Kipi I
Banned
- Ikä
- 43
inflames sanoi:Kerran yks eläkeläinen kysy voiko treenata sillä välin kun huilasin. Lasketaanko toi?
Hitto meiän sali taitaa olla täynnä homoja ku kaikki jannut kysyy samaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
inflames sanoi:Kerran yks eläkeläinen kysy voiko treenata sillä välin kun huilasin. Lasketaanko toi?
Goatsilla sanoi:Ei ole tähän ikään pyydetty salilla eikä muutenkaan :lol2: Taisin vetää pohjat.
:lol2:inflames sanoi:Lupasin suostua, jos hän lakkaa tuijottamasta persettäni. :jahas:
Kipi I sanoi:Hitto meiän sali taitaa olla täynnä homoja ku kaikki jannut kysyy samaa?
Timba79 sanoi:Minua suuresti ihmetyttää että salilla suoraan yritetään pokata treffeille. Sinne mennään treenaamaan, ei iskemään naisia/miehiä. .
inflames sanoi:Täytyisi perustaa sellaisia saleja, joissa ei varsinaisesti treenattais, vaan sieltä voisi etsiä seuraa, jauhaa paskaa, raapia muniaan, örähdellä tekemättä mitään ja harrastaa kaikenlaista muuta mitä moni salille menee tekemään.
ironchef sanoi:Tollasia saleja ja "treenaajia" riittää. Porukka istuu laitteissa ja lukee jotain lehtiä tai sitten seisoo ja selittää paskaa keskenään tekemättä mitään.
Weeboomi sanoi:Kerran tosin välillisesti joku tuli baarissa kysymään, että olenko se sieltä salilta. Olinhan minä, mutta en muista kyllä mikä jutun pointti oli sit.
andor sanoi:
Samoin ihmetyttää. Itse en ainakaan kehtaisi lähestyä, menettäisin vain kasvoni ja samalla lopunkin saliuskottavuuden. Toinen kieltäytyisi taatusti, sillä salin parhaimman näköinen nainen on joko varattu tai tosi kysytty ja miksi tyytyä toiseksi parhaaseen. No, toiseksi paraskin on ihan ok, mutta vaikea keksiä syytä, miksi hänkään suostuisi juttelemaan.Timba79 sanoi:Minua suuresti ihmetyttää että salilla suoraan yritetään pokata treffeille. Sinne mennään treenaamaan, ei iskemään naisia/miehiä.