Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kuka oikeesti jaksaa takoa parisataa sittaria jonkun kälysen 18 dollarin takia?

Sama se on näissä kun "aloittelijoille" aina jauhetaan, että pelaa jotain mikrotasoa joka on lasten leikkiä biitata. Ehkä onkin, mutta kukaan ei jaksa semmosta nappikauppaa toteuttaa pidemmän päälle. Jos taas haluaa pelata isompaa, jossa ois jotain järkeekin, niin tarvii helvetisti alkupääomaa.

pointti pikkutasojen pelaamisella onkin oppia peliä sekä kerätä kassaa isommille tasoille. Vähän turha lähteä harjottelemaan peliä isommilla panoksilla, siinä häviää aika nopeasti. Kannattaa ehkä ite eka biitata ne microtasot ennenku tulee jakamaan viisautta pokerista ja kassanhallinnasta. Jos et biittaa microja et biittaa mitään muutakaan. Kuten tossa jo mainiittiinkin (boku87) niin jos oot oikeesti hyvä niin ei sulla mee montaa viikkoa nostaa ittes isommille tasoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pointti pikkutasojen pelaamisella onkin oppia peliä sekä kerätä kassaa isommille tasoille. Vähän turha lähteä harjottelemaan peliä isommilla panoksilla, siinä häviää aika nopeasti. Kannattaa ehkä ite eka biitata ne microtasot ennenku tulee jakamaan viisautta pokerista ja kassanhallinnasta. Jos et biittaa microja et biittaa mitään muutakaan. Kuten tossa jo mainiittiinkin (boku87) niin jos oot oikeesti hyvä niin ei sulla mee montaa viikkoa nostaa ittes isommille tasoille.

Tiedän kyllä Boku87 sun muut. Tuohon ei taida ihan joka tavan pulliainen pystyä? Tuo on alansa huippu, ja huipulla ei oo monta, niin kun ei muissakaan lajeissa. Eli vaikka joku Boku87 nappipelejä pelaamalla onkin päässy loistaviin tuloksiin, niin se ei tarkota sitä, että kaikki teinipojat jotka haaveile pelaavansa ammatikseen pokeria, siihen pystyy.

Olis mielenkiintoista tietää, kuinka moni kovista nimistä on alottanu .02/.05 -tasolta kasvattamaan kassaa? :D Veikkaan että aika moni noista kovista nimistä on päässy hyville rahoille helvetillisellä tuurilla jostain isosta turnauksesta ja alkanu pelata isommilla tasoilla? Ja pärjänny siellä koska ovat alansa huippuja.

Tää on mun mielestä vähän kinkkinen juttu. Et sä siellä microja pelaamalla opi muutaku biittaamaan ne microtasot. Siellä sun ei tarvii pelata ku AA-AK ja lyödä all-in, ni voittoa tulee kunhan pelaa tarpeeks montaa pöytää. Mitä hyötyä tästä sit on isompia pelatessa? Ei mitään. Kassan taas pystyy keräämään helpomminki töitä tekemällä, joten kassan kasvatuksenki puolesta se on aika turhaa. Aluks on aina pakko olla varaa hävitä, sillä virheistä sitä lahjakkaimmat ihmiset oppii. Jotkut on onnekkaampia alussa ja kortti käy, jollon ne virheet ei oo niin kohtalokkaita (esim. durrrr).

Ketää kiinnosta mut laitampa vähän updeittiä(last 3 days filttteröin hemistä);

90 prossaa peleistä 6max turboja ja loput superturboja.

Talletin ensimmäistä kertaa Full tiltille tuossa pari päivää sitten, mutta en ole saanut luvattua 100k ensitalletus freerollin lippua. Teinköhän nyt jotain väärin vai tuleeko se vasta myöhemmin kun he ovat huomanneet talletukseni? =)

Talletin ensimmäistä kertaa Full tiltille tuossa pari päivää sitten, mutta en ole saanut luvattua 100k ensitalletus freerollin lippua. Teinköhän nyt jotain väärin vai tuleeko se vasta myöhemmin kun he ovat huomanneet talletukseni? =)

Mulla tuli joku kaks päivää talletuksen jälkeen. En ees tiennyt kyseisestä lipusta.

Tää on mun mielestä vähän kinkkinen juttu. Et sä siellä microja pelaamalla opi muutaku biittaamaan ne microtasot. Siellä sun ei tarvii pelata ku AA-AK ja lyödä all-in, ni voittoa tulee kunhan pelaa tarpeeks montaa pöytää. Mitä hyötyä tästä sit on isompia pelatessa? Ei mitään. Kassan taas pystyy keräämään helpomminki töitä tekemällä, joten kassan kasvatuksenki puolesta se on aika turhaa. Aluks on aina pakko olla varaa hävitä, sillä virheistä sitä lahjakkaimmat ihmiset oppii. Jotkut on onnekkaampia alussa ja kortti käy, jollon ne virheet ei oo niin kohtalokkaita (esim. durrrr).
Itse lähdin nyt kesällä testaamaan, onko minusta nettipokerin pelaajaksi ja nyt reilun kuukauden jälkeen alkaa olla aika tympääntynyt olo. En lähtenyt keräämään kassaa nollasta, vaan talletin suoraan tililtä 300€ ja lähdin pelaamaan pieniä fixed limit -pöytiä. Enimmäkseen on tullut hakattua .15/.30 pöytää. Ennen rekisteröitymistä lukaisin yhden asiaan liittyvän kirjan sekä jutskailin pokerilla elantonsa tekevän kaverin kanssa.

Tilanne on nyt se, että olen ~30€ miinuksella, mikä on sinänsä ihan yhdentekevää, mutta jotenkin alkanut tuntua, ettei noissa pienissä fixed-pöydissä tule hullua hurskaammaksi edes pelaamalla oikein ja tiukasti, vaan lähinnä se on ajan hukkaa. Esimerkki eiliseltä 5 pelaajan pöydästä:

Olin dealerina ja satuin saamaan taskukorteiksi AA. Blindien jälkeen ensimmäinen tsekkasi, seuraava korotti, minä re-reissasin, blindit kippasi ja 2 ensiksi mainittua maksoivat mukaan. Floppi oli A-3-Q, eri maata kaikki. Tällä kertaa ensimmäinen tsekkaa, toinen korottaa, minä re-reissaan, eka maksaa ja toka kippaa. Riverillä pöytään tulee kakkonen, jonka päälle minä reissaan ja toinen maksaa. Noh - riverillä tulee sitten vitonen, jolloin vihulainen passaa, minä betsaan ja saan vastapalloon korotuksen. Tässä vaiheessa jo melkein arvasin mitä tuleman pitää ja sieltähän vihulainen näytti ristiysi - ruutunelonen - yhdistelmän ja korjasi potin suoralla.

Suurin ongelma omalla kohdallani on ollut tuo, että viiden pöydässä helposti 1-2 pelaajaa makselee iloisesti riveriin asti ihan roskakäsillä, vaikka kuinka hakkaa pre-flopissa korotusta. Näissä käsissä, joissa monesti potti kasvaa suhteellisen isoksi, olen sitten liian monta kertaa menettänyt potin äsken esimerkkinä esitetyn tyylisille munkkivedoille ja noiden menetettyjen rahojen takaisin kerääminen vaatii taas monen monta pienempää kättä.

Mitä tässä nyt kannattaisi sitten tehdä? Olla vaan kärsivällinen ja luottaa "pitkään juoksuun" vai lähteä suosiolla isompiin fixed pöytiin, joissa jengi pelaa edes jotensakin järkevästi vai siirtyä suoraan no-limit mikropöytiin? Vai pitäisiköhän lopettaa koko homma? :D

MZA: -Kohtuullisen paljon nuita studeja ja mixed pelejä hakkailleena täytyy kyllä olla aikalailla samaa mieltä nuista pienten panosten limiittipelien järkevyydestä. Aikalailla lottoa koko homma. Isommilla panoksilla nuihin peleihin tulee kyllä järkeä, mutta taas pelaajat on sitten heti kerralla parempia, paitsi nuissa mixed turneissa kyllä löytyy isoistakin peleistä täysiä urpoja ja paljon, siis nuiden studien osalta. Tämä siis vain heknk. koht. mielipide, eikä perustu muuhun kuin kuuluisaan perstuntumaan mitä nuita pelailessa on mielikuvaksi syntynyt. Tosin mitä tekemistä nuilla studeilla on limiitti/fixed holdemin/ompun kanssa, en tiä. Nuita kun ei ole tullut pelailtua muutoin kuin horse-turneissa.

"Mitä tässä nyt kannattaisi sitten tehdä? Olla vaan kärsivällinen ja luottaa "pitkään juoksuun" vai lähteä suosiolla isompiin fixed pöytiin, joissa jengi pelaa edes jotensakin järkevästi"

Go higher where they respect your raises imo. Kukapa nyt huonoja vastaan haluaisi pelata kun ei niitä voi voittaa.

Heh.

Toihan on juuri se mitä te haette; pelaajat laittaa rahat sisään paskoilla. Kaveri on onnekas, ja voittaa potin- so what? Pitkässä juoksussa te teette kavereitten virheillä rahaa. Pelatkaa kymmeniä/satoja tuhansia käsiä niin ei vituta yksittäiset ohivedot ja pelatkaa kassan suosimalla tasolla. Jos kaverit osuu gutareihin ja kaks outtisiin ja tuo pistää sut tilttiin/stiimeihin, pudottakaa tasoa, koska tuo on merkki että pelataa mukavuusalueen ulkopuolella.

No. siitä vaa pelaamaan durrria vastaan. Hyvät pelaajathan ei koskaa ohi vedä...

Heh.

Toihan on juuri se mitä te haette; pelaajat laittaa rahat sisään paskoilla. Kaveri on onnekas, ja voittaa potin- so what? Pitkässä juoksussa te teette kavereitten virheillä rahaa. Pelatkaa kymmeniä/satoja tuhansia käsiä niin ei vituta yksittäiset ohivedot ja pelatkaa kassan suosimalla tasolla. Jos kaverit osuu gutareihin ja kaks outtisiin ja tuo pistää sut tilttiin/stiimeihin, pudottakaa tasoa, koska tuo on merkki että pelataa mukavuusalueen ulkopuolella.

No. siitä vaa pelaamaan durrria vastaan. Hyvät pelaajathan ei koskaa ohi vedä...
En mä tässä missään tilteissä tai stiimeissä ole. Lähinnä hain vaan jotain "vertaistuksea" noiden pienten pöytien pelaamisesta, joita siis lähinnä opettelumielessä pelailen. Kyllä mä tiedän, ettei ässät mikään voittamaton käsi ole, mutta ei sekään käy järkeen, että maksellaan pre-flopissa 3*BB roskakäsillä.

Kai sitä täytyy hakata vielä tuhansia ja tuhansia käsiä, että saa touhuun jotain perspektiiviä ja jatkaa sitkeästi noissa pienissä pöydissä - ohivedoista huolimatta. Sen kyllä tiedän, että isompiin pöytiin siirtyminen syö ton mun kassan alta aikayksikön. :)

Jos tää oli mulle tarkotettu, ku menin ton durrrin mainitsemaan, ni mun pointti meni sulta vähän ohi. Tarkotin vaan sitä, että se voittaminen on liian helppoa siellä microtasoissa. Testasin kerran pelaamalla 8-10 pöytää nl5 6maxia jokusen tunnin pari. Pelasin muistaakseni ainoastaan kädet AA, KK, QQ, JJ, TT, AK, AQ, 99 ja joka kerta vaan all-in pre-flopissa. Voitolle jäin vaikka tuskinpa olin missään älyttömässä heaterissa. Ei kyllä todellakaan ollu sen voittomäärän arvosta enkä mä siitä myöskään mitään oppinut. Tai no ehkä sen, että porukka pelaa siellä välillä aika "jännästi". Tästä on kyllä jo jonkun verran aikaa, mut ainakin just tollon se juju microtasojen biittaamiseen oli se järjetön käsien määrä ja tiukkaaki tiukempi peli. :)

No robottipeliä pelaamalla ei koskaan opi mitään. Siellä microtasoillakin voi pelata ihan tosissaan ja miettiä niitä käsiä. Toki jos mielummin maksaa oppirahat nl100:ssa kuin nl10:ssa niin siitä vaan. Hyvä pelaaja kuitenkin nousee sieltä pikkutasoilta noille isommille ihan parissa kuukaudessa. Itse tahkoin nl10 tasoja kuukausikaupalla ja maksoin kertaalleen niitä oppirahoja sen 30 biniä kunnes alkoi voittoa tulemaan. Sitten kuukausi että nousin nl20 josta kuussa voittoa 50biniä ja siirtyminen nl50 joka on jo mielestäni ihan fiksu taso ja siellä oikeasti tienaa/häviää ihan isojakin rahoja päivässä.

Oisko siis parempi ettei tulis lainkaan äksöniä kun sulla on ne ässät ja voitat blindit?
Otan mieluummin ne pelkät blindit, jos vaihtoehtona on se, että tasaisin väliajoin häviää nuo kädet jollekin ihmevedolle. :D

Kävin nyt testailemassa NL mikropöytiä ja siellä näyttäisi olevan melko "mielenkiintoisia" pelureita, joita vastaan on kuitenkin helpompi pelata. Pieniä on tosin silakat joulukaloiksi, mutta onhan se palkitsevaa viedä joltain slobolta all-inissä 3€ potti, joka vastaa tyyliin sen päiväpalkkaa. :D Noista NL peleistä näyttäisi ainakin aluksi olevan helppo katsoa useaa pöytää tahkoavat robottipelaajat pois - käytännössä pelaavat vaan noita isoja käsiä ja korottavat ennen floppia. Jäljelle jää sitten noviiseja ja muita torspoja, jotka antavat käytännössä ilmaisia floppeja hyvilläkin taskukorteilla ja hyviä ohivedon paikkoja. Lisäksi ovat toivottoman arkoja pelureita. Yksikin korotti turnilla salettivärillä 0,08€, kun potissa kuitenkin oli yli 2€.

Sain nyt lisäksi tuon huiman 30€ kuopan kurottua lähes umpeen noissa NL pöydissä, joten täytyy jatkaa ainakin hetken aikaa pokeriuraa siellä puolella.

Hyvä päätös siirtyä NL pöytiin. Nyt on kuoppa kurottu umpeen ja kohta jo kassa tuplattu ja hetken päästä löydätkin jo itses pelaamasta NL100 pelejä :) Päätin tuossa aamulla huvikseni pelata NL5 shorttia samalla kun katselin leffaa ja söin aamupalaa. Tulokseksi tuli 60bb/100 ja käsiä joku 300. Floppi prosentti oli mulla jossain 25% tuntumassa. Pieni otoshan tuo on mutta niinkuin -MZA-:kin sanoi niin heikkoja pelaajia pöydät täynnä ja kyllä niiltä hyvin helppo on rahat viedä.

Ootteko ostanu SNG Wizardia? Näyttäs maksavan 99$.

Todella hyvä ohjelmahan tuo on. Kannattaa hyödyntää se 30 päivän trial, jos et ole sitä jo tehnyt. Ehtii hyvinkin opetella ohjelman käytön ja todeta selvän hyödyn voitoissa.

Tuli asennettua joskus eikä käytettyä nii expired siinä trialissa. Ehkä ton pystyy kuitenki maksamaan. Kuinka laaja se "peli"- moodi siinä on vai onko suurin hyöty lähinnä käsihistorioiden tutkailussa? Aika vakkaripainotteistan äyttäs olevan kyllä pelit tällä hetkellä monella saitilla Sharkscopen perusteella. Eilen istu vieressä kaveri jolla sharkscopessa 15k pelattu sittaria ja voittoa yli 22k$. Siinä on vähä grindattu haha

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom