Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alle 23v.Silmukka sanoi:Minkä ikäistä porukkaa oli junnuissa? Nääs tiedä näistä kisasysteemeistä mitään...
Jani Illikainen sanoi:Jätin kisat väliin hirvittävän osallistumismaksun vuoksi, 20e/laji.
Miksi nostajan pitää maksaa, kun kerran tulee "apinaksi".'
Eihän töissäkään työntekijä maksa työnantajalle.
Ja kilpailun jälkeen oisit ollu 230€ (1380€) plussalla...;)Jani Illikainen sanoi:Osallistumismaksut on ihan ok. Kunhan pysytään kohtuudessa.
Kyseinen kilpailu olisi tullut maksamaan minulle n.70e (420mk.) kaikkine kuluineen
Jani Illikainen sanoi:No vaikea lähtea RAW:ina varuste pellejä vastaan tappeleen wilksinpisteissä....
Mun t-paita auttaa 0kg.[/QUOTE
Ethän sinä Jani nyt mikään kuspää ole.Osta paita ja tule nöyryyttään meidät Joulupenkkareissa
Onnea voittajille
neutraali sanoi:toki kun noilla wilkseillä voittaja ratkaistaan niin joutuu iso kaveri tekeen tosi kovan tuloksen jos mielii 1palkinnon saada.
Raven sanoi:Itseasiassa taulukko suosii mitä painavampi olet.. Tokihan ison kaverin tarvii tehdä iso tulos, esim 150 kiloinen 250kg vs 80 kiloinen 200kg..
Tai jos vaikka painat 205kg, niin riittää 260kg tulokseksi. Pisteet suurinpiirtein samoissa, mutta kyllä painavampi pääsee mielestäni "helpommalla"..
Tämä siis vain omamielipide..
no joo onhan se varmasti tuollain. itse vaan tottunut aina arvostaan sitä isointa rautaa kokoon katsomatta, toki jos kevyempi tekee saman tuloksen niin tottakai sitä arvostaa enempi. olen jotenkin kieroutunut:D.Raven sanoi:Itseasiassa taulukko suosii mitä painavampi olet.. Tokihan ison kaverin tarvii tehdä iso tulos, esim 150 kiloinen 250kg vs 80 kiloinen 200kg..
Tai jos vaikka painat 205kg, niin riittää 260kg tulokseksi. Pisteet suurinpiirtein samoissa, mutta kyllä painavampi pääsee mielestäni "helpommalla"..
Tämä siis vain omamielipide..
neutraali sanoi:onneksi olkoon ilkalle vetokisan voitosta ja hyvin sujuneesta penkistä. nyt oot niin perhanan rikas, että saat tarjota pullakahvit jos joskus törmäillään :D