Sä jätät mulle aika vähän mahdollisuuksia vastata aikuismaisesti, mutta koitetaan nyt, kun on jo 2 luppovuotta takana. ;)Angelica-82 sanoi:No olipa fiksu postaus. Ihan turhaa vittuilua.
Kun totuus asunnosta paljastui, aloin jonottaa uuteen kämppään ja pääsin sinne saman vuoden keväänä.
Luppovuoden vietin, koska mulla oli kurssit jo kasassa 3v jälkeen mutta halusin lukea vielä muutamia ylimääräisiä kursseja ja miettiä, minne haluan töihin ja mitä elämältäni haluan. Mulla oli varaa viettää se luppovuosi! Jos en olisi sitä viettänyt, olisin 22v DI. Minusta se vuodenkin elämänpohdiskelu oli ihan hyvä juttu, vuosikin jo aikuistaa. Ehkä tosiaan olen avuton joo.
Ja mihin vittuun mä mitään säälipisteitä tarvin? Haloo!!
Voisko tänkin keskustelun pitää asiallisena ja jättää noi naurettavat vittuilut väliin. Kertoo enemmän sun avuttomuudesta kun mun.
Sori että tartuin noihin argumentteihin, mutta samoissa ympyröissä pyörineenä tiedän, että kukaan ei ole alistettu muuttamaan jonnekin Mikkikseen. Keinot sen välttämiseen (ja silti asumiseen ja opiskeluun) ovat melko triviaaleja kenen tahansa keksiä. Joten Mikkikseen joutumisesta/jäämisestä valittaminen on melko turhaa. Ei muuta.
Hyvä että sait asiat kuntoon ja valmistut ajoissa. :thumbs: