Oulussa penkkipunnerrus- ja maastanostokisa 22.4.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virveli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oishan tuolla vielä pärjänny ne Illikaisen mainitsemat tosimiehet ilman varusteita. Mutta ei kai se osaa tota tuloslistaakaan lukea jos ei osannu kisailmoitustakaan. Hyvin on sopeutunu pakkikselle marmattamaan ihan turhanpäiväsiä jos ei kerta voimaa oo kun juttuihin:rock: No ainakin nähään SVM kisoissa sitten yks osanottaja joka ei käytä missään niitä ämmien varusteita:kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse lähinnä asetuin vastahankaan kun näitä ammattimaisesti treenaavia ja tasonsa maailmallakin todistaneita nostomiehiä dissattiin haukkumalla "varustepelleiksi". Olisin ymmärtänyt, jos JI olisi suoraan ilmoittanut, ettei osallistu kisoihin, koska hänellä ei ole mahdollisuuksia pärjätä siellä, tai edes päästä taloudellisesti 'omilleen'. Kuitenkin se että se pärjääminen vieritetään muiden niskoille ja "varustepelleista" tehdään syntipukkeja, ei sen sijaan mielestäni ollut asiallista. Lukemalla kilpailujen säännöt etukäteen olisi varmasti tältäkin sanasodalta vältytty. Sitähän minä tosin en tiedä mistä syystä säännöt ovat jääneet lukematta ja kenen syy se on ollut (väliäkö tuolla enää...), eli onko kilpailukutsu esitetty puhelimitse tjs...

No JI tunnusti rehdisti Oulu-Raahe -akselin poikien olevan nostomiehiä (varusteista huolimatta) ja minä en koskaan ole JI:n voimia kyseenalaistanutkaan. Täten olen valmis hautaamaan lihakirveen (sanan säilän / sotakirveen) Oulun Intiön hautausmaalle mädäntyneiden ihmisjäännösten ja pultsareiden ulosteiden sekaan.

Allekirjoittaneen analyysit Illikaisen henkisestä pääomasta ovat olleet selkeästikin hätäisesti tehtyjä ja ylittäneet hyvän maun rajat. Niillä ei täten liene tieteellistä painoarvoa, innostuin vain turhan ahnaasti puolustamaan kotikylän poikia.

Ei muuta kuin kovia treenejä Tornioon ja katsotaan jospa lähivuosina saataisiin World's Strongest Man -titteli Suomeen (lue Tornioon)...

Tuli liian kärkkäästi annettua kommentteja varusteista, vaikka miehet on tehny kovia tuloksia ilmankin. Kaikki kunnioitus nostajille ja anteeksi pyyntö.

Kovia treenejä myös sinne Oulun suunnalle.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom