- Ikä
- 38
Söpöily pois! ;)Mike sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Söpöily pois! ;)Mike sanoi:
Paholainen sanoi:Ja hikinen, kovaa treenaava läski rumat vaatteet päällä tunnetusti houkuttelee likkoja kun hunaja kärpäsiä :D
Heikko sanoi:Olenko ainoa jolla yleensä treenaillessa sosiaaliset kyvyt romahtavat totaalisesti? Jos joku kysyy jotain vähänkin odottamatonta niiden perinteisten "lopetitko tässä" jne. kysymysten sijaan, niin pasmat menee totaalisen sekaisin ja ensinnäkin toisen sanoman ymmärtää ensin väärin ja sen jälkeen asiaansa ei saa millään selkeästi ilmaistua. Mikä lie.
Multa kun tulisi joku foksy leidi kysymään jotain tyyliin "Hei, sä ootsä vapaa? Voisko sulle vaikka soittaa joskus?" niin vastaus olisi tod.näk. jotain "Mitä, vapaa tanko? Ei täs kauaa mee... eiku sori, siis tää on yks erikoisliike mut on mul perjantaina vielä kevyt normaalitreeni... siis?" -suuntaista
Heikko sanoi:Olenko ainoa jolla yleensä treenaillessa sosiaaliset kyvyt romahtavat totaalisesti? Jos joku kysyy jotain vähänkin odottamatonta niiden perinteisten "lopetitko tässä" jne. kysymysten sijaan, niin pasmat menee totaalisen sekaisin ja ensinnäkin toisen sanoman ymmärtää ensin väärin ja sen jälkeen asiaansa ei saa millään selkeästi ilmaistua. Mikä lie.
Multa kun tulisi joku foksy leidi kysymään jotain tyyliin "Hei, sä ootsä vapaa? Voisko sulle vaikka soittaa joskus?" niin vastaus olisi tod.näk. jotain "Mitä, vapaa tanko? Ei täs kauaa mee... eiku sori, siis tää on yks erikoisliike mut on mul perjantaina vielä kevyt normaalitreeni... siis?" -suuntaista
naksu sanoi:No mä oon ainakin täydellinen zombie salilla. Usein jos joku kysyy jotain, niin oon ihan, että mitä helvettiä? Sitten pitää kelata pari sekuntia taaksepäin nauhaa ja miettiä mitä se sanoi. Vaikutan siis varmaan tosi fiksulta.
Salilla mulla on myös tapana kävellä ihan omissa ajatuksissa ja pariin otteeseen oon pitäessäni taukoa sarjasta vaan jääny tuijottamaan jotain läheisessä laitteessa sarjaa tekevää aivot poiskytkettynä. Yleensä oon kattonut jotain tekniikkaa tai jonkun kyynärpään muotoa yms. yhtä turhaa. Pari naista on joskus tainnut luulla, että olen katsonut niitä ihan muusta syystä. Tosiaan salilla ei tule ikinä katsottua naisten perään. Noteraan ne kyllä sitten treenin jälkeen, jos tulevat portaikossa vastaan... :D
Mitään en ole kyllä salilla ehdotellut. Yhdessä vaiheessa eräs tyttö jota olin katellut sarjojen välissä, kun teki oudosti ylätaljaa (ja pitkään), niin alkoi tulla aina juttelemaan mulle. En paljonkaan miettinyt asiaa, mutta se sitten lopetti tyystin mun moikkaamisen vähän ajan päästä. Mulla on vähän sellainen kutina, että se odotti multa jotain, mutta ei uskaltanut itse sanoa mitään.
naksu sanoi:Salilla mulla on myös tapana kävellä ihan omissa ajatuksissa...
Paukkurauta sanoi:Eipä oo pyydetty ei, mutta katseita peilin kautta oon joskus saanut. Kyllä se alkaa kieltämättä vähän huvittaa jos joku muija tuijottaa peilin kautta ja kun huomaan sen, niin se nolona yrittää kattoo jonnekin muualle. Olis salilla kyllä muutama tosi kissa, joita vois pyttää treffeille, jos olis vaan pokkaa...
Rin Tin Tin sanoi:vehjas liukui pitkin lattiaa aina kun vaihtoi suuntaa.
VelttoV sanoi:Karran yks tyttö sanoi "moi" ja hymyili, kun tulin salille. Mä ajattelin, että mitäs tuo yrittää ja en sanonut mitään takasin. Salille ollaan tultu treenaamaan! Kerran Yks tyttö katsoi mua kohti, kun karjaisin viimeisessä toistossa. Mitähän sekin yritti? Sellainen ahdistelu ei sovellu salille! Kaiken huiput oli, kun yksi nuorehko nainen oli lastensa kanssa salilla ja alkoi multa kyselemään kuntopyörää polkiessamme, että joko on joululahjat ostettu! Että olisiko pitänyt pukkia alkaa esittämään keppi ojossa... Ja vielä lapset oli kuulemassa. Puhui vielä aviomiehestään siinä, joten lähdin äkkiä meneen siitä, mua ei tollaiset kimppakivat kiinnosta.
VelttoV sanoi:Karran yks tyttö sanoi "moi" ja hymyili, kun tulin salille. Mä ajattelin, että mitäs tuo yrittää ja en sanonut mitään takasin. Salille ollaan tultu treenaamaan! Kerran Yks tyttö katsoi mua kohti, kun karjaisin viimeisessä toistossa. Mitähän sekin yritti? Sellainen ahdistelu ei sovellu salille! Kaiken huiput oli, kun yksi nuorehko nainen oli lastensa kanssa salilla ja alkoi multa kyselemään kuntopyörää polkiessamme, että joko on joululahjat ostettu! Että olisiko pitänyt pukkia alkaa esittämään keppi ojossa... Ja vielä lapset oli kuulemassa. Puhui vielä aviomiehestään siinä, joten lähdin äkkiä meneen siitä, mua ei tollaiset kimppakivat kiinnosta.
inflames sanoi:Kyllä.
Tasaiseen tahtiin tulee treffipyyntöjä. Joskus olen miettinyt pitäiskö lopettaa koko treenaaminen tyystin, kun ei yksinkertaisesti saa olla rauhassa. Kerrankin tein vatsoja rekkitangossa pääalaspäin roikkuen, niin eiköhän joku mallipimu ängennyt samaan tankoon roikkumaan. Siinä sitten oltiin vartti kuin lepakot, kunnes se kysyi sitten treffeille. Älytöntä!QUOTE]
Repesin... :lol2:
Mulla vähän sama juttu, rauhassa ei salilla saa olla naisilta hetkeäkään