Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:offtopic: Onko teille muille ollut lihaksista apua naisten saannissa. Onko helpompi sikee nainen jos on lihasta. Ite en oo huomannu et olis. Amerikas ku olin nii siel tytöt tykkäs lihaksista mut suomes tuntuu et naiset vaan alkaa epäröidä... Onko näin? Kysynpähän vaan? Kokemuksia... Esimerkkejä... :love: Tykkääkö naiset lihaksikkaista miehistä :arvi: :haart:

Itselläni lihakset ovat selvästi vähentäneet mahiksia. Ennen biggereksiaa itsetuntoni ei ollut sidottu lihasten kokoon. Nyt on koko ajan paska olo, kun tunnen olevani liian pieni. Vaikka naiset kehuisivat habitustani, en usko heitä. Ensireaktioni itse asiassa on, että älä tule minua säälimään :david:

WTF?!?!?! Haluan huomauttaa, että tuo ei todellakaan ole yleinen mielipide, vaan Missukan mielipide (ja sinällään tärkeä), eivätkä kaikki ole samaa mieltä.

En ole KOSKAAN meikannut yhdenkään miehen takia, enkä sen enempää kuin yhden naisen takia. Itseni. Voi kuulostaa naurettavalta, mutta niin se vaan on. On ollut yli 15 vuotta. Meikannut-sanan tuosta alusta voi korvata yhtä hyvin sanoilla 'treenannut', 'laittautunut' tai 'pukeutunut'.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että panostetaan ulkonäköön oman tai vastakkaisen sukupuolen vuoksi. Enemmistö naisista taitaa tosiaan olla sitä mieltä, että meikkaavat muita naisia varten, ei miehiä varten. Jos minä laittautuisin muita ihmisiä varten, en voisi koskaan olla tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrättehän; jos mielipiteeni itsestäni (/ulkonäöstäni) olisi riippuvainen muiden kommenteista ja hyväksynnästä, joutuisin jatkuvasti pettymään sillä kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ei edes vaikka olisi Janina Frostell :kuola: tai Jessica Alba.

Mielestäni ainoa vaihtoehto on olla itselleen hyvä ja itse itseensä tyytyväinen. Kun minä pidän itseäni kauniina ja ihanana, on ihan sama mitä muut minusta sanovat. Tykkäävät jos tykkäävät - ja yleensä tykkäävät, koska hyvä itsetunto on monen mielestä kaunista, seksikästä ja miellyttävää. Eli rumallakin naamalla ja vartalolla voisi olla hyvännäköinen. Koska omasta mielestäni näytän paremmalta kun olen vähän nähnyt vaivaa ulkonäköni eteen, teen sen ilomielin. Meikkaan, urheilen (joskin siinä henkiset hyödyt ovat tärkeämmät kuin fyysiset), pukeudun jne. jotta miellyttäisin itseäni. Siitä se lähtee.

Jos joku nainen haluaa kulkea meikittä tai rumissa vaatteissa, se ei ole minulta mitenkään pois. Eikä keneltäkään muulta, jos ovat itseensä sellaisenaan tyytyväisiä. Jokainen tyylillään, eikö? :thumbs:

... mutta enää kertaakaan en halua kuulla sellaista paskaa, että kaikki naiset laittautuvat miehiä varten. Ihan yhtä v*n idioottimaista on olla mies ja treenata siksi, että naiset tykkää. Kaikki eivät kuitenkaan tykkää, oli minkä näköinen tahansa ja jos itsearvostus on muiden hyväksynnästä kiinni, ei kovin vahvasti mene. :(

Näin minä tämän asian näen.

Juu, tuo kuulostaa ainakin mun korvaan järkevältä.

minulla ja dear_a:lla on sama näkemys!! Veit sanat suustani :rock:

En ole KOSKAAN meikannut yhdenkään miehen takia, enkä sen enempää kuin yhden naisen takia. Itseni. Voi kuulostaa naurettavalta, mutta niin se vaan on. On ollut yli 15 vuotta. Meikannut-sanan tuosta alusta voi korvata yhtä hyvin sanoilla 'treenannut', 'laittautunut' tai 'pukeutunut'.

Meikkaisitko ja pukeutuisitko samoin, jos olisit yksin jossain erämökillä?

Ymmärrättehän; jos mielipiteeni itsestäni (/ulkonäöstäni) olisi riippuvainen muiden kommenteista ja hyväksynnästä, joutuisin jatkuvasti pettymään sillä kaikkia ei voi koskaan miellyttää.

Kaikki eivät kuitenkaan tykkää, oli minkä näköinen tahansa ja jos itsearvostus on muiden hyväksynnästä kiinni, ei kovin vahvasti mene. :(

Eli muiden ihmisten mielipide sinusta ei vaikuta itsearvostukseesi?

Miten uskot asian yleisesti olevan? Kärjistettynä: Onko naisen itsetunto erilainen, jos kaikki miehet haluaisivat hänet verrattuna tilanteeseen, jossa hän ei kelpaa kenellekään?

Miten uskot asian yleisesti olevan? Kärjistettynä: Onko naisen itsetunto erilainen, jos kaikki miehet haluaisivat hänet verrattuna tilanteeseen, jossa hän ei kelpaa kenellekään?

Näihin kysymyksiin lisäisin... Meikkaisitko jos meikkaaminen ei muuten olisi niin yleistä? Siis jos vaikka 90 % naisista olisi meikkaamattomia? Jos yleinen kauneusihanne ei "vaatisi" meikkausta, meikkaisitko? Jos yleisesti ei ajateltaisi, että "laitettu" näyttää paremmalta, meikkaisitko ja laittautuisitko? Jos yleisesti arvostetuinta kauneutta olisi luonnollinen kauneus ja laittautuminen vähentäisi kauneuden arvoa, laittautuisitko? Yhteiskunta vaatii laittautumaan, ja helppo on itselleen sitten sanoa, etä ihan itseäni varten tässä laittaudun. Ei se kivaa, kun baarissa tullaan sanomaan, että "hei, miks sullei oo meikkejä?+??". Eikä ole kiva myöntää, että muiden takia tai yhteiskunnan "vaatimusten" takia laittautuu. Tää nyt on ihan :offtopic: eikä liity mitenkään siihen tykkääkö naiset lihaksista :D Sorry...

En minä oikeesti tiiä miksi naiset meikkaa. Ite meikkaan vain baariin, etten vaikuttaisi friikiltä, ja työhaastatteluun jotta saan itsevarmuutta (se on vähä niinQ naamio). Perverssisti pidän itseäni viehättävimpänä ns. laittamattomana.

Treeniä ja naisten meikkaamista ei voi mielestäni verrata; treeniä tehdään jotta luottamus omaan kehoon sellaisenaan kasvaisi, ja tarvitsisi peitellä vähemmän, ja meikkaamisessa taas on ainakin usein kyse juuri piiloutumisesta ja illuusiosta.

Oot oikeessa. Treeniä tehdään yleensä siksi jotta oltais paremmassa kunnossa ja terveempiä. Meikkauksella ei ole mitään tällaista positiivista seurausta. Treenauksesta tuleva ulkonäön paraneminen kertoo enemmänkin terveydestä ja on siksi viehättävää (ks. biologian kirja).

Oon kyl aika pitkälti samojen kysymysten linjoilla. Kysymyksiin lisäten: Voitko rehellisesti myöntää ettet ole koskaan meikannut sen takia, että saisit paremmin miehiä tjsp? Kyllä uskoisin että suurinosa naisista kuitenkin meikkaa juuri sen takia että saisi paremmin miehiä tai tekisi ainakin paremman vaikutuksen niihin.Vähän eri homma jossain seurustelusuhteessa jossa tuolla jokapäiväisellä pänttäyksellä ei enää ole pidemmän ajan kuluttua juuri mitään merkitystä ikävuosien ollessa vaikka 40. Pahoittelen :offtopic:

Oon kyl aika pitkälti samojen kysymysten linjoilla. Kysymyksiin lisäten: Voitko rehellisesti myöntää ettet ole koskaan meikannut sen takia, että saisit paremmin miehiä tjsp? Kyllä uskoisin että suurinosa naisista kuitenkin meikkaa juuri sen takia että saisi paremmin miehiä tai tekisi ainakin paremman vaikutuksen niihin.Vähän eri homma jossain seurustelusuhteessa jossa tuolla jokapäiväisellä pänttäyksellä ei enää ole pidemmän ajan kuluttua juuri mitään merkitystä ikävuosien ollessa vaikka 40. Pahoittelen :offtopic:

Minäkin haluaisin vastaukset tähän ja muutamiin edellisiin :jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tohon meikkaamiseen ja yleiseen laittautumiseen sen verran kommenttia, että kyllä minä ainakin laittaudun muiden ihmisten takia. Ei tulisi mieleenkään lähteä töihin laittautumatta. Se on huomaavaisuutta muita kohtaan. On tietysti eri asia työskenteleekö ihmisten parissa vai kyhjöttääkö työpäivät yksin jossain pimeässä varastossa, en mäkään ehkä sinne varastoon jaksaisi laittautua :D

Heh, minä olen myyntityössä enkä kyllä meikkaa sinnekään, mutta en kyllä mitenkään ajattele että olisi epähuomaavainen muita ihmisiä kohtaan :jahas: Eikä mua koskaan pahalla olla katsottu jos meikittä kuljen (paitsi baarissa). Laittaudun tietty sinnekin, eli siistit vaatteet, puhdas, raikas nassu ja siistit hiukset, se riittää. Mutta ei kai tuo nyt laittautumista ole, vaan ihan normaalia toimintaa... ?

edit:kauheeta mitä offtopikkii

No näistä löytyy jokaiselta oma mielipide, mutta mun mielestä suomalaiset on ylensä aika värittömiä/omat värit haaleita (ripset, kulmat tms) joten jos naamalle ei tee mitään ja laittaa hiukset kivasti niin se halju naama kyllä ei sovi siihen settiin.

Mutta tämä siis vain mun mielipide, jokainen tehkööt tai olkoot tekemättä niin kuin haluaa :)

:lol2: No joo, syy laittamattomuuteeni saattaa olla juuri se, että en ole mikään maantienharmaa, vaan tumma (en edes hiuksiani värjää...). Saattaa olla, että vaivautuisin ulkonäköni eteen edes jonkin verran, jos sitä olisin.

en meikkaa. onneksi ripset ja kulmat luonnostaan sellaiset tummemmat. laittaudun ja meikkaan ainoastaan sitten kun on meno jonnekin ulos juhlimaan...ehkä noin 5-10 x vuodessa.

Olipas paljon kysymyksiä! Vastaan omasta puolestani, muut kanssani samoilla linjoilla ovat vastailkoot omastaan. Muita tuskin kiinnostaa dear_a:n suhde meikkaamiseen. Kaikki mulle osoitetut kysymykset ovat kollektiivisesti tässä, pahoitteluni että niissä ei ole merkintää kysymyksen asettajasta – löytyvät toki tuosta ylempää ketjusta. Tänään tuskin ehdin enää muuta tästä kommentoida, joten enjoy…

* Meikkaisitko ja pukeutuisitko samoin, jos olisit yksin jossain erämökillä?

Ensimmäinen huomio: Se että meikkaan, ei tarkoita että teen meikin a:sta ö:hön, ts. että välimuotojakin on saunapuhtaan ja ”naamion” välillä, joten mökilläkin voi meikata monella tavalla. Välillä musta on ihanaa olla 2 päivää ihan ilman mitään; kulkea ilman meikkiä, tukka likaisena ja rumissa vaatteissa. (Eikä yhtään hävetä käydä esim. kaupassa Helsingin keskustassa sen näköisenä vaan päinvastoin, saan siitä silloin – eli noin kerran vuodessa - jotain kummaa nautintoa.. Vastauksena kysymykseen: ehkä yksi päivä menisi ilman, mutta jo toisena päivänä kyllä. (En kylläkään välitä mökkeilystä tippaakaan, mutta metsään menen mielelläni. :) )

* Eli muiden ihmisten mielipide sinusta ei vaikuta itsearvostukseesi?

Muiden ihmisten mielipide ulkonäöstäni ei vaikuta itsearvostukseeni, mutta se että pidetäänkö (/pitääkö mulle tärkeät ihmiset) mua mukavana, kivana, ystävällisenä, luotettavana jne. vaikuttaa kyllä. Mun mielestä on tärkeämpää mitä mun henkisistä ominaisuuksistani ja käyttäytymisestä ajatellaan, kuin mitä ulkonäöstä ollaan mieltä.

* Miten uskot asian yleisesti olevan? Kärjistettynä: Onko naisen itsetunto erilainen, jos kaikki miehet haluaisivat hänet verrattuna tilanteeseen, jossa hän ei kelpaa kenellekään?

Riippuu naisesta. Toisille varmaan vaikuttaisi itsetuntoon kovastikin, sitä siis nostaen. Toisille taas asialla ei ole suurta väliä. Tuskin kukaan haluaa olla tilanteessa, jossa ei kelpaa kenellekään fyysisesti tai ”edes” psyykkisesti. :( Uskon että useimmille naisille tärkeintä on, mitä se oma mies/nainen ajattelee.

* Meikkaisitko jos meikkaaminen ei muuten olisi niin yleistä? Siis jos vaikka 90 % naisista olisi meikkaamattomia?

Vaikea sanoa, kun en ole sellaisessa maailmassa elänyt, mutta luulisin että kyllä. Meikkaaminen on tyttöjuttu ja mä rakastan tyttöjuttuja joten kyllä. Meikkaan itseni vuoksi, enkä enemmistön tai vähemmistön. Toisaalta, jos meikkaaminen olisi sosiaalisesti ei-hyväksyttävää ja/tai rangaistava teko, tuskin sitä silloin tekisin, ei se mulle mikään pakkomielle ole.

* Jos yleinen kauneusihanne ei "vaatisi" meikkausta, meikkaisitko? Jos yleisesti ei ajateltaisi, että "laitettu" näyttää paremmalta, meikkaisitko ja laittautuisitko? Jos yleisesti arvostetuinta kauneutta olisi luonnollinen kauneus ja laittautuminen vähentäisi kauneuden arvoa, laittautuisitko?

Meikkaisin, vaikka yleinen kauneusihanne ei sitä vaatisi. Itseasiassa, luulen että miesten yleinen kauneusihanne on päinvastainen kuin meikattu nainen, eli että pitävät parempana ’saunasta suoraan’ –lookia. Mulle on monesti sanottu kuinka ihanannäköinen olen ilman meikkiä – ja silti meikkaan, koska teen sen itseäni varten. Olen siis vähentänut mulle tärkeiden ihmisten silmissä oman kauneuteni arvoa meikkaamalla. (En tarkoita että eivät tykkäisi musta meikattuna, vaan että olen heidän mielestään kauniimpi ilman.)

* Yhteiskunta vaatii laittautumaan, ja helppo on itselleen sitten sanoa, etä ihan itseäni varten tässä laittaudun. Ei se kivaa, kun baarissa tullaan sanomaan, että "hei, miks sullei oo meikkejä?+??". Eikä ole kiva myöntää, että muiden takia tai yhteiskunnan "vaatimusten" takia laittautuu.

Ei varmastikaan ole kivaa, jos joku idiootti tulee noin sanomaan. Mun mielestä pitäisi olla jokaisen oma juttu, meikkaako vai ei, eikä muilla pitäisi olla siihen mitään sanomista. :curs: Minä meikkaan, sinä et – hyvä niin. Eikä varmaan ole kivaa jos ”joutuu” yhteiskunnan vaatimusten takia meikkaamaan. Siksipä en sitä suosittele kenellekään, kuten en myöskään anorektiseksi itsensä laihduttamista, silikonirintoja tai seksuaalisesti tyrkylläoloa. Näitä kaikkia tunnutaan nykymaailmassa arvostettavan, mutta irtisanoudun itse noista, koska ne eivät ole mun juttu. Ne joiden juttu se on, tehkööt, mutta mä en muiden mielipidettä palvele. Jokainen kukoistakoon omalla tavallaan. :thumbs:

* Voitko rehellisesti myöntää ettet ole koskaan meikannut sen takia, että saisit paremmin miehiä tjsp? Kyllä uskoisin että suurinosa naisista kuitenkin meikkaa juuri sen takia että saisi paremmin miehiä tai tekisi ainakin paremman vaikutuksen niihin.Vähän eri homma jossain seurustelusuhteessa jossa tuolla jokapäiväisellä pänttäyksellä ei enää ole pidemmän ajan kuluttua juuri mitään merkitystä.

Kyllä mä varmaan teininä tein niin, mutta aika pian opin huomaamaan, että miehet tykkää nimenomaan niistä meikkaamattomista naisista, joten ainakaan miesten takia ei kannata meikata. :arvi: Toisaalta, meikkaamistakin on niin monenlaista. Meikata voi muutenkin kun tekemällä tosi voimakkaan meikit (kuten esim. BB Sari). Mun mielestä paras meikki korostaa omaa ulkonäköä eikä muuta sitä.

Tarkoitit varmaan pynttäämistä? Anyway, sadannen kerran: mun mielestä tärkeintä on että olen itseni mielestä ihanannäköinen. Jos mies on erimieltä (saa olla) ja on silti kanssani, ilmeisesti ne henkiset ominaisuudet ratkaisevat, niin kuin pitääkin. Ihan muun keskustelun paikka onkin se, että miten paljon "pitää" parisuhteessa omaan ulkoiseen (tai henkiseen) olemukseen panostaa. Siitä on enemmän juttua tuolla parisuhde-osiossa, thread muistaakseni nimeltään pari- ja ihmissuhdeongelmat. ;)

Ne jotka jaksoivat lukea tähän asti ovat luultavasti vakuuttuneita siitä, että olen joko susiruma tai maailman ihanimmannäköinen. Referenssejä ulkonäöstäni tällä foorumilla ette saa, mutta ihan tavallisen näköinen olen. Sitä paitsi, ulkonäkö ja laittautuminen tilanteen mukaan: mun mielestä on vain hauskaa olla salilla tosi tyhmännäköinen, kuuluu mulla asianluonteeseen, joillakin muilla ehkä ei. Hyvä niinkin.

Ja joo, keskustelu vois jatkua varsinaisen aiheen tiimoilla. :)

Minä ainakin itse voin pitää vain naisista jotka huolehtivat tarkkaan omasta ulkonäöstä (saattaa johtua siitä että laittaudun itse lähes aina todella huolellisesti...) ja tulee jotenkin kamala olo kun näkee naisia jotka ei ole laittautunut. Suomalaisilla harvoilla on niin hyvät geenit että voi heittää ripsarin menemään!
Minun mielipide!! :)

Minusta on niin söpöä kun 16 vuotiaat pojan klopit pitävät itseään miehinä ja kutsuvan eri sukupuolta olevia ikätovereitaan naisiksi :D

No joo, mielipiteensä kullakin. Ja noista geenin hyvyksistä/huonommuksiista voi olla ihan mitä mieltä haluaa. Ikävää jos aiheutan sulle kamalan olon ulkonäölläni, mutta täytyy kyllä sanoa että en minäkään mitenkään näistä ylipyntätyistä metroseksuaaleista suuremmin välitä. Hrr....

edit: dear_a, ymmärrän nyt näkemyksesi jotenkuten. :)

Minä ainakin itse voin pitää vain naisista jotka huolehtivat tarkkaan omasta ulkonäöstä (saattaa johtua siitä että laittaudun itse lähes aina todella huolellisesti...) ja tulee jotenkin kamala olo kun näkee naisia jotka ei ole laittautunut. Suomalaisilla harvoilla on niin hyvät geenit että voi heittää ripsarin menemään!
Minun mielipide!! :)

Turhamaista. Muutenkin ihan turha huolehtia tuolla tavoin muiden ulkonäöstä.
Ja täytyy myöntää että niin absurdia se onkin niin tunnen myötähäpeää siitä, että tunnet myötähäpeää naisista, jotka eivät ole laittautuneet. :)

Lisätään nyt tähän yks laini vielä meikäläisen raamatusta:
Heavy metal people wanna rock not pose! Wearin' jeans and leathers not crackerjack clothes!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom