Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen vähän sateliittiturneita, joitain käsiä:
http://www.pokerihanska.com/?h=301462937 makso 46o pf ja gutarilla flopilta, ok?

http://www.pokerihanska.com/?h=875950654 Kohtuu solidi kippi yliparilla ja fd:llä

http://www.pokerihanska.com/?h=565858150 ei ole mitään halpoja showdowneja, laita nyt pakkaan se hikinen parisi tai maksa huonolla vedolla. :|

http://www.pokerihanska.com/?h=495102860 It's a tarp11!1 :hellmuth:

Sitten perus käteiskäsi loppuun kilosesta:

SB: $423.25
BB: $2,397.00
UTG: $2,437.00
Hero (CO): $875.50
BTN: $1,000.00

SB posts SB $5.00, BB posts BB $10.00

Pre Flop: (pot: $15.00) Hero has T
heart.gif
A
heart.gif

fold, Hero raises to $25.00, fold, SB raises to $40.00, fold, Hero calls $15.00

Flop: ($90.00, 2 players) K
heart.gif
5
heart.gif
9
heart.gif

SB checks, Hero bets $60.00, SB raises to $120.00, Hero raises to $835.50 and is all-in, SB calls $263.25 and is all-in

Turn: ($856.50, 2 players) J
heart.gif

River: ($856.50, 2 players) 4
heart.gif

SB shows 8
club.gif
J
spade.gif
(Flush, King High)
Hero shows T
heart.gif
A
heart.gif
(Flush, Ace High)
Hero wins $853.50

Vähän paremmalle kädelle kuitenkin pistin :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks toi ihan täysin luotettava toi pokerstrategy.com, jossa luvataan siis viiskymppiä ilmasta rahaa. Sitä vaan mietin, et mite ne pystyy sitä tollee tarjoomaan?

^No se pitää kierrättää monta kymmentä kertaa ennenkuin sen voi nostaa, ne kuorii sen reikistä takasi ittelensä, ja voivat saada yhden pelaajan lisää "koukkuun".

Kumpaakohan peliä pitäis pelata. Omahaa?:

Vai no limit holdemia?

Huomatkaa punanen ev-käyrä.:jahas: Samplehan on mitätön mut vittu silti.:rolleyes:

Kannattaa istuu aina samaan pöytään jos mä pelaan omahaa ja haluutte helppoo rahaa. En näytä olevan omahassa mikään durrri, ivey tai pate...

^No se pitää kierrättää monta kymmentä kertaa ennenkuin sen voi nostaa, ne kuorii sen reikistä takasi ittelensä, ja voivat saada yhden pelaajan lisää "koukkuun".

Juu ton tiesinkin, ettei sitä sieltä mitenkää pois saa, mutta ettei mitään koiruuksia oo tossa? Eli en hävii mitään tossa, jos hankin ton?

On varmaan kysytty ennenkin, mutta kysytäänpä silti: mitä kirjoja suosittelisitte aloittelevalle nettipokerin pelaajalle? Texua on tullut parisen vuotta pelailtua harvakseltaan +-0 tuloksella nl25:ssa ja nl50:ssa ja nyt ois tarkotuksena opetella hommaa sen verran, että voisi pelata voitollista peliä micro-tasolla, niin että keskimäärin muutama huntti jäisi kuukaudessa käteen...

On varmaan kysytty ennenkin, mutta kysytäänpä silti: mitä kirjoja suosittelisitte aloittelevalle nettipokerin pelaajalle? Texua on tullut parisen vuotta pelailtua harvakseltaan +-0 tuloksella nl25:ssa ja nl50:ssa ja nyt ois tarkotuksena opetella hommaa sen verran, että voisi pelata voitollista peliä micro-tasolla, niin että keskimäärin muutama huntti jäisi kuukaudessa käteen...

http://www.gamblingsystem.biz/books/2p2NL6max.pdf

Tästä löytyy aikapaljon käytännöllistä tietoa mitkä pätee myös hyvin tuolla alemmilla tasoilla. Ja se holdem manager ohjelma kannattaa hommata vaikka pelaisi vähän vähemmänkin. Helpottaa elämää kummasti ja nostaa tulosta.

Ykskään kirja - ainakaan suomeks ole kirjotettu nimenomaa 6max peleistä. Sinällään on vähän turha lukee pokerikirjoja jotka on nimenomaa fulli texuun.(9/10 max) Suosittelen ostamaan tunnukset pokeriopetusvideo saitille. Suosittelen deucescrackediä, bluefirepoker(tosin helvetin kallis sign up feen takia ekan kuun) tai leggopoker - jolle muuten ostin viime yönä tunnukset. Yleensä ne on noin 20-30usd:tä joka on ihan naurettavan pieni hinta verrattuna siihen hyötyyn minkä verran noi kohentaa peliä.

Tuossa on linkkiä aluks:

http://forumserver.twoplustwo.com/7.../concept-week-schedule-table-contents-397190/

Tuolla toisessa threadissä kyseltiin paljonko pokerilla tienaa keskimäärin. Tuohon mahdotonta antaa vastausta, on niin paljon muuttujia:
pelaajan omataso, pelin koko jne. Oletetaa että henkilö x pelaa esim. nl10:iä(10euron sisäänosto pöytään=sisäänosto 100big blindia, blindit 5c ja 10c)

Kyseinen taso on oikeesti surkee. Kyseisellä tasolla on mahollista voittaa 10big blindia(käytän edempänä lyhennettä bb) per 100 kättä(eli 1 euron). Pelaaja pelaa short ringissä(6 max) 100 kättä tunnissa. Henkilö pelaa 3 tuntii illassa 5:tenä päivänä viikossa eli noin 15h viikossa.

eli voittaa näin ollen 15e pitkässä juoksussa. Mutta harva pelaa vaan yhtä pöytää kerralla. Ite henk. kohtasesti pelaan keskimäärin 4 pöytää kerralla. joten käsiä tuleekin nyt neljä kertaa enemmän. Eli tuotto on 60euroo viikossa. Eli omasta mielestä tommonen 150euron-200euroa lisätienestiä kuukaudessa on imo aika hyvin. Lisäks tuohon kaavaan tulee rakebackit+bonukset. Eli kyllä tuosta ihan hyvää pientä lisätienestiä tulee, vaikka kuinka JN ja kumppanit väittää. Mä saisin mun pikku siskon koulutettua biittamaan ton tason alle viikossa, joten niin ''vaikeeta'' se lisätienestien saaminen pokerista on.:rolleyes:

Edit. Toivottavasti kysyjä sic näkee tän. En viittiny tunkee tätä viestiä lisätienesti threadiin

Jos joku pokerin pelaaja näkee tän ja huomaa jonkun ajatuskatkoksen tai muuten vaan on selkee laskuvirhe, pliis korjatkaa. väsyttää ja oon surkee matematiikassa.

Tasohan noissa pikkutasoissa on kyllä aivan surkea, mutta rakekin on sitten suhteessa huomattavasi kovempi. Tämä toki sitten sivustosta riippuen, joissain on minimipotti mitä ennen rakea ei lähde.

Miten kannattais pokerin opettelu alottaa? Oon pelaillu aikasemmin, mutta perstuntumalla on lähinnä menty eikä mistään teoriapuolesta ole ollu pahemmin tietoa, joten miten kannattais teorian opettelu alottaa? No-limit texasia pelaan.

Miten kannattais pokerin opettelu alottaa? Oon pelaillu aikasemmin, mutta perstuntumalla on lähinnä menty eikä mistään teoriapuolesta ole ollu pahemmin tietoa, joten miten kannattais teorian opettelu alottaa? No-limit texasia pelaan.

No joku kirja nyt alkuun on ihan hyvä, en kyllä osaa suositella mitään erityisen hyvää. Itse olen lähinnä itseoppinut, tai yhden kirjan luin ja sen jälkeen avautui ihan uudet näkemykset pokerin suhteen. En muista sen kirjan nimeä, mutta luulen että valtaosassa kirjoista oppii sen perusidean. Nykyään internetistä löytyy myös ihan päteviä oppaita parantamaan omaa peliä, mutta ehkä netistä löytyvään inffoon kannattaa usein suhtautua varauksella.

www.deucescracked.com

Paras opetussaitti koskaan. Todella arvostettu paikka, todella halpa kuukaus maksu ja loistavat videot. Jos ei oo 30dollarin väärti, mä annan sulle takasin tuon 30 dolalrii:) Ja ei, ei oo mitään rahallisia intressejä dc:n kanssa. Normikäyttäjä kuten kuka tahansa muukin.

EDIT: mikäli siis käteispöytää pelaat.

No joku kirja nyt alkuun on ihan hyvä, en kyllä osaa suositella mitään erityisen hyvää. Itse olen lähinnä itseoppinut, tai yhden kirjan luin ja sen jälkeen avautui ihan uudet näkemykset pokerin suhteen. En muista sen kirjan nimeä, mutta luulen että valtaosassa kirjoista oppii sen perusidean. Nykyään internetistä löytyy myös ihan päteviä oppaita parantamaan omaa peliä, mutta ehkä netistä löytyvään inffoon kannattaa usein suhtautua varauksella.

Kannattaa 2+2 foorumia lueskella ja linkkejä mitä minä ja snatch pistettiin pari postia sitten. Kirjoja en suosittele(vaikka oon lukenu jokaikisen suomeks käännetyn pokeri kirjan koskaa) mikäli käteispeliä pelaa. Jos turnauksia homma ok. Syy tähän on, että 99 prosenttii porukasta pelaa shorttia ja kirjat on 99% tapauksista kirjotettu fulli pöytiä varten. Short ja full pöydät on kun yö ja päivä. Pakko pelata löysempää ja muutenkin peli on reippaasti aggressiivisempaa shortissa.

Ykskään kirja - ainakaan suomeks ole kirjotettu nimenomaa 6max peleistä. Sinällään on vähän turha lukee pokerikirjoja jotka on nimenomaa fulli texuun.(9/10 max) Suosittelen ostamaan tunnukset pokeriopetusvideo saitille. Suosittelen deucescrackediä, bluefirepoker(tosin helvetin kallis sign up feen takia ekan kuun) tai leggopoker - jolle muuten ostin viime yönä tunnukset. Yleensä ne on noin 20-30usd:tä joka on ihan naurettavan pieni hinta verrattuna siihen hyötyyn minkä verran noi kohentaa peliä.

Tuossa on linkkiä aluks:

http://forumserver.twoplustwo.com/7.../concept-week-schedule-table-contents-397190/

Tässä on yks kirja, mutta ei tämäkään suomeksi, kirjoittajana itse Harrington:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/1880685493/ref=pd_luc_sim_02_03

Siitä en tiedä onko tuo hyvä vai ei.

Nyt ku on 3kk saikkuu nii oon kelannu et vois vähä niiku duunina yrittää pelailla pokerii. Mietin aina ennen ku pelaan että paljonko pelaan ja paljo on varaa hävitä jne. ja tällä kertaa pidän noista säännöistäni kiinni. Itsekurista aina ollu kiinni toi.

73573650.jpg
94746440.jpg
30833696.jpg
88419715.jpg
31995659.jpg
78589262.jpg
28240150.jpg
56816658.jpg

Kävi huono tuuri, kolme kuningasta tossa flopissa mahdollisuudet väriä vastaan 30%.
Mullahan ei ollut valmista väriä, mutta sitä vihu ei voinut tietää.

Ehkä laittoi mut värin vedolle, jossa mahdollisuudet 50%, mutta mulla vielä rouvalla suoran veto, joten mahdollisuudet 60%.
Ensiksi hyvää tuuria turnilla, ja sitten riverillä todella huonoa tuuria.

Kävi huono tuuri, kolme kuningasta tossa flopissa mahdollisuudet väriä vastaan 30%.
Mullahan ei ollut valmista väriä, mutta sitä vihu ei voinut tietää.

Ehkä laittoi mut värin vedolle, jossa mahdollisuudet 50%, mutta mulla vielä rouvalla suoran veto, joten mahdollisuudet 60%.
Ensiksi hyvää tuuria turnilla, ja sitten riverillä todella huonoa tuuria.

Sulla oli 35% flopilla, ei 50 saati 60%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom