Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
inflames sanoi:
Kerran yks eläkeläinen kysy voiko treenata sillä välin kun huilasin. Lasketaanko toi?

Hitto meiän sali taitaa olla täynnä homoja ku kaikki jannut kysyy samaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole :itku:

Ihania ihmisiä salillani joka tapauksessa käy ja juttukavereita riittää. Aina silloin tällöin myös silmänruokaa.

inflames sanoi:
Lupasin suostua, jos hän lakkaa tuijottamasta persettäni. :jahas:
:lol2:

Eipä ole... Tosin kovin moni ikäiseni mimmi ei edes käy salilla. Paitsi jotkut tulevat lämmittelemään jumppaa varten puntin puolelle. Tonnikeijujen mulkoilua on valitettavasti koettu...

Kipi I sanoi:
Hitto meiän sali taitaa olla täynnä homoja ku kaikki jannut kysyy samaa?

Aivan. Suosittelen tekemään ainakin maastavetotreenit nurkassa, selkä seinäänpäin.
Lisäksi uskon, että kun näyttää liian lähelle tuleville alahampaita ja ärisee, saa jatkossa treenailla rauhassa.

Minua suuresti ihmetyttää että salilla suoraan yritetään pokata treffeille. Sinne mennään treenaamaan, ei iskemään naisia/miehiä. Tottakai sitä tutustuu porukkaan ja sitäkautta saattaa jopa parejakin muodostua, se onkin jo ihan toinen juttu. Mutta jotkut "käytkö usein täällä" yms. jutut lähinnä huvittaa.

Timba79 sanoi:
Minua suuresti ihmetyttää että salilla suoraan yritetään pokata treffeille. Sinne mennään treenaamaan, ei iskemään naisia/miehiä. .

Ehkä se osittain juontaa juurensa siitä iänikuisesta jankutuksesta, että harrastusten parista on hyvä etsiä itselleen kiva poika/tyttö.
Aina kun jossain kysymyspalstalla joku onneton kysyy miten saada seuraa, lehden guru vastaa: Ala harrastaa jotain kivaa. Sieltä löytyy.
Täytyisi perustaa sellaisia saleja, joissa ei varsinaisesti treenattais, vaan sieltä voisi etsiä seuraa, jauhaa paskaa, raapia muniaan, örähdellä tekemättä mitään ja harrastaa kaikenlaista muuta mitä moni salille menee tekemään.

Jyväskylässä vuosi tai pari sitten kesätöissä ollessani tuli tutustuttua muutamaan paikallisen salin vakiokävijään, lähinnä moikkausasteella. Yhden 5kymppisen, jo harmaantuneen herran kanssa muutama sana oli silloin tällöin vaihdettu jostain treenaamiseen liittyvästä. Kerran se sitten tuli taas jotainhöpöttämään ja yht`äkkiä puristi mua habasta ja sano jotain, että kyllä huomaa, että on tyttö salilla kauan käynyt. Jotain siinä mutisin, että joopasen joo, ja muutekin tuli vähän ilkee olo, kun ventovieras alko koskettelemaan. Sitten ukko jatkoi, että en lähtis treenien jälkeen läheiselle huoltsikalle kaffelle... en sitten lähtenyt :D Mut puheväleissä tonkin jälkeen vielä oltiin, ja joskus loppukesästä, kun tuli mainittua, että lähden JKL:stä pois, niin kysy puhelinnumeroa! Että oli ainakin itsetunto ukolla kohdillaan, tai epätoivo huipussaan?

inflames sanoi:
Täytyisi perustaa sellaisia saleja, joissa ei varsinaisesti treenattais, vaan sieltä voisi etsiä seuraa, jauhaa paskaa, raapia muniaan, örähdellä tekemättä mitään ja harrastaa kaikenlaista muuta mitä moni salille menee tekemään.

Tollasia saleja ja "treenaajia" riittää. Porukka istuu laitteissa ja lukee jotain lehtiä tai sitten seisoo ja selittää paskaa keskenään tekemättä mitään. Mä en salikortista kyllä maksais jos ainoo motiivi on mennä harrastaan sosiaalisia suhteita neljä kertaa viikossa. No kaipa ne ajattelee että lihakset kasvaa kun vaan tulee salille. :rolleyes:

Ei ole ikinä pyydetty yhtään mihinkään eikä edes tultu mitään juttelemaan...Jostain kumman syystä en edes moikkaile naisille salilla, tosin ei kukaan nainenkaan mulle ikinä moikkaa salilla, vaikka useimpien kanssa ollaan nähty toisiamme jo 10 vuotta samalla salilla. Äijillehän sitä vähintään nyökkäillään jo muutaman kerran kun on salilla nähty että "terve vaan". Joo ja olen kyllä siis ihan hetero ja toivottavasti sellaisia signaalejakin olen lähettänyt :D

Joskus jotkut naiset on kai ehkä mua vilkuillut peilien kautta ja silloin olen nähnyt parhaaksi olla mahdollisimman luotaan työntävän oloinen. Katselen sarjojen välillä pitkin seiniä, menen tiskille pyörähtämään sun muuta välttelevää toimintaa. Kamalinta on kun treenin jälkeen ottaa aerobista pyörällä ja joku nainen tulee viereiseen pyörään :hyper: Tässä vaiheessa on taas hyvä alkaa katselemaan seiniä, miten polkimet pyörii jne.

Juttuhan menee siis niin että en satavarmasti yhdellekkään naiselle ala mitään itse ehdottelemaan salilla, siitähän tulee sitten naisen kieltäytymisen jälkeen niin vaivautunut/nolo tilanne kun myöhemmin näkee että juu ei, menis treenit aina metsään...Ja melkolailla samoista syistä tietty haluan että kukaan ei muakaan salilla huomaa treffit mielessä...

Ha-haa, vähänkö olen outo salilla :david:

Läppää nyt tulee salilla heitettyä kenen kanssa vaan, myös tyttöjen, mut ei se munkaan mielestä mikään iskumesta ole.
Mutta jos olisin sinkku niin ne salilla käyvät tytöt olis kyllä "hankintalistalla" ensimmäisiä, on ne niin ihania... :nolo: :haart: :thumbs:

Ja vastaus kysymykseen: ei ole

ironchef sanoi:
Tollasia saleja ja "treenaajia" riittää. Porukka istuu laitteissa ja lukee jotain lehtiä tai sitten seisoo ja selittää paskaa keskenään tekemättä mitään. :rolleyes:

Niin mutta idea onkin että perustettais sellanen sali, mihin tämä porukka saadaan kunnolla treenaavien tieltä pois. Joku oma koppero, missä saisivat päivitellä maailman menoa, ja puristella toisiaan haboista :D
Liittymissopparissa pitäis olla kohta missä vannoo, ettei sit kans treenaa, vaan oikeasti luumuilee. Ja jos yhtään toistoa laitteissa väännät, niin banni koko salille!

No hoo...alkaa mennä ohi aiheen. :jahas:

Eipä ole pyydetty varsinaisesti salilla. Treffipaikaksi on kyllä sali sopinut :) Kaikenlaista.

Viime syksynä yksi varattu nainen mottasi mua salilla päin alventtia, kun lähestyin takaapäin... joten olen pitänyt vähän etäisyyttä salin naisiin... paitsi tietty h_jonesiin ;)

Minulle taas on käynyt niin, että salilla on saanut reenata rauhassa, mitä nyt välillä moikkaamaan on joutunut hihitteleville tytöille. Mutta sitten baarissa samaisten henkilöiden toimesta onkin tartuttu tukkaan kiinni ja raahattu kotiin sen kummemmin kyselemättä. Sen jälkeen hihittelyn määrä vain lisääntyi :nolo:

Timba79 sanoi:
Minua suuresti ihmetyttää että salilla suoraan yritetään pokata treffeille. Sinne mennään treenaamaan, ei iskemään naisia/miehiä.
Samoin ihmetyttää. Itse en ainakaan kehtaisi lähestyä, menettäisin vain kasvoni ja samalla lopunkin saliuskottavuuden. Toinen kieltäytyisi taatusti, sillä salin parhaimman näköinen nainen on joko varattu tai tosi kysytty ja miksi tyytyä toiseksi parhaaseen. No, toiseksi paraskin on ihan ok, mutta vaikea keksiä syytä, miksi hänkään suostuisi juttelemaan.

Heh ei todellakaan ole tultu pyytämään salilla eikä missään muuallakaan. Sillon kun vielä yleisellä salilla kävin niin en kyllä muista edes moikanneeni yhdellekään vastakkaisen sukupuolen edustajalle, vaikka melkein vuoden samalla salilla kävin ja aika monta kertaa kuitenkin samoja ihmisiä tuli nähtyä. Sama pätee myös saman sukupuolen edustajiin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sinänsä ei kyllä edes ihmeemmin kiinnosta sopia jotain treffejä salilla, siellä ollaan treenaamassa. Sarjojen välillä tuijotetaan seiniä tai lattiaa, kyykkysarjojen jälkeen joskus jopa kattoa. Jos vastakkaisella sukupuolella on jotain asiaa niin sen on parempi koskea treenaamista ja mielumin vielä niin että huomataan mun tekniikassa joku sellainen virhe jota en itse tiedosta/mistä voi aiheutua loukkaantuminen tai sitten niin että kysytään joko varmistamaan/kattomaan tekniikkaa. Treenin jälkeen toki saa ja jopa pitää ;) tulla pyytämään treffeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom