Laitahan ruokasi tuonne kalorilaskuri ja katso paljonko syöt/pitäisi syödä. Nyt näyttää mun mielestä jo vähän sairaalta toi sun syöminen. Anteeksi sanavalinta, mutta ei toi kyllä ole terveellistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sepä se... En oikein haluaisi sinne salille mennä vaan vaikka ihan kotona koittaa kuntoa/lihaksistoa kohottaa. Eli siis kiitos sivustoista sinulle superjuha.
Ja tiedän sen, että monet miehet ei enään tälläsestä luukasasta tykkää, en minäkään tykkää. Ja tosiaan... jossakin vaiheessa pitäs mennä lääkäriin jos en itse saa tätä hommaa hoidettua. Eikä se kai mun tilanteessa haittaisi jos vaikka pikkasen läskiäkin saisin (ja pakostihan sitä pikkasen tulee), kun esim. rintoja ei ole enään juuri ollenkaan.
Ei tässä kai muu auta kun syödä tuo 1500 kcal päivässä... terveellistä ruokaa ja herkkuja vaikka sitten vain kerran viikossa. On vaan niin vaikeeta alottaa syömään enemmän...
Kiitoksia vastauksista, taas. Täytyy lukee tämä ketju vielä huolella läpi uudestaan.
Vieläkin saa antaa vinkkejä ja takoa järkee minun päähäni. =)
Voi ny... Voiko olla mahollista että ton pizzan syönnin jälkeen pysyvästi paino nousi puoli kiloa ja vyötärölle tuli sentti lisää?
Mä olen aina luullu että rasvasen ja suolasen ruoan jälkeen, voi olla turvoksissa vähän aikaa, mutta ei kai nyt sentään kahta päivää?
Ja ei oo kauaa aikaa kun olin ravintolassa syömässä ja söin siis reilusti...en tosin mitään kauheen rasvasta, mutta kumminkin...paino oli aamulla sama kun oli ollut edellisaamunakin.
Ei muuten mitään, kyllähän tässä lihoa pitäisikin, mutta jos se heti menee vyötärölle ja tulee +500g per 2 päivää, niin on mun mielestä pikkasen liian nopee vauhti.
Sun pitäisi Sindy kyllä pikaisesti saada ammattiapua. Ei tossa ole mitään normaalia eikä järkeä muutenkaan.
Ja haloo, totta kai vatsa on välittömästi syömisen jälkeen useimmilla vähän pömpöllään, koska vatsa on täytetty ruoalla. Mitä laihempi olet, sitä suurempi on ruoan tilavuus suhteessa omiin mittoihisi ja siten vaihtelu näkyy enemmän.