Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa atletico. Melkein suosittelen lähtemään jo isompiin pöytiin kokeileen, kyllä taitaa olla sun vihut aika kujalla. :puntti:

Livepokerissa en ole hyvä, ja mukana oli rutkasti epäonnea.
Ihan pelikäsiä hävisin siellä:
Mulla suora 10 - Ässään, toisella täyskäsi.
Panostusta värin haulle, kun flopissa kaksi samaa maata. Ei osunut.
JJ mulla taskussa, toisella pelaajalla 77 taskussa, ja panostin flopissa, ja turnissa kun ei ylikortteja, toinen maksoi, ja sai riverillä osumaan kolmannen 7.
Näitä tapahtuu varmasti kaikille, ei voi välttää.

Omahassa voitin yhden käden jossa mulla neloset, sain siitä n 700€. Mutta yhden käden foldasin missä mulla oli suoran veto auki molempiin päihin, mutta kun pöydässä kaksi samaa maata niin foldasin, kun oli tullut sen verran korotuksia. Ton jos olisin pelannut loppuun niin olisin osunut ja potti olisi ollut 1200€.
Pieniä päätöksiä, mutta ratkaisevia.

Äskön vähän isompaa sittaria ja voitto:)

17205548.jpg

Vihu korotti all in ennen floppia (2, 7 lla) :jahas:

22866019.jpg

Tuurilla meni tosta ohi, ja tipuin tästä 50$ double or nothingista, sinne meni se 100$.

Onneksi mulla kävi myöhemmin hyvä tuuri käteispyödässä. :rolleyes:

83243458.jpg

Nyt oli tuuria :hyvä:

Menin headsuppin sittariin 5.50$, toinen istuu ulkona joten korotan joka kädessä, sama jatkuu koko pelin ajan.
Tarkistan aulan ja onnekseni löydän saman rekisteröityneen myös 11$ headsuppiin, joten sinne ilmanmuuta mukaan.
Täällä sama toimii. Ei tarvinnut pelata kummaskaan yhtään, korotti vaan ja odotti että toiselta loppuu merkit.

Nyt oli tuuria :hyvä:

Menin headsuppin sittariin 5.50$, toinen istuu ulkona joten korotan joka kädessä, sama jatkuu koko pelin ajan.
Tarkistan aulan ja onnekseni löydän saman rekisteröityneen myös 11$ headsuppiin, joten sinne ilmanmuuta mukaan.
Täällä sama toimii. Ei tarvinnut pelata kummaskaan yhtään, korotti vaan ja odotti että toiselta loppuu merkit.

Mihin ajattelit voitot käyttää?

Perhana, menee pelit ihan päin mäntyä ku ei oo oikein motivaatiota ja aika cold deck ollu. Varmaa joku 600e kuoppa tälle kuulle, onneks viime kk meni reippaasti plussalle. Vaihdoin toiseks verkoks BOSSin mutta en saa Holdem Manageria pelittään HU enkä short sng pöydissä, mtt pöydissä taas toimii. Mistähän vois johtua, onko kellää vastaavaa onkelmaa ollu?

Nyt meni hyvin vaihteeksi. :rolleyes:
1750$ Takuu-turnauksessa, jossa 217 pelaajaa mukana.
Johdin aina siitä asti kun oli 100 pelaajaa jäljellä, siihen asti kun oli 20 pelaajaa.

Hyviä rahoja oli tarjolla:
1. 548.64$
2. 365.76$
3. 182.88$
4. 142.24$
5. 121.92$
6. 101.60$
7. 81.28$
8. 60.96$
9. 40.64$
10. 30.48$
11-20. 20.32$

44163750.jpg

Tulin toiseksi ja sain 365$:rolleyes:
Tiukkaa oli kun menin finaalipöytään olin johdossa toisen pelaajan kanssa, muut selvästi kauempana.
Mutta kun oli 6 pelaajaa jäljellä tipuin viimeiseksi, mutta pelasin tiukasti ja sain käännettyä vielä uudestaan tilanteen.
Headsup tilanteessa mulla peräkkäin QQ ja KK, huonoa tuuria kun toisella ei ollut mitään silloin niin ei maksanut.
Viimeinen käsi oli kanssa paha. Toinen korotti 35000, josta maksoin, floppiin A79, josta lyön suoraan all in, toinen miettii pitkään ja maksaa kuin maksaakin JJ:llä, mulla oli vaan K8, eikä osunut. No täytyy olla tyytyväinen tähän jo.:)

mielenkiintoinen yö takana, deposin illalla 50e saikulla kun olen niin ajattelin että voisin pelata jonkun turnauksen vaikka koko yön. hyviä turnauksia ei mielestäni löytynyt joten päädyin pelaamaan käteispeliä. 6h myöhemmin lähti kotiutukseen 800e, tilille jäi vielä reilu 100e, gotta love 5card omaha :)

lol, miten naurettavat pelimäärät ollu, mutta graaffit on ihan ok.

+ 180e turnaus rahastukset

Teretulemast pelailee sng:ta. Punanen käyrä ev(expected value=odotusarvo) mitä olis pitäny, mutta huippu runi ku mulla on, niin euron turneet on tukevasti miinuksella. 55eurosta pitäis kasvatella summaan x. pelikassa. 50 biniä alotus tasolle.

Hyvin alkanu.:hyvä: Saa nähhä riittääkö 50 biniä.

No näköjää riitti.

Jos joku ei ole vielä käyttänyt hyväkseen pokerstrategyn ilmaista $50+$100 pääomaa niin kannattaa ehdottomasti käyttää. Eli Pokerstrategy tarjoaa uusille pelaajille alkupääoman ja hyvän oppaan jonka avulla pelaat voitollista peliä. Sivusto ei vaadi mitään talletuksia tai muutakaan. Kannattaa tutustua. Itsekin tuolla aloitin ja vähän jo edistynytkin pelissä.

Pokerisoftista voin suositella poker trackeria. Itsellä on tuo käytössä ja todella monipuolinen ja helppokäyttöinen.

aikojen takaa otettu lainaus, vielläkin tuolla saa tuon 50$ alotusrahan. voiko sitä tallettaa ollenkaan tilille (heti), pitääkö kauan pelata tai ylittää joku summa esim. 200$ että talletukset saa omalle pankkitilille? onko tuo oikeaa rahaa jota voi käyttää pelaamiseen? tuntuupa hullulta jos on...

On oikeaa rahaa, mutta ei saa suoraan siirrettyä pois pelitililtä. Pitää jokusen kerran kierrättää, en tiedä montako kertaa.

aikojen takaa otettu lainaus, vielläkin tuolla saa tuon 50$ alotusrahan. voiko sitä tallettaa ollenkaan tilille (heti), pitääkö kauan pelata tai ylittää joku summa esim. 200$ että talletukset saa omalle pankkitilille? onko tuo oikeaa rahaa jota voi käyttää pelaamiseen? tuntuupa hullulta jos on...
Jotta saat pitää tuon 50 $ sun pitää ansaita tietty määrä pelaajapisteitä. Kun olet saavuttanut tarpeeksi pelaajapisteitä olet tuottanut talolle rakea yli 50 $. Ei siinä talo tappiolle jää.

Pahoittelen jos asiaa on jo laajemmin kasitelty, mutta kun en jaksa lukea ketjua lapi.

Eli haluasin suosituksia pokerikirjallisuudesta. Pelimuotona NL holdem, pelaan seka kateispeleja etta turnauksia, ja kokemusta ei mitenkaan valtavan paljon ole.

Pahoittelen jos asiaa on jo laajemmin kasitelty, mutta kun en jaksa lukea ketjua lapi.

Eli haluasin suosituksia pokerikirjallisuudesta. Pelimuotona NL holdem, pelaan seka kateispeleja etta turnauksia, ja kokemusta ei mitenkaan valtavan paljon ole.

Melkeinpä unohtaisin nuo kirjojen lukemiset. Tämän päivän peleihin ei oikein mitään erittäin hyvää ole tarjolla.

Näillä pääset hyvin alkuun
http://www.gamblingsystem.biz/books/2p2NL6max.pdf
http://www.deucescracked.com/

Tuli käytyä vähän haistelemassa vegasissa pokeria. 2 viikkoa kun pelaa imbesillien kanssa korttia ja jää vajaa 2k pakkaselle niin kyllähän sitä vitutti :D

Ah ku suomeen tuli niin oli puolet tosta jo noustu muutaman tunnin nettigrindillä. Vitun vegas, siinä on pokerielämykset kovilla kun pöytäpooli ei biittaisi edes koulutettua apinalaumaa.

Miten ihmeessä sä Mikasa jaksat pelata noita 4$ pöytiä? Sinänsä täytyy nostaa hattua kun siellä ilmeisesti voittoa ihan hyvin tasoon nähden teet.

Tällä hetkellä tilanne on se, ettei oo muuta rahanlähdettä. Siihen sisältyy se että säännölliset kotiutukset, eikä pääse nostaa tasoa. Toisekseen, mulla ei oo 30-100 biniä isompaan. Puhun omahasta, siihen vaatii sen +30 biniä. 10 bin sessiossa up and down on helvetin stressaavaa..

Onneks oon sellasessa asemassa että pystyy elättämään ittesä pokerilla varsinkaan kun ei vuokraa tarvii maksaa...Seuraava kysymys lieneekin, miks et mee töihin? syy on; oon sairaslomalla. Kelalla kestäny vasta 6 viikkoo päätöksen teot..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom