Ove Lehdolle +125kg:n SE

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
freddi on hirmukunnossa, ei jääny toi vikakaan paljosta paitsi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ove vetää kapealta nykykään koska:
1. Lonkka on vaivannut. Lonka ei kestää sekä leveä kyykky&veto.
2. Ovella on nykyään enemmän massa. Sumovedon tekniikka on hajonnut täysin massan tulon jälkeen.

Freddi : Sattuisiko kamerassasi/jonkun kaverisi kamerassa minun nostoani, jossa pusero repesi kahtia? Olisi kiva itse nähdä videolta miten se oikein tapahtui, omat kokemukset rajottuu kipuun ja siihen että silmissä näky vaan tähtiä.

edit: Sorry Offtopic

Ove vetää kapealta nykykään koska:
1. Lonkka on vaivannut. Lonka ei kestää sekä leveä kyykky&veto.
2. Ovella on nykyään enemmän massa. Sumovedon tekniikka on hajonnut täysin massan tulon jälkeen.

Luulisi, että massan(mahan) kasvun myötä olisi helpompi vetää leveältä?Mutta toki ei, jos lonkka ei kestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunnon treeniä kyllä, mutta mistä sä ton nysväyksen oikein repäisit? Kuka täällä nysvää?

Kaikki ketkä ei liikuttele yli 200kg rautoja penkissä. Nyt lopetetaan yhdessä nysvääminen koko palsta ja aletaan treenaamaan p240:n opeilla.....?

Luultavasti tarkoitettiin tota suoritustapaa. Tästä lähin ei enään neuvota aloittelijoiden osiolla puhdasta suoritustapaa(=nysväystä) ja lähes pysäytystä rinnalle, vaan käsketään pudottamaan painot vapaapudotuksella rinnalle(=kunnon treeniä), mielellään sellaiset painot, että varmistajakin saa vähän selkätreeniä...?

Selvennykseksi sanotaan nyt vielä, että mielestäni noi nostot oli ihan normi treenaajan puhtaita toistoja. Itse pompautan melkein aina lähes yhtä paljon. Aloittelijoille silti saarnaan puhtaasta(=kisapuhtaasta) suoritustekniikasta aina ja niin tekee muutkin. Tästä johtuen olemme ilmeisesti saaneet nysväys treenaajien maineen.. Ei muuta ku vaihto Suomi24:lle, missä näitä kunnon treenejä tehdään penkissä päivittäin.

Kunnon treeniä kyllä, mutta mistä sä ton nysväyksen oikein repäisit? Kuka täällä nysvää?

Täällä ja muilla palstoilla porukka keskittyy mun mielestä liikaa siihen, että kaikki liikkeet näyttää hyvältä ja saadaan maksimaalinen lihassupistus. Hyi olkoon jos joku kehtaa heijata selällä hauiskäännössä yms. juttuja. Ei kai tästä tarvii enempää alkaa vääntämään, kunhan totesin.
:kippis1:

Täällä ja muilla palstoilla porukka keskittyy mun mielestä liikaa siihen, että kaikki liikkeet näyttää hyvältä ja saadaan maksimaalinen lihassupistus. Hyi olkoon jos joku kehtaa heijata selällä hauiskäännössä yms. juttuja. Ei kai tästä tarvii enempää alkaa vääntämään, kunhan totesin.
:kippis1:

En tiedä mistä olet tollasen kuvan saanu. Yleensä on neuvottu cheattaamaan välillä :whip:

En tiedä mistä olet tollasen kuvan saanu. Yleensä on neuvottu cheattaamaan välillä :whip:

Katso kenen tahansa vähänkään heikomman kaverin treenivideota ja kommentteja siitä(NGV, Sahaaja ym.) kauheeta mossotusta jostain ihan olemattomista tekniikkavirheistä. 200+ penkkaajille nyt ei kukaan viitti vikistä, kun ne vastaa kuten Mike että "suksi vittuun kynis". Mikä oikein onkin :)

Tossa olisi vielä 240kg stopilla kapeasta penasta

http://www.youtube.com/watch?v=17b-ySQZ_Y8&NR

Aloittelijoiden on toki hyvä tehdä puhtaasti ja turvallisesti, mutta usein sillä pienellä fuskulla paikkansa on. Ainakin voimanhankinnassa. Sitten voi ruveta soveltamaan kun tietää rajansa ja sen mitä tekee. Kyllä täällä aika pieniinkin aisioihin joskus tartutaan.

tiedän meidän salilta vanhan tapauksen kun pompotti 200kg, rintalihas siinä poikki meni!!

ot: saako solttupenkkikisoissa pomputtaa toistokisassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom