Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli asennettua joskus eikä käytettyä nii expired siinä trialissa. Ehkä ton pystyy kuitenki maksamaan. Kuinka laaja se "peli"- moodi siinä on vai onko suurin hyöty lähinnä käsihistorioiden tutkailussa? Aika vakkaripainotteistan äyttäs olevan kyllä pelit tällä hetkellä monella saitilla Sharkscopen perusteella. Eilen istu vieressä kaveri jolla sharkscopessa 15k pelattu sittaria ja voittoa yli 22k$. Siinä on vähä grindattu haha

Pelimoodissa voi hieroa perusteita ja sitä että peruspäätökset tulee takaraivosta grindatessa. Itse koin ehkä saavani enemmän hyötyä käsihistorian tutkailusta, pikkuhiljaa oppi laittamaan vakkarivihut tietylle rangelle ja alussa oli iso hyöty ihan että oppi ne perustilanteet niin alusta, bublesta kuin HU-tilanteestakin. Ja itsehän en edes ole ostanut koko softaa. Silloin kun sittareita ihan tosissaan tahkosin, niin pari kertaa tuli tuo kuukauden trial koettua (piti formatoida kovo muutenkin niin samalla sai kätevästi toisen 30 päivän trialin) ja siltä ajalta sittareita jotain 5000 luokkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rupesin tässä kelaileen jos laittais taas vaihteeks pari kymppiä nettipokeriin ajankuluks jossain vaihees. Viimeks 20e->35e->0e vitutuspäissään muutaman bad beatin jälkee kusasin kaiken. Onko tolla pokerihuoneella muuten rehellinen toi korttitsydeemi vai tuleeko siellä tavallista enemmän jotai kuvakorttia tai muuta? Itse kun en oo ottanu selvää, toivottavasti joku tietää :)

Monarkieh sanoi:
Onko tolla pokerihuoneella muuten rehellinen toi korttitsydeemi vai tuleeko siellä tavallista enemmän jotai kuvakorttia tai muuta? Itse kun en oo ottanu selvää, toivottavasti joku tietää :)
Eiköhän nuo pokerisaittien sekoitusalgoritmit ole suurinpiirtein kunnossa nykyään. Lähivuosien yleiset pokeriskandaalit ovat liittyneet superkäyttäjiin jotka näkivät ihmisten kortit (Absolute Poker) tai Ultimate Betillä tapahtuneeseen softabugiin missä Phil Hellmuth voitti potin huonommalla kädellä. Myös Pokerstarsilta on löytynyt samaan pussiin pelanneita (ns. collusion) pelaajia DoN-sittareista, mutta näillä ei ollut softan laadun kanssa mitään tekemistä.

rupesin tässä kelaileen jos laittais taas vaihteeks pari kymppiä nettipokeriin ajankuluks jossain vaihees. Viimeks 20e->35e->0e vitutuspäissään muutaman bad beatin jälkee kusasin kaiken. Onko tolla pokerihuoneella muuten rehellinen toi korttitsydeemi vai tuleeko siellä tavallista enemmän jotai kuvakorttia tai muuta? Itse kun en oo ottanu selvää, toivottavasti joku tietää :)

Kyllä ne yhtä rehellisiä joka paikassa on, juurikin noita Arzzkan sanomia poikkeuksia lukuunottamatta. Jos miettii että firmahan ei hyödy edes huijaamisesta mitään, kun tulot tulevat "jakajana" olemisesta, niin miksi siis huijata? Tuloksena on lähinnä maineen menetys ja pian 0 asiakasta.

Voisin myös vähän leijua päivän hupipeleillä, 28€ pokeriin ja joku 5h omahaa (PL50) sekä nl hold emia (NL50) lähinnä 80% HU ja loput shorttia ja nyt kasassa ~280€. Vois tällä kertaa nostella suosiolla voitot pihalle eikä aloittaa mitään taivaisiin kurkottelua.

Sain vihulta maksun :) Oli muuten aika huono maksu, mulla olisi voinut olla flopin jälkeen setti , kaksi paria, kärkipari, taskussa korkeampi pari, Ässä hai, värin veto, suoran veto. :hyvä: Joten sen 5 pohjapari, ei ollut hyvä maksu, no hyvä mulle.

87358683.jpg
33604434.jpg

89580570.jpg
23574018.jpg

64468767.jpg
74711676.jp

74711676.jpg

Sain vihulta maksun :) Oli muuten aika huono maksu, mulla olisi voinut olla flopin jälkeen setti , kaksi paria, kärkipari, taskussa korkeampi pari, Ässä hai, värin veto, suoran veto. :hyvä: Joten sen 5 pohjapari, ei ollut hyvä maksu, no hyvä mulle.
Siis, millä winratella sinä pelaat näitä pelejä, vai tahallaanko röllität tälläisiä käsiä? Tuohon on niin päin ruskeaa pelattu kuin voi olla molemmilta.

Ihan hirveää. Sun maksu oli jo helvetin huono flopilla. Tajuatko että vihullakin olisi voinut olla flopin jälkeen noi samat? Silti sun mielestä kymppipari 8 kikkerillä on rautaa.

Ihan hirveää. Sun maksu oli jo helvetin huono flopilla. Tajuatko että vihullakin olisi voinut olla flopin jälkeen noi samat? Silti sun mielestä kymppipari 8 kikkerillä on rautaa.

vihu löi ennen floppia 1.2$, flopissa vain! 1.4$ lisää, joten päättelin että ei sillä mitään rautaa voi olla. Se varmaan laittoi mut värin haulle, ja yritti päihittää parilla.

Noniin.
Edessä on piiitkä sairasloma (sahasin sormen poikki sirkkelillä) ja aika käy melko tylsäksi kotona kun ei ole mitään tekemistä. Joten ajattelin että jos sitä rupeaisi pelamaan pokeria netin kautta.
Kavereitten kanssa olen melko paljon livenä pelannut, joten perusasiat on melko hyvin hallussa. Mutta netin kautta en ole koskaan pelannut ja kaipaisin nyt jotain vinkkejä että mistä ja miten kannattaisi aloittaa.
Mieluiten käyttäisin sellaista sivua missä ohjelma on suomenkielinen.
On niin monta sivua täässä topicissa että en jaksa kaikkia selata. Joten jos joku viitsii jotain pieniä vinkkejä antaa niin olisin kiitollinen.

^Toivottavasti ei hiirisormi mennyt kuitenkaan :o ?

Pokerstars on hyvä aloittelijalle, pelejä löytyy 0,01$ ylöspäin, eikä tarvitse huolehtia siitä että jäisi ilman rakebackejä, koska niitä ei sinne saa millään. Myöhemmin voi sitten katsoa jonkun saitin mistä saa rakebackin.

Se oli just hiirisormi joka meni...
Selailin vähän nettiä ja vastaan tuli sivusto nimeltään Everest poker. Rekisteröidyin ja kokeilin jotain ilmaispöytiä, en ole vielä mitään oikeaa rahaa siirtänyt. Onko tuo hyvä sivu vai kannattaako suosiolla kokeilla jotain muuta?
Mitä tarkoittaa rakeback?

Päädyin nyt lopulta pelaamaan paf:in sivulle. Oli ennestään paf:in pelitilillä rahaa niin oli helpoin tapa siirtä tuosta veikkaus tililtä rahaa sinne pokeritilille.
Ei tällä ainakaan vielä rikastu, mutta kivaa tämä on ja hyvin saa ajan kulumaan tätä pelaillessa.
Jos tässä haluaisi joskus pärjätä niin mitä kannattaisi "opiskella" että tietotaitoa saisi mahdollisimman paljon?

Kannattaisi ehkä ajatella näitä käsiä vähän pidemmässä juoksussa. Se ,että avaat T8s limppaamalla 6max pöydässä ja maksat korotuksen ilman positiota on kyllä -merkkistä peliä pitkällä aikavälillä vaikka nyt satuitkin tässä jaossa voittamaan. Ja tollaset kädet ilman positiota vaatii erittäin paljon taitoa pelata flopilla ja sen jälkeen hyvin. Ton kokosissa peleissä muutenkin turhaa pelata tälläisiä käsiä kun juuri kukaan ei sun tekemisiä seuraa.

Hyvin toimi ansoitus parissa pelissä, checkaamalla vain flopissa.:)
98970488.jpg

Oli hullu maksu muuten 77:lla kun pyödässä 3 isompaa korttia ja suuri lyönti.

Tässä mulla täyskäsi flopissa, joten checkaan vaan:D
67364958.jpg

Tässä löin ehkän turhan paljon turnilla, no se varmaan luuli että sain rouva parin, ja yritti mennä ohi värillä. Hyvä että tuli maksu. :)

58727253.jpg

(Sama tapahtuma vielä toisessa kuvassa)

Nyt oon pelannut sittareita hyvällä menestyksellä.

30181903.jpg

Ainoa missä tein suuren virheen oli viimeisin "Turbo 5$ Plo Double Up"

Johdin sitä mulla oli yli 4000 merkkiä ja toiseksi parhaalla 2000, kolmannella 1000, neljännellä 1000, viidennellä alle tuhat.
Olisi vaan pelata entistäkin passiivisemmin, eikä turhaa lähteä mukaan potteihin. Muuten oon tyytyväinen peliini.

Onko sulla Atletico mitään aavistusta paljonko olet hävinnyt pokerissa? :D

Ensimmäinen vuosi -150€
Toinen vuosi + 500€
Sitten livepokerissa -1600€ kuukaudessa, nyt en sitä enää pelaa.

Tän jälkeen voitin 400€, mutta hävisin 200€ takaisin, ja nyt voittanut 100€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom