Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Söpö sammakko.

Ei noita naisten mielipiteitä voi yleistää. Vaikka te miehet tykkäätte eniten tyypin X -laisista naisista, se ei tarkoita että naiset olisivat yhtä yksioikoisia :jahas:

MItä tulee tohon B.Pittiin niin naisten mieleen se suurimmaksi syyksi senkin takia että siinä on julkisuus mukana. Kun se tuntuu viehättävän niin monia naikkosia. Naisilla ku tuuppaa itetunto ongelmia muutenkin olevan jonkin verran niin ei kehtaa siihen "kaikki tykkää bradista" kommenttiin lisätä ettei itse tykkäisi. Sekä kannattaa muistaa aina että tv kuva isontaa ja jos lisäksi vielä manipuloidaan sitä kuvaa saadaan kynäniskakin näyttämään isolta.

Ei sen puoleen kyllä siinä braddissa ainesta on naisten mieleen, en sillä mutta epäilen vaan että suuri osa bradin faneista luopuisi ihanteestaan jos näkisi sen luonnossa ilman minkäänlaista julkisuutta. Siis jos kaveri olisi ihan tavallinen kadun dalsija.

Onhan Donald Trumpillakin melko kaunis vaimo ollakseen melkosen makkaran näköinen, eikä näyttäisi minkäänlaista ulkoista olemusta olevan. Mutta raha ja julkisuus muuttaa naiseen mielipiteet. Tässä me eroamme naisista.

....
MInkäköhänlaisen sodan alotin :rolleyes: , mutta rehellinen kannattaa olla.

Nii-in. Se vaan on tosi ikävää että noi kauniit mallinaiset vie ne kaikki rikkaat vanhat miehet ja me tavikset joudutaan tyytymään joihinkin köyhiin reppanoihin. Dääm, kun harmittaa.

edit:; Kannattaa pojat muistaa myös, että noita naistenkin nakuilu- ja muitakin kuvia retusoidaan oikein kovalla kädellä. Siis niinQ ei ne oikeesti oo niin hyvännäkösiä. Fotosoppaamalla saadaan sellupyllykin näyttämään hottikselta ja timmiltä. Niih! Ai niin ja ne isot tissitkin on yleensä silikoonia, eikä mitään oikeeta.

Mutta tässä threadissa ei ollutkaan kyse mistään valkokankaalla nähdyistä ihanteista taikka playboyn keskiaukeamalla keikistelevää mallia. Vaan ihan yleisesti lihaa ja luuta olevien ihmisten kokemuksista.

Itsekin tavallaan quottasin tuohon brad keskusteluun joka taas ei liity threadin perustajan näkemykseen, ja olin sitä palauttamassa.

Ja sekö on myös että luuta ja nahkaa olevien ihmisten kokemus, että kaikki naiset ovat noitten rikkaitten vanhojen miesten perään, kun Thrumppikin on kerran sellaisen nuoren kauniin mallin viidenneksi vaimoksensa saanut ja Anna Nicole Smithkin otti seniilin papparaisen? Ihan samalla tavalla tämäkin käsitys on tullut tuolta valkokankailta ja lehtien keskiaukeamilta.

Ehkä :offtopic: ehkä ei...

Pakostakin on pistänyt silmään omassa elämässäni se, että hyvännäköisten miesten dissaajat ovat useimmiten itse tuikitavallisen näköisiä kimuleita, jotka kyrpiintyvät huomatessaan tuon komean uroksen tavoittelun vaikeaksi. Silloin "no en tykkää ees tuollasist"-asenne auttaa itseluottamuksen ylläpidossa. Totuus on, että useimmat pariskunnat muodostuvat samasta "ulkonäköluokasta" olevista henkilöistä. Hyvän näköisellä en tarkoita pelkästään lihaksia, vaan ylipäätään kommeita ukkoja.

Onhan tuolla kehon ylläpidolla myönteisiä vaikutuksia ulkonäköön ---> naisten silmissä näytät paremmalta. Sopusuhtainen kuitenkin käy varmasti(jos kasvot ovat komeat) kaupaksi isommalle osalle kuin se kehonrakentaja. Ainakaan kukaan lähipiirissäni ei ole myöntänyt pitävänsä kisaavista bodareista :D Itsekin toisaalta olen sitä mieltä, että äärimmäisyyksiin viety kehoilu on kyllä pirun ruman näköistä :D Eikä niitä herneitä, makuasioitahan nämä.

No tulipas merkityksetöntä pohdintaa tähän väliin. Jatkakaa.

Ja sekö on myös että luuta ja nahkaa olevien ihmisten kokemus, että kaikki naiset ovat noitten rikkaitten vanhojen miesten perään, kun Thrumppikin on kerran sellaisen nuoren kauniin mallin viidenneksi vaimoksensa saanut ja Anna Nicole Smithkin otti seniilin papparaisen? Ihan samalla tavalla tämäkin käsitys on tullut tuolta valkokankailta ja lehtien keskiaukeamilta.

Ehkä :offtopic: ehkä ei...

Pakko oli vielä tähänki kommentoida , taisit ymmärtää minut täysin väärin....
Tekstillä kun ei ollu tarkoitus alottaa mitään uutta keskustelua siitä aiheesta, vaan ihan antaa vertauskuva absurdisuudessaan julkisuuden/rahan tuomasta lisäkiintymyksestä.

;)

Täytyy kyllä sanoa, että meikkaan vastakkaisen sukupuolen takia, mutta en sentäs treenaa sen takia. Treenaan, koska pääni vaatii sitä, siksi koska minä haluan sitä. Kilpailen itseni kanssa ja kyse on siitä, olenko itse itseeni tyytyväinen. Kenties tyytyväisempi, kuin eilen tai vaikka viime vuonna.

Toista sukupuolta kun tuskin voi tyydyttaa jos ei itse tyydy itseensä. :rolleyes:

vähän:offtopic: mutta alan kallistua sille kannalle, että vaikka naiset toisin sanoo niin enemmän ne ittensä ja muiden naisten takia meikkaa.

Naiset meikkaa, jotta olisivat paremmannäköisiä miesten mielestä kuin muut naiset. Ja ettei tulisi kamala alemmuuden tunne kun katsoo itseään peilistä ja vertaa itseään median luomiin turboahdettuihin beibeihin. :jahas: Tästä johtuu, että nykyisin naiset meikkaavat miesten mielestä jopa "liikaa".
Minä en tosin meikkaa, ehkä se selittääkin "huonon" asenteeni, tai sitten se on tulosta siitä

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Naiset meikkaa, jotta olisivat paremmannäköisiä miesten mielestä kuin muut naiset. Ja ettei tulisi kamala alemmuuden tunne kun katsoo itseään peilistä ja vertaa itseään median luomiin turboahdettuihin beibeihin. :jahas:
Minä en tosin meikkaa, ehkä se selittääkin "huono" asenteeni, tai sitten se on tulosta siitä

Niin eli meikataan ikäänkuin oman itseluottamuksen vuoksi.

EDIT: ok ei oteta turhan vakavasti siis :)

Viimeksi muokattu:
MItä tulee tohon B.Pittiin niin naisten mieleen se suurimmaksi syyksi senkin takia että siinä on julkisuus mukana.

[/SPOILER]

Cassyput otti käsittääkseni Bradin kuvan (ja nimenomaan tuon yhden kuvan) malliesimerkiksi kropasta, jossa naisten mielestä on yllin kyllin lihasta ja joka on monien naisten mielestä optimaalinen miehen vartalo. Tavallaan sillä ei ole merkitystä, onko kuvaa photoshopattu vai ei, tai miltä Brad näyttää oikeasti luonnossa. Joka tapauksessa tuon kuvan kroppa on varmasti monen naisen mieleen. Pointti taisi Cassyputilla (ja esimerkiksi minun vaimollani) olla se, että on hassua, että osa miehistä haluaa hankkia paljon massaa miellyttääkseen naisia, vaikka naisten (ainakin heistä useimpien) käsitys täydellisestä kropasta on tuon kuvan kaltainen. Mutta emmehän me kaikki miehet treenaa naisten vuoksi, vaan joistain muista syistä...

Nimenomaan! mutta katsos itse tässä mietinkin kuinka paljon tuollainen kroppa sitten miellyttäisi naisia jos ne näkisivät sen luonnossa ilman julkisuuden tuomaa kuvaa. Eikä tv:ssä tai viikko lehdessä. Ja onhan sillä tavalla merkitystä mitä tässä keskustelussa ilmi käynytkin, että kuvissa totuus näyttää hiukan erilaiselta kun mitä luonnossa.

Niin kauan ku joku on siellä tavoittelemattomissa voidaan puhua melkeen fantasiasta. Mutta sitten silmä näkee hiukan erilailla kaiken ihan arjen tiimellyksessä.

Mutta ettei porukka saisi täällä ihan vääränlaista kuvaa mun kommenteista, niin henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että kemiat vetää yhteen kyllä se sisäinen kauneus. Luonne ja ajattelukyky. MItä aiemmin postasin lihaksista niin koski ensivaikutelmaa, esim baareissa. Sillon lihaksilla on hyvinkin paljon merkitystä. Mutta sitten pidempi aikaseen suhteeseen tarvitaan sieltä korvien välistä hiukan enemmän.

Pointti taisi Cassyputilla (ja esimerkiksi minun vaimollani) olla se, että on hassua, että osa miehistä haluaa hankkia paljon massaa miellyttääkseen naisia, vaikka naisten (ainakin heistä useimpien) käsitys täydellisestä kropasta on tuon kuvan kaltainen. Mutta emmehän me kaikki miehet treenaa naisten vuoksi, vaan joistain muista syistä...

Mun pointti oli se, että jos mies yrittää treenata hirmumassoja naisten takia, niin ei kannata, kun jo tuo leffassa Pittillä ollut kroppa on monen mielestä lähes liian lihaksikas.

Lihaksekkaalla ja lihaksekkaalla on eroa. Kun nainen sanoo "pidän lihaksekkaista miehistä", suurin osa tarkoittaa jotain Joona Puhakka -tyyppistä. Valtavirralle oikeasti treenattu ei ole lihaksikas. Se on monsteri.

Cassyn maailmassa, mitä lihaksekkaampi, sen parempi. Jos ei nyt ihan Rühl ole...

PS. Mun edellisellä postauksella ei ollut mitään tekemistä itse Brad Pittin kanssa. Eikä tällä varsinaisesti Joona Puhakan kanssa. Heidän kroppansa vain toimivat tässä esimerkkinä.

Naiset meikkaa, jotta olisivat paremmannäköisiä miesten mielestä kuin muut naiset. Ja ettei tulisi kamala alemmuuden tunne kun katsoo itseään peilistä ja vertaa itseään median luomiin turboahdettuihin beibeihin. :jahas:

Aika lailla juurikin näin.

Jonanz, olet siis osittain oikeassa. :rolleyes:

Se, mitä ajoin takaa oli lähinnä seikka, että ulkonäöllisistä syistä ennemmin meikkaan vastakkaisen sukupuolen takia, kuin treenaan. Syy treenata lähtee enemmän oman itsensä (henkisistä) tarpeista, eikä lihasten tavoittelu tai "elämäntapana fitness" -tyylinen meiniki ole lähtöisin halusta miellyttää vastakkaista sukupuolta. Treeni siis on lähinnä oman itsensä takia, kuten jo aikaisemmin mainitsinkin. Selitänköhän mä taas ihan sekavasti. :lol2:

Vastakkaisen sukupuolen kiinnostus on lähinnä omalla kohdallani kohdistunut käsiin ja vatsalihaksiin. Että varmaan se "lihaksisuus" auttaa huomion saamisessa, mutta _miellyttäminen_ on aina katsojan silmissä. :rolleyes:

Naiset meikkaa, jotta olisivat paremmannäköisiä miesten mielestä kuin muut naiset. Ja ettei tulisi kamala alemmuuden tunne kun katsoo itseään peilistä ja vertaa itseään median luomiin turboahdettuihin beibeihin.

WTF?!?!?! Haluan huomauttaa, että tuo ei todellakaan ole yleinen mielipide, vaan Missukan mielipide (ja sinällään tärkeä), eivätkä kaikki ole samaa mieltä.

En ole KOSKAAN meikannut yhdenkään miehen takia, enkä sen enempää kuin yhden naisen takia. Itseni. Voi kuulostaa naurettavalta, mutta niin se vaan on. On ollut yli 15 vuotta. Meikannut-sanan tuosta alusta voi korvata yhtä hyvin sanoilla 'treenannut', 'laittautunut' tai 'pukeutunut'.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että panostetaan ulkonäköön oman tai vastakkaisen sukupuolen vuoksi. Enemmistö naisista taitaa tosiaan olla sitä mieltä, että meikkaavat muita naisia varten, ei miehiä varten. Jos minä laittautuisin muita ihmisiä varten, en voisi koskaan olla tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrättehän; jos mielipiteeni itsestäni (/ulkonäöstäni) olisi riippuvainen muiden kommenteista ja hyväksynnästä, joutuisin jatkuvasti pettymään sillä kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ei edes vaikka olisi Janina Frostell :kuola: tai Jessica Alba.

Mielestäni ainoa vaihtoehto on olla itselleen hyvä ja itse itseensä tyytyväinen. Kun minä pidän itseäni kauniina ja ihanana, on ihan sama mitä muut minusta sanovat. Tykkäävät jos tykkäävät - ja yleensä tykkäävät, koska hyvä itsetunto on monen mielestä kaunista, seksikästä ja miellyttävää. Eli rumallakin naamalla ja vartalolla voisi olla hyvännäköinen. Koska omasta mielestäni näytän paremmalta kun olen vähän nähnyt vaivaa ulkonäköni eteen, teen sen ilomielin. Meikkaan, urheilen (joskin siinä henkiset hyödyt ovat tärkeämmät kuin fyysiset), pukeudun jne. jotta miellyttäisin itseäni. Siitä se lähtee.

Jos joku nainen haluaa kulkea meikittä tai rumissa vaatteissa, se ei ole minulta mitenkään pois. Eikä keneltäkään muulta, jos ovat itseensä sellaisenaan tyytyväisiä. Jokainen tyylillään, eikö? :thumbs:

... mutta enää kertaakaan en halua kuulla sellaista paskaa, että kaikki naiset laittautuvat miehiä varten. Ihan yhtä v*n idioottimaista on olla mies ja treenata siksi, että naiset tykkää. Kaikki eivät kuitenkaan tykkää, oli minkä näköinen tahansa ja jos itsearvostus on muiden hyväksynnästä kiinni, ei kovin vahvasti mene. :(

Näin minä tämän asian näen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom