Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pelkoa että minuakaan olisi kukaan pyytänyt salilla treffeille. En tosin pistäisi sitä ollenkaan pahakseni, kunhan kysyjä vain olisi nainen. Olen varsinkin treenatessani sen verran ruman näköinen(eikä muutenkaan ole kyllä kovin hurraamista ;) ), että välillä tuntuu ettei uskalleta edes kysyä, että voisiko tulla tekemään sarjaa välissä, kun olen jollain laitteella treenaamassa. Tämä taas on sikäli perseestä, että joutuu suurinpiirtein jokaiselta lähistölle haahuilemaan tulevalta varmistamaan, että olisiko hän mahdollisesti tarvinnut käyttämääni laitetta, kun ei voi luottaa siihen, että uskallettaisiin tulla sanomaan, jos halutaan tehdä välissä.

Paholainen sanoi:
Ja hikinen, kovaa treenaava läski rumat vaatteet päällä tunnetusti houkuttelee likkoja kun hunaja kärpäsiä :D

Voi helvata, joka päivä oppii jotain uutta! :kippis1:

Täytän itse yllämainitut vaatimukset, mut silti ei oo kysytty.

Olenko ainoa jolla yleensä treenaillessa sosiaaliset kyvyt romahtavat totaalisesti? Jos joku kysyy jotain vähänkin odottamatonta niiden perinteisten "lopetitko tässä" jne. kysymysten sijaan, niin pasmat menee totaalisen sekaisin ja ensinnäkin toisen sanoman ymmärtää ensin väärin ja sen jälkeen asiaansa ei saa millään selkeästi ilmaistua. Mikä lie.
Multa kun tulisi joku foksy leidi kysymään jotain tyyliin "Hei, sä ootsä vapaa? Voisko sulle vaikka soittaa joskus?" niin vastaus olisi tod.näk. jotain "Mitä, vapaa tanko? Ei täs kauaa mee... eiku sori, siis tää on yks erikoisliike mut on mul perjantaina vielä kevyt normaalitreeni... siis?" -suuntaista

Heikko sanoi:
Olenko ainoa jolla yleensä treenaillessa sosiaaliset kyvyt romahtavat totaalisesti? Jos joku kysyy jotain vähänkin odottamatonta niiden perinteisten "lopetitko tässä" jne. kysymysten sijaan, niin pasmat menee totaalisen sekaisin ja ensinnäkin toisen sanoman ymmärtää ensin väärin ja sen jälkeen asiaansa ei saa millään selkeästi ilmaistua. Mikä lie.
Multa kun tulisi joku foksy leidi kysymään jotain tyyliin "Hei, sä ootsä vapaa? Voisko sulle vaikka soittaa joskus?" niin vastaus olisi tod.näk. jotain "Mitä, vapaa tanko? Ei täs kauaa mee... eiku sori, siis tää on yks erikoisliike mut on mul perjantaina vielä kevyt normaalitreeni... siis?" -suuntaista

Et ole ;)
Jos (siis JOS, painottaen sanaa JOS) joku typy minua yrittäisi salilla iskeä, reaktio olisi varmaan jotain tuonsuuntaista :D

Heikko sanoi:

No mä oon ainakin täydellinen zombie salilla. Usein jos joku kysyy jotain, niin oon ihan, että mitä helvettiä? Sitten pitää kelata pari sekuntia taaksepäin nauhaa ja miettiä mitä se sanoi. Vaikutan siis varmaan tosi fiksulta. :)

Salilla mulla on myös tapana kävellä ihan omissa ajatuksissa ja pariin otteeseen oon pitäessäni taukoa sarjasta vaan jääny tuijottamaan jotain läheisessä laitteessa sarjaa tekevää aivot poiskytkettynä. Yleensä oon kattonut jotain tekniikkaa tai jonkun kyynärpään muotoa yms. yhtä turhaa. :) Pari naista on joskus tainnut luulla, että olen katsonut niitä ihan muusta syystä. Tosiaan salilla ei tule ikinä katsottua naisten perään. Noteraan ne kyllä sitten treenin jälkeen, jos tulevat portaikossa vastaan... :D

Mitään en ole kyllä salilla ehdotellut. Yhdessä vaiheessa eräs tyttö jota olin katellut sarjojen välissä, kun teki oudosti ylätaljaa (ja pitkään), niin alkoi tulla aina juttelemaan mulle. En paljonkaan miettinyt asiaa, mutta se sitten lopetti tyystin mun moikkaamisen vähän ajan päästä. Mulla on vähän sellainen kutina, että se odotti multa jotain, mutta ei uskaltanut itse sanoa mitään. :)

naksu sanoi:
No mä oon ainakin täydellinen zombie salilla. Usein jos joku kysyy jotain, niin oon ihan, että mitä helvettiä? Sitten pitää kelata pari sekuntia taaksepäin nauhaa ja miettiä mitä se sanoi. Vaikutan siis varmaan tosi fiksulta. :)

Salilla mulla on myös tapana kävellä ihan omissa ajatuksissa ja pariin otteeseen oon pitäessäni taukoa sarjasta vaan jääny tuijottamaan jotain läheisessä laitteessa sarjaa tekevää aivot poiskytkettynä. Yleensä oon kattonut jotain tekniikkaa tai jonkun kyynärpään muotoa yms. yhtä turhaa. :) Pari naista on joskus tainnut luulla, että olen katsonut niitä ihan muusta syystä. Tosiaan salilla ei tule ikinä katsottua naisten perään. Noteraan ne kyllä sitten treenin jälkeen, jos tulevat portaikossa vastaan... :D

Mitään en ole kyllä salilla ehdotellut. Yhdessä vaiheessa eräs tyttö jota olin katellut sarjojen välissä, kun teki oudosti ylätaljaa (ja pitkään), niin alkoi tulla aina juttelemaan mulle. En paljonkaan miettinyt asiaa, mutta se sitten lopetti tyystin mun moikkaamisen vähän ajan päästä. Mulla on vähän sellainen kutina, että se odotti multa jotain, mutta ei uskaltanut itse sanoa mitään. :)

No zombielta sä kyllä kuulostatkin :)

Joo ei oo muakaan kukaan treffeille pyydelly, mut just sitä peilien kautta kuikuilua ja "salin läpi perässä viereiseen laitteeseen treenaamaan" juttua tapahtuu hyvinkin usein naispuolisten salilla kävijöiden osalta. Viimeksi eilen... :)

...eipä se toisaalta haittaa..

Eipä ole treffeille pyydetty, ei... Johtuskohan tuo siitä, että sali jossa treenailen, on pääasiassa rumemman sukupuolen kansoittama. Enkä varmaankaan ole mikään typyjä puoleensa vetävän näköinen tyyppi hikisissä, risaisissa verkkareissa & t-paidassa. :rock: Eipä siinä, mielestäni sali on treenaamista varten! Treffejä voi sopia vaikkapa baarissa... :love:

Mä en tiedä, mikä mussa viehättää KALJUJA ja VARATTUJA miehiä, mut näin vaan on:) Ei siin mitää, niille, jotka mua kattelee, sopii kalju (musta se on aika sexy, jos ei oo pää täynnä arpia;)), mut mä en periaatteesta haluu mitään koskaan varattujen kanssa. Kyllähän mä voisin lähtee helposti treffeille samalla salilla treenaavan vartun miehen kanssa (on ehdoteltu),mutta se mitä haluaa itselle tekevän, tekee muille: mä kunnioitan toisten parisuhdetta niin paljon, että sanon "kiitos, mutta ei kiitos" treffiehdotuksille. Katseita on tietty tosi kiva saada,etenki jos sitä katsojaakin katsoo mielellään salaa peilin kautta;), mut se voi mennä myös "vainoksi" asti:kuljetaan laitteesta laitteseen perässä, tuijotetaan avoimesti, se menee aika häiritseväksi :wall: . Mutta osaan kyllä varmasti näyttää, jos mä koen katselun ärsyttäväksi. Meniköhän tää nyt vähän asian vierestä;)?

Toisalta, mä en mee salille hengailee ja kattelee miehiä, ihan raudanvääntö tarkoituksessa sinne suunistan (haban ympärysmitta 31cm:)). Enkä ehosta itseäni työpäivän jälkeen pukuhuoneessa ennen salin puolelle menoa, niinku tiedän monien tekevän. Treenaan paikassa, joka on enemän tai vähemmän pintaliitopaikka, monet naiset on salille tulleessaan ku ammattimeikkaajalta tulossa. Mutta samapa tuo mulle on, jokainen saa mun puolesta näyttää miltä haluaa.

naksu sanoi:
Salilla mulla on myös tapana kävellä ihan omissa ajatuksissa...

Tää on totta. Kun sitä tulee joku häiritsemään, on kuin puulla lyötynä. Ei saa sanaa suustaan ja sitten suusta tulee mitä sattuu. Ja jälkeenpäin harmittaa.

Heikko sanoi:

Et taatusti ole ainut, pikemminkin päinvastoin :D
Itsellä ainakin ihan sama vika, eikä sillä ole edes väliä, että kuka kysyy ja mitä, vastauksissa ei silti ole mitään tolkkua ;)

Johtunee siitä, että kun salilla keskittyy tosissaan siihen treeniin niin ei edes odota mitään kysymyksiä mistään suunnasta, niin sitten ei oikein ole "vastaanotto päällä".

Eipä oo pyydetty ei, mutta katseita peilin kautta oon joskus saanut. Kyllä se alkaa kieltämättä vähän huvittaa jos joku muija tuijottaa peilin kautta ja kun huomaan sen, niin se nolona yrittää kattoo jonnekin muualle. :) Olis salilla kyllä muutama tosi kissa, joita vois pyttää treffeille, jos olis vaan pokkaa... :)

Paukkurauta sanoi:
Eipä oo pyydetty ei, mutta katseita peilin kautta oon joskus saanut. Kyllä se alkaa kieltämättä vähän huvittaa jos joku muija tuijottaa peilin kautta ja kun huomaan sen, niin se nolona yrittää kattoo jonnekin muualle. :) Olis salilla kyllä muutama tosi kissa, joita vois pyttää treffeille, jos olis vaan pokkaa... :)

Niin ja sitten häntä koipien välis pukuhuoneeseen ku tulee että EI KIITOS!

Karran yks tyttö sanoi "moi" ja hymyili, kun tulin salille. Mä ajattelin, että mitäs tuo yrittää ja en sanonut mitään takasin. Salille ollaan tultu treenaamaan! Kerran Yks tyttö katsoi mua kohti, kun karjaisin viimeisessä toistossa. Mitähän sekin yritti? Sellainen ahdistelu ei sovellu salille! Kaiken huiput oli, kun yksi nuorehko nainen oli lastensa kanssa salilla ja alkoi multa kyselemään kuntopyörää polkiessamme, että joko on joululahjat ostettu! Että olisiko pitänyt pukkia alkaa esittämään keppi ojossa... Ja vielä lapset oli kuulemassa. Puhui vielä aviomiehestään siinä, joten lähdin äkkiä meneen siitä, mua ei tollaiset kimppakivat kiinnosta.

:rolleyes:

Kerran lämmittelin ennen treeniä soutulaitteella "rauhallisesti", eli suomeksi vehjas liukui pitkin lattiaa aina kun vaihtoi suuntaa. Vieressä venytellyt kissa :kuola:sitten heitti siihen jotain "jätkähän soutaa ihan oikeesti" ja heitettiin siinä vähän läppää ja se jopa nauroi mun jutuille, mikä on aika totaalisen uskomatonta. Ujona poikana en kehdannut kysyä lähtisikö hän kaffelle ja lähdinkin episodin jälkeen kyykkäämään, käytyäni ensin pukkarissa hakkaamassa päätä seinään :wall:

Muuten ei ole kukaan muistaakseni koskaan tullut kysymään treffeille, enkä ole pyytänyt ketään, kun ei ole pokkaa niin ei ole. Sinänsä sali olisi musta ihan ok paikka tavata mielenkiintoisia ihmisiä, mutta kovien maastavetosarjojen välissä en ole yleensä sosiaalisimmillani :david:

Rin Tin Tin sanoi:
vehjas liukui pitkin lattiaa aina kun vaihtoi suuntaa.

Mitä helvettiä!? Liukuiko sun VEHJAS pitkin LATTIAA? Eiks toi oo jo vähän julkeeta.

VelttoV sanoi:
Karran yks tyttö sanoi "moi" ja hymyili, kun tulin salille. Mä ajattelin, että mitäs tuo yrittää ja en sanonut mitään takasin. Salille ollaan tultu treenaamaan! Kerran Yks tyttö katsoi mua kohti, kun karjaisin viimeisessä toistossa. Mitähän sekin yritti? Sellainen ahdistelu ei sovellu salille! Kaiken huiput oli, kun yksi nuorehko nainen oli lastensa kanssa salilla ja alkoi multa kyselemään kuntopyörää polkiessamme, että joko on joululahjat ostettu! Että olisiko pitänyt pukkia alkaa esittämään keppi ojossa... Ja vielä lapset oli kuulemassa. Puhui vielä aviomiehestään siinä, joten lähdin äkkiä meneen siitä, mua ei tollaiset kimppakivat kiinnosta. :rolleyes:

:lol2: Joo, tuli kanssa mieleen, että kuinkahan montaa ne tytöt on oikeesti katsonut "sillä silmällä", ja kuinka moni vaan narsistina luulee niin.

VelttoV sanoi:
Karran yks tyttö sanoi "moi" ja hymyili, kun tulin salille. Mä ajattelin, että mitäs tuo yrittää ja en sanonut mitään takasin. Salille ollaan tultu treenaamaan! Kerran Yks tyttö katsoi mua kohti, kun karjaisin viimeisessä toistossa. Mitähän sekin yritti? Sellainen ahdistelu ei sovellu salille! Kaiken huiput oli, kun yksi nuorehko nainen oli lastensa kanssa salilla ja alkoi multa kyselemään kuntopyörää polkiessamme, että joko on joululahjat ostettu! Että olisiko pitänyt pukkia alkaa esittämään keppi ojossa... Ja vielä lapset oli kuulemassa. Puhui vielä aviomiehestään siinä, joten lähdin äkkiä meneen siitä, mua ei tollaiset kimppakivat kiinnosta.

:rolleyes:

:D Hahah

inflames sanoi:
Kyllä.
Tasaiseen tahtiin tulee treffipyyntöjä. Joskus olen miettinyt pitäiskö lopettaa koko treenaaminen tyystin, kun ei yksinkertaisesti saa olla rauhassa. Kerrankin tein vatsoja rekkitangossa pääalaspäin roikkuen, niin eiköhän joku mallipimu ängennyt samaan tankoon roikkumaan. Siinä sitten oltiin vartti kuin lepakot, kunnes se kysyi sitten treffeille. Älytöntä!QUOTE]

Repesin... :lol2:

Mulla vähän sama juttu, rauhassa ei salilla saa olla naisilta hetkeäkään :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom