Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kyllä lihaksilla heruu, ei siitä ole kiinni, mutta omien kokemusten pohjalta heruisi lähinnä vaan väärältä sukupuolelta.
:D Repesin jostain syystä tälle tilitykselle. Kuulosti samalta kun teinit valittaa tyyliin: "...kaikki pitää mua huorana..." :DNo kyllä lihaksista on kielttämättä hyötyä, ainakin yhden-illan-jutuissa Helsingissä. Tosin en todellakaan ole mikään iso kaveri, mut t-paidas ku oon nii oikeet paikat pullistelee...
Moni nainen kattelee heti ku tepastelen baariin. Harmittaa vaa ku ne pitää mua jonkinlaisena liha-kimpaleena ilman aivoja.
Oma vaimo antoi sellaisen suosituksen, että elopainoni ei saisi nousta yli 90 kg:n (pituutta 180cm). Painoa on nyt 85 kg, josta rasvan osuus on vähäinen. Eli kynikseksi jään näillä näkymin... Mikäli siis tottelen kilttinä poikana vaimoa.
Millaiseksi massamonsteriksi sitten meinasit ruveta? jos on alhaisilla rasvoilla 180cm ja 90kg niin kyllä on kynäniskasta kaukana :piis:
Mun mielestä jotenkin outoa, että niinkin harvat täällä tunnustavat treenaavansa juuri tämän asian vuoksi. Eli siis vastakkaisen sukupuolen huomion vuoksi.
Harvempi täällä ihan itsensä takia treenaa. Kuitenkin tällä palstalla kun tuntuu tavoitteena olevan lihasmassan kasvatus keinolla millä hyvänsä ja motoriikasta ja välillä muistakin fyysisistä haittavaikutuksista piittaamatta.
Ehkä joskus ala-asteen välitunnilla saattoi olla tosissaan sellainen tunne "että vitsi ku oisin isompi" , mutta 'aikuisiän' myötä on tuokin onneksi jäänyt pois.
Kylläpä uskoisin perimmäisen syyn kehonrakennukseen löytyvän otsikon alta.
Mun mielestä jotenkin outoa, että niinkin harvat täällä tunnustavat treenaavansa juuri tämän asian vuoksi. Eli siis vastakkaisen sukupuolen huomion vuoksi.
Harvempi täällä ihan itsensä takia treenaa. Kuitenkin tällä palstalla kun tuntuu tavoitteena olevan lihasmassan kasvatus keinolla millä hyvänsä ja motoriikasta ja välillä muistakin fyysisistä haittavaikutuksista piittaamatta.
Ehkä joskus ala-asteen välitunnilla saattoi olla tosissaan sellainen tunne "että vitsi ku oisin isompi" , mutta 'aikuisiän' myötä on tuokin onneksi jäänyt pois.
Nämä on jo todella isot useimpien naisten mielestä.
Miksi kukaan kasvattaisi itselleen kunnolla massaa naisten takia, kun suurin osa naisista ajattelee, että Antti Tuisku on sopivan lihaksikas?
Itse kyllä tunnustan, että naiset ovat merkittävä syy yrittää kasvattaa lihaksia. Jos pääsen mielestäni ulkonäöllisesti optimaaliseen lihasmäärään, en yritä kasvattaa enempää. Epäilen tosin, etten tuotakaan tasoa tule saavuttamaan, mutta kehitys on aina kehitystä.
Tuo "kyllä miehellä mahaa pitää olla" -juttu on omien mahamakkaroiden ja selluliittien oikeuttamista. (kuunnelkaa vaikka timmejä punttimimmejä, aika harvat täällä sitä mieltä on...)