 15 :thumbs: .
Yks sälli oli vittuillu mulle jo vähä aikaa sit yks kerta napsahti pääs ja kaks hammasta poikki ja leukaluuhun murtumia.
:lol2: :lol2:"Jylppy89_Taunus-viiksi_koneasentaja_Vittumähakkaansutsaatana"
Pulla sanoi:Helevetin tärkeätä nostaa paskatredi tällaisen asian ilmoittamiseen! :thumbs:
Yllättäen kaikki tredin vastanneet kuuluvat kategoriaan "Jylppy89_Taunus-viiksi_koneasentaja_Vittumähakkaansutsaatana" :D
Ai sinäkin hoksasit :thumbs:Tomppa85 sanoi:Kuten ilmeisesti Pullakin. :kippis1:
Siiiis Häh?!?!? Uittuilexää?!?!? Mua sit uituttaa tollaset sukkapuikot ku uittu aukoo päätään eikä tiiä kuka mä oon! Heleppohan sitä on netissä aukoo mut tuu tänne se sanoo!! Sit soitan ja kerron nää sun jutut viä Makelle (tiäx, se I-H-A V-I-T-U I-S-O jäbä joka kuuluu toho nelostien Teboilin jengiin tääl Perä-Kälviällä) ni uittu sä saat uittu sellasta kyytiä että kylä uittu lähtee!!1Tomppa85 sanoi:Kuten ilmeisesti Pullakin. :kippis1:
Kerpele sanoi:Vain helvetin isoilla jätkillä on oikeus vittuilla?
Kun iso kaveri vittuilee, niin siihen on vain alistuttava :(
Sumu sanoi:Onko tällä threadilla vielä jotain muuta tarkoitusta kuin uhoaminen ja teinien mesominen? Jos ei, niin pitää varmaan keksiä muu tarkoitus tai tehdä asialle muuten jotain.
Juu mut alle 15 v. voivat joutua maksamaan vahingonkorvauksia :thumbs: .Tatu22 sanoi:Joo ei kyl ei oikeesti kannata lyödä ellei oo ihan pakko.
Nimittäin must on tehty rikosilmotus pahoinpitelystä mut onneks oon alle 15 :thumbs: .
Yks sälli oli vittuillu mulle jo vähä aikaa sit yks kerta napsahti pääs ja kaks hammasta poikki ja leukaluuhun murtumia.
WTA sanoi:Juu mut alle 15 v. voivat joutua maksamaan vahingonkorvauksia :thumbs: .
Taha sanoi:Harvoin olen nauranut niin makeasti kuin silloin, kun sellainen 15vee ja 45-kiloa-kivi-taskussa -kaveri haastoi minut tappeluun, kunhan portsarin tehtävistäni kerkeän. Eipä näkynyt kaveria luvattuna aikana...