toimiiko armed assault vistalla??
Toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toimiiko armed assault vistalla??
Ihan osista koottu kone on, mutta kun nuo äänikortin ajurit ovat jo nyt mallia ikuinen Beta, joten vähän jänskättää :DItse arvailen että jos on joku valmiskone (Dell, asus etc..) niin silloin voipi olla ajurien kanssa ongelmia jos nyt päivittää tuolla.. Tutuilla joilla on niinsanottuja pakettikoneita on muutenkin häröjä koneissa..
Itse kun olen aina oman koneeni koonnut palasista niin olen mielestäni selvinnyt vähillä ongelmilla..
Tai no jos on jotain vanhempia koneen osia niin silloinkin voi tulla seinä vastaan..
Ja tapauskohtaistahan Vistan (tai muun käyttiksen) toimivuus on..
No sais se WIN-7-versio sitte tulla ajallaan kun tähänkin kyllästyy ajan kuluessa.. :D
Jotkut pelit/ohjelmat (esim. Soldat) toimivat, kun Compatibility-valikosta valitsee kohdan Run as Administrator ja pistää ohjelman toimimaan vaikka Windows XP:nä samasta valikosta.Vistaa nyt noin kuukausi takana ja itse ohjelma on toiminut koko ajan kaatumatta ja kakimatta. Pidän myös Vistan ulkonäöstä XP:tä enemmän. Ainoa järjetön vitutuksen aihe on, ettei PES6 toimi ongelmitta: saa nauttia joko vsync-herkusta tai vaihtoehtoisesti vain yhden ohjaimen tuesta. Että jos joku saa Vistassa soccerin toimimaan niin kertokoon mullekin. Dual bootti -sivustot on olleet viime päivinä tuliketussa googletettavina... Miten se Konami on onnistunut ryssimään sen 2008:n pelattavuudenkin, prkl! :curs:
Kertokaas AutoCADin käyttäjät, jotka ootte jo siirtyny Vista-aikaan että onko ollu ongelmia? Olis tässä uus kone kohta hankinnassa ja ois kiva kuulla onko vaikeuksia tiedossa kun tulee tuota 3D:täkin väännettyä.. En vaihtais XP:tä jos ei ois pakko, ei oo ollu cad-suunnittelussa ikinä mitään ongelmia. Eikä kyllä mitään muitakaan XP:n kanssa.
Myös Vertexin käyttäjiltä kommentteja Vistan suhteen, onko tökkiny?
Ainakin 2006 on toiminut minun käytössä. Jotain rukseja piti Properties:sta raksia ennen kuin suostu vista aukasemaan mutta muuten toimii. Niin ja joku opiskelijalisenssi versio itsellä mutta liekkö sillä mitään käytännön merkitystä.
Kuinka tehokkaalla koneella (näyttis) pyörittelet? Kun tuota Vistaa sanottu paikotellen tahmeaksi niin mitenkähän sillä onnistuu isojenkin 3D- kuvien käsittely..
Nyt kun SP1 lähestyy niin itselläkin on vihdoin harkinnassa Vistan asentaminen. Mulle on itseasiassa jo tulossa Vista Ultimate 64bit, mutta en ole vielä päättänyt, että asennanko uuteen kokoonpanoon sen, XP Pron vai molemmat.