Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Joulu, tuo vuoden ankein aika.

Innolla odotan tulevaisuutta kun voin viettää tämän jakson ulkomailla.

Tosta kun vetää kalat ym hetulaan, niin saattaa unipaine voittaa juomishalut 😂 On tossa kyllä lasissa viiniä odottelemassa, mut ei oo puoleen tuntiin jaksanu kättä ojentaa
Kieltämättä vatsa on turhan täynnä oluen juomista ajatellen, mutta ainahan sitä voi ottaa myös teräviä. Konjakin jälkeen Fernet Brancaa ruuansulatusta edistämään.

Minä olen muutama vuosikymmen sitten luopunut kaikista "pakollisista" joulunviettotavoista. Ei pakkoruokia eikä -toimintaa. Tänään olen syönyt hieman savustettua lohta lisukkeiden kera ja herkuksi pikkuisen porkkanakakkua ja riisisuklaata. On kynttilöitä ja joulukukkia. Olen lukenut kirjaa ja katsonut yhden dokumenttielokuvan. Kuunnellut sekä Piporadiota että muuta jouluista musiikkia. Kirkolla kävisin, mutta ei ole julkista liikennettä.

Joku vuosi jouluttaa enempi ja sitten vähempi. Sen mukaan menen.

Kahta tapaa kyllä noudatan: kynttilä mummon ja ukin haudalle ja tapaninpäivänä syön pizzaa. Saas nähdä, kuinka onnistuu nyt, kun suolisto on sanonut yhteistyösopimuksen irti.

Ei pakkoruokia eikä -toimintaa.

Jouluruoat syötiin tänään paremman ravintolan valmiista pöydästä eli vaivaa ei nähty tippaakaan, valikoima oli parempi kuin kotona saisi mitenkään järkevästi aikaiseksi ja mitään laatikkojen rääppeitä ei syödä väkisin päiväkausia. Oli aivan loistava ratkaisu.

Kieltämättä vatsa on turhan täynnä oluen juomista ajatellen, mutta ainahan sitä voi ottaa myös teräviä. Konjakin jälkeen Fernet Brancaa ruuansulatusta edistämään.
Sammu iteltä jo valot tunniksi pariksi, kun syötiin ja kurlasin siinä vähän tuota Rieslingiä.

Suunnitelma oli kyllä jatkaa kevyttä maistelua kotona, mutta nyt saattaa vaan ruoka ja viltti + sohva voittaa..

Kohta aletaan juomaan.
Nice 👍

Compress_20241224_185133_3550.webp

2 viinipulloa ja yhden merinovillaisen kerraston uusi omistaja täältä kuittaa notta meillä on siirretty jo keksit ja juustot pöytään eli luultavasti n. 2h päästä nukkumassa.

#netflixandchill niinku oikeesti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom