Ove Lehdolle +125kg:n SE

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ove the man :rock: Kyllä 1100 menee vielä rikki ;)

PS: tästä olin jo kuullut puskaradion kautta eilen :D

:kippis1:

Oho, Ahvenanmaalla ja Parkanossa painaa selvästi rauta vähemmän kuin muaalla :D

Tosi kova tulos. Koskahan Ove siirtyy ammattilaiseksi? ;)

Kova tulos. Venäjän Bondarenkon yhteistuloksen EE on 1105 kg ja kyykyn EE puolestaan 445 kg. Tuo yt:n ennätys voisi olla ihan realistinen. Tosin voihan sitä joku parannella ennen Oveakin.

Oho, Ahvenanmaalla ja Parkanossa painaa selvästi rauta vähemmän kuin muaalla :D

Tosi kova tulos. Koskahan Ove siirtyy ammattilaiseksi? ;)

jaa-a, paha on kysymys. Toisaalta, miksi pitäisi siirtyä? Toki jos olisi ammattilaisliitto jossa olis testit..IMO uskoisin ettei ovea kiinnosta pilata kroppaansa paskalla :)

[Max];1310994 sanoi:
jaa-a, paha on kysymys. Toisaalta, miksi pitäisi siirtyä? Toki jos olisi ammattilaisliitto jossa olis testit..IMO uskoisin ettei ovea kiinnosta pilata kroppaansa paskalla :)

Näen jo miten tä tredi muuttuu vänkäykseksi :rolleyes:

Kova setti kokonaisuudessaan, mitkäs on Oven enkat yksittäisissä nostoissa? Uskon 1100 menevän aika lähiaikoina kyllä. Veto hiukan jäljessä, kyykky ja penkki pirun kovia.

Näen jo miten tä tredi muuttuu vänkäykseksi :rolleyes:

Niin kuin minäkin avaan tässä sanallisen arkkuni :whip: .

E: No ei hups. Otin väärän tiedon pois, enkä puhu tässä kohtaan mitään. Ihmetyttää vaan, kun noin kovia tuloksia lyhellä ajalla. Missä mm-kisojen jälkeinen lepo?

Kova setti kokonaisuudessaan, mitkäs on Oven enkat yksittäisissä nostoissa? Uskon 1100 menevän aika lähiaikoina kyllä.

Kyykky 425kg, Penkki 330kg ja veto 370kg. Veto jää kuulemma nykyään hieman "mahasta" ja näppien pidosta johtuen huonommaks kuin ennen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä on Oven tekemät testit:
- 19.10.1998 (träning)
- 20.12.1999 (träning)
- 26.02.2000 (tävling)
- 17.03.2001 (tävling)
- 26.04.2001 (träning)
- 23.09.2001(träning)
- 10.03.2002 (tävling)
- 05.03.2003 (träning)
- 08.03.2003 (tävling)
- 13.09.2003 (tävling)
- 08.10.2003 (träning)
- 06.03.2004 (tävling)
- 17.03.2004 (träning)
- 16.05.2004 (tävling)
- 20.10.2004 (träning)
- 26.02.2005 (tävling)
- 02.04.2005 (tävling)
- 22.05.2005 (tävling)
- 10.12.2005 (tävling)
- 20.02.2006 (träning)
- 04.03.2006 (tävling)
- 01.04.2006 (tävling)
- 02.05.2006 (träning)

Eli aika usein mies kusee purkkiin. Ja tämäkin kilpailun jälkeen niin hän kävi testissä. Ja varmasti hän menee testiin Pietarsaaressa ens viikonloppuna.

Kova tulos!

Kyykky: http://www.youtube.com/watch?v=x4qZlULB9so

Jep. Sitä just ajoin edellisellä kirjotuksella takaa että natuna mennään, ja kun natuna pärjää ipf niin miksi siirtyä ammattilaiseksi? Ehkä rahan takia, mutta itse arvostan enemmän terveyttä kuin rahaa, ja ymmärtääkseni ove arvostaa myös.

[Max];1311400 sanoi:
Jep. Sitä just ajoin edellisellä kirjotuksella takaa että natuna mennään, ja kun natuna pärjää ipf niin miksi siirtyä ammattilaiseksi? Ehkä rahan takia, mutta itse arvostan enemmän terveyttä kuin rahaa, ja ymmärtääkseni ove arvostaa myös.

Asafa Powell on kans natu. Ne syö Oven kans vaan samaa proteiini merkkiä :thumbs:

Näistä on kyllä ihan vitun tyhmää alkaa aina tinkaan ko kaikki tietää missä mennään, mutta joku aina haluaa saman shown alottaa jompaan kumpaan suuntaan vänkäämällä. Kova on ukko joka tapauksessa.

En aloittannut mikään SHOW! Täällä oli keskustelu jos Ove siirtyisi ammattilaisiin. Tiedän Oven kannanotto ja siksi laitoin se testilista.
Mutta mäkin on sama mieltä että tämä keskustelu on turha jatkea.
Kaikkilla on oma mielipide siitä kuinka paljon voi nostaa natuna. Jotkut sanovat että natuna voi nostaa vain 110 kiloa penkistä jotkut 400kg.
Tiedän vain itse että 315kg on mennyt salilla ja tiedän että olen puhdas. Miksei joku voisi olla vahvempi kuin minä?

Kuten sanottu turha jatkea tämä keskustelu!

Ja haluan myös sanoa että kunniotan kaikki sekä "natut" ja "käyttäjiä"

Kiitos!

[Max];1311400 sanoi:

Tuskin siitä kukaan mitään hyötyy että väittelee kenenkään puhtaudesta, taitavat säännötkin sen kieltää, mutta sanompa kumminkin. Täältä pakkotoistostakin taitaa löytää niitä keskusteluja, joissa koitetaan arvioida sitä, että minkälaisiin tuloksiin ihminen voi edes teroreettisesti päästä ilman horkkaa. Ooon tosta lukenut paljon juttuja eri foorumeilta, ja itse jutellut kokeneempien voimanostajien juttuja kuulleena sanon tämän: Penkistä ei voi nostaa ilman paitaa naturaalina vaikka mikä olisi yli n. 220kg, kyykystä ja vedosta ei voi kuulemma nostaa kuin 300-340kg raakana. Elikkäs sen kummemmin ketään syyttelemättä mistään, tosta saa jonkin verran viitetta siittä kuka saattaa olla natu tai siiten ei. :offtopic:

Penkistä ei voi nostaa ilman paitaa naturaalina vaikka mikä olisi yli n. 220kg, kyykystä ja vedosta ei voi kuulemma nostaa kuin 300-340kg raakana. Elikkäs sen kummemmin ketään syyttelemättä mistään, tosta saa jonkin verran viitetta siittä kuka saattaa olla natu tai siiten ei. :offtopic:

:offtopic: Mun mielestä tommosia rajoja on aika tyhmä vetää, koska ei sitä kukaan oikeesti voi tietää mitä tuloksia natu voi saada.

Ite on kuitenkin vaikea uskoa yli 1000 kilon voimanostotuloksiin natuna, mutta vitustako minä mitään tiedän.

Tuskin siitä kukaan mitään hyötyy että väittelee kenenkään puhtaudesta, taitavat säännötkin sen kieltää, mutta sanompa kumminkin. Täältä pakkotoistostakin taitaa löytää niitä keskusteluja, joissa koitetaan arvioida sitä, että minkälaisiin tuloksiin ihminen voi edes teroreettisesti päästä ilman horkkaa. Ooon tosta lukenut paljon juttuja eri foorumeilta, ja itse jutellut kokeneempien voimanostajien juttuja kuulleena sanon tämän: Penkistä ei voi nostaa ilman paitaa naturaalina vaikka mikä olisi yli n. 220kg, kyykystä ja vedosta ei voi kuulemma nostaa kuin 300-340kg raakana. Elikkäs sen kummemmin ketään syyttelemättä mistään, tosta saa jonkin verran viitetta siittä kuka saattaa olla natu tai siiten ei. :offtopic:

Toi kyllä kuulostaa niin paskalta. Poikkeuksia varmasti on. Esim Freddi. Ove yms.
Onhan ne todistanu juttusi vääräksi :) Ja jos kaverit käy testeissä, saa puhtaan paperit, niin tuskimpa ne sillon horkkaa ^^ Ja noi kertomas tulokset on kyllä saatanan kovia natulle, mutta silti voi noista kehittyä ylöspäin;)

Toi kyllä kuulostaa niin paskalta. Poikkeuksia varmasti on. Esim Freddi. Ove yms.
Onhan ne todistanu juttusi vääräksi :) Ja jos kaverit käy testeissä, saa puhtaan paperit, niin tuskimpa ne sillon horkkaa ^^ Ja noi kertomas tulokset on kyllä saatanan kovia natulle, mutta silti voi noista kehittyä ylöspäin;)

Sori :offtopic: taas, mutta kuten tälläkin palstalla on todettu niin puhdas tulos testeistä ei tarkoita lähes mitään.

Ja en todellakaan syytä tai väitä ketään käyttäjäksi, koska en kenenkään asioista voi heitä paremmin tietää.

Vituttaa yli kaiken nää tyypit jotka koittaa mustamaalata väkisin toisia urheilijoita :curs: Mulle kyllä riittää se että kusee 10 kertaa vuodessa purkkiin eikä tuu positiivista näytettä.

Asafa Powell on kans natu. Ne syö Oven kans vaan samaa proteiini merkkiä :thumbs:

Powellilla on jenkkinä vaan jonniiverran helpompaa tuo varoaikojen laskeskelu. Jos testataan vain kisoissa, niin mikäs siinä on etukäteen laskeskella kuin kauan mikäkin aine näkyy kun tietää päivälleen koska testi tulee. Pk-kaudet saa ainakin roipata ihan rauhassa ilman mitään pelkoa testeistä.

Toista se on suomalaisilla kun puolet testeista on yllätystestejä joihin pitää kusta sillä samalla istumalla kun sähkökaappimies astuu salin ovesta sisään.

Kannattaa aina muistaa tämä kun vertaa suomalaisia joihinkin jenkkeihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom