Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäänyt vähän epäselväksi missä tässä nyt valitetaan? Eikö se nyt ole jokaisen oma asia mihin ne rahansa tunkee ja mitä vaatteita pitää tuli ne rahat sitten porukoilta, työnteosta tai tuista.
Mut edelleen en tajua tätä purnausta, joka jamppa ketä on töissä purnaa tavallaan noista opintotuista. Huomioikaa, että edelleen työttömätkin saavat huomattavasti enemmän kuussa rahaa ja ne perkeleet vaan makkaavat kotona.
Inskalle nobeli tästä. Olisi muuten oikeasti hyvä keksintö.
Inskalle nobeli tästä. Olisi muuten oikeasti hyvä keksintö.
Niinkauan kuin minä maksan sen spugen sossukorvauksen, niin spugella ei ole paskanvertaa varaa säädellä kenenkään tuloja.
Näemmä mun AMIS provo toimi hyvin.
Niin ja jos Multivita tuntus, että sait liikaa tukia niin lahjoita vastaava summa vaikka pelastusarmeijalle niin lähetän sulle papukaijan merkin nimmarilla varustettuna.
Tuo on vaan kovin epärealistinen ajatus toteutettavaksi ja luultavasti sillä ei edes kertyisi säästöä valtiolle kaiken hallinnan monimutkaistumisen takia.
Kummallista miten opiskelijalla voi riittää rahaa vuokraan, kaikkiin vakuutusmaksuihin (kaskosta - sairausvakuutukseen), autoon ja sen ylläpitoon & käyttöön, puhelimeen, nettiin, vaatteisiin, normaalliin hyvälaatuiseen ruokaan, salikorttiin, lisäravinteisiin etc. Eikä todellakaan tarvitse elää perse ruvella vanhempien avustuksella. Käyn toki töissä, mutta niin voisi tehdä aika moni muukin.
Minulle opiskelijajärjestötoiminta on tärkeää jo sosiaalisista syistä ja se on muuten vaan opettavaa; monesti bileissä ollaan jopa töissä siellä, tapaamassa ystäviä eikä välttämättä edes humalassa.
Itseasiassa tuo olisi melko yksinkertaista toteuttaa. Eihän tuo nyt tämän maan suurin ongelma ole, mutta ajattelin lähinnä niin, että tuleeko valtion suoraan rahallisesti tukea tupakan ja alkoholin ostoa. Viinan kulutus ei tule koskaan loppumaan, eikä se ollut hassun ajatukseni tarkoituskaan. Mutta 24/7 käyttävien ei mielestäni tarvitse valtion tuella dokailla. Juu, ja en tarkoita nyt opiskelijoita. Ei realistinen ajatus, mutta kun katsoo tämän maan muita nerokkaita ajatuksia niin en häpeä :D
Toinen yhtä epärealistinen ajatus olisi tulevaisuudessa antaa vaikka verohelpotuksia niille ihmisille, jotka tekevät verotuskauden aikana terveellisempiä ruoka- ja nautintoaineostoksia. Olin juonut muutaman oluen kun kehittelin tätä teoriaa, mutta toteutettavissa tuokin on :lol2:
...
Mun ehdotus vastakarvaan olis se, että spugejen (miten taivutetaan oikein?) pitäs saada viinaa kellon ympäri niin että joisivat itsensä hengiltä.