Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran yks nainen lähestyi kaverin kautta. Mä leikin vaikeasti tavoiteltavaa, joten nietponimai.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon aina niin räjähtäneen näköinen salilla et mun oma muijakaan ei kehtais tulla morjestamaan... tukka pystyssä tarjoustalon verkkareissa käsken rautaa hirveällä puhinalla ja pienillä vastuksilla ;)

Eipä ole kukaan salilla ulos pyytänyt... Katseita kyllä tulee, mutten sitten tiedä katselevatko kauhistuneena mun treeniä, vai jotain ihan muuta. :D Noin yleisesti ottaen salilla pyörii mukavaa porukkaa, joiden kanssa on välillä kiva höpötellä.

jalat sanoi:
Olen periaatteen mies. Silloin kun seurustellaan, niin SEURUSTELLAAN sen yhden kanssa, eikä kalastella mitään täkyjä saati pidetä taustalla mitään hätävaroja.
Olemme kaikki ylpeitä sinusta. :thumbs:

No eipä ole kyselty. Mutta mä olenkin ulkonäöltäni enemmän tällainen vaikeasti haluttava..... :D

Ei ole kutsuttu treffeille mutta muuten on aina juteltu naisten kanssa siellä salilla. Juttu luistaa ja treeni kulkee kun on tuota kauniimpaa sukupuolta paikalla. :haart: :kuola: :love:

Minä ja kaverini kerran pyydettiin kaksi erittäin hemaisevaa tytteliä, malleja olivat kummatkin salille "treffeille". Lähtivät sitten, mutta eivät tulleet toiste meidän kanssa.

Näin jälkeenpäin olen miettinyt, mahtoiko syy olla siinä, että yritin opastaa heitä erityisen paljon selän ojennusliikkeessä ja sanoin, että tämä on naiselle ehdottomasti tärkein liike ja siinä pitää tehdä vähintään 10 sarjaa, muut voi jättää vähän vähemmälle. Kerroin, että minun täytyy seurata vierestä, tai siis edestä koko ajan liikkeen edistymistä :)

Noin vuosi sitten lähestyi salilla eräs kaunis, vaalea ja nuori tyttö. Erittäin mielenkiintoinen tapaus. Kuitenkin kohteliaasti peräännyin hänen lähestymisyrityksiltään, koska seurustelin.

En tiedä, harmistuiko tyttö siitä kovinkin pahasti, kun se oli ainoa kerta, kun olen hänet salilla nähnyt.

Itseäni ainakin tuo tapaus alkoi harmittamaan vasta sen jälkeen, kun silloinen tyttöystävä petti vain noin kuukauden tuon tapauksen jälkeen.

Salilla lähestynyt neitonen kun oli vielä huomattavasti exääni kauniimpi, eikä samalaista ole vieläkään kävellyt vastaan, ainakaan sellaista, joka olisi kiinnostunut.

Miksi ne naiset aina sillon lähestyy, kun seurustelee, mutta osaa pitää välimatkaa, jos sinkkuilee? :D

Eipä ole treffeille pyydetty salilla, ja se on kyllä ihan hyvä, koska salillani käy vain rumia ja hikisiä äijiä...

Zener sanoi:
Miksi ne naiset aina sillon lähestyy, kun seurustelee, mutta osaa pitää välimatkaa, jos sinkkuilee? :D

Toi on NIIN totta.

Mua ei ole kyllä koskaan pyydetty ulos salilla. Onkohan muuten koskaan? Aina se on mennyt silmäpelin ja moikkailun kautta mun aloitteeseen. Salille mä meen treenaamaan, en lukemaan lehtiä tai hankkimaan kavereita saatana :curs:

Ehdotuksia on tullut jos jonkilaisia, mutta aina olen ystävällisesti torjunut lähestymisyritykset sillä ei ole oma aviomiehen voittanutta :haart:

Salilla tulee yllättävän paljon tätä legendaarista: hei, käytsä täällä usein :D huvittavaa :D

Joskus vuonna yks ja kaks kun olin nuorempi ja kauniimpi (mutten lihaksikkaampi, niinkuin Eput väittää), yks jätkä tuli juttelemaan ja lopuksi kysyi treffeille. Sinkku jos oisin ollu, oisin voinutkin lähteä :) Nykyisin hyvä, jos joku uskaltaa moi sanoa :jahas: Nooh, säästyypähän sekin aika treeneihin...

Emmah sanoi:
Joskus vuonna yks ja kaks kun olin nuorempi ja kauniimpi (mutten lihaksikkaampi, niinkuin Eput väittää), yks jätkä tuli juttelemaan ja lopuksi kysyi treffeille. Sinkku jos oisin ollu, oisin voinutkin lähteä :) Nykyisin hyvä, jos joku uskaltaa moi sanoa :jahas: Nooh, säästyypähän sekin aika treeneihin...

Mä tuun kosimaan sua TTY:n salille heti kun oon sinkku :)

edit: Taas yksi hyvä syy vaihtaa salia :D Vai olitkos jo vaihtanukin Wolfille muiden Hervannan körmyjen perässä..?

Kyllä.
Tasaiseen tahtiin tulee treffipyyntöjä. Joskus olen miettinyt pitäiskö lopettaa koko treenaaminen tyystin, kun ei yksinkertaisesti saa olla rauhassa. Kerrankin tein vatsoja rekkitangossa pääalaspäin roikkuen, niin eiköhän joku mallipimu ängennyt samaan tankoon roikkumaan. Siinä sitten oltiin vartti kuin lepakot, kunnes se kysyi sitten treffeille. Älytöntä!

:jahas:
koskaan ole kukaan mihinkään pyytänyt. Kerran yks eläkeläinen kysy voiko treenata sillä välin kun huilasin. Lasketaanko toi?

Sasuli sanoi:
Salilla tulee yllättävän paljon tätä legendaarista: hei, käytsä täällä usein :D huvittavaa :D
Heh, toihan on varmaan ainut paikka mihin se sopii sanottavaksi :)

En ole, tai tullut isketyksia. Kerran tosin välillisesti joku tuli baarissa kysymään, että olenko se sieltä salilta. Olinhan minä, mutta en muista kyllä mikä jutun pointti oli sit. :nolo:

Treffeistä & saleista tuli vielä mieleen, että salilla käy paljon porukkaa, jolla esim sama arvomaailma, ainakin mitä tulee treenaamiseen, terveellisiin elämäntapoihin, hyvään itsetuntoon jne... Joskus kieltämättä käynyt mielessä, että jos tällaisesta miljööstä ei löydä itselleen kumppania, niin ei mistään. Mieluummin sitä salilla tutustuu toiseen avoimin mielin selväjärkisenä kuin esim savuisessa baarissa humalapäissään. Antanee jo paremmat lähtökohdat heti kättelyssä. Toisaalta täytyy kuitenkin kunnioittaa sitä, että salille mennään treenaamaan eikä iskemään ketään.

mika

ps. Asia sitten erikseen: jossain naistenlehdessä silmäilin joskus artikkelia, jossa joku mies kehui, kuinka bodypump tunnilta on helppo iskeä naisia. Taisi harrastaa sitä säännöllisesti. Luulis tosin, että siitä saa aika huonon maineen nopeasti, jos samoilla tunneillä käy pidempään..

No eipä ole kysytty. Treenaan jätkäkaverini (lisätietoja tekstariketjussa) kanssa :jahas: Syy tietty voi olla sekin, että näytän kovin luotaantyöntävältä salilla. Viimeksikin "pikkupojat" katseli kauhuissaan punaista naamaani ja pullistuneita verisuoniani (ja hah).
Joskus joku tyyppi tuli kyselemään kaikenlaista treenailemisestani. Oli vähän outoa, enkä osannut sanoa itse mitään, just olin tehny penkkii ni ei aivot jaksanu toimia. Baarissa sen sitten kerran näin ja kaverille mainitsin, että jutteli höpöjä ni kaveri sano, et se yrittää aina siel baariski iskee kaikkia :rolleyes:

Luultavasti nuo nykyisen salin miehet katselee (ja treffailis) mieluummin sitä toista siellä aktiivisesti käyvää naista, vaalea ja ruipelo, treenaa harjanvarrella, kun taas minä olen tämmöinen pötikkä, joka ei välttämättä edes aina muista kainalokarvojanikaan ajella. Yäksis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom