Onko lihaksista...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä itse olen kuullut naisten mielipiteitä, niin bodarit eivät ainakaan ole tuntemieni tyttöjen suosiossa. Lihasta saa olla, mutta ehkä he haluavat "atleettisen kropan" kuin todellista lihaskimppua. Hassua on se, että minä pienine käsineni olen jonkun mielestä lihaksikas...

Eukko oli kavereilleen valitellu sitä kun aion vetää kesäksi tiukaksi että näkys vatsapalikat niin nämähän oli sitä mieltä ettei se näytä hienolta ja että kyllä miehellä mahaa pitää olla. Tiedä sitten oliko vaan myöntelyä siihen että mulla menee tyttökaverin mielestä yli tää "bodaus":D . Ihan sama, ei ne mun päätä käännä.

Tuo "kyllä miehellä mahaa pitää olla" -juttu on omien mahamakkaroiden ja selluliittien oikeuttamista. (kuunnelkaa vaikka timmejä punttimimmejä, aika harvat täällä sitä mieltä on...)

Kyllähän ne kireät lihat vetää naisia puoleensa, ihan eletystä elämästä nähty. Tuollainen perus bulkkikunto pulleine poskineen ja kaksine huppareineen ei taas käsittääkseni toimi yhtään.

Yhden veikeän huomion tein vähän aikaa sitten. Näytin naispuoleiselle kaverille kuvan kehonrakentajasta kisoissa ja sitten hiukka myöhemmin kuvan samasta miehestä jossain rennommissa mallikuvauksissa jne. Kisakuvasta nainen sanoi, että "hyi saatana, kauheita suonia" ja toisesta kuvasta, jossa ukon kondis oli liki sama mutta ilman värejä ja posetusta että "ihana hunxi!". Myöhemmin sanoin tytölle, että mies oli yksi ja sama ja muori oli ihan äimänä.
Eli kyllähän tuollainen pullisteleva ukko nähdään useimmiten vastenmieleisenä mutta varmasti sama kaveri miellyttäisi silmää arkielämässä, vaikka ihan kisakuntoisenakin ilman pullistelua.

No kyllä lihaksista on kielttämättä hyötyä, ainakin yhden-illan-jutuissa Helsingissä. Tosin en todellakaan ole mikään iso kaveri, mut t-paidas ku oon nii oikeet paikat pullistelee...
Moni nainen kattelee heti ku tepastelen baariin. Harmittaa vaa ku ne pitää mua jonkinlaisena liha-kimpaleena ilman aivoja.
:D Repesin jostain syystä tälle tilitykselle. Kuulosti samalta kun teinit valittaa tyyliin: "...kaikki pitää mua huorana..." :D

Oma vaimo antoi sellaisen suosituksen, että elopainoni ei saisi nousta yli 90 kg:n (pituutta 180cm). Painoa on nyt 85 kg, josta rasvan osuus on vähäinen. Eli kynikseksi jään näillä näkymin... Mikäli siis tottelen kilttinä poikana vaimoa.

Oma vaimo antoi sellaisen suosituksen, että elopainoni ei saisi nousta yli 90 kg:n (pituutta 180cm). Painoa on nyt 85 kg, josta rasvan osuus on vähäinen. Eli kynikseksi jään näillä näkymin... Mikäli siis tottelen kilttinä poikana vaimoa.

Millaiseksi massamonsteriksi sitten meinasit ruveta? jos on alhaisilla rasvoilla 180cm ja 90kg niin kyllä on kynäniskasta kaukana :piis:

Millaiseksi massamonsteriksi sitten meinasit ruveta? jos on alhaisilla rasvoilla 180cm ja 90kg niin kyllä on kynäniskasta kaukana :piis:

Nyt on siis 85 kg painoa ja olin ajatellut, että vielä olisi 5 kg lihasta kroppaan mahtunut. Mutta vaimo taas on mieltynyt sellaisiin tanssijamiesten vartaloihin eli kireän jänteviin, joissa hieman lihasta... Eli vaimon mielestä mulla on nyt jo liikaa massaa.

edit. Kirjoitin tohon ekaan viestiin vähän epätarkasti. Eli vaimon kaino toive oli, että 90 kg ei menisi rikki.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun mielestä jotenkin outoa, että niinkin harvat täällä tunnustavat treenaavansa juuri tämän asian vuoksi. Eli siis vastakkaisen sukupuolen huomion vuoksi.

Harvempi täällä ihan itsensä takia treenaa. Kuitenkin tällä palstalla kun tuntuu tavoitteena olevan lihasmassan kasvatus keinolla millä hyvänsä ja motoriikasta ja välillä muistakin fyysisistä haittavaikutuksista piittaamatta.

Ehkä joskus ala-asteen välitunnilla saattoi olla tosissaan sellainen tunne "että vitsi ku oisin isompi" , mutta 'aikuisiän' myötä on tuokin onneksi jäänyt pois.

Kylläpä uskoisin perimmäisen syyn kehonrakennukseen löytyvän otsikon alta.

Oikeastaan väittäisin, että sitä treenataan yhtälailla (ellei monesti enemmänkin) oman sukupuolen kuin vastakkaisenkin vuoksi. Nimittäin onhan miehillä erittäin vahva keskinäinen kilpailuvietti, jota toteutetaan muun muassa urheilun kautta, vaikkei se aina auttaisi naisten saannissa ollenkaan (siitä saattaa olla siinä jopa haittaakin, kun kattelee jotain superraskassarjalaisia, jotka hankkivat massaa rasvaprosenteista juurikaan välittämättä). Lisäksi lihas ja voima ovat myös statussymbooleita miesten kesken, jopa paljon enemmän kuin naisten silmissä.

Mun mielestä jotenkin outoa, että niinkin harvat täällä tunnustavat treenaavansa juuri tämän asian vuoksi. Eli siis vastakkaisen sukupuolen huomion vuoksi.

Harvempi täällä ihan itsensä takia treenaa. Kuitenkin tällä palstalla kun tuntuu tavoitteena olevan lihasmassan kasvatus keinolla millä hyvänsä ja motoriikasta ja välillä muistakin fyysisistä haittavaikutuksista piittaamatta.

Ehkä joskus ala-asteen välitunnilla saattoi olla tosissaan sellainen tunne "että vitsi ku oisin isompi" , mutta 'aikuisiän' myötä on tuokin onneksi jäänyt pois.

Miksi kukaan kasvattaisi itselleen kunnolla massaa naisten takia, kun suurin osa naisista ajattelee, että Antti Tuisku on sopivan lihaksikas?

Kyllä, norminaiset pitävät omasta mielestään kookkaista lihaksista. Nyt on vaan niin, että kookkaat lihakset tarkoittaa norminaiselle jotain ihan muuta kuin suurimmalle osalle tällä forumilla. Nämä on jo todella isot useimpien naisten mielestä.

Niin, ja Missukan kanssa samaa mieltä. Kuinka moni on kuullut tuon "kyllä miehellä pitää maha olla" tosi timmin ja itsestään huolta pitävän naisen suusta? Sitähän minäkin.

PS: Kyllä miehellä pitää maha olla.

Itse kyllä tunnustan, että naiset ovat merkittävä syy yrittää kasvattaa lihaksia. Jos pääsen mielestäni ulkonäöllisesti optimaaliseen lihasmäärään, en yritä kasvattaa enempää. Epäilen tosin, etten tuotakaan tasoa tule saavuttamaan, mutta kehitys on aina kehitystä.

Miksi kukaan kasvattaisi itselleen kunnolla massaa naisten takia, kun suurin osa naisista ajattelee, että Antti Tuisku on sopivan lihaksikas?

Mistä tuokin on naisten mieleen juolahtanut?:curs: :wall:

Itse kyllä tunnustan, että naiset ovat merkittävä syy yrittää kasvattaa lihaksia. Jos pääsen mielestäni ulkonäöllisesti optimaaliseen lihasmäärään, en yritä kasvattaa enempää. Epäilen tosin, etten tuotakaan tasoa tule saavuttamaan, mutta kehitys on aina kehitystä.

Aivan. Et tuu ikinä pääsemään siihen sun "optimaaliseen lihasmäärään", koska se muuttuu sitä mukaa ku kehityt, etkä ikinä oo tarpeeks lihaksikas omasta mielestäs. :D

Itse olen heikkona sopivasti treenattuun yläkroppaan miehellä... Kai se sitten on vastakohtien vetovoimaa. Röllykkä etoo! En nyt mikään fitness-kroppanen ole, mutten todellakaan halua miestä, jolle ei ole mitään väliä vaikka perse ois pelkkää selluliittia. Pidän huolen kunnostani/kropastani ja oletan miehenkin pitävän.
Liian treenatuista en pidä (muutenhan en olisi hankala), mutta kyllä miehen tulee nostaa penkistä enemmän kuin minun...

Täytyy kyllä sanoa, että meikkaan vastakkaisen sukupuolen takia, mutta en sentäs treenaa sen takia. Treenaan, koska pääni vaatii sitä, siksi koska minä haluan sitä. Kilpailen itseni kanssa ja kyse on siitä, olenko itse itseeni tyytyväinen. Kenties tyytyväisempi, kuin eilen tai vaikka viime vuonna.

Toista sukupuolta kun tuskin voi tyydyttaa jos ei itse tyydy itseensä. :rolleyes:

Tuo "kyllä miehellä mahaa pitää olla" -juttu on omien mahamakkaroiden ja selluliittien oikeuttamista. (kuunnelkaa vaikka timmejä punttimimmejä, aika harvat täällä sitä mieltä on...)

Tuotahan se aika pitkälti on, yritetään oikeuttaa oma lösähtäminen.

lähinnä se mulla lisää motivaatiota jos naispuolisilta henkilöiltä positiivista palautetta tulee, muttei se treenin perusta ole siinä että sais naisilta sitä huomiota, itse koen treenaavani itseäni varten ja tietysti on se kilpailuviettikin tässä kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom