Hymyssä suin luin kirjoitustasi Pia-Maria H. Tuli pirteämpi ja parempi mieli.
Hyvä, että kuulostaa hyvältä tuo minun suunnitelma. Oli se sitten vaikeetakin.
Rytmi on helppo pitää tuollaisena viikolla kun menen sentäs pikkasen aikasemmin nukkumaan, viikonloppuna luultavasti kaikki siirtyy tunnilla or so myöhemmäksi.
Joo enpäs tiedä mikä on mut pistänyt niin hikoilemaan, mutta kai sekin siitä sitten... Enkä ota siitä nyt sitten taas stressiä. =) Olenkin jo aina aamuisin tehnyt päivällisen itselleni valmiiksi jääkaapiin, ei tarvitse kun lämmittää ja syödä kaikki se mitä on tehnyt. Tänäänkin tein niin.
Kaikista vaikeinta on varmasti tuo rasvojen lisääminen... Kun kauhulla aattelen että yhdessä teelusikallisessa öljyä on yli 90 kcal. Niin pieni määrä ja niin paljon kaloreita. Tässä rupean ajattelemaan usein, että miksi laittaa se öljy... voisin noillakin kaloreilla saada syötyä enemmän. Mutta, mutta... Tämä ajattelutapa pitää muuttaa.
Liikumaan alan heti kun olen pirteempi... Nyt olen koko ajan väsynyt, energiaa ei ole juuri mihinkään. Tänäänkin piti hääsätä kotona, mutta sekin jäi. Koko päivän ollut vain koneella.
Viikonloppuja ajattelen vielä kauhulla... silloin yleensä tulee syötyä rasvasempaa ruokaa kun viikolla... en siis innolla enään odottele kokkaamista yhdessä. Asia oli toisin pari vuotta sitten. Silloin vielä kokkailtiin poikaystäväni kanssa melkein joka päivä jotakin hyvää ruokaa, päivän kohokohta. =) No jospa sekin muuttuu ajan kanssa.
Vaakaa tosiaan ei kannattas edes omistaa, siihen hyppään aina, vaikka ei pitäisi.
LOPETAN SEN. =)
Täytyy siis opetella nauttimaan ruoasta taas. Ei enään hotkia ruokaa nassuun ja miettiä jo seuraavaa ateriaa.
Kiitoksia erittäin paljon Pia, :haart:kirjottelen varmasti tänne vielä jatkossa että miten on mennyt. Koitan nyt näin. Kalorit 1400 päivä, lisään rasvaa, lopetan kaloreiden vahtaamisen, punnitsen itseni... toivottavasti vasta kuukauden päästä... aloitan kävelemisen ainakin sitten kun tunnen oloni paremmaksi.