Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kävi huono tuuri, kolme kuningasta tossa flopissa mahdollisuudet väriä vastaan 30%.
Mullahan ei ollut valmista väriä, mutta sitä vihu ei voinut tietää.

Niin mitä kättä sä tossa oikeestaan esität? Jos sulla olis kädessä AQss tai ATss saletti värillä ja värisuoran vedolla niin pelaisitko sen check raisemalla all inn? Tuskin! Tai vaihtoehtoisesti kädessä JJ? Pienemmissä pöydissä näkee hyvin usein noita yli betsejä vedoilla ja sillon kun maksu tulee niin lähes aina jäljessä. Olis se varmaan AK:n tohon betsiin foldannu ja kaikki muut kädet paitsi JJ ja KK ja toki jos siellä valmis väri niin maksu olis tullut. Mutta siis mun mielestä tollaset peliliikkeet tuottaa tapiota pitkässä juoksussa koska lähes aina maksun tullessa sä olet jäljessä. Tietysti jos vastustaja on täys fisu niin voihan siellä olla mitä vaan mutta harvemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin mitä kättä sä tossa oikeestaan esität?

Väriä esitin tässä.
Kyllä tossa pyödässä fisujakin oli, esimerkkinä keskipari kiinni, ja matala värin veto.
53804584.jpg
63038666.jpg

13368874.jpg
83236077.jpg

31410935.jpg
88818077.jpg

Atletico, näyttäis se sunkin peli olevan suht fisumaista :D

Eilen onnistuin taas kerran bublettamaan yhden liveturnauksen, tällä kertaa portugaliin. Taiskin sitten olla jo viides vuoden sisällä...

Väriä esitin tässä.
Kyllä tossa pyödässä fisujakin oli, esimerkkinä keskipari kiinni, ja matala värin veto.

Tuo atlético, jos vielä hirveästi postailet noita käsiä, niin voisit käyttää jotain käsikonvertteria tms. Ei muuten, mutta mulla selain jättää joitakin kuvia näkymättä ja muutenkin nuo konvertoidut kädet ovat paljon selkeämpiä verrattuna noihin kuvaryppäisiin.

Miten kannattais pokerin opettelu alottaa? Oon pelaillu aikasemmin, mutta perstuntumalla on lähinnä menty eikä mistään teoriapuolesta ole ollu pahemmin tietoa, joten miten kannattais teorian opettelu alottaa? No-limit texasia pelaan.
Jos nuo on lähtökohdat niin kannattaa kokeilla pot-limit omahaa.. Teksussa on paljon pelejä mut perus kyyliä on liikaa.

lyöt 1,43usd:een pottiin huikeet 33c yms. kamalaa. K7o minireissu pre fllop. Yäk.

No toi oli tossa vaiheessa enää tota yhtä pelaajaa vastaan. Joten kun tiesin ton pelityylin, että pelasi loppuun asti usein parilla tai välillä pelkällä ilmalla, niin toi oli mielestäni ihan oikea lyönti. Osasin odottaa sieltä potin ryöstö yritystä isommalla lyönnillä. Jos olisin lyönyt potin tai enemmän olisi voinut kipata.

Pitäs oppia et viimosena ennen rahasijoi ei pidä lähtee pelaa ees ässillä. Sitä putoo viimesenä kuitenki vaikka flopista iskis värisuora.

Teretulemast pelailee sng:ta. Punanen käyrä ev(expected value=odotusarvo) mitä olis pitäny, mutta huippu runi ku mulla on, niin euron turneet on tukevasti miinuksella. 55eurosta pitäis kasvatella summaan x. pelikassa. 50 biniä alotus tasolle.

Hyvin alkanu.:hyvä: Saa nähhä riittääkö 50 biniä.

Kuka oikeesti jaksaa takoa parisataa sittaria jonkun kälysen 18 dollarin takia?

Sama se on näissä kun "aloittelijoille" aina jauhetaan, että pelaa jotain mikrotasoa joka on lasten leikkiä biitata. Ehkä onkin, mutta kukaan ei jaksa semmosta nappikauppaa toteuttaa pidemmän päälle. Jos taas haluaa pelata isompaa, jossa ois jotain järkeekin, niin tarvii helvetisti alkupääomaa.

Sama se on näissä kun "aloittelijoille" aina jauhetaan, että pelaa jotain mikrotasoa joka on lasten leikkiä biitata. Ehkä onkin, mutta kukaan ei jaksa semmosta nappikauppaa toteuttaa pidemmän päälle. Jos taas haluaa pelata isompaa, jossa ois jotain järkeekin, niin tarvii helvetisti alkupääomaa.

Sitä kutstaan grindaamiseks. Ihan hyvä että on kaikki-mulle-nyt-heti-asenne.

Kuten boku87:n sittarien pelaaminen on nappikauppaa. Teki 100usd:stä 10 00usd + sivuvedot eli noin 90 000 dollarii, kahessa viikossa sama jätkä teki alle vuodessa 5 dollarista 100 000dollariin.
http://10kpropbet.blogspot.com/2009/03/it-begins.html

Pari sataa sittarii pelaa viikossa mun tahdilla koska mä oon niiin tanan laiska. Jos tästä saisin itteeni niskasta kiinni, niin tuon tuplais.

Tuossa suomalaisen haaste.
http://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=5290

Nii ja siis vastaukseks: ihan omaks iloks on kiva haastaa ittesä.

No siitähän sitä alkupääomaa tulee kun grindaa noista pikkupeleistä ylöspäin.

...

Paljon on pelissä parannettavaa. Ihmettelet kun vihu ei heitä kärkisettiä pakkaan flopilla vaikka kaikki ois samaa maata? Vaikka sulla olis se väri, niin vihulla on yhä 10 outtia tulla ohi ja kaikkea muuta johdetaan kirkkaasti. Kakkoskädessäkin vihulla on pelkkää kärkiparia vastaan parhaillaan 14 outtia eli todellakin hyvä peli. Tällä kertaa sulla oli 2 paria, mutta tuskin tuolla tasolla mitään AK-KQ koskaan pakkaan heitetään, tuskin melkein mitään kärkiparia. Analysoi niitä käsiäsi myös pelin ohessa niin pelikin kehittyy, muuten se jää pelkäksi mekaaniseksi jauhamiseksi ja kaikki tappiot laitetaan sen piikkiin kun "vihut on niin paskoja että vetää ohi".

vihu ei heitä kärkisettiä pakkaan flopilla vaikka kaikki ois samaa maata? Vaikka sulla olis se väri, niin vihulla on yhä 10 outtia tulla ohi ja kaikkea muuta johdetaan kirkkaasti.

Oon pelannut vastaavan käden toisin päin, eli itsellä sett, ja oon korottanut, josta toinen on reraise värillä, siinä värin puolesta 70-30, joten sen jälkeen näytti tyhmältä.
Ja väri sen pitikin.

Joten tästä oon oppinut itse kippaamaan sett, jos väri on pöydässä.

Oon pelannut vastaavan käden toisin päin, eli itsellä sett, ja oon korottanut, josta toinen on reraise värillä, siinä värin puolesta 70-30, joten sen jälkeen näytti tyhmältä.
Ja väri sen pitikin.

Joten tästä oon oppinut itse kippaamaan sett, jos väri on pöydässä.

Jos flopilla kipataan jo setti, niin olisikohan se peli "hieman" liian tiukkaa kuitenkin.. Luovutat samalla pelin jokaista pienempää settiä, suoran vetoja, kaksia pareja ja pelkkiä värin vetoja vastaan. Tollaisia kippejä ei tee edes ammattilaiset missään tilanteissa, vaikka kyllä sielläkin välillä valmis väri on vastassa.

Jos flopilla kipataan jo setti, niin olisikohan se peli "hieman" liian tiukkaa kuitenkin.. Luovutat samalla pelin jokaista pienempää settiä, suoran vetoja, kaksia pareja ja pelkkiä värin vetoja vastaan. Tollaisia kippejä ei tee edes ammattilaiset missään tilanteissa, vaikka kyllä sielläkin välillä valmis väri on vastassa.

Eihän siellä mitään kaksia pareja oo, eksä lukenu et atletico on hei PELANNU TON KÄDEN TOISIN PÄIN ja siellä oli valmis väri.

Hyvin opittu, pidä toi :D

"Joten tästä oon oppinut itse kippaamaan sett, jos väri on pöydässä."

Eilen pelasin 20 sittarii, en voittanu yhtä ainutta flippiä tai minkäänlaista all in tilannetta; ei väliä oltiinko 80-20 eellä vai 50-50 tilanteessa, hävittiin kaikki. Tän päivän saldo tähän mennessä; kaikki sittarit jotka oon pelannu oon voittanu. Roi vaatimattomat 263,6%. (noin 3-4)

SICK!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom