Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän täytyy nyt heti vastata et kyllä; noin kaks vuotta sitten on
kysytty treffeille salilla ja olen onnellinen että näin tapahtui..siitähän
alkoi paras rakkaustarina ikinä :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäpä tekee salista muita mestoja huonomman paikan kysyä treffeille? Onko tylsä baariympäristö parin promillen kännissä millään tavalla parempi?

Eipä oo kysytty :itku:

No itse nuorempana kysyin Tae-Kwon-Do treeneissä yhtä muijaa kahville ja sain pakit :nolo: Sen jälkeen ei vaan viitsiny enään käydä siel ettei se ois häiriintynyt...

Tästä oppineen annan niiden treenata rauhassa...

Aargh. "Ei salille ole tultu ketään iskemään, vaan sylkemään verta, kyykkäämään ja ... " ja niinpoispäin. Olkaa vain tuota mieltä, itse kyllä salilla mahdollisesti johonkin kivaan tytsyyn tutustuessani voisin vallan hyvin pyytää tätä ulos. Entä sitten jos tulee pakit, ei siihen maailma kaadu, eikä tarvitse nolostella, vaihtaa salia tai alkaa eunukiksi. Miksi pitäisi?

Itse olen melko spontaanisti pyytänyt uppo-outoa naista ulos, olin silmäillyt häntä joskus koululla ja satuin törmäämään muissa merkeissä. Neito ei ollut lainkaan pahoillaan, että kysyin, mutta oli valitettavasti varattu. No, selvisipähän sekin, enkä aio vältellä ko. henkilöä, saati nolostella. Choose life.

Ainiin, minua ei ole pyydetty salilla treffeille.

Eipä ole pyydetty ei. Tiedä sitten, liekö sillä vaikutusta asiaan, että treenaan yleensä naama punaisena, hikeä pursuten, irvistellen ja huohottaen, eivätkä treenivaatteetkaan ihan uudenkarheita ja muodikkaita ole... :D

Treenaan todella miesvoittoisella salilla, eipä juuri tytsyjä näy, saatika että olisivat rehveille pyydelleet.

Aihetta sivuten toissaviikolla sattui sinänsä hauska tapaus että salille tuli 2 likkaa joita en siellä ole aiemmin nähnyt, sellasia 18v kisakireitä neitoja.
No penkkaamassa olin niin tytöt aloittivat viereisestä vatsaliikekoneesta.
En asiaa miettinyt sen kummemmin, siirryin salin toiselle puolelle vinopenkeille ja tytöt siirtyivät viereiseen alataljaan. Siitä matka vei ristitaljalle ja tytöt siirtyivät viereisille kuntopyörille kunnes menin takaisin vinopenkeillä ranskiksia tekee ja tytöt päättivät tehdä lisää alataljaa. Lopulta vetelin parit leuat ja flikat viimeistelivät treeninsä viereisillä jalankoukistus/ojennus laitteissa.
Tämä kaikki höystettynä jatkuvalla peilin kautta vilkuilulla, saimpa toisen niistä useamman kertaa "kiinni" tuijotuksesta. :evil:

Joko tytöillä oli tod erikoinen treeni tai ne oli likinäköisiä... :D

edit: ihan unohin, meinasin pudottaa 37kg kässärin toisen varpaille kun se palautti jotain 3 kilon käsipainoa juuri kun oli punnerrussarja lopussa, just huomasin sen ja sain hidastettuu hanttelin putoamista :eek:

Pyranhalla meni nyt kimppakivat ohi suun :D

Ja itseäni ei ole "häiritty" salilla tai missään muuallakaan, ikinä.

Kerran pyyteli sellainen useamman vuoden vanhempi naishenkilö. Mut eihän sitä näin nuori poika mitään hyvän päälle ymmärrä. Harkitsin kyllä... :nolo:
Mun onhan se ihan kivaa, toisaalta välillä kiusallista.

Inkeri sanoi:
Tuopa pitänee kyllä paikkansa........omat kokemukset on aika köyhät.
Ei ikinä ole käynyt flaksi salilla ja tuskin tulee käymäänkään, on muutakin tekemistä kuin tuijotella miehiä silmiin! :hyper:

Eiköhän mennä asiaan eli homoiluun. Toistakymmentä vuotta sitten juttelin salilla useammankin kerran pari vuotta itseäni vanhemman kaverin kanssa. Pyysi sitten erään kerran illalla kaljalle, ja sehän sopi. Hiljakseen tilaisuuden luonne paljastui: minut oli todellakin kutsuttu treffeille!

Joitakin vuosia sitten eräs ystävällinen setä kehui salin pukuhuoneessa silloin kireää kroppaani tuijotellen intensiivisesti kikkeliäni. Olin pitkään masentunut, kun kuulin että hän oli tarjonnut jollekin toiselle yhteistä etelänmatkaa, mutta ei minulle. Taisi olla joku Pakkotoistolta.

Edit: Naiset eivät ole koskaan yrittäneet salilla iskeä.

Huonojalkainen sanoi:
Olin pitkään masentunut, kun kuulin että hän oli tarjonnut jollekin toiselle yhteistä etelänmatkaa, mutta ei minulle. Taisi olla joku Pakkotoistolta.
Arvaas mistä mun rusketus on peräisin... :jahas:

NHB sanoi:
Mikäpä tekee salista muita mestoja huonomman paikan kysyä treffeille? Onko tylsä baariympäristö parin promillen kännissä millään tavalla parempi?

Omassa postauksessani aiemmin yritin tuoda sitä esille, että toki siellä salillakin voi pareja muodostua ja se onkin ihan ok. Mutta jos sinne iskemismielessä lähtee niin paikka on IMO totaalisen väärä.

Siellä ajan mittaan tutustuu ihmisiin ja jos joku vaikuttaa mielenkiintoiselta tuttavuudelta, niin toki sitä kannattaa lähestyä. Mutta että tarkoituksella lähtee salille vonkaamaan niin ei tuu muuta mieleen kuin :david: ja :wall:

Inkeri sanoi:
Tähän täytyy nyt heti vastata et kyllä; noin kaks vuotta sitten on
kysytty treffeille salilla ja olen onnellinen että näin tapahtui..siitähän
alkoi paras rakkaustarina ikinä :haart:

Ihan näin sivusta seuranneena voin kommentoida, että kiva juttu kun noin kävi :) .... se mikään kiva juttu oo, tosi hieno ennemminkin :thumbs:

Enkä kyllä muista, että mua kukaan olisi salilla ulos kysynyt. Ja jos nyt joku joskus sattuisi kysymään, niin en todellakaan laittaisi pahakseni. Pääasiassa salilla treenataan, mutta jos joku mut haluaisi treffiseurakseen niin saahan sitä tulla kysymään vaikka kesken treenin. Ei mun elämä siihen kaadu, että treeniaikataulu pettää minuutilla :D

Fakta lienee kuitenkin se, että salilta nuo oman tyyliset naiset parhaiten löytyisi. Sitä kun nyt vaan sattuu tykkäämään treenaavista naisista :haart:

Tomi sanoi:
Ei ole. Olen yksin treenatessani aika omissa maailmoissani.

Sama täällä. Laput korvilla ja zombinkatse silmissä. Ja hikinen, kovaa treenaava läski rumat vaatteet päällä tunnetusti houkuttelee likkoja kun hunaja kärpäsiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom